quote:Op zondag 19 april 2009 20:26 schreef Houniet het volgende:
Ga eens niet zo zeiken hier. Hier is het weekend, bier, mooi weer en chicks.
Huilen doe je maar ergens anders.
Ah, dat verklaart een hoop inderdaad. Was het nog gelukt?quote:Op zondag 19 april 2009 20:39 schreef denthemen het volgende:
Houniet, jij vroeg laatst volgens mij waarom ik die discussie toen in het Engels moest voeren. Wij moesten een debat voeren met een andere opleiding, ik denk dat wij daarom zo'n klote onderwerp kregen
Ik ken het gevoel.quote:
Ah Valencia scoort netquote:
Nog anderhalve maand, dan ga ik erheenquote:
Ja maar ging alleen niet echt lekker. De andere groep bleek hele andere regels te hebben. Wij hadden te horen gekregen dat je geen papier er bij mocht hebben, en zij mochten alles dus blijkbaar gewoon letterlijk voorlezenquote:Op zondag 19 april 2009 20:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop inderdaad. Was het nog gelukt?
Ja dat ken ik. Sport Marketing studeer je toch?quote:Op zondag 19 april 2009 20:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja maar ging alleen niet echt lekker. De andere groep bleek hele andere regels te hebben. Wij hadden te horen gekregen dat je geen papier er bij mocht hebben, en zij mochten alles dus blijkbaar gewoon letterlijk voorlezen
jupquote:Op zondag 19 april 2009 20:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja dat ken ik. Sport Marketing studeer je toch?
Mooie stad Valencia 1x geweest, niet voor de voetbal trouwens maar tochquote:Op zondag 19 april 2009 20:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nog anderhalve maand, dan ga ik erheen
Damn it, nog 0-0 bij de rust. Heb ook nog een 2e reeks lopen. Ben daar al bij stap 3. Na FC Porto en Benfica (3-0 en 4-0) is de derde Kladno - Slavia Praag. Echt zeker ben ik er niet van, maar normaal wint Slavia daar wel met 1-0 ofzo.quote:Op zondag 19 april 2009 19:46 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik heb gewoon van tevoren ingezet hoor.
La Equidad Bogota - Atletico Huila uit Colombia om 22:30 wordt de volgende denk ik.
quote:Op zondag 19 april 2009 20:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het ging mij niet eens om het provoceren, het ging mij om die smerige overtreding. Maar vergeet niet dat die lul wel vaker stoer doet tegenover de camera over Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |