Is die zolder zo groot, of doe jij zo weinigquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:22 schreef Aanvoerder het volgende:
En de zolder is weer een klein beetje opgeruimder. Het begint ergens op de lijken, maar zit nog steeds maar op 10%.En spullen in m'n kamer die ik naar zolder wil brengen kan ik pas wegzetten als er juist spullen van de zolder weggegooid worden. Er liggen ook een hoop tapijten en een stuk of 4, 5 matrassen die meteen met het grof vuil mee kunnen.
300 zou je meer bij een feest van Sparta verwachtenquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:50 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ho ho ho, wat een waar volksfeest!300!
Heb m al gezien. Was inderdaad een leuke filmquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:41 schreef Rots het volgende:
Niks boeiends Breach, Slumdog draait nog volgens mij.
Het is gewoon een ontzettende teringzooi. Alles ligt overhoop, door elkaar, onder een dikke laag stof, dozenvol opgestapeld. Dan moet ik weer 1 doos hierheen slepen, zodat ik bij die andere kan en dan weer die ene terug zodat ik weer ergens anders bij kan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Is die zolder zo groot, of doe jij zo weinig
Hij is slecht sjimz. Zeeeer slecht.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
300 zou je meer bij een feest van Sparta verwachten
[ afbeelding ]
Hertog Jan is goed spul hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:58 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hij is slecht sjimz. Zeeeer slecht.
Ik heb eens Hertog Jan ingeslagen. Ik heb dat bier nooit echt bewust gedronken, maar het schijnt nogal populair te zijn, dus ik dacht, kom we gaan het eens echt testen.
'Probeert u het na dit seizoen nog eens'quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:55 schreef Jasza het volgende:
Lol 300 man
Als Ajax met dit weer kampioen kon worden waren er al veel man in de stad.
Wat lach je nou man.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:30 schreef Rots het volgende:
Wat een namen.![]()
Je kan beter gewoon al je geld op Feyenoord zetten joh. Odd van 2.86.![]()
Misschien nog in een combo'tje met Ajax als je wilt, maar die vertrouw ik niet echt.
Weet ik, en ik lach je ook niet uit.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wat lach je nou man.Ik denk niet dat er op dit forum iemand rondwaart die meer verstand heeft van Tsjechisch voetbal dan ik.
Het is maar dat je het ff weet.quote:
Ik heb 2 Euro al op Twente gegooid.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:37 schreef Rots het volgende:
[..]
Hehe oke, gooi maar een paar euri op Feyenoord joh. Komt goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |