Je mag niet hotlinkenquote:
Nou dat is dan mooi klote voor ons.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Ah, maar ik had net zo'n mooi plaatje van Randy Marsh gevonden.
Ich auch.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:41 schreef Ludacriss het volgende:
De stream op de website wil het niet doen. Meerdere mensen last van?
Ja, dat weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:15 schreef northernlight81 het volgende:
Leuke aflevering weer, hoe verzinnen ze het.
Die deed het bij mij ook niet idd! Gelukkig zijn er vele andere manieren om de aflevering alsnog te zien =)quote:Op donderdag 16 april 2009 23:41 schreef Ludacriss het volgende:
Nee, sommige mensen downloaden het in HDquote:Op donderdag 16 april 2009 23:41 schreef Ludacriss het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2009 23:32 schreef Specularium het volgende:
tvp
QFTquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:37 schreef donroyco het volgende:
South Park
Nieuwste aflevering nog niet gecheckt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup. Gisterenmiddag deden ze het nog alllemaalquote:Op donderdag 16 april 2009 23:41 schreef Ludacriss het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:50 schreef pfaf het volgende:
Leuke aflevering. Nergens echt moeten lachen en erg flauw, maar niet verkeerd.
Uhm, zo snel gaat dat niet hoor...aankondigingen op southparkstudios komen meestal op Zondagquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:30 schreef Flaccid het volgende:
Iemand al iets over volgende aflevring?
Ziehier het verschil: http://comparescreenshots.slicx.com/comparison/4526quote:Op donderdag 16 april 2009 22:59 schreef slindenau het volgende:
[..]
"Kwaliteit" viel wel mee...ik zal morgen wel wat comparison linkjes posten.
HDTV
Ok het meest opvallende is het bolletje wol op stan's hoofd. Maar al die geilheid hier voor een slecht geanimeerde serie in hd is overdreven en storend.quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:37 schreef slindenau het volgende:
Zoals beloofd:
[..]
Ziehier het verschil: http://comparescreenshots.slicx.com/comparison/4526
Huh? Maar 7 afleveringen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vond 1306 ook weer meesterlijk hoor
Volgende week alweer de laatste
De bekende 'stop', dan ga ze over een paar maanden weer verder.quote:
Lame. Hoeveel geld hebben die makers eigenlijk al verdiend met southpark?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
De bekende 'stop', dan ga ze over een paar maanden weer verder.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:13 schreef MoltiSanti het volgende:
in het vorige topic heeft ook al een keer iemand je gevraagd om op te houden over dat HD gezeik.
Het is een fucking tekenfilm van 20 minuten. Please!
12 maarquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:14 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Ok het meest opvallende is het bolletje wol op stan's hoofd. Maar al die geilheid hier voor een slecht geanimeerde serie in hd is overdreven en storend.
Beter download je een keer wat films van 12gb daar heb je wel meer plezier van.
damn kom op, beter voorbeeld royal sadness is er niet. Al moet ik hem kijken op joutroep.com scheelt het me nog geen reet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:56 schreef slindenau het volgende:
[..]
Het is een animatie, geen tekenfilm.
En omdat het 20 minuten is moet ik maar 20 minuten naar kutkwaliteit gaan kijken?
Die redenatie snap ik niet
Daarnaast 'zeik' ik helemaal niet.
[..]
12 maar? Gewoon een volledige Blu-ray van een GB of 40
.
Verder is de serie niet slecht geanimeerd, maar minimalistisch. En dat betekend niet gelijk dat je slechte uitzendingen moet accepteren.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:56 schreef slindenau het volgende:
.
Zalig zijn de onwetende he...quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
damn kom op, beter voorbeeld royal sadness is er niet. Al moet ik hem kijken op joutroep.com scheelt het me nog geen reet.
quote:
Misschien moet je maar teksten gaan schrijven voor Friends.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:13 schreef slindenau het volgende:
Dont feed the troll snappen jullie ook al niet he
Ga je jezelf vervelen met 'stop animatie series nou ook eens in een hd formatje' wil je bedoelenquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:17 schreef slindenau het volgende:
Hehe, straks in de season break wordt het pas echt lachen...dan ga ik jullie elke dag vervelen met HD geneuzel.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:22 schreef slindenau het volgende: animatie series
my penis is biggerquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:56 schreef slindenau het volgende:
[..]
Het is een animatie, geen tekenfilm.
En omdat het 20 minuten is moet ik maar 20 minuten naar kutkwaliteit gaan kijken?
Die redenatie snap ik niet
Daarnaast 'zeik' ik helemaal niet.
[..]
.
Verder is de serie niet slecht geanimeerd, maar minimalistisch. En dat betekend niet gelijk dat je slechte uitzendingen moet accepteren.
die had ik nog niet gezien, nais!quote:Op maandag 20 april 2009 00:03 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
http://www.southparkstudios.com/crap/downloads/sounds/
Whehehe
*kuch* mag ik even zeuren:quote:Op zondag 19 april 2009 22:41 schreef Xurk het volgende:
Erg leuke aflevering, maar toch niet zo van genoten als bij de Kayne West afleveringTrouwens: http://www.last.fm/music/Kanye+West/_/Gay+Fish
heartless o.aquote:Op maandag 20 april 2009 02:01 schreef heiden6 het volgende:
Het lijkt wel op een bestaand nummer (zal wel een nummer van Kanye West zijn dan) volgens mij, weet iemand welk nummer?
Ja, dat is wel het leukste inderdaad, al is de artist tag niet 100% correctquote:Op maandag 20 april 2009 01:55 schreef DrDentz het volgende:
Nee, maak Gay Fish Kanye West's meest gescrobblde lied op Last FM.
quote:BUTTERS AND A SMALL GROUP OF RECRUITS JOIN CARTMAN IN HIS DREAM OF LIVING ON SKULL ISLAND WHERE THEY WILL FROLIC IN CRYSTAL CLEAR WATERFALLS AND DISCOVER BURIED TREASURE. CARTMAN PROMISES THAT PARADISE AWAITS IF THEY CAN JUST GET TO SOMALIA.
Dat kan ik me nog wel herinneren, was echt hilarisch.quote:Op maandag 20 april 2009 12:55 schreef Brammie1 het volgende:
de eerste keer zijn ze toch 2 cowboys? In het 2de seizoen zitten ze in een bejaardentehuis voor zo'n groep bejaarden
Woensdag 10 pm in de US of A, donderdag 4 uur 's ochtends onze tijd...en rond 4:30 verschijnen de eerste torrentsquote:Op maandag 20 april 2009 13:22 schreef One_conundrum het volgende:
en wanneer is die op tv? heb alles van seizoen 13 tot nog toe gezien
Ik zie de humor er niet in, maar goed. Als ik een dvd had willen zien met hun erop had ik die wel gekocht. Ik wil south park zienquote:Op maandag 20 april 2009 14:14 schreef DrDentz het volgende:
Dat met die makers is tof, ze hebben steeds een andere hond.
Making Bacon with Macon!quote:Op maandag 20 april 2009 14:14 schreef DrDentz het volgende:
ja prachtig was datquote:Op maandag 20 april 2009 14:14 schreef DrDentz het volgende:
die was ook best briljant... met Mickey!quote:Op maandag 20 april 2009 16:56 schreef magikeenpeukvanje het volgende:![]()
Best een bazenseizoen tot nu toe, ik vond alleen the Ring wat minder.
De queef fart was SLECHTquote:Op maandag 20 april 2009 16:56 schreef magikeenpeukvanje het volgende:![]()
Best een bazenseizoen tot nu toe, ik vond alleen the Ring wat minder.
Hahaha fuck yeah.quote:
Mee eens. Als south park dit niveau blijft houden mogen ze van mij nog jaren doorgaanquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:40 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
De queef fart was SLECHT
De ring viel daarentegen wel mee, de anderen waren gewoon schitterend
º¤ø„¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:45 schreef di0r1 het volgende:
Dat liedje van 'Gay Fish' begint steeds sterker te worden. Echt een meesterlijke aflevering...
Hij heeft op zijn weblog gezegd dat hij het een leuke aflevering vond. Ik heb het gevoel dat hij (nog) niet heeft ingezien hetgeen de gevolgen zijn (o.a. veel reacties op YouTube...) en wellicht dat er tijdens zijn optreden 'Gay Fish' wordt geschreeuwd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:38 schreef MASD het volgende:
[..]
º¤ø„¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
¨°º¤ø„¸ Kanye West ¸„ø¤º°¨copy an paste
¸„ø¤º°¨ ur not gay!!! `°º¤ø„¸if you think he is
¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¨°º¤ not gay
Ik wil het gezicht van Kanye zien als hij op zichzelf zoek op Last.fm en Youtube.
quote:Op woensdag 22 april 2009 00:54 schreef heiden6 het volgende:
Ik wist al meteen dat Kanye West niet serieus konden nemen toen ik dit zag:
Die blik van Mike Myers en die andere knakker.![]()
![]()
tvnzb.com welquote:Op donderdag 23 april 2009 09:49 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ehm..Southparkstudios doet het niet?
Inderdaadquote:Op donderdag 23 april 2009 09:49 schreef Hankster het volgende:
[..]
Is dit van de nieuwe ep?quote:
Op youtube staat ie gewoon in 3 delen. Vond het wel een aardige aflevering, ze hadden er meer uit kunnen halen imo.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:16 schreef Quyxz_ het volgende:
De stream op southparkstudios.com doet het bij mij niet.
En ik kan geen andere manier vinden om hem te kijken want ik gebruik ff geen torrents.
Vertel dat tegen die vier die die Amerikaanse kapitein gevangen hielden.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:22 schreef boskameel het volgende:
Itt de werkelijkheid, waar ze worden vrijgelaten.
Weh weh weh wehquote:Op donderdag 23 april 2009 09:49 schreef Hankster het volgende:
[..]
eet waz a lightsaburrrquote:Op donderdag 23 april 2009 14:59 schreef TheGeneral het volgende:
'Is the crew oke?'
'Yes sir, they are French so they surrendered immedeately'
Wat zeiden ze?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:59 schreef TheGeneral het volgende:
'Is the crew oke?'
Wat is daar mis mee? Haal de nieuwe ep nu binnen op mijn max downloadspeed en met nieuwsgroepen gaat het echt niet sneller danquote:Op donderdag 23 april 2009 16:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Torrents zijn echt zo makkelijk, ik snap het probleem niet.
Maar even serieus, torrents.
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb die laatste gewoon op YouTube gekeken, in 3 delen
Oh wacht, ik verbeter het even:quote:Op donderdag 23 april 2009 16:42 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Haal de nieuwe ep nu binnen op mijn max downloadspeed en met nieuwsgroepen gaat het echt niet sneller dan![]()
Kijk ze liever op southparkstudios, kwaliteit is daar gewoon goed geworden.
Er stonden daar replies dat het vierde deel miste?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb die laatste gewoon op YouTube gekeken, in 3 delen. Die stream werkt echt niet.
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:59 schreef TheGeneral het volgende:
'Is the crew oke?'
Kanye praat als Stevie »» (Malcolm in the Middle)quote:Op woensdag 22 april 2009 00:54 schreef heiden6 het volgende:
Ik wist al meteen dat Kanye West niet serieus konden nemen toen ik dit zag:
Die blik van Mike Myers en die andere knakker.![]()
![]()
Echt hè. De serie wordt verdomme integraal online gezet op twee verschillende sites en nog heeft men het erover welke download er beter is.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jezus he, het gaat in dit topic meer over hoe, wat en waar je downloadt dan over de aflevering. Lekker boeiend echt
Ik kon die vanmiddag via Google niet vinden hoor. Maar bedankt ervoor!quote:Op donderdag 23 april 2009 18:06 schreef J.F.Sebastian het volgende:
http://www.oneddl.com/tv-shows/south-park-s13e07-hdtv-xvid-aaf/
hoe moeilijk is het
Die vond ik ook geweldigquote:Op donderdag 23 april 2009 19:05 schreef msnk het volgende:
En die brief van Ike
De twist na twee zinnetjes kleuterpraat"And if one more person talked to me about that Susan Boyle performance of Les Miserables I was gonna puke my balls out through my mouth"
Sommige mensen snappen het gewoon nog niet, en komen dan janken als hun online stream al 2 dagen niet meer werktquote:Op donderdag 23 april 2009 18:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Echt hè. De serie wordt verdomme integraal online gezet op twee verschillende sites en nog heeft men het erover welke download er beter is..
Ik doelde ook op jou hoor, met je eindeloze gelul over hoe goed je HD-versie wel niet is.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:43 schreef slindenau het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen het gewoon nog niet, en komen dan janken als hun online stream al 2 dagen niet meer werkt
South Park is gewoon een snelle snack je net zo goed van YouTube kunt kijken, je gaat ook niet naar een sterrestaurant om een frikandelletje te eten.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik doelde ook op jou hoor, met je eindeloze gelul over hoe goed je HD-versie wel niet is.
JOH.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik doelde ook op jou hoor, met je eindeloze gelul over hoe goed je HD-versie wel niet is.
PFFFFFFFFFFFFFffffff let it go!!!!!!!!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:56 schreef slindenau het volgende:
[..]
JOH.
Waar wil je het anders over hebben, behalve wat random zinnen uit de meest recente aflevering die jij toevallig geslaagd vond
moet je wel de HD ervan bekijken! Anders is het niet tof!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:07 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
PFFFFFFFFFFFFFffffff let it go!!!!!!!!
Het volgende filmpje is hoe ik mij voel en wat iedereen in dit topic met jou wil doen:
Dat was inderdaadquote:Op donderdag 23 april 2009 22:24 schreef Specularium het volgende:
"They are French, they surrendered immediately."
.
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
"The fuck..."
"Le lightsabre terrible, pszzjjjjj, aaaaah!"
Die zinnen waren inderdaad geniaalquote:Op donderdag 23 april 2009 14:59 schreef TheGeneral het volgende:
'Yes sir, they are French so they surrendered immediately'
Volgens mij hebben ze gewoon elke aflevering weer een andere peuter nodig.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:51 schreef Xurk het volgende:
[..]
De stem van Ike klonk trouwens heel anders dan normaal volgens mij... zou hij ook ietsjes ouder zijn geworden of zouden ze die rare stem die hij eerst had een beetje zat zijn geworden?
die afscheidsbriefquote:Op vrijdag 24 april 2009 01:07 schreef slindenau het volgende:
Nouja, ik vond IKE ook wel opvallen eigenlijk...hij was goed verstaanbaar, sprak hele zinnen en met vrij 'grote' woorden voor zijn leeftijd.
LOTR ep? Heb blijkbaar een aflevering gemist, weet je nog hie die heet?quote:Op zondag 26 april 2009 14:04 schreef DCNY het volgende:
Met die lightsaber ook: Kevin, god-dammit!
Net als dat die Kevin er in de Lord of the Rings ep ook al bijzat met een stormtroopermasker.. Hilarisch
613 - The Return of the Fellowship of the Ring to the Two Towersquote:Op zondag 26 april 2009 15:06 schreef WeedSeed het volgende:
[..]
LOTR ep? Heb blijkbaar een aflevering gemist, weet je nog hie die heet?
Briljante aflevering inderdaadquote:Op zondag 26 april 2009 15:35 schreef Flashwin het volgende:
[..]
613 - The Return of the Fellowship of the Ring to the Two Towers
Straks weer eens kijken. Die blijft goedquote:Op zondag 26 april 2009 15:35 schreef Flashwin het volgende:
[..]
My preciousssssssssssssquote:Op zondag 26 april 2009 22:02 schreef boskameel het volgende:
[..]
Straks weer eens kijken. Die blijft goed.
Je zegt zelf dat die goed blijft:P Dan weet je toch welke ep het is?quote:Op zondag 26 april 2009 23:40 schreef boskameel het volgende:
[..]
Nee niks voorzeggen. Anders speelt mijn geheugen me parten, door alles weer te herinneren.
n00bquote:Op maandag 27 april 2009 00:40 schreef WeedSeed het volgende:
Waar is de preview? Die komt toch altijd op zondag?
heb je last van aambeien? probeer eens een keer normaal te reageren in dit topic man.quote:
Gewoon 20 ofzoquote:Op maandag 27 april 2009 11:07 schreef Bak_Beest het volgende:
Ja verdomme, kunnen ze niet wat meer afleveringen in een seizoen stoppen, als ze een aflevering toch binnen een weekje in elkaar flansen![]()
.
Aha.quote:Op maandag 27 april 2009 08:29 schreef slindenau het volgende:
Maargoed, zelf een beetje research doen is blijkbaar te veel gevraagd, dus ik zal eens "normaal" () antwoord geven:
Er komt geen preview meer, S13E07 'Fatbeard' was de mid-season finale.
Eerstvolgende aflevering komt over een maand of 4 weer.
Succes met wachten.
Ja die is wel aardig. Hiervoor was die met die kontgezichten, die vond ik toch een stuk grappiger (en is al 3 seizoenen later ofzo gemaakt) Tis niet zo dat alle vroegere afleveringen beter waren ofzoquote:Op maandag 27 april 2009 21:26 schreef Tim86 het volgende:
Ik zit nu Rainforres Schmainforrest te kijken maar het niveau van die ep halen ze nu niet meer hoor..wat een briljante grappen zitten daar in
Clyde en zijn middelvinger, het stuk met die Puerto Ricaanse hoeren die zeggen"why don't you take a picture", waarna Cartman een camera nadoet en zegt clllieckkkk![]()
En dan is de ep pas net begonnen
Die brullende kever ook steedsquote:Op maandag 27 april 2009 21:26 schreef Tim86 het volgende:
Ik zit nu Rainforres Schmainforrest te kijken maar het niveau van die ep halen ze nu niet meer hoor..wat een briljante grappen zitten daar in
Clyde en zijn middelvinger, het stuk met die Puerto Ricaanse hoeren die zeggen"why don't you take a picture", waarna Cartman een camera nadoet en zegt clllieckkkk![]()
En het einde ook, waarin ze door de bulldozers gered worden van het slechte regenwoud en er ook in beeld komt hoeveel kankerverwekkende rommel er in een regenwoud zitquote:
Geniaal.quote:Op zondag 26 april 2009 15:35 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Welk seizoen aflevering?quote:Op maandag 27 april 2009 21:26 schreef Tim86 het volgende:
Legendarisch stukjequote:Op dinsdag 28 april 2009 19:52 schreef Knipoogje het volgende:
"OMG A snake!"
"That's a branch Kyle"
"OMG another snake!"
"That's the same branch, Kyle"
quote:... and then it's only a 49 hour busride to Mogadishuuu!!!
Pracht-tig!!!1!quote:Ce Lightsabééééér
Zo geniaal. Hij mocht toen toch een dag niet flauw doen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:01 schreef kalinho het volgende:
Van de week was die EP met die neef van Kyle. Met die legendarische quote van Cartman
Ms Chokesondik: Its important to concentrate
Cartman: Maybe we should send him to a concentration camp
Hij zou 40 dollar krijgen als hij het (joodse) neefje van Kyle niet zou pesten.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:11 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Zo geniaal. Hij mocht toen toch een dag niet flauw doen?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:01 schreef kalinho het volgende:
Van de week was die EP met die neef van Kyle. Met die legendarische quote van Cartman
Ms Chokesondik: Its important to concentrate
Cartman: Maybe we should send him to a concentration camp
vervelend ventje ben jijquote:Op maandag 27 april 2009 08:29 schreef slindenau het volgende:
Maargoed, zelf een beetje research doen is blijkbaar te veel gevraagd, dus ik zal eens "normaal" () antwoord geven:
Er komt geen preview meer, S13E07 'Fatbeard' was de mid-season finale.
Eerstvolgende aflevering komt over een maand of 4 weer.
Succes met wachten.
"So Clyde just told me there were camps called concentration camps in world war II, but I didn't know that."quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:56 schreef WeedSeed het volgende:
En dan vooral de pogingen van Cartman om het in te houden, ja.
Dat!quote:
Die disclaimer is ook echt prachtig: "Not every man in Alabama hit his wife"quote:Op maandag 4 mei 2009 22:09 schreef J.Herrer het volgende:
Chinpokomon is ook 1 van m'n favo's
Shoe![]()
Die Japanner die tegen Stan's moeder zegt: you've such a big penis
En idd Alabama man
Je zit fout, je moet naar de buren:quote:Op maandag 4 mei 2009 23:08 schreef inZanity het volgende:
Lord of the rings(alle delen)
Star Wars
V for Vendetta
Scarface vind ik zeker geen kutfilm maar wel behoorlijk overschat.
Idd wel leuk om te zien en dan vooral de ouders.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:07 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
kwam deze weer tegen, wel leuk om weer te posten
Leuk! Vooral Kenny's moeder ziet er hier goed uit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:07 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft ook wel een geil stemmetjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:17 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Leuk! Vooral Kenny's moeder ziet er hier goed uit.
En ze mist een pupilquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:39 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En de grootste hoer van Southpark ziet er best lelijk uit
Idd een mooie onderliggende gedachte daar.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:40 schreef Nam_Soldier het volgende:
Ik heb net even "Here Comes The Neighborhood" gekeken. Eigenlijk best wel een heel goede, slimme aflevering; het telkens verwijzen naar 'rijken' in plaats van naar zwarte medemensen, dat brandende kruis met "T for time to leave!", en die spoken die op KKK-leden lijken, heerlijk geinig! Dat had ik 6 jaar geleden, toen ik de aflevering voor het eerst (en laatst) zag, nog helemaal niet door.
Voor mij lijkt het echt niet alsof ze knipoogt hoor...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:21 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Je ziet toch wel... dat ze knipoogt he?
TUK UR DUUUURRRR!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:10 schreef capital_P het volgende:
Zo'n zelfde vergelijking zat in de aflevering Goobacks
"Dey tuk arr dobs!!!"
Die heb ik nog nooit eerder gezienquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:07 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie d'r toch echt knipogen hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:47 schreef WeedSeed het volgende:
[..]
Voor mij lijkt het echt niet alsof ze knipoogt hoor...
D'K DUB T'R DUUUUUUUUUUUUUUUUURRRR!!!!!!quote:
Heb ik al te kort geleden gezien.. misschien iets uit seizoen 4-5-6 ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:03 schreef ASSpirine het volgende:
Cartman als robot
Make love, not warcraft
De LOTR aflevering
Free Willzyx? Dat ze em terug naar zn "huis", de maan, willen sturenquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:37 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Als ze een orka ontvoeren uit het circus oid. Weten andere het wel.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:14 schreef One_conundrum het volgende:
dat die omroepers de stem van dat beest nabootsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |