Hahaha fuck yeah.quote:
Mee eens. Als south park dit niveau blijft houden mogen ze van mij nog jaren doorgaanquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:40 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
De queef fart was SLECHT
De ring viel daarentegen wel mee, de anderen waren gewoon schitterend
º¤ø„¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:45 schreef di0r1 het volgende:
Dat liedje van 'Gay Fish' begint steeds sterker te worden. Echt een meesterlijke aflevering...
Hij heeft op zijn weblog gezegd dat hij het een leuke aflevering vond. Ik heb het gevoel dat hij (nog) niet heeft ingezien hetgeen de gevolgen zijn (o.a. veel reacties op YouTube...) en wellicht dat er tijdens zijn optreden 'Gay Fish' wordt geschreeuwd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:38 schreef MASD het volgende:
[..]
º¤ø„¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
¨°º¤ø„¸ Kanye West ¸„ø¤º°¨copy an paste
¸„ø¤º°¨ ur not gay!!! `°º¤ø„¸if you think he is
¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¨°º¤ not gay
Ik wil het gezicht van Kanye zien als hij op zichzelf zoek op Last.fm en Youtube.
quote:Op woensdag 22 april 2009 00:54 schreef heiden6 het volgende:
Ik wist al meteen dat Kanye West niet serieus konden nemen toen ik dit zag:
Die blik van Mike Myers en die andere knakker.![]()
![]()
tvnzb.com welquote:Op donderdag 23 april 2009 09:49 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ehm..Southparkstudios doet het niet?
Inderdaadquote:Op donderdag 23 april 2009 09:49 schreef Hankster het volgende:
[..]
Is dit van de nieuwe ep?quote:
Op youtube staat ie gewoon in 3 delen. Vond het wel een aardige aflevering, ze hadden er meer uit kunnen halen imo.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:16 schreef Quyxz_ het volgende:
De stream op southparkstudios.com doet het bij mij niet.
En ik kan geen andere manier vinden om hem te kijken want ik gebruik ff geen torrents.
Vertel dat tegen die vier die die Amerikaanse kapitein gevangen hielden.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:22 schreef boskameel het volgende:
Itt de werkelijkheid, waar ze worden vrijgelaten.
Weh weh weh wehquote:Op donderdag 23 april 2009 09:49 schreef Hankster het volgende:
[..]
eet waz a lightsaburrrquote:Op donderdag 23 april 2009 14:59 schreef TheGeneral het volgende:
'Is the crew oke?'
'Yes sir, they are French so they surrendered immedeately'
Wat zeiden ze?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:59 schreef TheGeneral het volgende:
'Is the crew oke?'
'Yes sir, they are French so they surrendered immedeately'
Wat is daar mis mee? Haal de nieuwe ep nu binnen op mijn max downloadspeed en met nieuwsgroepen gaat het echt niet sneller danquote:Op donderdag 23 april 2009 16:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Torrents zijn echt zo makkelijk, ik snap het probleem niet.
Maar even serieus, torrents.
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb die laatste gewoon op YouTube gekeken, in 3 delen
Oh wacht, ik verbeter het even:quote:Op donderdag 23 april 2009 16:42 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Haal de nieuwe ep nu binnen op mijn max downloadspeed en met nieuwsgroepen gaat het echt niet sneller dan![]()
Kijk ze liever op southparkstudios, kwaliteit is daar gewoon goed geworden.
Er stonden daar replies dat het vierde deel miste?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb die laatste gewoon op YouTube gekeken, in 3 delen. Die stream werkt echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |