quote:Op donderdag 23 april 2009 14:59 schreef TheGeneral het volgende:
'Is the crew oke?'
'Yes sir, they are French so they surrendered immedeately'
Kanye praat als Stevie »» (Malcolm in the Middle)quote:Op woensdag 22 april 2009 00:54 schreef heiden6 het volgende:
Ik wist al meteen dat Kanye West niet serieus konden nemen toen ik dit zag:
Die blik van Mike Myers en die andere knakker.![]()
![]()
Echt hè. De serie wordt verdomme integraal online gezet op twee verschillende sites en nog heeft men het erover welke download er beter is.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jezus he, het gaat in dit topic meer over hoe, wat en waar je downloadt dan over de aflevering. Lekker boeiend echt
Ik kon die vanmiddag via Google niet vinden hoor. Maar bedankt ervoor!quote:Op donderdag 23 april 2009 18:06 schreef J.F.Sebastian het volgende:
http://www.oneddl.com/tv-shows/south-park-s13e07-hdtv-xvid-aaf/
hoe moeilijk is het
Die vond ik ook geweldigquote:Op donderdag 23 april 2009 19:05 schreef msnk het volgende:
En die brief van Ike
De twist na twee zinnetjes kleuterpraat"And if one more person talked to me about that Susan Boyle performance of Les Miserables I was gonna puke my balls out through my mouth"
Sommige mensen snappen het gewoon nog niet, en komen dan janken als hun online stream al 2 dagen niet meer werktquote:Op donderdag 23 april 2009 18:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Echt hè. De serie wordt verdomme integraal online gezet op twee verschillende sites en nog heeft men het erover welke download er beter is..
Ik doelde ook op jou hoor, met je eindeloze gelul over hoe goed je HD-versie wel niet is.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:43 schreef slindenau het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen het gewoon nog niet, en komen dan janken als hun online stream al 2 dagen niet meer werkt
South Park is gewoon een snelle snack je net zo goed van YouTube kunt kijken, je gaat ook niet naar een sterrestaurant om een frikandelletje te eten.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik doelde ook op jou hoor, met je eindeloze gelul over hoe goed je HD-versie wel niet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |