Als je op de plaatjes klikt worden ze groter.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:02 schreef Rijpie het volgende:
die over sarcasme was wel leuk, ben gestopt bij die pitahandelaar. teveel moeite om zijn handschrift te ontcijferen. helaas, gemiste kans.
nog even de moeite genomen om de laatste 2 te lezen, maar blijf erbij dat alleen die van sarcasme wel leuk is.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:31 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Als je op de plaatjes klikt worden ze groter.
Ja, dat is wel het opzet, om de zelfverzonnen humor van een tienjarige na te bootsen.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:39 schreef Rijpie het volgende:
[..]
nog even de moeite genomen om de laatste 2 te lezen, maar blijf erbij dat alleen die van sarcasme wel leuk is.
ik vind de humor iets te kinderachtig, en te makkelijk verzonnen. (ik zeg niet dat ik het beter kan hoor)
Einsquote:Op donderdag 16 april 2009 23:07 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Het állerlaatste blokje van de laatste strip
"joepie ik leef weer!"
Uit het niets
Ja, gewoon de dingen in het onnozele trekken. Maar je moet ook wat voor zulke humor zijn.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:54 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
Ja, dat is wel het opzet, om de zelfverzonnen humor van een tienjarige na te bootsen.
Hahaha iddquote:Op donderdag 16 april 2009 21:57 schreef -SG- het volgende:
Dacht ik toch even dat het over sneijder ging.
quote:
Die is geniaalquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:57 schreef Jan_De_Nul het volgende:
Iets gelijkaardig: 'Boerke'
meldtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:44 schreef Rijpie het volgende:
[..]
GE MOET UZELF HIER MELDEN!!!
Kabouter Wesley
"oei! wij sterven zonder reden!" "joepie!"quote:
Ge-ni-aal!quote:
quote:
Dubbelpost:quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:49 schreef JeMoeder het volgende:
Trouwens, hier het Kabouter Wesley spel.
Vind ik ook. Ik lag echt in een deuk! Ongeveer zo:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:56 schreef Palmboom313 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=S0-XN3_-hqw
Dit blijft de leukste. De flauwe humor egel
normaal gezien elke week een nieuwequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:59 schreef Assassin92 het volgende:
Komen er nog nieuwe? Weet iemand dat?
Elke maandag in de aflevering van Man Bijt Hond op de Belg.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:59 schreef Assassin92 het volgende:
Komen er nog nieuwe? Weet iemand dat?
17479 miljoen miljard punten, beat thatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:23 schreef Lindgren. het volgende:
ik had 728 miljoen miljard punten.!
Droogquote:
He, wat heeft die kabouter toch tegen egels?quote:Op maandag 20 april 2009 16:43 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Kabouter Wesley in een superspannende animatiefilm! Met een egel!
quote:
Dat muziekje is echt de helft van de humor.quote:Op maandag 2 november 2009 23:31 schreef latexpiepbeestje het volgende:
alleen dat muziekje al er bij
Kansloosquote:Op zondag 8 november 2009 17:01 schreef BorlandFreak het volgende:
Toevallig dat ik op deze topic kom, heb em namelijk net getekend + ingekleurd met Photoshop..
ps; is er ook een voorstel-section ofzo, heb namelijk wel wat te vertellen over Onzin.com, Paultjuh enzovoort
Was het op TV ofzo? Plaats anders de youtube ff ik zie hem nog niet?quote:Op maandag 9 november 2009 19:52 schreef pagadder het volgende:
Hij was langer dan normaal.![]()
Gekapsti Gepakijst Geprzstkl Gerkljqsmdfj qmdfj Aan het zinken.
Het was tien minuten geleden op tv. Geef die uploader even de tijd.quote:Op maandag 9 november 2009 19:55 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Was het op TV ofzo? Plaats anders de youtube ff ik zie hem nog niet?
Hij staat erquote:Op maandag 9 november 2009 20:00 schreef pagadder het volgende:
[..]
Het was tien minuten geleden op tv. Geef die uploader even de tijd.
Als het er staat zou het bij deze user moeten zijn.
http://www.youtube.com/user/60659
@hieronder: elke maandag in Man Bijt Hond op één. Dat is dus de Vlaamse versie wel.
Ned 2, bij man bijt hond.quote:Op maandag 9 november 2009 20:00 schreef Cityhopperkopper het volgende:Was het op TV??
edit; Ja dus. welke zender dan??
En ik 58699quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:23 schreef Lindgren. het volgende:
ik had 728 miljoen miljard punten.!
Geen dat is zelfs heel pijnlijkquote:
En van Klaus Wunderlich, de Duitse Orgel Virtuoosquote:Op maandag 2 november 2009 23:54 schreef seventhseagulll het volgende:
[..]
Dat muziekje is echt de helft van de humor.
Ja en dat hij dan zo boos heen en weer springtquote:Op maandag 9 november 2009 23:42 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik lig altijd dubbel alstie weer eens Godmiljaar schreeuwt
Klaus is coolquote:Op maandag 9 november 2009 23:54 schreef LangeJan het volgende:
[..]
En van Klaus Wunderlich, de Duitse Orgel VirtuoosI
Geweldigquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:07 schreef Blinker het volgende:
Ik verveelde me en heb een kleine ringtone gemaakt voor de liefhebber
http://145.116.18.200/Kabouter_Wesley_Ringtone_by_Blinker.mp3
Kabouter Wesley ringtonequote:Op dinsdag 10 november 2009 14:07 schreef Blinker het volgende:
Dat dusquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:22 schreef Adelante het volgende:
Heeft iemand die ringtone in .m4r formaat?
Ik zal er morgen eens aan gaan prutsen MET godmiljaar er door heenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:56 schreef MaddoxX het volgende:
bouw van deze ens een ringtonedies rustgevender
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:43 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik zal er morgen eens aan gaan prutsen MET godmiljaar er door heen
M4r zal ik ook naar kijken
Doe, alsjeblieftquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:43 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik zal er morgen eens aan gaan prutsen MET godmiljaar er door heen
M4r zal ik ook naar kijken
Daar zat ik inderdaad ook al aan te denken. Ben komende dagen wel beetje druk, maar ik zal er morgenavond eens even mee stoeien.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:31 schreef t1m0k het volgende:
of gewoon GODMILJAAR uit een van de filmpjes knippen met zo min mogleijk achtergrond geluid. leuk voor smsjes
Heb je ook de eerste reeks afleveringen de melodie?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:07 schreef Blinker het volgende:
Godmiljaar, Ik heb zeker en vast de originele versie van Klaus wunderlich in mp3 ergens staan op mijn computer. Zeg mij welke melodie je wilt hebben OF IK SLA OP UW MUIL !!!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heb je ook de eerste reeks afleveringen de melodie?
Geluktquote:Op woensdag 11 november 2009 10:34 schreef DCNY het volgende:
Ik heb de m4r versie, gewoon gemaakt in itunes.. Maar hoe krijg ik die online?
Edit: Heb m naar Blinker gestuurd, hij zet m online..
gaat vanaaf ingesteld worden godmiljaar!!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 11:07 schreef Blinker het volgende:
[..]
Gelukt
Hier de iPhone versie, met dank aan DCNY: http://145.116.18.200/Kabouter_Wesley_Ringtone_by_Blinker.m4r
Coolquote:Op woensdag 11 november 2009 11:07 schreef Blinker het volgende:
[..]
Gelukt
Hier de iPhone versie, met dank aan DCNY: http://145.116.18.200/Kabouter_Wesley_Ringtone_by_Blinker.m4r
En toch ga ik weer stuk hier! Mijn favoriet; ZIE MIJ GAAN JONG! zit erin.. Die 2 uitspraken daarvoor zijn ook schitterend; JOEPIEIEIE SKIVAKANTIE!! en IK SKI GRAAGquote:Hoppa, snel gemaakt en 't slaat nergens op.
Dat was zo fantastisch!quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:27 schreef -Peach het volgende:
Ik ben fan! GODMILJAAR!
Oh en het is 'la felicidad' van Klaus Wunderlich en mn vriend heeft gister de mp3 ergens vandaan getoverd.
Niet leuk? Niet grappig?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:05 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
Ik vind dat filmpje op de wereld draait door niet?
Maar wat vind je het niet?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:34 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
Nee de maker was bij de wereld draait door en iemand vroeg om een fragment en rkeeg de site als antwoord. Maar dat fragment vind ik dus niet dus blijkbaar staat het er nog niet op.
Ja die zou helemaal geweldig zijn, die tune die gebruikt wordt bij de tovergieterquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heb je ook de eerste reeks afleveringen de melodie?
Deze is echt goedquote:Op woensdag 11 november 2009 16:15 schreef cerror het volgende:
http://www.storage.to/get(...)r+wesley+minimix.mp3
Hoppa, snel gemaakt en 't slaat nergens op. Maar godmiljaar zit erin.
hehe, ook bij de youtube video komen gelijkaardige reactiesquote:Op donderdag 12 november 2009 19:10 schreef ThE_ED het volgende:
http://www.last.fm/music/Klaus+Wunderlich
anders post je het gewoon niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:50 schreef Bragi het volgende:
http://rapidshare.de/files/48670835/Kabouter_Wesley.zip.html
66 (honderd miljoen miljard) wallpapers op 1680*1050-formaat.
Van YouTube, dus niet bijster scherp.
Is hij vrienden met Klaus Wunderlich ?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:42 schreef Seven. het volgende:
Blijkbaar is een collega van me een vriend van de bedenker of maker hiervan. Morgen eens informeren.
Gewoon hier je nummer vermelden, succes verzekerdquote:Op donderdag 12 november 2009 21:25 schreef druppelkut het volgende:
GODMILJAAR!! Die ringtone is fantasties!
Maar spijtig dat ik vandaag weinig gebeld ben...
TRINGGG-TRINGGG
Klaus Wunderlich maakt slechts de achtergrondmuziek. Zie ook wiki.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:24 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
[..]
Is hij vrienden met Klaus Wunderlich ?
Die diepere gedachten zijn zoo mooi van de kabouter Wesley stripsquote:Op woensdag 11 november 2009 20:54 schreef marleenhoofd- het volgende:
ik vind 'oei, wij sterven zonder reden' toch een erg mooi gevonden zin
Welke?quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:02 schreef Blinker het volgende:
Inmiddels al meer dan 2.000 keer gedownload!
De meerderheid was toch de mijne, omdat hij op de Weblog van FOK! heeft gestaan, maar die van jou is ook aardig vaak gedownload. Exacte cijfers heb ik niet.quote:
Dan nog, 2000 keer. Wesley heerst im die Niederlande!quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:48 schreef Blinker het volgende:
[..]
De meerderheid was toch de mijne, omdat hij op de Weblog van FOK! heeft gestaan, maar die van jou is ook aardig vaak gedownload. Exacte cijfers heb ik niet.
Wut?quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Wesley heerst im die Niederlande!
Dat is mijn beste duits. Echt.quote:
Weet je wat het sneue is? Ik ben van duitse komaf. Mijn achternaam is zelfs duits.quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Ich habe es nicht besser gewusst" als het ware
Ik woon in Duitschland, verzacht dat de pijn een weinig?quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Weet je wat het sneue is? Ik ben van duitse komaf. Mijn achternaam is zelfs duits.
Iedereen gaat er vanuit dat ik duits ken/kan.
Ik heb eigenlijk geen enkele pijn.quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik woon in Duitschland, verzacht dat de pijn een weinig?
Schreeuwen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen enkele pijn.
'T is alleen dat de duitse taal me irriteert tenzij je het verkeerd doet. Dan klinkt het eigenlijk wel grappig.
Jij snapt 't!quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schreeuwen.
Je moet het schreeuwen.
Het liefst tegen vrouwen.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij snapt 't!
En neen, dat is niet sarcastisch.
quote:
Wow! Die kende ik nog niet!quote:
Ik was vast dronken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jawel, daar heb je zelfs een counter paint voor gemaakt.
Die ken ik ook! (ik gemaakt) maar ik wist niet dat die een reactie was op de kickachu paint.quote:
Ken uw klassiekers, heer Cerror.quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Die ken ik ook! (ik gemaakt) maar ik wist niet dat die een reactie was op de kickachu paint.
Teveel gepaint.quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ken uw klassiekers, heer Cerror.
Maandag weerquote:Op vrijdag 13 november 2009 02:28 schreef DrDentzz het volgende:
Godverdomme, helemaal geen Kabouter Wesley op deze pagina
KLB is als Sumatra na de tsunami zonder de lijken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
KLB is het nieuwe ONZ.
Leef je uit, ik heb er nog niets paintwaardigs gevonden.
Ik gooi er wel even wat onbekende Kutvocht paints (want topic dicht voordat "ze" kon posten) tegenaan:quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:34 schreef cerror het volgende:
[..]
KLB is als Sumatra na de tsunami zonder de lijken.
Niet interessant dus.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:34 schreef cerror het volgende:
[..]
KLB is als Sumatra na de tsunami zonder de lijken.
Niet interessant dus.
Voila :quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heeft niemand gewoon een leuk vierkant plaatje van 'm? Ik wil m als msn avatar gebruiken
Zijn er mensen die het niet goed vinden dan? Nog niemand tegengekomenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:33 schreef pagadder het volgende:
En aan al degene die Kabouter Wesley niet goed vinden zegt hij dit:
[ afbeelding ]
Klaus heeft zo'n 120(?) albums op zijn naam, gok op 15-20 munners per album (=17) 120x17= meer dan 2000 nummers, veel succesquote:Op zondag 15 november 2009 00:12 schreef Qunix het volgende:
Heeft iemand alle achtergrond geluiden behalve deze?
quote:
In een van de filmpjes van Kabouter Wesley komt ook het nummer Tico Tico voorquote:Op zondag 15 november 2009 00:12 schreef Qunix het volgende:
Heeft iemand alle achtergrond geluiden behalve deze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |