Als je op de plaatjes klikt worden ze groter.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:02 schreef Rijpie het volgende:
die over sarcasme was wel leuk, ben gestopt bij die pitahandelaar. teveel moeite om zijn handschrift te ontcijferen. helaas, gemiste kans.
nog even de moeite genomen om de laatste 2 te lezen, maar blijf erbij dat alleen die van sarcasme wel leuk is.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:31 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Als je op de plaatjes klikt worden ze groter.
Ja, dat is wel het opzet, om de zelfverzonnen humor van een tienjarige na te bootsen.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:39 schreef Rijpie het volgende:
[..]
nog even de moeite genomen om de laatste 2 te lezen, maar blijf erbij dat alleen die van sarcasme wel leuk is.
ik vind de humor iets te kinderachtig, en te makkelijk verzonnen. (ik zeg niet dat ik het beter kan hoor)
Einsquote:Op donderdag 16 april 2009 23:07 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Het állerlaatste blokje van de laatste strip
"joepie ik leef weer!"
Uit het niets
Ja, gewoon de dingen in het onnozele trekken. Maar je moet ook wat voor zulke humor zijn.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:54 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
Ja, dat is wel het opzet, om de zelfverzonnen humor van een tienjarige na te bootsen.
Hahaha iddquote:Op donderdag 16 april 2009 21:57 schreef -SG- het volgende:
Dacht ik toch even dat het over sneijder ging.
quote:
Die is geniaalquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:57 schreef Jan_De_Nul het volgende:
Iets gelijkaardig: 'Boerke'
meldtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:44 schreef Rijpie het volgende:
[..]
GE MOET UZELF HIER MELDEN!!!
Kabouter Wesley
"oei! wij sterven zonder reden!" "joepie!"quote:
Ge-ni-aal!quote:
quote:
Dubbelpost:quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:49 schreef JeMoeder het volgende:
Trouwens, hier het Kabouter Wesley spel.
Vind ik ook. Ik lag echt in een deuk! Ongeveer zo:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:56 schreef Palmboom313 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=S0-XN3_-hqw
Dit blijft de leukste. De flauwe humor egel
normaal gezien elke week een nieuwequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:59 schreef Assassin92 het volgende:
Komen er nog nieuwe? Weet iemand dat?
Elke maandag in de aflevering van Man Bijt Hond op de Belg.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:59 schreef Assassin92 het volgende:
Komen er nog nieuwe? Weet iemand dat?
17479 miljoen miljard punten, beat thatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:23 schreef Lindgren. het volgende:
ik had 728 miljoen miljard punten.!
Droogquote:
He, wat heeft die kabouter toch tegen egels?quote:Op maandag 20 april 2009 16:43 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Kabouter Wesley in een superspannende animatiefilm! Met een egel!
quote:
Dat muziekje is echt de helft van de humor.quote:Op maandag 2 november 2009 23:31 schreef latexpiepbeestje het volgende:
alleen dat muziekje al er bij
Kansloosquote:Op zondag 8 november 2009 17:01 schreef BorlandFreak het volgende:
Toevallig dat ik op deze topic kom, heb em namelijk net getekend + ingekleurd met Photoshop..
ps; is er ook een voorstel-section ofzo, heb namelijk wel wat te vertellen over Onzin.com, Paultjuh enzovoort
Was het op TV ofzo? Plaats anders de youtube ff ik zie hem nog niet?quote:Op maandag 9 november 2009 19:52 schreef pagadder het volgende:
Hij was langer dan normaal.![]()
Gekapsti Gepakijst Geprzstkl Gerkljqsmdfj qmdfj Aan het zinken.
Het was tien minuten geleden op tv. Geef die uploader even de tijd.quote:Op maandag 9 november 2009 19:55 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Was het op TV ofzo? Plaats anders de youtube ff ik zie hem nog niet?
Hij staat erquote:Op maandag 9 november 2009 20:00 schreef pagadder het volgende:
[..]
Het was tien minuten geleden op tv. Geef die uploader even de tijd.
Als het er staat zou het bij deze user moeten zijn.
http://www.youtube.com/user/60659
@hieronder: elke maandag in Man Bijt Hond op één. Dat is dus de Vlaamse versie wel.
Ned 2, bij man bijt hond.quote:Op maandag 9 november 2009 20:00 schreef Cityhopperkopper het volgende:Was het op TV??
edit; Ja dus. welke zender dan??
En ik 58699quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:23 schreef Lindgren. het volgende:
ik had 728 miljoen miljard punten.!
Geen dat is zelfs heel pijnlijkquote:
En van Klaus Wunderlich, de Duitse Orgel Virtuoosquote:Op maandag 2 november 2009 23:54 schreef seventhseagulll het volgende:
[..]
Dat muziekje is echt de helft van de humor.
Ja en dat hij dan zo boos heen en weer springtquote:Op maandag 9 november 2009 23:42 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik lig altijd dubbel alstie weer eens Godmiljaar schreeuwt
Klaus is coolquote:Op maandag 9 november 2009 23:54 schreef LangeJan het volgende:
[..]
En van Klaus Wunderlich, de Duitse Orgel VirtuoosI
Geweldigquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:07 schreef Blinker het volgende:
Ik verveelde me en heb een kleine ringtone gemaakt voor de liefhebber
http://145.116.18.200/Kabouter_Wesley_Ringtone_by_Blinker.mp3
Kabouter Wesley ringtonequote:Op dinsdag 10 november 2009 14:07 schreef Blinker het volgende:
Dat dusquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:22 schreef Adelante het volgende:
Heeft iemand die ringtone in .m4r formaat?
Ik zal er morgen eens aan gaan prutsen MET godmiljaar er door heenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:56 schreef MaddoxX het volgende:
bouw van deze ens een ringtonedies rustgevender
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:43 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik zal er morgen eens aan gaan prutsen MET godmiljaar er door heen
M4r zal ik ook naar kijken
Doe, alsjeblieftquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:43 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik zal er morgen eens aan gaan prutsen MET godmiljaar er door heen
M4r zal ik ook naar kijken
Daar zat ik inderdaad ook al aan te denken. Ben komende dagen wel beetje druk, maar ik zal er morgenavond eens even mee stoeien.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:31 schreef t1m0k het volgende:
of gewoon GODMILJAAR uit een van de filmpjes knippen met zo min mogleijk achtergrond geluid. leuk voor smsjes
Heb je ook de eerste reeks afleveringen de melodie?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:07 schreef Blinker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |