Godmiljaar, Ik heb zeker en vast de originele versie van Klaus wunderlich in mp3 ergens staan op mijn computer. Zeg mij welke melodie je wilt hebben OF IK SLA OP UW MUIL !!!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heb je ook de eerste reeks afleveringen de melodie?
Geluktquote:Op woensdag 11 november 2009 10:34 schreef DCNY het volgende:
Ik heb de m4r versie, gewoon gemaakt in itunes.. Maar hoe krijg ik die online?
Edit: Heb m naar Blinker gestuurd, hij zet m online..
gaat vanaaf ingesteld worden godmiljaar!!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 11:07 schreef Blinker het volgende:
[..]
Gelukt
Hier de iPhone versie, met dank aan DCNY: http://145.116.18.200/Kabouter_Wesley_Ringtone_by_Blinker.m4r
Coolquote:Op woensdag 11 november 2009 11:07 schreef Blinker het volgende:
[..]
Gelukt
Hier de iPhone versie, met dank aan DCNY: http://145.116.18.200/Kabouter_Wesley_Ringtone_by_Blinker.m4r
En toch ga ik weer stuk hier! Mijn favoriet; ZIE MIJ GAAN JONG! zit erin.. Die 2 uitspraken daarvoor zijn ook schitterend; JOEPIEIEIE SKIVAKANTIE!! en IK SKI GRAAGquote:Hoppa, snel gemaakt en 't slaat nergens op.
Dat was zo fantastisch!quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:27 schreef -Peach het volgende:
Ik ben fan! GODMILJAAR!
Oh en het is 'la felicidad' van Klaus Wunderlich en mn vriend heeft gister de mp3 ergens vandaan getoverd.
Niet leuk? Niet grappig?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:05 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
Ik vind dat filmpje op de wereld draait door niet?
Maar wat vind je het niet?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:34 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
Nee de maker was bij de wereld draait door en iemand vroeg om een fragment en rkeeg de site als antwoord. Maar dat fragment vind ik dus niet dus blijkbaar staat het er nog niet op.
Ja die zou helemaal geweldig zijn, die tune die gebruikt wordt bij de tovergieterquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heb je ook de eerste reeks afleveringen de melodie?
Deze is echt goedquote:Op woensdag 11 november 2009 16:15 schreef cerror het volgende:
http://www.storage.to/get(...)r+wesley+minimix.mp3
Hoppa, snel gemaakt en 't slaat nergens op. Maar godmiljaar zit erin.
hehe, ook bij de youtube video komen gelijkaardige reactiesquote:Op donderdag 12 november 2009 19:10 schreef ThE_ED het volgende:
http://www.last.fm/music/Klaus+Wunderlich
anders post je het gewoon niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:50 schreef Bragi het volgende:
http://rapidshare.de/files/48670835/Kabouter_Wesley.zip.html
66 (honderd miljoen miljard) wallpapers op 1680*1050-formaat.
Van YouTube, dus niet bijster scherp.
Is hij vrienden met Klaus Wunderlich ?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:42 schreef Seven. het volgende:
Blijkbaar is een collega van me een vriend van de bedenker of maker hiervan. Morgen eens informeren.
Gewoon hier je nummer vermelden, succes verzekerdquote:Op donderdag 12 november 2009 21:25 schreef druppelkut het volgende:
GODMILJAAR!! Die ringtone is fantasties!
Maar spijtig dat ik vandaag weinig gebeld ben...
TRINGGG-TRINGGG
Klaus Wunderlich maakt slechts de achtergrondmuziek. Zie ook wiki.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:24 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
[..]
Is hij vrienden met Klaus Wunderlich ?
Die diepere gedachten zijn zoo mooi van de kabouter Wesley stripsquote:Op woensdag 11 november 2009 20:54 schreef marleenhoofd- het volgende:
ik vind 'oei, wij sterven zonder reden' toch een erg mooi gevonden zin
Welke?quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:02 schreef Blinker het volgende:
Inmiddels al meer dan 2.000 keer gedownload!
De meerderheid was toch de mijne, omdat hij op de Weblog van FOK! heeft gestaan, maar die van jou is ook aardig vaak gedownload. Exacte cijfers heb ik niet.quote:
Dan nog, 2000 keer. Wesley heerst im die Niederlande!quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:48 schreef Blinker het volgende:
[..]
De meerderheid was toch de mijne, omdat hij op de Weblog van FOK! heeft gestaan, maar die van jou is ook aardig vaak gedownload. Exacte cijfers heb ik niet.
Wut?quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Wesley heerst im die Niederlande!
Dat is mijn beste duits. Echt.quote:
Weet je wat het sneue is? Ik ben van duitse komaf. Mijn achternaam is zelfs duits.quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Ich habe es nicht besser gewusst" als het ware
Ik woon in Duitschland, verzacht dat de pijn een weinig?quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Weet je wat het sneue is? Ik ben van duitse komaf. Mijn achternaam is zelfs duits.
Iedereen gaat er vanuit dat ik duits ken/kan.
Ik heb eigenlijk geen enkele pijn.quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik woon in Duitschland, verzacht dat de pijn een weinig?
Schreeuwen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen enkele pijn.
'T is alleen dat de duitse taal me irriteert tenzij je het verkeerd doet. Dan klinkt het eigenlijk wel grappig.
Jij snapt 't!quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schreeuwen.
Je moet het schreeuwen.
Het liefst tegen vrouwen.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij snapt 't!
En neen, dat is niet sarcastisch.
quote:
Wow! Die kende ik nog niet!quote:
Ik was vast dronken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jawel, daar heb je zelfs een counter paint voor gemaakt.
Die ken ik ook! (ik gemaakt) maar ik wist niet dat die een reactie was op de kickachu paint.quote:
Ken uw klassiekers, heer Cerror.quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Die ken ik ook! (ik gemaakt) maar ik wist niet dat die een reactie was op de kickachu paint.
Teveel gepaint.quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ken uw klassiekers, heer Cerror.
Maandag weerquote:Op vrijdag 13 november 2009 02:28 schreef DrDentzz het volgende:
Godverdomme, helemaal geen Kabouter Wesley op deze pagina
KLB is als Sumatra na de tsunami zonder de lijken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
KLB is het nieuwe ONZ.
Leef je uit, ik heb er nog niets paintwaardigs gevonden.
Ik gooi er wel even wat onbekende Kutvocht paints (want topic dicht voordat "ze" kon posten) tegenaan:quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:34 schreef cerror het volgende:
[..]
KLB is als Sumatra na de tsunami zonder de lijken.
Niet interessant dus.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:34 schreef cerror het volgende:
[..]
KLB is als Sumatra na de tsunami zonder de lijken.
Niet interessant dus.
Voila :quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heeft niemand gewoon een leuk vierkant plaatje van 'm? Ik wil m als msn avatar gebruiken
Zijn er mensen die het niet goed vinden dan? Nog niemand tegengekomenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:33 schreef pagadder het volgende:
En aan al degene die Kabouter Wesley niet goed vinden zegt hij dit:
[ afbeelding ]
Klaus heeft zo'n 120(?) albums op zijn naam, gok op 15-20 munners per album (=17) 120x17= meer dan 2000 nummers, veel succesquote:Op zondag 15 november 2009 00:12 schreef Qunix het volgende:
Heeft iemand alle achtergrond geluiden behalve deze?
quote:
In een van de filmpjes van Kabouter Wesley komt ook het nummer Tico Tico voorquote:Op zondag 15 november 2009 00:12 schreef Qunix het volgende:
Heeft iemand alle achtergrond geluiden behalve deze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |