herhalingquote:Op donderdag 16 april 2009 21:35 schreef SCH het volgende:
Leuke docu over de gebroeders Molenaar op 2
dat is ook een herhalingquote:Op donderdag 16 april 2009 21:37 schreef rubbereend het volgende:
zetpillen zeker
ik kijk "Ik vertrek"
quote:
\........quote:
Indrukwekkend, hij pakte ze allemaal in. D66 was goed, Leefbaar en vooral de SP waren tenenkrommend.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:40 schreef Doc het volgende:
En SCH wat vond je van het optreden van je burgervader?
En als journalist. Vond je dat-ie "de persvrijheid" in gevaar had gebracht?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Indrukwekkend, hij pakte ze allemaal in. D66 was goed, Leefbaar en vooral de SP waren tenenkrommend.
Ik heb meer verhalen gehoord van mensen die het geweldig vonden, dan wel vinden. Zelf begin ik er niet aangezien ik eigenlijk zelf een persoonlijke aversie tegen drugsgebruik voor mezelf.quote:
Het principe was verkeerd, heeft ie niet handig gedaan maar ik begreep hem eigenlijk wel. Er worden zo snel grote woorden aan gehangen.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:42 schreef Doc het volgende:
[..]
En als journalist. Vond je dat-ie "de persvrijheid" in gevaar had gebracht?
Precies wat ik er van vond. Mijn eerste reactie was toen ik de koppen erover las, waren negatief tov de PvdA regent, maar toen ik het las hoe de vork in de steel zat vond ik het wel begrijpelijk (zij het niet handig) en vond ik dat de journalist die een dergelijk stukje wilde publiceren ethisch niet echt stijvol was. Over dat soort types zouden eens suggestieve stukjes geplaatst moeten worden - kijken of ze dan nog zo hoog van de toren blazen met persvrijheid zus en zo ....quote:Op donderdag 16 april 2009 21:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Het principe was verkeerd, heeft ie niet handig gedaan maar ik begreep hem eigenlijk wel. Er worden zo snel grote woorden aan gehangen.
Ja, het was enorm spijkers op laag water zoeken. Het was al een uitgebreid onderzoek van het AD geweest en die hadden geconcludeerd dat er niks mis was en niet gepubliceerd. Dan gaat zo'n lokale puntenslijper er toch nog een zaak van maken, met een mediageile hoogleraar. Wolfsen had natuurlijk nooit die telefoontjes moeten plegen maar dat weet ie nu ook wel.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Precies wat ik er van vond. Mijn eerste reactie was toen ik de koppen erover las, waren negatief tov de PvdA regent, maar toen ik het las hoe de vork in de steel zat vond ik het wel begrijpelijk (zij het niet handig) en vond ik dat de journalist die een dergelijk stukje wilde publiceren ethisch niet echt stijvol was. Over dat soort types zouden eens suggestieve stukjes geplaatst moeten worden - kijken of ze dan nog zo hoog van de toren blazen met persvrijheid zus en zo ....
Die heeft het wel veel onhandiger aangepakt en ook de schijn tegen met zijn bourgondische levensstijl. Wolfsen is de geboren integriteit met een stropdasje omquote:Op donderdag 16 april 2009 21:52 schreef rubbereend het volgende:
Peper is achteraf gezien toch ook om vrijwel niets afgetreden?
Ook leukquote:Op donderdag 16 april 2009 21:55 schreef SCH het volgende:
Leuke wedstrijd trouwens in Manchester.
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:58 schreef Grulez het volgende:
Ik hoor net dat ik rond de 20 juni met mn vader () naar New York ga. Rond 20 mei ga ik al naar Boedapest en dat voor een toekomstig werkloze...
Ja leuk die netmanagers bij de publieke omroepen.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:35 schreef SCH het volgende:
Leuke docu over de gebroeders Molenaar op 2
Het was absurd man. Wie bepaalt wie er te grote woorden aanhangt.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Het principe was verkeerd, heeft ie niet handig gedaan maar ik begreep hem eigenlijk wel. Er worden zo snel grote woorden aan gehangen.
Hij heeft de kans in Nederland om een ingezonden brief te sturen.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Precies wat ik er van vond. Mijn eerste reactie was toen ik de koppen erover las, waren negatief tov de PvdA regent, maar toen ik het las hoe de vork in de steel zat vond ik het wel begrijpelijk (zij het niet handig) en vond ik dat de journalist die een dergelijk stukje wilde publiceren ethisch niet echt stijvol was. Over dat soort types zouden eens suggestieve stukjes geplaatst moeten worden - kijken of ze dan nog zo hoog van de toren blazen met persvrijheid zus en zo ....
Je past inderdaad wel bij die hysterici van de SP. Lekker drukte maken over niks en de echte zaken negeren.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was absurd man. Wie bepaalt wie er te grote woorden aanhangt.
Eerst zeuren bij de hoofdredacteur en het dan bij de uitgever zoeken.
Hij had andere middelen moeten gebruiken om zijn eventuele gelijk te halen.
Machtsmisbruik was dit. Nog erger dan het gene ie eventueel misdaan heeft.
Waarom zei ie dan op TV dat ie in het gelijk stond en later dat ie het anders had moeten aanpakken ?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, het was enorm spijkers op laag water zoeken. Het was al een uitgebreid onderzoek van het AD geweest en die hadden geconcludeerd dat er niks mis was en niet gepubliceerd. Dan gaat zo'n lokale puntenslijper er toch nog een zaak van maken, met een mediageile hoogleraar. Wolfsen had natuurlijk nooit die telefoontjes moeten plegen maar dat weet ie nu ook wel.
Wat me erg stoort is dat al die politici roepen dat hij nog maar moet zien of ie het vertrouwen met de Utrechters herstelt. Volgens mij ligt geen Utrechter er wakker van, hij is in korte tijd een geliefde burgemeester geworden.
Enter eens niet steeds na elke zin, haaibaaikequote:Op donderdag 16 april 2009 22:30 schreef tong80 het volgende:
Het was absurd man. Wie bepaalt wie er te grote woorden aanhangt.
Eerst zeuren bij de hoofdredacteur en het dan bij de uitgever zoeken.
Hij had andere middelen moeten gebruiken om zijn eventuele gelijk te halen.
Machtsmisbruik was dit. Nog erger dan het gene ie eventueel misdaan heeft.
Ik dacht dat jij als journalist de persvrijheid een groot goed vindt.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Je past inderdaad wel bij die hysterici van de SP. Lekker drukte maken over niks en de echte zaken negeren.
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Enter eens niet steeds na elke zin, haaibaaike![]()
Ik zie pillen in de OP, welke zijn er?
Dat heeft ie ook niet slim gedaan. Maar ik vond het wel begrijpelijk.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij als journalist de persvrijheid een groot goed vindt.
Waarom mag dan zo'n bobo verhinderen dat een hele oplage niet in de publiciteit komt ?
Er zijn andere middelen om er tegen te ageren
Wie bepaalt wat echt belangrijk is ?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat heeft ie ook niet slim gedaan. Maar ik vond het wel begrijpelijk.
Ik ken geen integerder politicus dan Wolfsen, en dat gevoel is vandaag alleen maar versterkt.
Ik vind de persvrijheid belangrijk maar ik vind het ook belangrijk dat journalisten zich met echt belangrijke zaken bezig houden.
Nee hoor, hij vond dat er een stuk over hem gepubliceerd ging worden dat niet klopte, waar hij gelijk in had en vroeg de journalist het nog eens grondig uit te zoeken. Dat is niet slim maar ook niet stalinistisch, dat slaat nergens op tong. Van iedere scheet wordt tegenwoordig een enorme rel gemaakt.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie bepaalt wat echt belangrijk is ?
Daar gaat het juist om.
Dit was Stalinistisch.
Ja lekker een ingezonden brief. Zo'n proleterig kutjournalist die halve waarheden de wereld inschopt omdat dat zo lekker verkoopt en dan mag je je verdedigen met een open brief. En dat van die machtsmisbruik - gut gut gut. Als het echt iets was waar die krant/uitgever WEL achter stond hadden ze met gemak er achter blijven staan, maar voor zo'n lage roddel dus niet. Zoals ik al zei - mijn eerste reactie was echt negatief en ik ben ook geen PvdA aanhanger.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft de kans in Nederland om een ingezonden brief te sturen.
Kan ook naar de rechter.
Omdat hij in het gelijk stond, maar het anders aan had moeten pakkenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom zei ie dan op TV dat ie in het gelijk stond en later dat ie het anders had moeten aanpakken ?
Ja van iedere scheet wordt een item gemaakt.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:44 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, hij vond dat er een stuk over hem gepubliceerd ging worden dat niet klopte, waar hij gelijk in had en vroeg de journalist het nog eens grondig uit te zoeken. Dat is niet slim maar ook niet stalinistisch, dat slaat nergens op tong. Van iedere scheet wordt tegenwoordig een enorme rel gemaakt.
Hij stopte helemaal geen oplage. Dat deed de uitgever. En over die scheet was al gepubliceerd, en was al laten zien dat er niets mis was. Maar dat vond de journalist niet boeiend genoeg. Een roddel om iemand onterecht in slecht daglicht te stellen was belangrijker. Iquote:Op donderdag 16 april 2009 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja van iedere scheet wordt een item gemaakt.
Maar wie bepaalt er dat het over een scheet gaat ?
Deze scheet hebben we nooit mogen zien.
Misschien was het wel terecht dat er over deze scheet werd gepubliceerd.
Dat hebben we nooit kunnen beoordelen.
Als die scheet je dwars zit ga je naar een onafhankelijke jury.
Niet iedereen is in de positie van de burgemeester van Utrecht die zomaar een hele oplage kan stoppen.
Stel de burgemeester wordt later in een ander isue wel terecht veroordeeld door een journalist. Hij stopt weer de oplage. Wat dan ?
En nogmaals wie beoordeelt dat het terecht is ? De burgemeester was nu slachtoffer en rechter in één
Jij vindtdat ie in zijn gelijk staat.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Omdat hij in het gelijk stond, maar het anders aan had moeten pakken
Soms heb je wel gelijk, maar moet je handiger handelen om het te krijgen
Wie belde naar de uitgever ?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:58 schreef Doc het volgende:
[..]
Hij stopte helemaal geen oplage. Dat deed de uitgever.
Hoezo heb je dat niet kunnen beoordelen tong80? Het artikel heeft nu overal gestaan en is overal te lezen geweest. En nu blijkt dat Wolfsen volkomen gelijk had en dat hij inderdaad in zijn integriteit werd aangetast.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja van iedere scheet wordt een item gemaakt.
Maar wie bepaalt er dat het over een scheet gaat ?
Deze scheet hebben we nooit mogen zien.
Misschien was het wel terecht dat er over deze scheet werd gepubliceerd.
Dat hebben we nooit kunnen beoordelen.
Als die scheet je dwars zit ga je naar een onafhankelijke jury.
Niet iedereen is in de positie van de burgemeester van Utrecht die zomaar een hele oplage kan stoppen.
Stel de burgemeester wordt later in een ander isue wel terecht veroordeeld door een journalist. Hij stopt weer de oplage. Wat dan ?
En nogmaals wie beoordeelt dat het terecht is ? De burgemeester was nu slachtoffer en rechter in één
De burgemeester. En dus? Denk jij dat iedere uitgever de persen stopt als meneer de burgemeest belt? Dit was een keuze van de uitgever.quote:
Dat kan hij ook niet. Heeft ie ook niet gedaan. Hij heeft nergens mee gedreigd, alleen een verozek gedaan. Misschien moet je boos zijn op de uitgever. Dat is de NVJ ook.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:58 schreef tong80 het volgende:
Het gaat mij erom dat iemand zomaar de persen kan stoppen als iets hem niet bevalt.
Dat vond (en vind) hijzelf dus ook. Maar ik heb toch een helder antwoord gegeven WAAROM Wolfsen zei wat hij zei. Wat hij zei was niet in tegenspraak met elkaar. Dat is wat ik liet zien.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij vindtdat ie in zijn gelijk staat.
Daar heb ik geen oordeel over.
Het gaat mij erom dat iemand zomaar de persen kan stoppen als iets hem niet bevalt.
Ik ken die uitgever niet maar denk dat het voor de uitgever belangrijker is dat de burgemeester belt dan dat de concierge belt van lagere school het schubbekutje als ie onterecht van incest wordt beschuldigdquote:Op donderdag 16 april 2009 23:01 schreef Doc het volgende:
[..]
De burgemeester. En dus? Denk jij dat iedere uitgever de persen stopt als meneer de burgemeest belt? Dit was een keuze van de uitgever.
"Nietus"quote:Op donderdag 16 april 2009 23:06 schreef Grulez het volgende:
Samenvatting?
Een verzoek ?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat kan hij ook niet. Heeft ie ook niet gedaan. Hij heeft nergens mee gedreigd, alleen een verozek gedaan. Misschien moet je boos zijn op de uitgever. Dat is de NVJ ook.
Die uitgever dacht waarschijnlijk stop de persen iddquote:Op donderdag 16 april 2009 23:01 schreef Doc het volgende:
[..]
De burgemeester. En dus? Denk jij dat iedere uitgever de persen stopt als meneer de burgemeest belt? Dit was een keuze van de uitgever.
Dat kan en dat is heel jammer. Zeker als al eerder was aangetoond dat de congierge onterecht was beschuldig. En dan zou een uitgever ook naar de concierge moeten luisteren. Maar dat is nogmaals de keuze van de uitgever.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken die uitgever niet maar denk dat het voor de uitgever belangrijker is dat de burgemeester belt dan dat de concierge belt van lagere school het schubbekutje als ie onterecht van incest wordt beschuldigd
Ok ik zal er rekening meehoudenquote:Op donderdag 16 april 2009 23:11 schreef rubbereend het volgende:
Hools is vandaag weer een lekker discussie hok
Alleen tong waarom doe je na elke zin een witregel. Ik vind het rete vervelend
Ik ben het beide met je eens. Vanmiddag mn best maar eens gedaan. Ik had gewoon posts van langer dan een regelquote:Op donderdag 16 april 2009 23:11 schreef rubbereend het volgende:
Hools is vandaag weer een lekker discussie hok
Alleen tong waarom doe je na elke zin een witregel. Ik vind het rete vervelend
Met het verzoek het verhaal nog eens te onderzoeken. Niet slim maar geen doodzonde in mijn ogen, vooral wel begrijpelijik.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een verzoek ?
Hij belde eerst naar de hoofdredacteur en daarna naar de uitgever.
Stel de burgemeester was een VVDer en werd terecht op zijn vingers getiktquote:Op donderdag 16 april 2009 23:13 schreef SCH het volgende:
Wolfsen biedt voorzichtig excuses aan Er is ook een topic over (met alle ultrarechtse vrinden van tong), kunnen we het hier weer over neuken hebben.
In feite zei ie tegen de hoofdredacteur als je het verhaal publiceert kun je heel wat verwachten van mequote:Op donderdag 16 april 2009 23:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Met het verzoek het verhaal nog eens te onderzoeken. Niet slim maar geen doodzonde in mijn ogen, vooral wel begrijpelijik.
De burgemeester staat boven de partijen. Hangt er vanaf hoe dik die VVD-er was geweest.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stel de burgemeester was een VVDer en werd terecht op zijn vingers getikt
en probeerde de publicatie te voorkomen ?
Ik post niet meer in dergelijk topics vol idioten. Zonde van mijn tijd.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:13 schreef SCH het volgende:
Wolfsen biedt voorzichtig excuses aan Er is ook een topic over (met alle ultrarechtse vrinden van tong), kunnen we het hier weer over neuken hebben.
Nu ga je liegen want dit verzin je. Niet nodig. Dit is speculatie en het lijkt absoluut niet waar te zijn.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
In feite zei ie tegen de hoofdredacteur als je het verhaal publiceert kun je heel wat verwachten van me
Doe het voor de goede zaak, voor mijquote:Op donderdag 16 april 2009 23:16 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik post niet meer in dergelijk topics vol idioten. Zonde van mijn tijd.
Nog treuriger dan sowieso op een forum lullen?quote:En over neuken lullen op een forum vind ik iets buitengewoon treurigs hebben ...
verschil is hier dat er al eerder over gepubliceerd was en al aangtoond was dat er niets aan de hand was. Als het een PVV-er had betroffen had ik precies hetzelfde gezegd.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stel de burgemeester was een VVDer en werd terecht op zijn vingers getikt
en probeerde de publicatie te voorkomen ?
Nee.quote:
Over voetbal lul ik thuis niet zo veel na 8-en: daar zijn dan op het forum toevallig mensen waar meer verstand van hebben. Voor neuken geldt nou juist het omgekeerde.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:17 schreef SCH het volgende:
Nog treuriger dan sowieso op een forum lullen?
Het gaat mij helemaal niet over het artikel.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:19 schreef Doc het volgende:
[..]
verschil is hier dat er al eerder over gepubliceerd was en al aangtoond was dat er niets aan de hand was. Als het een PVV-er had betroffen had ik precies hetzelfde gezegd.
Dat heeft hij niet verboden.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat mij helemaal niet over het artikel.
Maar om het feit dat als je burgemeester bent je zo maar een krant verbiedt om te verschijnen
Idd De premier van Noord Korea is ook gekozenquote:
Lees je eigenlijk wel?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:23 schreef tong80 het volgende:
Maar om het feit dat als je burgemeester bent je zo maar een krant verbiedt om te verschijnen
Jullie praten veel over neuken thuis?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:22 schreef Doc het volgende:
Over voetbal lul ik thuis niet zo veel na 8-en: daar zijn dan op het forum toevallig mensen waar meer verstand van hebben. Voor neuken geldt nou juist het omgekeerde.
En jij denkt dat een burgemeester ook evenveel macht heeft als communistische partij in Noord-Korea?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd De premier van Noord Korea is ook gekozen
laten we hopen dat er nergens PVV burgemeesters komen zegquote:Op donderdag 16 april 2009 23:19 schreef Doc het volgende:
[..]
verschil is hier dat er al eerder over gepubliceerd was en al aangtoond was dat er niets aan de hand was. Als het een PVV-er had betroffen had ik precies hetzelfde gezegd.
Wil je dat graag weten?quote:
Dat denk ik niet maar ik kan ook vergelijkingen maken over de badmeester maken die niet zegt tegen zijn meerdere dat ie slecht les geeft. Die wordt nooit hoofdbadmeester.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:26 schreef Doc het volgende:
[..]
En jij denkt dat een burgemeester ook evenveel macht heeft als communistische partij in Noord-Korea?
Je moet je vergelijken eens iets beter op orde krijgen want dit lijkt nergens op
Die is al beterquote:Op donderdag 16 april 2009 23:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet maar ik kan ook vergelijkingen maken over de badmeester maken die niet zegt tegen zijn meerdere dat ie slecht les geeft. Die wordt nooit hoofdbadmeester.
Trusten Docquote:Op donderdag 16 april 2009 23:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Die is al beterMaar eerder heb ik in dit topic in principe daar al op gereageerd (zoek maar
). Ik ga nu lekker naar bed (C is net ook naar boven en ik wil met haar nog een goed gesprek over Sartre hebben
).
quote:Op donderdag 16 april 2009 23:32 schreef Doc het volgende:
Die is al beterMaar eerder heb ik in dit topic in principe daar al op gereageerd (zoek maar
). Ik ga nu lekker naar bed (C is net ook naar boven en ik wil met haar nog een goed gesprek over Sartre hebben
).
Ik vind toch 'Les Séquestrés d'Altona' zijn beste toneelstuk. Jij ?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:45 schreef SCH het volgende:
Gaan we hier nog even verder over Sartre. Mijn man slaapt al lang, en die weet toch niet wie dat is.
Hij keek scheel.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:45 schreef SCH het volgende:
Gaan we hier nog even verder over Sartre. Mijn man slaapt al lang, en die weet toch niet wie dat is.
Ik vond 'De zus van Zinedine Zidane' zijn beste boek.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik vind toch 'Les Séquestrés d'Altona' zijn beste toneelstuk. Jij ?
ik gok dat er één Witsgche ontbreekt, Rob zit toch in de lappemand?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Doc die meer dan 10 posts in 1 Hools editie plaatst !
![]()
Tijd om te tukken dus !
Trouwens wij spelen dinsdagavond tegen Ajax "Old Boys" naar verluidt hebben zij oa Frank de Boer, de gebr Witsgche, Bryan Roy, Michel Kreek, Fred Grim en nog meer van dat soort namen in de gelederen....toch leuk !
quote:Op donderdag 16 april 2009 23:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik gok dat er één Witsgche ontbreekt, Rob zit toch in de lappemand?
van welke schrijver is dat ?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:52 schreef SCH het volgende:
Ik vond 'De zus van Zinedine Zidane' zijn beste boek.
'Bjoro et les Champion.'quote:Op donderdag 16 april 2009 23:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik vind toch 'Les Séquestrés d'Altona' zijn beste toneelstuk. Jij ?
Pak nog een borrelquote:
en jij moet je msn reparerenquote:
de huidige stand in de 4e klasse:quote:
Nou nee, niet echt.quote:
Tegenwoordig moet ik juichen voor KHFC!quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de huidige stand in de 4e klasse:
1 HBC 20 47 45 - 20
2 De Meer 20 46 63 - 31
3 VEW 20 41 63 - 35
4 KHFC 20 38 64 - 40
5 RCH 20 38 47 - 26
6 Hoofddorp 20 30 40 - 32
7 Alliance 20 30 45 - 43
8 Sporting Martinus 20 21 42 - 65
9 Velsen 20 17 43 - 52
10 SIZO 20 13 40 - 57
11 VVH/Velserbroek 20 11 18 - 58
12 KDO 20 11 36 - 87
Zaterdag vrij, volgende week tegen de nr 8 en 2 mei tegen de nr 4 !
Sarcasme..quote:
quote:
Als jullie maar van Sporting Martinus winnen!quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de huidige stand in de 4e klasse:
1 HBC 20 47 45 - 20
2 De Meer 20 46 63 - 31
3 VEW 20 41 63 - 35
4 KHFC 20 38 64 - 40
5 RCH 20 38 47 - 26
6 Hoofddorp 20 30 40 - 32
7 Alliance 20 30 45 - 43
8 Sporting Martinus 20 21 42 - 65
9 Velsen 20 17 43 - 52
10 SIZO 20 13 40 - 57
11 VVH/Velserbroek 20 11 18 - 58
12 KDO 20 11 36 - 87
Zaterdag vrij, volgende week tegen de nr 8 en 2 mei tegen de nr 4 !
Wat begrijp je niet aan de wereld en zijn gewoontes en gebruiken, dan komen we er welquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:58 schreef sezten het volgende:
Wat moet ik zeggen
homo'squote:Op vrijdag 17 april 2009 13:01 schreef Grulez het volgende:
Is er hier iemand tegen abortus/ homohuwelijk/ moslims? Of is dat juist te cliché...
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan de wereld en zijn gewoontes en gebruiken, dan komen we er wel
Jij bent ook steeds vroeger?quote:
quote:
Ik ben tegen heterosex. Het is smerig, het stinkt en het is slecht voor het milieu!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:01 schreef Grulez het volgende:
Is er hier iemand tegen abortus/ homohuwelijk/ moslims? Of is dat juist te cliché...
Heb je ook maar van horen zeggen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben tegen heterosex. Het is smerig, het stinkt en het is slecht voor het milieu!
en er kunnen van die krijs en schijtmonstertjes van komenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben tegen heterosex. Het is smerig, het stinkt en het is slecht voor het milieu!
En nog 24 miljoen spermazoiden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik was erbij toen mijn ouders mij maakten
Precies, homo's doen dat veel beterquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
En nog 24 miljoen spermazoiden.
Maar naar hun mening wordt niet gevraagd.
Daar moet ik je gelijk in geven.quote:
Noem me geen kutquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's dan goed kut. Dan is deze discussie alweer afgelopen. Doet sezten toch beter.
Nee, dat sperma komt lekker terechtquote:
mietje...quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:29 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk naar spoorloos en hou het niet droog. Ik lijk wel een homo
quote:
Noem dat maar verspillen, het spaart mij een maaltijd uitquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Onzin.
Die verspillen het maar.
Zonde.
Dit wilde ik nou niet wetenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Noem dat maar verspillen, het spaart mij een maaltijd uit
Die van SCH ookquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Noem dat maar verspillen, het spaart mij een maaltijd uit
Nou ik zat hier ook te hyperenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef Grulez het volgende:
Na de beeldvorming van SCH moest ik even een luchtje scheppen.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:00 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou ik zat hier ook te hyperen
Vuile bruine tunnelhomo!
Jij slikt niet door?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:00 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou ik zat hier ook te hyperen
Vuile homo!
Jemig, moet ik hier nog zoveel aan voorlichting doen? Volgens mij is sezten al een stuk verder.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Shockerender dan sezten gister.
quote:
Ik moet 25 kilo afvallen wil ik hem zien zonder mijn buik in te houden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Jemig, moet ik hier nog zoveel aan voorlichting doen? Volgens mij is sezten al een stuk verder.
Kijk...je hebt een penis......
nope..quote:
Die van mij moet 20 centimeter groeien wil ik hem kunnen zienquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet 25 kilo afvallen wil ik hem zien zonder mijn buik in te houden.
Klein duimpje is toch je favoriete sprookje ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Die van mij moet 20 centimeter groeien wil ik hem kunnen zien
Pinkeltje?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klein duimpje is toch je favoriete sprookje ?
Ik smeer ze ermee inquote:
Ja, zeker maar dat kan ik nooit ergens meer vinden even zoekenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:53 schreef tong80 het volgende:
SCH heb jij een favoriet ?
Wat is jullie favoriete U2 nummer ?
Ik wacht afquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, zeker maar dat kan ik nooit ergens meer vinden even zoeken
Eh U2?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:53 schreef tong80 het volgende:
SCH heb jij een favoriet ?
Wat is jullie favoriete U2 nummer ?
quote:
Mooiquote:
Rattle and hum suckedquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:11 schreef SCH het volgende:
Mag het lelijkste nummer ook? Of open je daar een apart topic over?
Where the streets have no name vind ik verschrikkelijk, net als With of without you. Dat kunnen onze poezen beter.quote:
Maar ze slikt nietquote:
Lijkt me een aparte gewaarwording.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Gaat via haar neusgaten denk ik, die zijn ook enorm.
Is even tijdelijk hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:21 schreef SCH het volgende:
Ben je nu volwassen geworden sezten, met je nieuwe account en naam?
Dacht het nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:35 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Is even tijdelijk hoor.
En... ik was toch al volwassen?
Op de vorige hoolsquote:
Je hebt me teleurgesteldquote:
Hoezo, heb mijn standpunt en visie toch duidelijk uitgelegd.quote:
goed ideequote:
Neequote:Op vrijdag 17 april 2009 17:06 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Hoezo, heb mijn standpunt en visie toch duidelijk uitgelegd.
Maar kunnen we daar over ophouden
Precies. ik heb een krat koud staanquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:07 schreef Suijk het volgende:
biertjes tijd!
*Verbeeld zich een leeg kratje in de koelkastquote:
Dat ligt aan mn bierzinquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:31 schreef Gitanov het volgende:
[..]
*Verbeeld zich een leeg kratje in de koelkast![]()
Is dat voor het hele weekend Grulez?
ik drink alleen een biertje met HFC-ers als we op 2 mei kampioen geworden zijn tegen zequote:Op vrijdag 17 april 2009 17:07 schreef Suijk het volgende:
biertjes tijd!
Wijze woorden zo op vrijdagavondquote:
Alles, gore buchtquote:
Helemaal niets, morgenochtend weer een lekker bakkiequote:Op vrijdag 17 april 2009 19:13 schreef SCH het volgende:
Wat is er mis met koffie?
Ekstra weekend is leuk om te zien jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Het blijft leuk naar radio maken te kijken.
ik ben weer fijn ingetuned op de 72 uur ASOTquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Ekstra weekend is leuk om te zien ja.
Ik ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben weer fijn ingetuned op de 72 uur ASOT
Weet jij toevallig niet al wie X Factor gaat winnen?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, daar loopt al een heel topique over.
Ja, dat snap ik ook wel. Ik maak die opmerking dan ook om eens achter je masker van sarcasme, onverschilligheid en gebrek aan empathie te kijken.quote:
Nou, ik geef gewoon mijn mening en dan al die diebelen die gelijk erop af vliegen. Begrijpelijk gezien mijn eerste ongecontroleerde post.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel. Ik maak die opmerking dan ook om eens achter je masker van sarcasme, onverschilligheid en gebrek aan empathie te kijken.
Op welke manier vond je de dag van gister niet leuk?
Omdat ik er geen andere naam aan kan geven.quote:
Gastquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:24 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Omdat ik er geen andere naam aan kan geven.
En dit is precies wat ik bedoel. Gelijk er weer opduiken, terwijl dat helemaal niet de big picture van de post is. Jij volgt me overal en jij doet je voorkomen alsof jij elke post van mij opslaat op je pc, zodat je het later tegen mij kan gebruiken. Blijf het maar doen
Je gaf niet gewoon je mening. Je gaf je mening op een lompe manier. Als je je mening beter had verpakt dan wsa er niet zo veel aan de hand geweest.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:19 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Nou, ik geef gewoon mijn mening en dan al die diebelen die gelijk erop af vliegen. Begrijpelijk gezien mijn eerste ongecontroleerde post.
Maar iets wat bij mij normaal is, en bij de rest als "eng" "raar" "triest" etc. wordt omschreven. Dat is een raar gevoel.
Wie weet ben ik wel echt autistisch
Ik stop je in en lees nog een verhaaltje voor okay. Of wil je nog een fristi, het is tenslotte vrijdagavond.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:24 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Omdat ik er geen andere naam aan kan geven.
En dit is precies wat ik bedoel. Gelijk er weer opduiken, terwijl dat helemaal niet de big picture van de post is. Jij volgt me overal en jij doet je voorkomen alsof jij elke post van mij opslaat op je pc, zodat je het later tegen mij kan gebruiken. Blijf het maar doen
Wat zou het probleem nu zijn dan? Ik heb toch al mijn mening onderbouwd op een normale manier.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Je gaf niet gewoon je mening. Je gaf je mening op een lompe manier. Als je je mening beter had verpakt dan wsa er niet zo veel aan de hand geweest.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:29 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Ohja sjimz, je kunt nu wel weer heel stoer mijn post negeren. Maar die vergelijking van jou over Antonio Puerta dat is gewoon een even trieste reactie als die van mij.![]()
Ik gaf het aan als vergelijking, niet dat ik dat zelf vind.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hetzelfde zeggen als: Lekker boeiend dat Puerta dood is.
Niet heel sterk overigens.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Ik gaf het aan als vergelijking, niet dat ik dat zelf vind.
Dat wisten we toch al, dat bindt ons juist.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens sezten zijn er dan wel meer debiel
Eh ja.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben al gezapt. Ik vind Dikvoormekaar best grappig, is dat erg?
Okay, dan kijk ik niet meer. Wat jij wil. Ik ben te moe om te lezen.quote:
Ik heb naar je draai gezocht, maar kan hem niet vinden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, dan kijk ik niet meer. Wat jij wil. Ik ben te moe om te lezen.
Kan mijn draai niet vinden vandaag, heb jij hem gezien?
Ook geweest in de kamer van Golfer op zolder ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik heb naar je draai gezocht, maar kan hem niet vinden.
Bij de clubs bedoel je?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Ook geweest in de kamer van Golfer op zolder ?
Ik krijg tranen in mijn broekje van die Wendyquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:47 schreef Grulez het volgende:
Nou Stees ik zit hier ook met tranen in mn ogen.
Tussen de tee's moet je zoeken denk ik.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij de clubs bedoel je?
Ik dacht dat Grulez hem had, die is ook al maanden op zoek.
Ik had al bij de thee gekeken, misschien bij de koffie dan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Tussen de tee's moet je zoeken denk ik.
Ik probeer er al tijden een draai aan te geven...quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij de clubs bedoel je?
Ik dacht dat Grulez hem had, die is ook al maanden op zoek.
Al om je oren gekeken?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had al bij de thee gekeken, misschien bij de koffie dan.
Wat speelde daarbij het meest?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:19 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Nou, ik geef gewoon mijn mening en dan al die diebelen die gelijk erop af vliegen. Begrijpelijk gezien mijn eerste ongecontroleerde post.
Maar iets wat bij mij normaal is, en bij de rest als "eng" "raar" "triest" etc. wordt omschreven. Dat is een raar gevoel.
Wie weet ben ik wel echt autistisch
Je had in Venlo of Waalwijk moeten zitten danquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:37 schreef Bjoro het volgende:
Heerlijk weer zo'n wedstrijdje uit de Jupiler League
Alles zat er in, spanning, sensatie, schitterende goals, passeerbewegingen, vliegende tackles.
Alleen jammer dat ik in een ander stadion zat vanavond
tja, is wel een stuk verder weg dan de Jan Gijzenkadequote:Op zaterdag 18 april 2009 00:43 schreef borisz het volgende:
Je had in Venlo of Waalwijk moeten zitten dan.
Acht kilometer verderop heb je nog een legendarisch scorebord waar je naar kan kijken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja, is wel een stuk verder weg dan de Jan Gijzenkade
die speelden uit vanavondquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Acht kilometer verderop heb je nog een legendarisch scorebord waar je naar kan kijken.
spaart zich voor de nacompetitiequote:
Precies volgend jaar weer ouderwets Telstar - Ajax op Sportpark Schoonenbergquote:
de kans dat ze tegen Feyenoord spelen is een stuk groterquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Precies volgend jaar weer ouderwets Telstar - Ajax op Sportpark Schoonenberg
quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de kans dat ze tegen Feyenoord spelen is een stuk groter
Op de westtribunequote:Op zaterdag 18 april 2009 01:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Precies volgend jaar weer ouderwets Telstar - Ajax op Sportpark Schoonenberg
inderdaad...zo maar eens richting supermarktquote:
Moet je niet de wei in vandaagquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
inderdaad...zo maar eens richting supermarkt
nee vrij !quote:
Het laatst, bij uitstek.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:54 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat speelde daarbij het meest?
- het gevoel dat iedereen tegen je was en dat je alleen stond?
- dat je aan jezelf twijfelde of er iets mis met je zou zijn wat je zelf niet door zou hebben?
Een dwerg poedelquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:41 schreef Ole het volgende:
Misschien was het wel een hele grote sterke hond
Is ie erover gestruikeld?quote:
Zou kunnen. Ik sprak zijn dochter die zaterdags in de HEMA werkt. Zal hem straks eens bellen.quote:
Tot 0400 dan maarquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:16 schreef Ole het volgende:
nou dan ga ik maar even in bad en naar de echte kroeg
eerst nog ff douchen want ik heb nog allemaal aarde onder mijn nagelsquote:
komt niet voor niets die kotersquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:39 schreef appelsientje het volgende:
Zo de kinderwagen is gekocht
damm wat zijn die krengen duur
Ik hoorde dat het Vondelpark een naaktgedeelte krijgtquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:26 schreef SCH het volgende:
Het was lekker druk in het park maar geen blote jongens
vertel over je lopende scriptie. Dat klinkt altijd interessantquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:47 schreef Grulez het volgende:
zometeen naar een reünie van de basisschool... wat heb ik nou te vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |