Dat denk ik niet maar ik kan ook vergelijkingen maken over de badmeester maken die niet zegt tegen zijn meerdere dat ie slecht les geeft. Die wordt nooit hoofdbadmeester.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:26 schreef Doc het volgende:
[..]
En jij denkt dat een burgemeester ook evenveel macht heeft als communistische partij in Noord-Korea?
Je moet je vergelijken eens iets beter op orde krijgen want dit lijkt nergens op
Die is al beterquote:Op donderdag 16 april 2009 23:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet maar ik kan ook vergelijkingen maken over de badmeester maken die niet zegt tegen zijn meerdere dat ie slecht les geeft. Die wordt nooit hoofdbadmeester.
Trusten Docquote:Op donderdag 16 april 2009 23:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Die is al beterMaar eerder heb ik in dit topic in principe daar al op gereageerd (zoek maar
). Ik ga nu lekker naar bed (C is net ook naar boven en ik wil met haar nog een goed gesprek over Sartre hebben
).
quote:Op donderdag 16 april 2009 23:32 schreef Doc het volgende:
Die is al beterMaar eerder heb ik in dit topic in principe daar al op gereageerd (zoek maar
). Ik ga nu lekker naar bed (C is net ook naar boven en ik wil met haar nog een goed gesprek over Sartre hebben
).
Ik vind toch 'Les Séquestrés d'Altona' zijn beste toneelstuk. Jij ?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:45 schreef SCH het volgende:
Gaan we hier nog even verder over Sartre. Mijn man slaapt al lang, en die weet toch niet wie dat is.
Hij keek scheel.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:45 schreef SCH het volgende:
Gaan we hier nog even verder over Sartre. Mijn man slaapt al lang, en die weet toch niet wie dat is.
Ik vond 'De zus van Zinedine Zidane' zijn beste boek.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik vind toch 'Les Séquestrés d'Altona' zijn beste toneelstuk. Jij ?
ik gok dat er één Witsgche ontbreekt, Rob zit toch in de lappemand?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Doc die meer dan 10 posts in 1 Hools editie plaatst !
![]()
Tijd om te tukken dus !
Trouwens wij spelen dinsdagavond tegen Ajax "Old Boys" naar verluidt hebben zij oa Frank de Boer, de gebr Witsgche, Bryan Roy, Michel Kreek, Fred Grim en nog meer van dat soort namen in de gelederen....toch leuk !
quote:Op donderdag 16 april 2009 23:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik gok dat er één Witsgche ontbreekt, Rob zit toch in de lappemand?
van welke schrijver is dat ?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:52 schreef SCH het volgende:
Ik vond 'De zus van Zinedine Zidane' zijn beste boek.
'Bjoro et les Champion.'quote:Op donderdag 16 april 2009 23:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik vind toch 'Les Séquestrés d'Altona' zijn beste toneelstuk. Jij ?
Pak nog een borrelquote:
en jij moet je msn reparerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |