hihi, zie je die eersteklassertjes bepaalde lichaamsdelen van elkaars hoofd af slaan.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:17 schreef bloodysunday het volgende:
Mijn remlof plaatje is beroemd geworden iedereen op school doet het nu ook
ja onder KL bij mij zitten er nu ook een aantalquote:Op donderdag 16 april 2009 21:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hihi, zie je die eersteklassertjes bepaalde lichaamsdelen van elkaars hoofd af slaan.geweldig.
Ik wist hetquote:
Moet dat nou...quote:Op donderdag 16 april 2009 21:22 schreef remlof het volgende:
Die heeft wel koorts ja:
[ afbeelding ]
Hij zweet helemaal
Nee hij is gewoon ingesmeerd met olie zodat 'ie helemaal lekker glibberig isquote:Op donderdag 16 april 2009 21:22 schreef remlof het volgende:
Die heeft wel koorts ja:
[ afbeelding ]
Hij zweet helemaal
Ja, ik googlededede op ladies night.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:22 schreef remlof het volgende:
Die heeft wel koorts ja:
[ afbeelding ]
Hij zweet helemaal
Serious, eins zwei oder drei?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hij is gewoon ingesmeerd met olie zodat 'ie helemaal lekker glibberig is
Bespottelijkquote:
Die foto is microscopischquote:
Valt het je ook op dat die gasten van boven naar beneden qua lichaamsbouw steeds kleiner worden?quote:
Ik werd afgeleid door de string...quote:Op donderdag 16 april 2009 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Valt het je ook op dat die gasten van boven naar beneden qua lichaamsbouw steeds kleiner worden?
Veel meer dan een string hebben ze ook niet nodigquote:Op donderdag 16 april 2009 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik werd afgeleid door de string...
*meeleeft*quote:Op donderdag 16 april 2009 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist het![]()
![]()
Maar goed, toen ik nog thuis woonde moest ik ook vanalles doen (kamer schoonmaken etc)..
Dus ik herken het wel.
Dat hoef ik helemaal niet te weten...quote:Op donderdag 16 april 2009 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Veel meer dan een string hebben ze ook niet nodig
Op jezelf wonen isquote:Op donderdag 16 april 2009 21:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
*meeleeft*![]()
ik kan niet wachten op een kamer, lekker een ongekende pleuriszooi van maken
Remlof heeft een bierbuikje.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Veel meer dan een string hebben ze ook niet nodig
hey hoe zit het trouwens met je ZH deet!quote:Op donderdag 16 april 2009 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn vulling doet zeer![]()
Hopelijk valt hij er niet uit.
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hey hoe zit het trouwens met je ZH deet!
Oeh welke datequote:Op donderdag 16 april 2009 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk had ik gehoopt dat je dat vergeten was...
ja dat is heel erg jammer, maar ik heb een goed geheugen voor niet belangrijk spulquote:Op donderdag 16 april 2009 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk had ik gehoopt dat je dat vergeten was...
Ja ik heb hetzelfde... alles wat totaal niet belangrijk is, blijft zittenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:44 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja dat is heel erg jammer, maar ik heb een goed geheugen voor niet belangrijk spul![]()
maar.. maar, hebben jullie nou wel iets geregeld?
is het de afstand tussen jullie beiden?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik heb hetzelfde... alles wat totaal niet belangrijk is, blijft zitten![]()
Nee, we hebben nog steeds niets afgesproken...
Houd het daar maar opquote:Op donderdag 16 april 2009 21:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
is het de afstand tussen jullie beiden?
Jullie 2, utrecht centraal 5 mei, 12.00 bij het afgrijselijke kutbeeldjequote:
We wonen allebei in Den Haagquote:Op donderdag 16 april 2009 21:52 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Jullie 2, utrecht centraal 5 mei, 12.00 bij het afgrijselijke kutbeeldje
dan fungeer ik wel als aanspreekpunt, en peer ik hem als jullie 2 je hebben gemeld
Smoesjes!quote:Op donderdag 16 april 2009 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We wonen allebei in Den Haag
Ik kom ookquote:Op donderdag 16 april 2009 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
maar dat wist ik heul niet (meer)quote:Op donderdag 16 april 2009 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tofjesquote:
Nou, dan ga je erop vooruit toch?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:03 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat de neuk doen die mod's/admins met mn notes man
Ineens heb ik er vijf en nu heb ik er ineens vier
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:05 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar dat wist ik heul niet (meer)![]()
http://www.5meifestival.nl/
uitgevonden voor deetes![]()
ik plak nu iets op mijn kompjoeter en blijf net zo lang zeuren totdat jullie iets geregeld hebben, ( heb je iets geregeld dan stuur je dat via de pm!
Wat kun je met die notes doen?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou, dan ga je erop vooruit toch?
Ik begon met drie en zou niet weten wat ik mis heb gedaanquote:Op donderdag 16 april 2009 22:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou, dan ga je erop vooruit toch?
Lezen.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat kun je met die notes doen?
Maar je ging van 5 naar 4 zei je.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik begon met drie en zou niet weten wat ik mis heb gedaan
Hoi MiVerquote:Op donderdag 16 april 2009 21:50 schreef MiVer het volgende:
geen idee of ik uit de toon val hier
dus of ik vet misplaatst ben
maar goed een poging wagen
wel een vieze OP pic
maar goed ik heb alle slijk al gezien
dus geeft niet, hahhaa
een avond en groetjes allemaal
Leesvoerquote:
Wat is horsetycoon?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
Hee 4ebezit jij op horsetycoon.nl
?
Van drie naar vijf naar vier zonder aanleidingquote:Op donderdag 16 april 2009 22:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maar je ging van 5 naar 4 zei je.
ik wou trouwens nog even mijn waardering uitten voor deze best leuke opmerking;quote:Op donderdag 16 april 2009 01:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
wolvendagen is al uit het topic verdwenen hoor
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik wou trouwens nog even mijn waardering uitten voor deze best leuke opmerking;
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Allemensen wat een gigantische scheve mongol die HSVer zeg, die had ik er met mn lul nog ingetikt
Waar héb je het over?quote:
Hahah, ja he, hoe orgineelquote:Op donderdag 16 april 2009 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat zei ik gister ook tegen je moeders.
ah dus daarom ben je door je rug gegaanquote:Op donderdag 16 april 2009 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat zei ik gister ook tegen je moeders.
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahah, ja he, hoe orgineel![]()
.
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ah dus daarom ben je door je rug gegaan
Je zusje en je moeder willen gewoon eindelijk ook eens op de computerquote:Op donderdag 16 april 2009 22:45 schreef Syb-rund. het volgende:
godsamme dan kom je eens op msn, begint iedereen op je te springen
Ja maar die HSV kneuzen krijgen met elf tegen tien het nog niet eens voor elkaar om er één in te prikkenquote:
wat is erquote:Op donderdag 16 april 2009 22:56 schreef Skaff-a het volgende:
NG? Waar ben je? Ik zit met een probleem.
LG is tegen naamherkenning?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:55 schreef Syb-rund. het volgende:
LG zegt:
wie de fuck ben jij?
Sifuego ! zegt:
ick BeN MaRloes
LG zegt:
jo sletje, kun je morgen?
Sifuego ! zegt:
jazeker, hoe laat samsah
LG zegt:
wie ben je
bwhehe
M`n cola staat naast m`n bed maar als ik m`n arm uitstrek kan ik er net niet bijquote:
Ik had mijn 10000ste gemist.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:57 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb mijn vierduizendste post gemist
een poging tot , andurs gaat biogarde weer rellenquote:
Zelfs tong80 is geen mod.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb meer posts en ben langer lid, maar jij bent wel modWat een onzin
Nee, serieus niet. Ik heb soms best kwalitatieve posts en kan orde bewaren.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dus dat verklaart wat jou betreft ook een hoop!
Als jij het zegt!quote:Op donderdag 16 april 2009 23:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, serieus niet. Ik heb soms best kwalitatieve posts en kan orde bewaren.
BEN JIJ NIET GOED GEKquote:Op donderdag 16 april 2009 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom zou je mod willen worden ?
Ik ook.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, serieus niet. Ik heb soms best kwalitatieve posts en kan orde bewaren.
Omdat het kan!quote:Op donderdag 16 april 2009 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan kan ik kneuzen wegjagen die in de sc komen.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Beantwoord mijn vraag dan...quote:
Ja, uiteraard.quote:
Oke, goede reden...quote:Op donderdag 16 april 2009 23:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan kan ik kneuzen wegjagen die in de sc komen.
Ja gewoon al hun posts verwijderen tot ze opgevenquote:Op donderdag 16 april 2009 23:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jezelf wegjagenquote:Op donderdag 16 april 2009 23:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou jij niet willen dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
waarom nietquote:Op donderdag 16 april 2009 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag dan...
Nee, liever niet...quote:
Ja daarom nietquote:Op donderdag 16 april 2009 23:24 schreef dagdag het volgende:
[..]
waarom niet
-internationaal aanzien
- vip kaarten voor bingo
- MEEHELPEN AAN ALLES
Of kop de garp inquote:Op donderdag 16 april 2009 23:27 schreef Skaff-a het volgende:
Jezus, quote me! ik wil aandacht voordat ik lekker kan slapen
REET-VE-TER!!! REET-VE-TER!!!quote:Op donderdag 16 april 2009 23:27 schreef behangplakker het volgende:
Het is tijd voor wat FREE REETVETER propaganda.
Precies, al jullie notes openbaar makenquote:Op donderdag 16 april 2009 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja gewoon al hun posts verwijderen tot ze opgeven
Vergeet het de komende paar jaarquote:Op donderdag 16 april 2009 23:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jaaa goed ideequote:Op donderdag 16 april 2009 23:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij en ik op SEX, dat lijkt me geil.
oh en ik en ik en ikquote:
Dan moeten we zorgen dat Tally weggepromoveerd wordt.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaa goed idee! Maar misschien heeft Tally wel niemand aan haar zijde nodig
!
Wanneer ontdek je mijn modtalent eens? Ik ben echt een aanwinst, zeker weten!quote:
Ja naar het keldertje ofzo, en dan hebben wij SEX helemaal voor onszelfquote:Op donderdag 16 april 2009 23:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan moeten we zorgen dat Tally weggepromoveerd wordt.
quote:Op donderdag 16 april 2009 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja naar het keldertje ofzo, en dan hebben wij SEX helemaal voor onszelf![]()
![]()
Gooi dat eens in de groep remlof!
Sorry, ik ben even een pic aan het uploaden waarin een pop mijn haar aan het opeten is.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom?
Mijn 4000e posts, dit kan geen toeval zijn!quote:Op donderdag 16 april 2009 23:31 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Wanneer ontdek je mijn modtalent eens? Ik ben echt een aanwinst, zeker weten!
Okay, chill.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Sorry, ik ben even een pic aan het uploaden waarin een pop mijn haar aan het opeten is.
Ja, mooi topic was dat.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:40 schreef dagdag het volgende:
Geowned door poep &wc-borstel [INCL PAINT]Copyright florian
quote:Op donderdag 16 april 2009 23:40 schreef dagdag het volgende:
Geowned door poep &wc-borstel [INCL PAINT]Copyright florian
Is dit veranderd in het mod verzoek topic ofzoquote:Op donderdag 16 april 2009 23:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Relmof kun je niet even regelen dat ik modje kan worden in SES of WGR?
quote:Op donderdag 16 april 2009 23:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Modjes, bah. Nooit zou ik er 1 willen zijn.
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 23:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Eigenlijk zou dit genote moeten worden, zodat het niet vergeten wordt.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, dat zou nog eens hi-la-risch zijn.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:55 schreef Krentenbol. het volgende:
Eigenlijk zou dit genote moeten worden, zodat het niet vergeten wordt.
quote:Op donderdag 16 april 2009 23:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja, dat zou nog eens hi-la-risch zijn.
Tussen de 1 en 56.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:01 schreef behangplakker het volgende:
Wie kan er een nummer voor me downloaden?
Doe maar opslaan als: http://animalblawg.files.wordpress.com/2009/03/number-21.jpgquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:01 schreef behangplakker het volgende:
Je lijkt je broer wel!quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:01 schreef behangplakker het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:05 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Reetveter, voor het geval je geen grapje maakt
Hahaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ze zijn echt een topduo samen!
Stuur maar een open sollicitatie naar forum(at)fok.nl.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Relmof kun je niet even regelen dat ik modje kan worden in SES of WGR?
Nouja, zoeken ze iemand dan? Ik ga niet voor jan lul een mail sturen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Stuur maar een open sollicitatie naar forum(at)fok.nl.
ik flikker ze neer, en slenter weer naar het magazijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:29 schreef Broekpaling het volgende:
Sta je dan ook zo te schreeuwen?![]()
"IK HEB HEULE GROOOTE BLOEMKOLEN VEUR IEDEREEN!11 NU 2,53 PER STUK!1!11"
"HALLO BEJAARDE MEVROUW, WAT DACHT U VAN DEZE WINTERPENEN?"
"ZO, U ZIET ER WEL UIT ALS IEMAND DIE WAT GROENTE KAN GEBRUIKEN!!1!"
"HALLO JONGE DEERNE, VOOR JOUW HEB IK OOK NOG VERSE KOMKOMMERS1!!!11"
??
Weet je hoe duurquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:29 schreef Broekpaling het volgende:
"IK HEB HEULE GROOOTE BLOEMKOLEN VEUR IEDEREEN!11 NU 2,53 PER STUK!1!11"
Waarom zou er geen hartelijke ontvangst zijn?!quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof ik echt met iemand zou gaan datenno way. En je kunt je ook verplaatsen naar de KLB SC
al weet ik niet er een hartelijke ontvangst zou zijn.
Mijn limewire is stuk, sorry ...quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:38 schreef behangplakker het volgende:
Wie kan het trouwens voor me downloaden?
Omdat niemand hier lief isquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom zou er geen hartelijke ontvangst zijn?!
wie ben jijquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Klopt.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow...quote:
Die werd altijd gepost door een persoon met veel aanzien.quote:
Aangenaam, ik kwam geen newbie lijstje tegen, dus ik kom maar gewoon ff binnenvallen op uitnodigingquote:
Ok, ik bewaar gepaste afstand!quote:
Babe!quote:
Bron, link?quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:41 schreef NoelGallagher het volgende:
wat een kankersc is die pub sc ook
Door mij ja, en die indo met z'n kleine pikquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die werd altijd gepost door een persoon met veel aanzien.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Aangenaam, ik kwam geen newbie lijstje tegen, dus ik kom maar gewoon ff binnenvallen op uitnodiging![]()
[..]
Ok, ik bewaar gepaste afstand!![]()
[..]
Babe!
Maarre, jij date nooit? Hoe kom jij dan aan vriendjes of vriendinnetjes enzo??quote:
Okquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
We hebben het hier niet op nieuwelingen.
Hey, het werkt wel ja, dat zag jezelfquote:
Die heb ik niet!quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maarre, jij date nooit? Hoe kom jij dan aan vriendjes of vriendinnetjes enzo??
[..]
Ok![]()
[..]
Hey, het werkt wel ja, dat zag jezelf
Ow, vertel?quote:
Vandaar jouw uitgebreide posthistoriequote:
quote:
Ze lult, ik date met BT.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maarre, jij date nooit? Hoe kom jij dan aan vriendjes of vriendinnetjes enzo??
[..]
Ok![]()
[..]
Hey, het werkt wel ja, dat zag jezelf
BP met BT, het bekt wel lekkerquote:
Je hebt het door.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vandaar jouw uitgebreide posthistorie
Ik zei dat een keer over vrienden, ze heten minke en mike en ze werden een koppeltje.quote:
Ik ben snel van begrip, doorgrond je na 4 postsquote:
Je kunt er gewoon niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:41 schreef NoelGallagher het volgende:
wat een kankersc is die pub sc ook
Dit zijn interessante posts zo, hier wordt ik veel wijzer van jaquote:
Ik weet niet hoe jullie zoenen, ik ging nu puur op het fonetische afquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zei dat een keer over vrienden, ze heten minke en mike en ze werden een koppeltje.
Dus ik zeg: Nou, het bekt wel lekker toch!?
Iedereen:![]()
?
![]()
Ik:
Zij: Oooooh, het klinkt leuk, ik dacht dat je bedoelde dat ze goed konden zoenen![]()
Dude, waarom de fuck heb je foto's van je buik in je foboquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben snel van begrip, doorgrond je na 4 posts
eerste wat me te binnen schoot toen ik dat las was dat pijp-topic, met een hitsige dagoduckquote:
Whehe, die zit bij mij op schoolquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
eerste wat me te binnen schoot toen ik dat las was dat pijp-topic, met een hitsige dagoduck
Wil je nog geen vader worden dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:55 schreef NoelGallagher het volgende:
boh, ik heb condooms nodig voor donderdag![]()
![]()
Is gekomen door een soort van weddenschap een tijd terug in de SEX-SC, dat ging om dat soort foto's. In het begin had ik er helemaal niks staan en wilde ik echt totaal anoniem blijven onder dit account.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dude, waarom de fuck heb je foto's van je buik in je foboJe lijkt net die kankerflikker seasaltfood ofzo
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, die zit bij mij op school
kliekjes, hier?quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Is gekomen door een soort van weddenschap een tijd terug in de SEX-SC, dat ging om dat soort foto's. In het begin had ik er helemaal niks staan en wilde ik echt totaal anoniem blijven onder dit account.
Die weddenschap was in een tijd dat ik voornamelijk alleen maar in SEX kwam en boeide het me niet zoveel. En eigenlijk zijn die foto's blijven staan, omdat het inmiddels bij mijn Fok! imago past
Maar ben het met je vooroordeel eens hoor, zeker als ik als newbie in een kliekjes SC kom
Nee toch?quote:
Flinkquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoe erg stuitert die gast in het echt wel niet
Durf ik nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Geef hem maar een flinke vuist van me.
Je maakt het verwarrend voor me!quote:
Inderdaad. Die snotneus moet een permban krijgenquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:56 schreef NoelGallagher het volgende:
dagoduck, wat een trieste kutmongool is dat
Ja, wat ook een kneus isquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:12 schreef Krentenbol. het volgende:
Is dat die gast die op MouzerX lijkt?
Ik ben dus niet de enige die dat vind.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:12 schreef Krentenbol. het volgende:
Is dat die gast die op MouzerX lijkt?
Ok!quote:
wd lijkt me er ook zo een, zo iemand die je af en toe echt even wilt drogeren met ghbquote:
Zit Fas op NG's account?quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:19 schreef NoelGallagher het volgende:
BEDANKT VOOR HET AFSCHEID, BEN IK GVD ONZICHTBAAR OFZO, TRUSTEN.
Ik vind het vrij duidelijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die dat vind.
Ik kwam ook eigenlijk voor jouquote:
tjuus!quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:19 schreef NoelGallagher het volgende:
BEDANKT VOOR HET AFSCHEID, BEN IK GVD ONZICHTBAAR OFZO, TRUSTEN.
Ik ben overal waar BT is.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik kwam ook eigenlijk voor jouMaar zag dat Krentenbolletje er ook was
quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:28 schreef Syb-rund. het volgende:
hierbij doorbreek ik de cirkel, raak me aan
En ik maar denken dat je mij achterna gingquote:
ik ook niet als ik dit zo leesquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:33 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik snap geen kut van dat T-Mobile gedoe
quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:33 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik snap geen kut van dat T-Mobile gedoe
Dat zou je wel willen hequote:Op vrijdag 17 april 2009 01:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je mij achterna ging
Rustig maarquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Kankergestoord word ik van die site zeg
Wil gewoon een smsverdubbelaar toevoegen, niks werkt op die klote site
Jaquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Rustig maargewoon morgenochtend weer proberen en anders even de klantenservice bellen.
Slecht planquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:39 schreef Breathtaking het volgende:
Zal ik dit topic volspammen voor de lapo? Vind ik wel een goed idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |