hihi, zie je die eersteklassertjes bepaalde lichaamsdelen van elkaars hoofd af slaan.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:17 schreef bloodysunday het volgende:
Mijn remlof plaatje is beroemd geworden iedereen op school doet het nu ook
ja onder KL bij mij zitten er nu ook een aantalquote:Op donderdag 16 april 2009 21:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hihi, zie je die eersteklassertjes bepaalde lichaamsdelen van elkaars hoofd af slaan.geweldig.
Ik wist hetquote:
Moet dat nou...quote:Op donderdag 16 april 2009 21:22 schreef remlof het volgende:
Die heeft wel koorts ja:
[ afbeelding ]
Hij zweet helemaal
Nee hij is gewoon ingesmeerd met olie zodat 'ie helemaal lekker glibberig isquote:Op donderdag 16 april 2009 21:22 schreef remlof het volgende:
Die heeft wel koorts ja:
[ afbeelding ]
Hij zweet helemaal
Ja, ik googlededede op ladies night.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:22 schreef remlof het volgende:
Die heeft wel koorts ja:
[ afbeelding ]
Hij zweet helemaal
Serious, eins zwei oder drei?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hij is gewoon ingesmeerd met olie zodat 'ie helemaal lekker glibberig is
Bespottelijkquote:
Die foto is microscopischquote:
Valt het je ook op dat die gasten van boven naar beneden qua lichaamsbouw steeds kleiner worden?quote:
Ik werd afgeleid door de string...quote:Op donderdag 16 april 2009 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Valt het je ook op dat die gasten van boven naar beneden qua lichaamsbouw steeds kleiner worden?
Veel meer dan een string hebben ze ook niet nodigquote:Op donderdag 16 april 2009 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik werd afgeleid door de string...
*meeleeft*quote:Op donderdag 16 april 2009 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist het![]()
![]()
Maar goed, toen ik nog thuis woonde moest ik ook vanalles doen (kamer schoonmaken etc)..
Dus ik herken het wel.
Dat hoef ik helemaal niet te weten...quote:Op donderdag 16 april 2009 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Veel meer dan een string hebben ze ook niet nodig
Op jezelf wonen isquote:Op donderdag 16 april 2009 21:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
*meeleeft*![]()
ik kan niet wachten op een kamer, lekker een ongekende pleuriszooi van maken
Remlof heeft een bierbuikje.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Veel meer dan een string hebben ze ook niet nodig
hey hoe zit het trouwens met je ZH deet!quote:Op donderdag 16 april 2009 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn vulling doet zeer![]()
Hopelijk valt hij er niet uit.
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hey hoe zit het trouwens met je ZH deet!
Oeh welke datequote:Op donderdag 16 april 2009 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk had ik gehoopt dat je dat vergeten was...
ja dat is heel erg jammer, maar ik heb een goed geheugen voor niet belangrijk spulquote:Op donderdag 16 april 2009 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk had ik gehoopt dat je dat vergeten was...
Ja ik heb hetzelfde... alles wat totaal niet belangrijk is, blijft zittenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:44 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja dat is heel erg jammer, maar ik heb een goed geheugen voor niet belangrijk spul![]()
maar.. maar, hebben jullie nou wel iets geregeld?
is het de afstand tussen jullie beiden?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik heb hetzelfde... alles wat totaal niet belangrijk is, blijft zitten![]()
Nee, we hebben nog steeds niets afgesproken...
Houd het daar maar opquote:Op donderdag 16 april 2009 21:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
is het de afstand tussen jullie beiden?
Jullie 2, utrecht centraal 5 mei, 12.00 bij het afgrijselijke kutbeeldjequote:
We wonen allebei in Den Haagquote:Op donderdag 16 april 2009 21:52 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Jullie 2, utrecht centraal 5 mei, 12.00 bij het afgrijselijke kutbeeldje
dan fungeer ik wel als aanspreekpunt, en peer ik hem als jullie 2 je hebben gemeld
Smoesjes!quote:Op donderdag 16 april 2009 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We wonen allebei in Den Haag
Ik kom ookquote:Op donderdag 16 april 2009 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
maar dat wist ik heul niet (meer)quote:Op donderdag 16 april 2009 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tofjesquote:
Nou, dan ga je erop vooruit toch?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:03 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat de neuk doen die mod's/admins met mn notes man
Ineens heb ik er vijf en nu heb ik er ineens vier
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:05 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar dat wist ik heul niet (meer)![]()
http://www.5meifestival.nl/
uitgevonden voor deetes![]()
ik plak nu iets op mijn kompjoeter en blijf net zo lang zeuren totdat jullie iets geregeld hebben, ( heb je iets geregeld dan stuur je dat via de pm!
Wat kun je met die notes doen?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou, dan ga je erop vooruit toch?
Ik begon met drie en zou niet weten wat ik mis heb gedaanquote:Op donderdag 16 april 2009 22:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou, dan ga je erop vooruit toch?
Lezen.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat kun je met die notes doen?
Maar je ging van 5 naar 4 zei je.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik begon met drie en zou niet weten wat ik mis heb gedaan
Hoi MiVerquote:Op donderdag 16 april 2009 21:50 schreef MiVer het volgende:
geen idee of ik uit de toon val hier
dus of ik vet misplaatst ben
maar goed een poging wagen
wel een vieze OP pic
maar goed ik heb alle slijk al gezien
dus geeft niet, hahhaa
een avond en groetjes allemaal
Leesvoerquote:
Wat is horsetycoon?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
Hee 4ebezit jij op horsetycoon.nl
?
Van drie naar vijf naar vier zonder aanleidingquote:Op donderdag 16 april 2009 22:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maar je ging van 5 naar 4 zei je.
ik wou trouwens nog even mijn waardering uitten voor deze best leuke opmerking;quote:Op donderdag 16 april 2009 01:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
wolvendagen is al uit het topic verdwenen hoor
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik wou trouwens nog even mijn waardering uitten voor deze best leuke opmerking;
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Allemensen wat een gigantische scheve mongol die HSVer zeg, die had ik er met mn lul nog ingetikt
Waar héb je het over?quote:
Hahah, ja he, hoe orgineelquote:Op donderdag 16 april 2009 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat zei ik gister ook tegen je moeders.
ah dus daarom ben je door je rug gegaanquote:Op donderdag 16 april 2009 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat zei ik gister ook tegen je moeders.
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahah, ja he, hoe orgineel![]()
.
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ah dus daarom ben je door je rug gegaan
Je zusje en je moeder willen gewoon eindelijk ook eens op de computerquote:Op donderdag 16 april 2009 22:45 schreef Syb-rund. het volgende:
godsamme dan kom je eens op msn, begint iedereen op je te springen
Ja maar die HSV kneuzen krijgen met elf tegen tien het nog niet eens voor elkaar om er één in te prikkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |