Dat hoef ik helemaal niet te weten...quote:Op donderdag 16 april 2009 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Veel meer dan een string hebben ze ook niet nodig
Op jezelf wonen isquote:Op donderdag 16 april 2009 21:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
*meeleeft*![]()
ik kan niet wachten op een kamer, lekker een ongekende pleuriszooi van maken
Remlof heeft een bierbuikje.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Veel meer dan een string hebben ze ook niet nodig
hey hoe zit het trouwens met je ZH deet!quote:Op donderdag 16 april 2009 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn vulling doet zeer![]()
Hopelijk valt hij er niet uit.
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hey hoe zit het trouwens met je ZH deet!
Oeh welke datequote:Op donderdag 16 april 2009 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk had ik gehoopt dat je dat vergeten was...
ja dat is heel erg jammer, maar ik heb een goed geheugen voor niet belangrijk spulquote:Op donderdag 16 april 2009 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk had ik gehoopt dat je dat vergeten was...
Ja ik heb hetzelfde... alles wat totaal niet belangrijk is, blijft zittenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:44 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja dat is heel erg jammer, maar ik heb een goed geheugen voor niet belangrijk spul![]()
maar.. maar, hebben jullie nou wel iets geregeld?
is het de afstand tussen jullie beiden?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik heb hetzelfde... alles wat totaal niet belangrijk is, blijft zitten![]()
Nee, we hebben nog steeds niets afgesproken...
Houd het daar maar opquote:Op donderdag 16 april 2009 21:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
is het de afstand tussen jullie beiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |