Omdat dat zo is. Het is geen doen iedereen op de hoogte te brengen.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vroeg niet of het gebeurde, maar waarom dat zo is.
Aha. Zou een automatisch mailtje geen oplossing zijn?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat dat zo is. Het is geen doen iedereen op de hoogte te brengen.
Denk dat het te weinig meerwaarde heeft nu je kunt zien hoeveel notes je hebt en bij een pimp-abo zelfs de inhoud.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Aha. Zou een automatisch mailtje geen oplossing zijn?
dat is misschien ook zo. Waarom moet je eigenlijk een week om ze te kunnen zien?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Denk dat het te weinig meerwaarde heeft nu je kunt zien hoeveel notes je hebt en bij een pimp-abo zelfs de inhoud.
Die kan ik niet beantwoorden. Da's een ding dat Danny bedacht heeft.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat is misschien ook zo. Waarom moet je eigenlijk een week om ze te kunnen zien?
wat ben je soms ook een kutuserquote:Op donderdag 16 april 2009 14:26 schreef dagdag het volgende:
DAMES EN HEREN
GRAAG WIL IK EVEN DE AANDACHT
JITZZZE JAAP HEEFT 2 JA2JA 2 NOTES
Dan moet ik maar eens bij hem gaan leuren.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die kan ik niet beantwoorden. Da's een ding dat Danny bedacht heeft.
ja, behalve als ik op zee zitquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:28 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja, behalve als ik op zee zit
werk bij de marine hoor
Bij de volgende brand mag jij dus als eerste naar binnen?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:43 schreef Gupje het volgende:
Eerste functioneringsgesprek zit er op, ze vonden me top!
Eigenlijk vinden ze hem gewoon kut waardoor hij als eerst dood gaat omdat hij als eerst het pand moet betredenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:45 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Bij de volgende brand mag jij dus als eerste naar binnen?
Mensen die denken dat ik bij de brandweer zitquote:Op donderdag 16 april 2009 14:45 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Bij de volgende brand mag jij dus als eerste naar binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |