Het kan ook bij mijquote:Op donderdag 16 april 2009 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
Tof Davinia!
Zijn er evt. nog anderen die zich aanbieden als host(ess)?
mijn voorkeur gaat ook uit naar een lokatie in de buurt van den haag..quote:Op donderdag 16 april 2009 21:07 schreef ik80 het volgende:
Ik zou ook graag willen, maar het ligt een beetje aan wanneer en waar
amstelveen is 40 min met de auto iets dichter bij den haag mag ook.
ik hou het topic inde gaten, mocht het kunnen kom ik ook
Niet opgeven hoor!! Zeker met dit soort meetings kan je je voordeel op doen. En anders kan je altijd nog een draagconsult aanschaffen. (ik krijg de mijne zaterdag)quote:Op donderdag 16 april 2009 21:07 schreef Madelieve het volgende:
He wat leuk! Moet eerlijk zeggen dat ik in de 8 maanden die Jasja er nu is maar weinig heb gedragen. Op de een of andere manier lukte het niet zo goed - wellicht door mijn eigen onhandigheid. Ik had het al min of meer opgegeven maar nu vind ik dat toch wel jammer, het ziet er zo knus uit
en in een drukke omgeving voelt ze soms ineens ver weg in die wagen (als je begrijpt wat ik bedoel).
Ik zou dus best geïnteresseerd zijn in tips & trucs, hoop dat ik welkom ben! Woon in Amsterdam maar reizen is geen probleem!
idem!quote:Op donderdag 16 april 2009 20:48 schreef Vicky het volgende:
Ik ben ook wel geinteresseerd, afhankelijk van de datum en de plaats...
quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:17 schreef Troel het volgende:
Zoals ik in PM al aan BE had aangegeven, staat mijn huis open. Ik heb plek voor maximaal 10 moeders
(En dat is dan in IJsselstein, ligt aan de A2 vlak onder Utrecht (bij die grote paal). Ook te bereiken via OV, trein naar Utrecht en dan sneltram naar IJsselstein.
Zeg, mijn kind is geen pukkiequote:Op vrijdag 17 april 2009 10:02 schreef Madelieve het volgende:
Is het misschien handig om dan te splitsen in de hele kleine babietjes en de wat grotere? Of zijn Jojogirl en ik de enige die niet meer van die kleine pukkies hebben?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
zaterdag 2 mei
miss_sly
Jelief
Estrys (voorkeur:bij Troel)
zondag 3 mei
miss_sly
Jelief
zaterdag 9 mei
miss_sly
Jelief
zaterdag 16 mei
miss_sly
Jelief
zondag 17 mei
miss_sly
Jelief
zondag 24 mei
miss_sly
zondag 31 mei
miss_sly
Lovelylady (kan zowel bij Troel als bij Davinia)
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:33 schreef Troel het volgende:
Jamaar, jamaar, als Davinia alleen maar komt als het bij haar is, dan doen we het gewoon bij haar, want Davinia is te gezellig om te missen
Ah nou die kans laat ik niet voorbij gaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:01 schreef DaviniaHR het volgende:
en, stiemie, ik wil je ook wel priveles geven, hoor!
meot ik ff kijken want dan is de opa van M. jarig geloof ik..quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:00 schreef miss_sly het volgende:
3 mei zijn er net zoveel aangemeld, Vicky. Is dat nog een optie voor je?
Jammer BE, ik denk dat er wel een plekje overblijft, hoor
Zal ik morgen even bij Troel informeren hoe en wat ?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:27 schreef Brighteyes het volgende:
Dat laatste lijkt mij idd ook wel een goeie overweging. Ook al is ze tegen die tijd hopelijk al wel uit het ziekenhuis weet ik niet hoe handig het dan is om een meet daar thuis te organiseren.
We kunnen ook gewoon wachten met iets afspreken hoor. Ik vind het allemaal best...quote:Op woensdag 22 april 2009 21:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
Zal ik morgen even bij Troel informeren hoe en wat ?
misschien wel zo fijn om even te overleggen ipv voor iemand te denken ?
Als ik de verhalen moet geloven is dat ook flink afgenomen..quote:Op donderdag 23 april 2009 10:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
Kom maar achter mij staan, ik ben breed genoeg
Als je het niet heel erg vindt, zou je dan zonder Devin kunnen komen?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:10 schreef Kersjes het volgende:
Oooh, en ik lees dit nu pas![]()
Mag ik ook nog komen? Davinia woont op 5 minuten rijden hiervandaan! Eventueel, als het te druk wordt, wil ik ook wel zonder Devin komen. Het gaat me immers vooral om het leren knopen van een pasgeborene.
Whehe, je moet het maar net wetenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:01 schreef DaviniaHR het volgende:
kijk, M&M's, jij kent de geheime toegangscode tot huize Eli
valsspelerd!!
We nemen een van de twee meequote:neem wel ff het reiswiegje mee (of het bovenstel van je wagen, maar dat is mss wat bulky.)
Macka neemt ook haar stash mee en Maneki heeft ook een niet-zo-bescheiden-stapel en met de rekbare hopp van tinu heb je ook verschillende rekbare doeken die vergeleken kunnen wordenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:53 schreef Madelieve het volgende:
Gezellig, ik heb er zin in![]()
En lekker dichtbij, in woon in Amsterdam Zuidoost, Amstelveen is echt om de hoek![]()
O en ik nog niemand live ontmoet dus voor mij ook allemaal nieuwe gezichten.
Ik heb trouwens geen draagdoek. Ik had er een geleend maar die is terug naar de rechtmatige eigenaar die inmiddels zelf weer een kleintje had.
Zijn er wat doeken zodat ik kan oefenen en eventueel ook kan bepalen welke soort ik het beste kan aanschaffen?
Tuurlijk ik neem de Hoppediz en de Girasol mee. Ik vroeg me trouwensaf hoe het komt dat Jair dat lekker vindt met zijn voorhoofd in mijn borstkas. Voor mij is het in ieder geval niet zo lekker. Misschien houdt hij niet van de druk die door het doek op zijn hoofd wordt uitegoefend?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:04 schreef DaviniaHR het volgende:
En hiermee is het vol:
1. miss_sly + Sennabuik
2. Jelief + Ruben
3. texelonia + Hannah
4. ik80 + Lotte + Lola
5. Davinia + Eli
6. Macka66 + poppen
7. Troel
8. Jojogirl + Isis
9. Madelieve + Jasja
10. BE + buik (en Sasha?)
11. Maneki + Saar/Beppie
12. Chan + buik
13. Kersjes + buik
14. Tinuviel + jair
oh, en tinu, neem svp ook je rekbare hoppediz mee. geeft meer vergelijkingsmateriaal qua rakbare doeken
Nou ik zou op zich wel willen, maar alleen als ik beide kinderen mee kan nemen en da's misschien wel erg druk. Dus als Reinhilde graag wil en kan dan is dat primaquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:15 schreef Brighteyes het volgende:
Owlet en Reinhilde, jullie mogen om mijn plekje vechten.
Ik wilde nl. net Owlet gaan PM-en dat als zij wilde en kon op de 3e dat zij mijn plekje wel mocht hebben aangezien zij meer ervaring en meer verschillende doeken heeft. Maar dat geldt ook voor jou Reinhilde.
Ik zei vanaf het begin dat ik me op de reservelijst hield omdat ik vnml voor de gezelligheid kwam, dus als een van jullie beide in mijn plaats wil... Geen probleem hoor!
Ja hoor, we gaan kangaroeënquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:16 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Tuurlijk ik neem de Hoppediz en de Girasol mee. Ik vroeg me trouwensaf hoe het komt dat Jair dat lekker vindt met zijn voorhoofd in mijn borstkas. Voor mij is het in ieder geval niet zo lekker. Misschien houdt hij niet van de druk die door het doek op zijn hoofd wordt uitegoefend?
Makka kun je dan alsjeblieft de kangoeroe houding laten zien waarvoor jij een link met de handleiding had gepost? Bedankt. Wij verheugen ons op de meet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Macka66 op 24-04-2009 10:31:03 ]DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Yeah!quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:23 schreef Macka66 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:20 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Yeah!![]()
[..]Hij zat bij bij miet tussen de borsten (melkloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Ach, en hij zal zichzelf vast geen pijn doen, dus wellicht is het lekkerder voor hem
Wie wordt het? Reinhilde of owlet?
er zijn al drie grote kindertjes (lotte, bp/saar en eli) en een heleboel grut...
dus zij zullen zichzelf wel moeten gaan vermaken met zn drietjes.
eigenlijk wil ik wel heel graag nog iemand met baby-ervaring erbij hebben...
welke kindjes zijn het liefst?
nog 1 persoon erbij dan (+kids (of mss partner erbij om als oppas te dienen)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
Wel als ik niet kom.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:24 schreef Reinhilde het volgende:
BE & Owlet, ik kan ook alleen maar met kind. En daar was nou juist geen plek meer voor!
Ja, ga ik doen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:25 schreef Jojogirl het volgende:
Tijd maakt mij niet zo uit. Isis is nog niet zo van de ritmes en ik dus ook niet
Stuur jij iedereen een PM met je adres Davinia?
Waarom kom je nu dan pas met zo' n opmerking? Nu is alles geregeld. Het voegt echt niets toe.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:43 schreef Troel het volgende:
Wat mij betreft had de beginnersmeet juist makkelijker bij mij gekund, maar ik zie al dat er besloten is. Jammer.
Het gaat er meer om dat ik dacht dat het makkelijker zou zijn om de beginnersmeet bij mij te houden en juist de geweven doeken meet bij Daviniaquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:26 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry Troel.
Nergens is iig bewust geprobeerd iemand aan de kant te schuiven.
Ik snap het dat jij zegt 'ik hoef dan niet te reizen, dus dat is makkelijker' maar de kans dat jij je over anderhalve week stukken beter voelt dan de afgelopen weken leek mij iig niet zo heel groot en dus leek het mij ook niet handig om bij jou af te spreken met evt risico's van afzeggen etc. erbij.
Dit leek het handigst aangezien er toch ook al 2 data en 2 locaties besproken werden vanaf het begin af aan.
Volgens mij zijn er nog genoeg meiden die ook graag willen komen maar die niet kunnen of waar geen plekje voor was.
Zou het evt. op herhaling kunnen bij jou de 31e?
Misschien dat je het probleem wel zou zien als JIJ gepasseerd werdquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:57 schreef miss_sly het volgende:
Laten we er alsnog een toestand van maken.
Het is met de beste bedoelingen en instemming van degenen die naar de meet wilden komen, zo afgesproken en gegaan. Ik zie geen probleem en hoop niet dat er alsnog problemen gemaakt gaan worden.
Nou, nee, dan zou ik ook geen probleem zien. Je bent namelijk niet gepasseerd, je voelt je gepasseerd. Dat ligt bij jou, en niet bij de mensen in dit topic die dit zo besloten hebben.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschien dat je het probleem wel zou zien als JIJ gepasseerd werdVeel plezier in ieder geval de derde, ik regel wel wat anders
Als jij aangeeft dat er overleg is geweest met de mensen die willen komen naar die meet, dan BEN ik dus gepasseerd. Er wordt hier altijd geroepen niet voor een ander te denken, maar als puntje bij paaltje komt, dan doet iedereen het. Prima dat er voor mij gedacht wordt dat ik dingen wel of niet aankan, maar gelieve die keuze gewoon bij mij te laten?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, nee, dan zou ik ook geen probleem zien. Je bent namelijk niet gepasseerd, je voelt je gepasseerd. Dat ligt bij jou, en niet bij de mensen in dit topic die dit zo besloten hebben.
Ik ga verder geen discussie aan. Je kunt hier in dit topic precies lezen hoe het gegaan is en wat de overwegingen zijn. Als jij besluit dat je je gepasseerd wenst te voelen, moet je dat vooral doen, maar niet bij ons neerleggen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Als jij aangeeft dat er overleg is geweest met de mensen die willen komen naar die meet, dan BEN ik dus gepasseerd. Er wordt hier altijd geroepen niet voor een ander te denken, maar als puntje bij paaltje komt, dan doet iedereen het. Prima dat er voor mij gedacht wordt dat ik dingen wel of niet aankan, maar gelieve die keuze gewoon bij mij te laten?
Nee joh, dat wist ik wel, dat was maar een grapjequote:Op vrijdag 24 april 2009 23:13 schreef Reinhilde het volgende:
Ooh Miss_Sly, het ging ook niet om jou hoor!
Maar ik zou er ook graag bij willen zijn, voor het leuk, en omdat ik een klein babietje heb die gewend is aan dragen en als voorbeeld kan dienen, en een binana doek die elke a.s. mama zou moeten voelen
Maar ik wacht rustig af! En anders een andere keer weer. Of ik geef mn binana mee aan iemand.
*Binana al aan Memmel beloofd heeft*
Och, das waar ook!!quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:06 schreef texelonia het volgende:
Troel heeft al afgezegd toch? Dan kan Reinhilde toch in haar plaats?
Is er nog iets wat ik mee moet nemen? Er wordt al zoveel meegenomen lijkt wel
zo lang het allemaal vegetarisch is, vind ik het primaquote:
Ik denk dat www.joods.nl een goede start isquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:32 schreef Ticootje het volgende:
sorry voor de topic vervuiling, maar pmmen gaat nu niet. Davinia kun je een linkje geven over hoe en wat. Ik vind het altijd erg leuk om over andere geloven en gebruiken te lezen.
Als mijn lief wat M&M's zou kunnen kopen als jij de boodschappen doet. Want dat heb ik nou beloofd mee te nemen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:28 schreef iamredleader het volgende:
Moet de papa van Jair nog wat bakken/koken/kopen om mee te geven aan Jair en zijn lieve mama?
quote:Op zondag 26 april 2009 09:52 schreef DaviniaHR het volgende:
Red, als jij dienst doet als oppasdienst, dan mag je ook wel mee, hoor!
En alle poepluiers van alle kinders verschoont, en... en... en....
wil ik prima maken hoor!quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:28 schreef Ticootje het volgende:
reinhilde kan hele lekkere koekjes maken zonder melk en ei. Misschien moet je haar even lief aankijken.
met deze lijst van ingredienten zijn ze hartstikke kosherquote:Op zondag 26 april 2009 09:57 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
wil ik prima maken hoor!
Ik ben niet Joods en dus ook geen koshere huishouding. Wel een heeeeeel klein beetje: ik heb overal aparte snijplanken voor. Maar weer geen aparte messen, dus daar ga je al.
Davinia, brownies? Prima hoor!
Neem ik brownies mee, en koekjes zonder melk en ei.
(Bloem, suiker, plantaardige margarine, zout).
de ingrediënten wel, maar de apparatuur nietquote:Op zondag 26 april 2009 10:07 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
met deze lijst van ingredienten zijn ze hartstikke kosher
ingredienten zeggen natuurlijk niet alles.
Een meet in het Oosten van het land??? Dan heb ik ook wel interesse, maar ik kan dus ook niet op 31 mei is trouwens 1e pinksterdagquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:08 schreef Fuente het volgende:
Wanneer is de meeting nou uiteindelijk dan? En bij wie?
En ik begrijp dat het al vol zit? Jammer.
Ik heb de dingen die ik kan ff dik gemaaktquote:Op maandag 27 april 2009 12:39 schreef Macka66 het volgende:
En nog een leerzame link: Kasjroet: kosher voedsel, de gevolgen thuis
dat legt een beetje uit wat de praktische problemen zijn, en waarom je er niet alleen bent met koshere ingrediënten
Als het even meezit komt mijn nieuwe draagpop op tijd aan, en kan ik vier nepkinders meenemen! (2 x babyformaat, hopelijk 2 x 7 maanden)
En ik ga nu even voor mijzelf spreken. Voor vooral mijn eigen duidelijkheid/verwachtingsmanagement hier een lijstje met waarvoor je op de meet bij mij terecht kunt
- verschillende doeken en dragers om uit te proberen, knoophandleidingen om in te zien en advies
- hulp met dragen in ringsling, mei-tai en ssc
- hulp met voorop knopen in liggende posities (Rebozowieg, Kangoeroewieg, gekruiste wieg)
- hulp met voorop knopen in zittende posities (FWCC, Kangoeroe, double cross, simple cross) - hulp met op de heup knopen (met korte doek),
- voor de moeders die beginnen met dreumes-/peuterdragen hulp met op de rug knopen in de rücksack
Omdat het een speciale beginnersmeet is wil ik me niet uitgebreid bezig houden met BWCC, SHBC en Hüftschlinge, da's wat voor een meer gevorderden meet.
Ik wil wel uitleg geven als daar behoefte aan is.
En als al die afkortingen je niks zeggen, helemaal niet erg! Misschien zit de methode die jij gebruikt er zelfs wel tussen, maar ken jij 'm onder een andere naam. Ik voorzie wel dat er te weinig tijd is om mensen echt uitgebreid iets aan te leren, dus het zou fijn zijn als je al een methode hebt uitgezocht en bekeken
Maar alleen kijken naar wat mogelijk is is natuurlijk ook prima!
bij voorbeelden kom je via de links in de OP van het Draagdoekentopic
Jouw lief heeft M&M's gekochtquote:Op zondag 26 april 2009 09:44 schreef Tinuviel het volgende:
Als mijn lief wat M&M's zou kunnen kopen als jij de boodschappen doet. Want dat heb ik nou beloofd mee te nemen.
kan je dan ook een foto maken van een BWCC en een SHBC?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:24 schreef Macka66 het volgende:
Fijn dat m'n overzichtje zo gewaardeerd wordt
Die laatste twee knopen zijn handig voor de instappers met peuters/kleuters.
Eerst maar even een disclaimerquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:31 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
kan je dan ook een foto maken van een BWCC en een SHBC?
En als ik zo kijk naar die verschillende knopen, lijkt de knoop hetzelfde, alleen bij de lig-knopen leg de baby er schuin in ipv rechtop. klopt dat?
(dat zou eea redelijk versimpelen namelijk (voor mij))
Kijk eens welke ik ook nog vond: http://www.babywearing.gr(...)rap_burpposition.htm
alleen de pop / baby heeft zijn beentjes niet omhoog...
ok.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:55 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Eerst maar even een disclaimerIk doe het allemaal misschien wel erg gestructureerd, maar ik wil b) overzicht houden voor mezelf, en a) dat mensen die dingen aan mij vragen thuis kunnen komen met het gevoel dat ze ook echt wat meegekregen hebben. En daarom wil ik mijn aanbod graag helder presenteren.
Dat knopenoverzicht heb ik gemaakt van de knopen waarvoor men bij mij terecht kan op de meet. BWCC en SHBC horen daar voor mij echt niet bij, ik vind dat geen beginnersknopen en ze zouden iig teveel beslag leggen op mijn beschikbare tijd. Die tijd besteed ik liever aan bijvoorbeeld kangaroeën met Tinuviel en Jair, en meekijken/meedenken met Jojogirl en Isis.
Ik heb de titel van het overzicht aangepast naar Macka's knopen voor de beginnersmeet. Er kan uiteraard een stuk Davinia's knopen (en owlet's knopen en Reinhilde's knopen etc etc) aan toegevoegd worden, als ik foto's toegestuurd krijg die gebruikt mogen worden van de eigenaar.
De knopen zijn niet een pot nat. Je hebt bij knopen wel dezelfde basiselementen waar een knoop uit kan bestaan; een buidel op de buik of de rug of op de heup, schuine banden, rechte banden, kruisende banden, een band die afgeknoopt wordt op de schouder of in het middel van de ouder of onder het achterwerk van de baby. Maar de manier waarop die elementen gecombineerd, gebruikt en geknoopt worden verschilt.
WBT de knopen in mijn overzicht die min of meer overeenkomen:
De kruiswieg kun je maken vanuit het simpel kruis. De manier waarop je het kind er in zet verschilt dan idd., maar ook hoe je de stof het beste bijspant. (De kruiswieg op de foto heb ik overigens vanuit een dubbel kruis geknoopt maar dat verschil zie je van voren niet) Kangaroe en kangaroewieg hebben dezelfde soort basiselementen maar je knoopt ze wel verschillend. FWCC en Buik-aan-buik kun je als variatie van elkaar zien.
Die burp positie, yikes! Zowel vanuit ergonomisch standpunt als vanuit het idee dat je een hele tijd met een kind inpositie over je schouder gaat lopen. Daar moet je wel een heel erg goed wasbare doek voor nemen
Dat is een Bära Barn Lotusblomma, en die is er alleen als korte doek (2.7 m) of ringsling. Met een vergelijkbare doek heb ik Maja als babietje steeds gedragen in de rebozo wieghouding, omdat zij beslist niet in een tricot doek wilde.quote:
Nou idd, voeden in de doek stond wel al op mijn lijstjequote:Op woensdag 29 april 2009 11:31 schreef Macka66 het volgende:
Nou, 't is misschien toch wel iets voor hierWant die rebozowieg is niet alleen snel aan te leren maar je kunt er net als met een ringsling ook heel makkelijk in voeden. Hij gaat met een schuifknoop, dus je kunt 'm laten zakken en weer omhoog halen zonder dat je kindje er uit hoeft. Dat zou een overweging kunnen zijn voor meetgangers om die knoop op hun lijstje te zetten
In de lange doek is een kruisknoop handig om te voeden, want die is goed verstelbaar. Maar dan moet je kleintje liefst wat ouder zijn omdat het moet kunnen zitten met het hoofd omhoog. (Of je moet opletten dat het hoofd steeds gesteund blijft door een van de doekbanen) De kruiswieg vind ik niet handig voor voeden, omdat die minder goed verstelbaar is.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:53 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nou idd, voeden in de doek stond wel al op mijn lijstjemaar wist niet welke knopen daar handig voor waren.
Nou moet ik dus, heel vervelend, maar eens gaan nadenken voor een korte doek voor erbij, wat een straf
Die heb ik 1 keer geprobeerd en was (nog) niet echt een succesquote:Op woensdag 29 april 2009 12:59 schreef DaviniaHR het volgende:
miss, hier nog een filmpje van een FWCC (kruis voor) met een ieniemini baby, die wordt aangepast om te voeden.
geeft iig een idee
let op: is een andere knoop dan die macka net beschrijft!
ik wil wel meekijken, hoor!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:38 schreef Jelief het volgende:
-even op schrift, ik wil graag dat iemand meekijkt hoe ik knoop en hoe dat makkelijker of sneller kan. En ikheb een heel mooie korte doek maar gebruik hem niet omdat ik Ruben er niet lekker in krijg, daar zoek ik dus ook advies bij, ik denk namelijk dat die doek gewoon te kort is om over 2 schouders te knopen.
De filmpjes van draagdoekmama werken nu bij mij wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:31 schreef DaviniaHR het volgende:
top!
ik probeerde ff te youtuben op het dragen van mini-babies, (ff voorbereiden) maar ik kom er niet uit!
weten jullie misschien goede zoektermen?
en de filmpjes van draagdoekmama zijn stuk...
Zodra jij er bent!quote:
Dat hoedje!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:12 schreef Jelief het volgende:
Zo zien wij er waarschijnlijk uit morgen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |