Als ik de verhalen moet geloven is dat ook flink afgenomen..quote:Op donderdag 23 april 2009 10:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
Kom maar achter mij staan, ik ben breed genoeg
Als je het niet heel erg vindt, zou je dan zonder Devin kunnen komen?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:10 schreef Kersjes het volgende:
Oooh, en ik lees dit nu pas![]()
Mag ik ook nog komen? Davinia woont op 5 minuten rijden hiervandaan! Eventueel, als het te druk wordt, wil ik ook wel zonder Devin komen. Het gaat me immers vooral om het leren knopen van een pasgeborene.
Whehe, je moet het maar net wetenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:01 schreef DaviniaHR het volgende:
kijk, M&M's, jij kent de geheime toegangscode tot huize Eli
valsspelerd!!
We nemen een van de twee meequote:neem wel ff het reiswiegje mee (of het bovenstel van je wagen, maar dat is mss wat bulky.)
Macka neemt ook haar stash mee en Maneki heeft ook een niet-zo-bescheiden-stapel en met de rekbare hopp van tinu heb je ook verschillende rekbare doeken die vergeleken kunnen wordenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:53 schreef Madelieve het volgende:
Gezellig, ik heb er zin in![]()
En lekker dichtbij, in woon in Amsterdam Zuidoost, Amstelveen is echt om de hoek![]()
O en ik nog niemand live ontmoet dus voor mij ook allemaal nieuwe gezichten.
Ik heb trouwens geen draagdoek. Ik had er een geleend maar die is terug naar de rechtmatige eigenaar die inmiddels zelf weer een kleintje had.
Zijn er wat doeken zodat ik kan oefenen en eventueel ook kan bepalen welke soort ik het beste kan aanschaffen?
Tuurlijk ik neem de Hoppediz en de Girasol mee. Ik vroeg me trouwensaf hoe het komt dat Jair dat lekker vindt met zijn voorhoofd in mijn borstkas. Voor mij is het in ieder geval niet zo lekker. Misschien houdt hij niet van de druk die door het doek op zijn hoofd wordt uitegoefend?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:04 schreef DaviniaHR het volgende:
En hiermee is het vol:
1. miss_sly + Sennabuik
2. Jelief + Ruben
3. texelonia + Hannah
4. ik80 + Lotte + Lola
5. Davinia + Eli
6. Macka66 + poppen
7. Troel
8. Jojogirl + Isis
9. Madelieve + Jasja
10. BE + buik (en Sasha?)
11. Maneki + Saar/Beppie
12. Chan + buik
13. Kersjes + buik
14. Tinuviel + jair
oh, en tinu, neem svp ook je rekbare hoppediz mee. geeft meer vergelijkingsmateriaal qua rakbare doeken
Nou ik zou op zich wel willen, maar alleen als ik beide kinderen mee kan nemen en da's misschien wel erg druk. Dus als Reinhilde graag wil en kan dan is dat primaquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:15 schreef Brighteyes het volgende:
Owlet en Reinhilde, jullie mogen om mijn plekje vechten.
Ik wilde nl. net Owlet gaan PM-en dat als zij wilde en kon op de 3e dat zij mijn plekje wel mocht hebben aangezien zij meer ervaring en meer verschillende doeken heeft. Maar dat geldt ook voor jou Reinhilde.
Ik zei vanaf het begin dat ik me op de reservelijst hield omdat ik vnml voor de gezelligheid kwam, dus als een van jullie beide in mijn plaats wil... Geen probleem hoor!
Ja hoor, we gaan kangaroeënquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:16 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Tuurlijk ik neem de Hoppediz en de Girasol mee. Ik vroeg me trouwensaf hoe het komt dat Jair dat lekker vindt met zijn voorhoofd in mijn borstkas. Voor mij is het in ieder geval niet zo lekker. Misschien houdt hij niet van de druk die door het doek op zijn hoofd wordt uitegoefend?
Makka kun je dan alsjeblieft de kangoeroe houding laten zien waarvoor jij een link met de handleiding had gepost? Bedankt. Wij verheugen ons op de meet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Macka66 op 24-04-2009 10:31:03 ]DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Yeah!quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:23 schreef Macka66 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:20 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Yeah!![]()
[..]Hij zat bij bij miet tussen de borsten (melkloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Ach, en hij zal zichzelf vast geen pijn doen, dus wellicht is het lekkerder voor hem
Wie wordt het? Reinhilde of owlet?
er zijn al drie grote kindertjes (lotte, bp/saar en eli) en een heleboel grut...
dus zij zullen zichzelf wel moeten gaan vermaken met zn drietjes.
eigenlijk wil ik wel heel graag nog iemand met baby-ervaring erbij hebben...
welke kindjes zijn het liefst?
nog 1 persoon erbij dan (+kids (of mss partner erbij om als oppas te dienen)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
Wel als ik niet kom.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:24 schreef Reinhilde het volgende:
BE & Owlet, ik kan ook alleen maar met kind. En daar was nou juist geen plek meer voor!
Ja, ga ik doen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:25 schreef Jojogirl het volgende:
Tijd maakt mij niet zo uit. Isis is nog niet zo van de ritmes en ik dus ook niet
Stuur jij iedereen een PM met je adres Davinia?
Waarom kom je nu dan pas met zo' n opmerking? Nu is alles geregeld. Het voegt echt niets toe.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:43 schreef Troel het volgende:
Wat mij betreft had de beginnersmeet juist makkelijker bij mij gekund, maar ik zie al dat er besloten is. Jammer.
Het gaat er meer om dat ik dacht dat het makkelijker zou zijn om de beginnersmeet bij mij te houden en juist de geweven doeken meet bij Daviniaquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:26 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry Troel.
Nergens is iig bewust geprobeerd iemand aan de kant te schuiven.
Ik snap het dat jij zegt 'ik hoef dan niet te reizen, dus dat is makkelijker' maar de kans dat jij je over anderhalve week stukken beter voelt dan de afgelopen weken leek mij iig niet zo heel groot en dus leek het mij ook niet handig om bij jou af te spreken met evt risico's van afzeggen etc. erbij.
Dit leek het handigst aangezien er toch ook al 2 data en 2 locaties besproken werden vanaf het begin af aan.
Volgens mij zijn er nog genoeg meiden die ook graag willen komen maar die niet kunnen of waar geen plekje voor was.
Zou het evt. op herhaling kunnen bij jou de 31e?
Misschien dat je het probleem wel zou zien als JIJ gepasseerd werdquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:57 schreef miss_sly het volgende:
Laten we er alsnog een toestand van maken.
Het is met de beste bedoelingen en instemming van degenen die naar de meet wilden komen, zo afgesproken en gegaan. Ik zie geen probleem en hoop niet dat er alsnog problemen gemaakt gaan worden.
Nou, nee, dan zou ik ook geen probleem zien. Je bent namelijk niet gepasseerd, je voelt je gepasseerd. Dat ligt bij jou, en niet bij de mensen in dit topic die dit zo besloten hebben.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschien dat je het probleem wel zou zien als JIJ gepasseerd werdVeel plezier in ieder geval de derde, ik regel wel wat anders
Als jij aangeeft dat er overleg is geweest met de mensen die willen komen naar die meet, dan BEN ik dus gepasseerd. Er wordt hier altijd geroepen niet voor een ander te denken, maar als puntje bij paaltje komt, dan doet iedereen het. Prima dat er voor mij gedacht wordt dat ik dingen wel of niet aankan, maar gelieve die keuze gewoon bij mij te laten?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, nee, dan zou ik ook geen probleem zien. Je bent namelijk niet gepasseerd, je voelt je gepasseerd. Dat ligt bij jou, en niet bij de mensen in dit topic die dit zo besloten hebben.
Ik ga verder geen discussie aan. Je kunt hier in dit topic precies lezen hoe het gegaan is en wat de overwegingen zijn. Als jij besluit dat je je gepasseerd wenst te voelen, moet je dat vooral doen, maar niet bij ons neerleggen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Als jij aangeeft dat er overleg is geweest met de mensen die willen komen naar die meet, dan BEN ik dus gepasseerd. Er wordt hier altijd geroepen niet voor een ander te denken, maar als puntje bij paaltje komt, dan doet iedereen het. Prima dat er voor mij gedacht wordt dat ik dingen wel of niet aankan, maar gelieve die keuze gewoon bij mij te laten?
Nee joh, dat wist ik wel, dat was maar een grapjequote:Op vrijdag 24 april 2009 23:13 schreef Reinhilde het volgende:
Ooh Miss_Sly, het ging ook niet om jou hoor!
Maar ik zou er ook graag bij willen zijn, voor het leuk, en omdat ik een klein babietje heb die gewend is aan dragen en als voorbeeld kan dienen, en een binana doek die elke a.s. mama zou moeten voelen
Maar ik wacht rustig af! En anders een andere keer weer. Of ik geef mn binana mee aan iemand.
*Binana al aan Memmel beloofd heeft*
Och, das waar ook!!quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:06 schreef texelonia het volgende:
Troel heeft al afgezegd toch? Dan kan Reinhilde toch in haar plaats?
Is er nog iets wat ik mee moet nemen? Er wordt al zoveel meegenomen lijkt wel
zo lang het allemaal vegetarisch is, vind ik het primaquote:
Ik denk dat www.joods.nl een goede start isquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:32 schreef Ticootje het volgende:
sorry voor de topic vervuiling, maar pmmen gaat nu niet. Davinia kun je een linkje geven over hoe en wat. Ik vind het altijd erg leuk om over andere geloven en gebruiken te lezen.
Als mijn lief wat M&M's zou kunnen kopen als jij de boodschappen doet. Want dat heb ik nou beloofd mee te nemen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:28 schreef iamredleader het volgende:
Moet de papa van Jair nog wat bakken/koken/kopen om mee te geven aan Jair en zijn lieve mama?
quote:Op zondag 26 april 2009 09:52 schreef DaviniaHR het volgende:
Red, als jij dienst doet als oppasdienst, dan mag je ook wel mee, hoor!
En alle poepluiers van alle kinders verschoont, en... en... en....
wil ik prima maken hoor!quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:28 schreef Ticootje het volgende:
reinhilde kan hele lekkere koekjes maken zonder melk en ei. Misschien moet je haar even lief aankijken.
met deze lijst van ingredienten zijn ze hartstikke kosherquote:Op zondag 26 april 2009 09:57 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
wil ik prima maken hoor!
Ik ben niet Joods en dus ook geen koshere huishouding. Wel een heeeeeel klein beetje: ik heb overal aparte snijplanken voor. Maar weer geen aparte messen, dus daar ga je al.
Davinia, brownies? Prima hoor!
Neem ik brownies mee, en koekjes zonder melk en ei.
(Bloem, suiker, plantaardige margarine, zout).
de ingrediënten wel, maar de apparatuur nietquote:Op zondag 26 april 2009 10:07 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
met deze lijst van ingredienten zijn ze hartstikke kosher
ingredienten zeggen natuurlijk niet alles.
Een meet in het Oosten van het land??? Dan heb ik ook wel interesse, maar ik kan dus ook niet op 31 mei is trouwens 1e pinksterdagquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:08 schreef Fuente het volgende:
Wanneer is de meeting nou uiteindelijk dan? En bij wie?
En ik begrijp dat het al vol zit? Jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |