Het gaat er meer om dat ik dacht dat het makkelijker zou zijn om de beginnersmeet bij mij te houden en juist de geweven doeken meet bij Daviniaquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:26 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry Troel.
Nergens is iig bewust geprobeerd iemand aan de kant te schuiven.
Ik snap het dat jij zegt 'ik hoef dan niet te reizen, dus dat is makkelijker' maar de kans dat jij je over anderhalve week stukken beter voelt dan de afgelopen weken leek mij iig niet zo heel groot en dus leek het mij ook niet handig om bij jou af te spreken met evt risico's van afzeggen etc. erbij.
Dit leek het handigst aangezien er toch ook al 2 data en 2 locaties besproken werden vanaf het begin af aan.
Volgens mij zijn er nog genoeg meiden die ook graag willen komen maar die niet kunnen of waar geen plekje voor was.
Zou het evt. op herhaling kunnen bij jou de 31e?
Misschien dat je het probleem wel zou zien als JIJ gepasseerd werdquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:57 schreef miss_sly het volgende:
Laten we er alsnog een toestand van maken.
Het is met de beste bedoelingen en instemming van degenen die naar de meet wilden komen, zo afgesproken en gegaan. Ik zie geen probleem en hoop niet dat er alsnog problemen gemaakt gaan worden.
Nou, nee, dan zou ik ook geen probleem zien. Je bent namelijk niet gepasseerd, je voelt je gepasseerd. Dat ligt bij jou, en niet bij de mensen in dit topic die dit zo besloten hebben.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschien dat je het probleem wel zou zien als JIJ gepasseerd werdVeel plezier in ieder geval de derde, ik regel wel wat anders
Als jij aangeeft dat er overleg is geweest met de mensen die willen komen naar die meet, dan BEN ik dus gepasseerd. Er wordt hier altijd geroepen niet voor een ander te denken, maar als puntje bij paaltje komt, dan doet iedereen het. Prima dat er voor mij gedacht wordt dat ik dingen wel of niet aankan, maar gelieve die keuze gewoon bij mij te laten?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, nee, dan zou ik ook geen probleem zien. Je bent namelijk niet gepasseerd, je voelt je gepasseerd. Dat ligt bij jou, en niet bij de mensen in dit topic die dit zo besloten hebben.
Ik ga verder geen discussie aan. Je kunt hier in dit topic precies lezen hoe het gegaan is en wat de overwegingen zijn. Als jij besluit dat je je gepasseerd wenst te voelen, moet je dat vooral doen, maar niet bij ons neerleggen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Als jij aangeeft dat er overleg is geweest met de mensen die willen komen naar die meet, dan BEN ik dus gepasseerd. Er wordt hier altijd geroepen niet voor een ander te denken, maar als puntje bij paaltje komt, dan doet iedereen het. Prima dat er voor mij gedacht wordt dat ik dingen wel of niet aankan, maar gelieve die keuze gewoon bij mij te laten?
Nee joh, dat wist ik wel, dat was maar een grapjequote:Op vrijdag 24 april 2009 23:13 schreef Reinhilde het volgende:
Ooh Miss_Sly, het ging ook niet om jou hoor!
Maar ik zou er ook graag bij willen zijn, voor het leuk, en omdat ik een klein babietje heb die gewend is aan dragen en als voorbeeld kan dienen, en een binana doek die elke a.s. mama zou moeten voelen
Maar ik wacht rustig af! En anders een andere keer weer. Of ik geef mn binana mee aan iemand.
*Binana al aan Memmel beloofd heeft*
Och, das waar ook!!quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:06 schreef texelonia het volgende:
Troel heeft al afgezegd toch? Dan kan Reinhilde toch in haar plaats?
Is er nog iets wat ik mee moet nemen? Er wordt al zoveel meegenomen lijkt wel
zo lang het allemaal vegetarisch is, vind ik het primaquote:
Ik denk dat www.joods.nl een goede start isquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:32 schreef Ticootje het volgende:
sorry voor de topic vervuiling, maar pmmen gaat nu niet. Davinia kun je een linkje geven over hoe en wat. Ik vind het altijd erg leuk om over andere geloven en gebruiken te lezen.
Als mijn lief wat M&M's zou kunnen kopen als jij de boodschappen doet. Want dat heb ik nou beloofd mee te nemen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:28 schreef iamredleader het volgende:
Moet de papa van Jair nog wat bakken/koken/kopen om mee te geven aan Jair en zijn lieve mama?
quote:Op zondag 26 april 2009 09:52 schreef DaviniaHR het volgende:
Red, als jij dienst doet als oppasdienst, dan mag je ook wel mee, hoor!
En alle poepluiers van alle kinders verschoont, en... en... en....
wil ik prima maken hoor!quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:28 schreef Ticootje het volgende:
reinhilde kan hele lekkere koekjes maken zonder melk en ei. Misschien moet je haar even lief aankijken.
met deze lijst van ingredienten zijn ze hartstikke kosherquote:Op zondag 26 april 2009 09:57 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
wil ik prima maken hoor!
Ik ben niet Joods en dus ook geen koshere huishouding. Wel een heeeeeel klein beetje: ik heb overal aparte snijplanken voor. Maar weer geen aparte messen, dus daar ga je al.
Davinia, brownies? Prima hoor!
Neem ik brownies mee, en koekjes zonder melk en ei.
(Bloem, suiker, plantaardige margarine, zout).
de ingrediënten wel, maar de apparatuur nietquote:Op zondag 26 april 2009 10:07 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
met deze lijst van ingredienten zijn ze hartstikke kosher
ingredienten zeggen natuurlijk niet alles.
Een meet in het Oosten van het land??? Dan heb ik ook wel interesse, maar ik kan dus ook niet op 31 mei is trouwens 1e pinksterdagquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:08 schreef Fuente het volgende:
Wanneer is de meeting nou uiteindelijk dan? En bij wie?
En ik begrijp dat het al vol zit? Jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |