zo lang het allemaal vegetarisch is, vind ik het primaquote:
Ik denk dat www.joods.nl een goede start isquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:32 schreef Ticootje het volgende:
sorry voor de topic vervuiling, maar pmmen gaat nu niet. Davinia kun je een linkje geven over hoe en wat. Ik vind het altijd erg leuk om over andere geloven en gebruiken te lezen.
Als mijn lief wat M&M's zou kunnen kopen als jij de boodschappen doet. Want dat heb ik nou beloofd mee te nemen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:28 schreef iamredleader het volgende:
Moet de papa van Jair nog wat bakken/koken/kopen om mee te geven aan Jair en zijn lieve mama?
quote:Op zondag 26 april 2009 09:52 schreef DaviniaHR het volgende:
Red, als jij dienst doet als oppasdienst, dan mag je ook wel mee, hoor!
En alle poepluiers van alle kinders verschoont, en... en... en....
wil ik prima maken hoor!quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:28 schreef Ticootje het volgende:
reinhilde kan hele lekkere koekjes maken zonder melk en ei. Misschien moet je haar even lief aankijken.
met deze lijst van ingredienten zijn ze hartstikke kosherquote:Op zondag 26 april 2009 09:57 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
wil ik prima maken hoor!
Ik ben niet Joods en dus ook geen koshere huishouding. Wel een heeeeeel klein beetje: ik heb overal aparte snijplanken voor. Maar weer geen aparte messen, dus daar ga je al.
Davinia, brownies? Prima hoor!
Neem ik brownies mee, en koekjes zonder melk en ei.
(Bloem, suiker, plantaardige margarine, zout).
de ingrediënten wel, maar de apparatuur nietquote:Op zondag 26 april 2009 10:07 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
met deze lijst van ingredienten zijn ze hartstikke kosher
ingredienten zeggen natuurlijk niet alles.
Een meet in het Oosten van het land??? Dan heb ik ook wel interesse, maar ik kan dus ook niet op 31 mei is trouwens 1e pinksterdagquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:08 schreef Fuente het volgende:
Wanneer is de meeting nou uiteindelijk dan? En bij wie?
En ik begrijp dat het al vol zit? Jammer.
Ik heb de dingen die ik kan ff dik gemaaktquote:Op maandag 27 april 2009 12:39 schreef Macka66 het volgende:
En nog een leerzame link: Kasjroet: kosher voedsel, de gevolgen thuis
dat legt een beetje uit wat de praktische problemen zijn, en waarom je er niet alleen bent met koshere ingrediënten
Als het even meezit komt mijn nieuwe draagpop op tijd aan, en kan ik vier nepkinders meenemen! (2 x babyformaat, hopelijk 2 x 7 maanden)
En ik ga nu even voor mijzelf spreken. Voor vooral mijn eigen duidelijkheid/verwachtingsmanagement hier een lijstje met waarvoor je op de meet bij mij terecht kunt
- verschillende doeken en dragers om uit te proberen, knoophandleidingen om in te zien en advies
- hulp met dragen in ringsling, mei-tai en ssc
- hulp met voorop knopen in liggende posities (Rebozowieg, Kangoeroewieg, gekruiste wieg)
- hulp met voorop knopen in zittende posities (FWCC, Kangoeroe, double cross, simple cross) - hulp met op de heup knopen (met korte doek),
- voor de moeders die beginnen met dreumes-/peuterdragen hulp met op de rug knopen in de rücksack
Omdat het een speciale beginnersmeet is wil ik me niet uitgebreid bezig houden met BWCC, SHBC en Hüftschlinge, da's wat voor een meer gevorderden meet.
Ik wil wel uitleg geven als daar behoefte aan is.
En als al die afkortingen je niks zeggen, helemaal niet erg! Misschien zit de methode die jij gebruikt er zelfs wel tussen, maar ken jij 'm onder een andere naam. Ik voorzie wel dat er te weinig tijd is om mensen echt uitgebreid iets aan te leren, dus het zou fijn zijn als je al een methode hebt uitgezocht en bekeken
Maar alleen kijken naar wat mogelijk is is natuurlijk ook prima!
bij voorbeelden kom je via de links in de OP van het Draagdoekentopic
Jouw lief heeft M&M's gekochtquote:Op zondag 26 april 2009 09:44 schreef Tinuviel het volgende:
Als mijn lief wat M&M's zou kunnen kopen als jij de boodschappen doet. Want dat heb ik nou beloofd mee te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |