Het kan ook bij mijquote:Op donderdag 16 april 2009 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
Tof Davinia!
Zijn er evt. nog anderen die zich aanbieden als host(ess)?
mijn voorkeur gaat ook uit naar een lokatie in de buurt van den haag..quote:Op donderdag 16 april 2009 21:07 schreef ik80 het volgende:
Ik zou ook graag willen, maar het ligt een beetje aan wanneer en waar
amstelveen is 40 min met de auto iets dichter bij den haag mag ook.
ik hou het topic inde gaten, mocht het kunnen kom ik ook
Niet opgeven hoor!! Zeker met dit soort meetings kan je je voordeel op doen. En anders kan je altijd nog een draagconsult aanschaffen. (ik krijg de mijne zaterdag)quote:Op donderdag 16 april 2009 21:07 schreef Madelieve het volgende:
He wat leuk! Moet eerlijk zeggen dat ik in de 8 maanden die Jasja er nu is maar weinig heb gedragen. Op de een of andere manier lukte het niet zo goed - wellicht door mijn eigen onhandigheid. Ik had het al min of meer opgegeven maar nu vind ik dat toch wel jammer, het ziet er zo knus uit
en in een drukke omgeving voelt ze soms ineens ver weg in die wagen (als je begrijpt wat ik bedoel).
Ik zou dus best geïnteresseerd zijn in tips & trucs, hoop dat ik welkom ben! Woon in Amsterdam maar reizen is geen probleem!
idem!quote:Op donderdag 16 april 2009 20:48 schreef Vicky het volgende:
Ik ben ook wel geinteresseerd, afhankelijk van de datum en de plaats...
quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:17 schreef Troel het volgende:
Zoals ik in PM al aan BE had aangegeven, staat mijn huis open. Ik heb plek voor maximaal 10 moeders
(En dat is dan in IJsselstein, ligt aan de A2 vlak onder Utrecht (bij die grote paal). Ook te bereiken via OV, trein naar Utrecht en dan sneltram naar IJsselstein.
Zeg, mijn kind is geen pukkiequote:Op vrijdag 17 april 2009 10:02 schreef Madelieve het volgende:
Is het misschien handig om dan te splitsen in de hele kleine babietjes en de wat grotere? Of zijn Jojogirl en ik de enige die niet meer van die kleine pukkies hebben?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
zaterdag 2 mei
miss_sly
Jelief
Estrys (voorkeur:bij Troel)
zondag 3 mei
miss_sly
Jelief
zaterdag 9 mei
miss_sly
Jelief
zaterdag 16 mei
miss_sly
Jelief
zondag 17 mei
miss_sly
Jelief
zondag 24 mei
miss_sly
zondag 31 mei
miss_sly
Lovelylady (kan zowel bij Troel als bij Davinia)
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:33 schreef Troel het volgende:
Jamaar, jamaar, als Davinia alleen maar komt als het bij haar is, dan doen we het gewoon bij haar, want Davinia is te gezellig om te missen
Ah nou die kans laat ik niet voorbij gaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:01 schreef DaviniaHR het volgende:
en, stiemie, ik wil je ook wel priveles geven, hoor!
meot ik ff kijken want dan is de opa van M. jarig geloof ik..quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:00 schreef miss_sly het volgende:
3 mei zijn er net zoveel aangemeld, Vicky. Is dat nog een optie voor je?
Jammer BE, ik denk dat er wel een plekje overblijft, hoor
Zal ik morgen even bij Troel informeren hoe en wat ?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:27 schreef Brighteyes het volgende:
Dat laatste lijkt mij idd ook wel een goeie overweging. Ook al is ze tegen die tijd hopelijk al wel uit het ziekenhuis weet ik niet hoe handig het dan is om een meet daar thuis te organiseren.
We kunnen ook gewoon wachten met iets afspreken hoor. Ik vind het allemaal best...quote:Op woensdag 22 april 2009 21:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
Zal ik morgen even bij Troel informeren hoe en wat ?
misschien wel zo fijn om even te overleggen ipv voor iemand te denken ?
Als ik de verhalen moet geloven is dat ook flink afgenomen..quote:Op donderdag 23 april 2009 10:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
Kom maar achter mij staan, ik ben breed genoeg
Als je het niet heel erg vindt, zou je dan zonder Devin kunnen komen?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:10 schreef Kersjes het volgende:
Oooh, en ik lees dit nu pas![]()
Mag ik ook nog komen? Davinia woont op 5 minuten rijden hiervandaan! Eventueel, als het te druk wordt, wil ik ook wel zonder Devin komen. Het gaat me immers vooral om het leren knopen van een pasgeborene.
Whehe, je moet het maar net wetenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:01 schreef DaviniaHR het volgende:
kijk, M&M's, jij kent de geheime toegangscode tot huize Eli
valsspelerd!!
We nemen een van de twee meequote:neem wel ff het reiswiegje mee (of het bovenstel van je wagen, maar dat is mss wat bulky.)
Macka neemt ook haar stash mee en Maneki heeft ook een niet-zo-bescheiden-stapel en met de rekbare hopp van tinu heb je ook verschillende rekbare doeken die vergeleken kunnen wordenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:53 schreef Madelieve het volgende:
Gezellig, ik heb er zin in![]()
En lekker dichtbij, in woon in Amsterdam Zuidoost, Amstelveen is echt om de hoek![]()
O en ik nog niemand live ontmoet dus voor mij ook allemaal nieuwe gezichten.
Ik heb trouwens geen draagdoek. Ik had er een geleend maar die is terug naar de rechtmatige eigenaar die inmiddels zelf weer een kleintje had.
Zijn er wat doeken zodat ik kan oefenen en eventueel ook kan bepalen welke soort ik het beste kan aanschaffen?
Tuurlijk ik neem de Hoppediz en de Girasol mee. Ik vroeg me trouwensaf hoe het komt dat Jair dat lekker vindt met zijn voorhoofd in mijn borstkas. Voor mij is het in ieder geval niet zo lekker. Misschien houdt hij niet van de druk die door het doek op zijn hoofd wordt uitegoefend?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:04 schreef DaviniaHR het volgende:
En hiermee is het vol:
1. miss_sly + Sennabuik
2. Jelief + Ruben
3. texelonia + Hannah
4. ik80 + Lotte + Lola
5. Davinia + Eli
6. Macka66 + poppen
7. Troel
8. Jojogirl + Isis
9. Madelieve + Jasja
10. BE + buik (en Sasha?)
11. Maneki + Saar/Beppie
12. Chan + buik
13. Kersjes + buik
14. Tinuviel + jair
oh, en tinu, neem svp ook je rekbare hoppediz mee. geeft meer vergelijkingsmateriaal qua rakbare doeken
Nou ik zou op zich wel willen, maar alleen als ik beide kinderen mee kan nemen en da's misschien wel erg druk. Dus als Reinhilde graag wil en kan dan is dat primaquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:15 schreef Brighteyes het volgende:
Owlet en Reinhilde, jullie mogen om mijn plekje vechten.
Ik wilde nl. net Owlet gaan PM-en dat als zij wilde en kon op de 3e dat zij mijn plekje wel mocht hebben aangezien zij meer ervaring en meer verschillende doeken heeft. Maar dat geldt ook voor jou Reinhilde.
Ik zei vanaf het begin dat ik me op de reservelijst hield omdat ik vnml voor de gezelligheid kwam, dus als een van jullie beide in mijn plaats wil... Geen probleem hoor!
Ja hoor, we gaan kangaroeënquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:16 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Tuurlijk ik neem de Hoppediz en de Girasol mee. Ik vroeg me trouwensaf hoe het komt dat Jair dat lekker vindt met zijn voorhoofd in mijn borstkas. Voor mij is het in ieder geval niet zo lekker. Misschien houdt hij niet van de druk die door het doek op zijn hoofd wordt uitegoefend?
Makka kun je dan alsjeblieft de kangoeroe houding laten zien waarvoor jij een link met de handleiding had gepost? Bedankt. Wij verheugen ons op de meet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Macka66 op 24-04-2009 10:31:03 ]DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Yeah!quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:23 schreef Macka66 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:20 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Yeah!![]()
[..]Hij zat bij bij miet tussen de borsten (melkloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Ach, en hij zal zichzelf vast geen pijn doen, dus wellicht is het lekkerder voor hem
Wie wordt het? Reinhilde of owlet?
er zijn al drie grote kindertjes (lotte, bp/saar en eli) en een heleboel grut...
dus zij zullen zichzelf wel moeten gaan vermaken met zn drietjes.
eigenlijk wil ik wel heel graag nog iemand met baby-ervaring erbij hebben...
welke kindjes zijn het liefst?
nog 1 persoon erbij dan (+kids (of mss partner erbij om als oppas te dienen)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
Wel als ik niet kom.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:24 schreef Reinhilde het volgende:
BE & Owlet, ik kan ook alleen maar met kind. En daar was nou juist geen plek meer voor!
Ja, ga ik doen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:25 schreef Jojogirl het volgende:
Tijd maakt mij niet zo uit. Isis is nog niet zo van de ritmes en ik dus ook niet
Stuur jij iedereen een PM met je adres Davinia?
Waarom kom je nu dan pas met zo' n opmerking? Nu is alles geregeld. Het voegt echt niets toe.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:43 schreef Troel het volgende:
Wat mij betreft had de beginnersmeet juist makkelijker bij mij gekund, maar ik zie al dat er besloten is. Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |