Vakantiegevoel!quote:Op donderdag 16 april 2009 21:58 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb de schuifpui helemaal open, zonnescherm iets omlaag en het tikt er zachtjes op. Die lekkere geur van ozon, af en toe een klap onweer... echt lekker!
wat klink je moe meis ?quote:
*immens brede glimlachquote:Op donderdag 16 april 2009 21:58 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb de schuifpui helemaal open, zonnescherm iets omlaag en het tikt er zachtjes op. Die lekkere geur van ozon, af en toe een klap onweer... echt lekker!
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij bent dan ook pas 15! pubertje!
was je maar 20 oid.. dan had ik je...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
goeie avondquote:
Ja oke dat bedoelde ikquote:
quote:
wb!quote:
Hehe, wat een vragenquote:
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, wat een vragen
Ik geloof het wel. Gewoon in een zachte bui
En mijn kikkers die nog steeds vrolijk kwaken!quote:
Hehehequote:Op donderdag 16 april 2009 22:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En mijn kikkers die nog steeds vrolijk kwaken!
Thank you!quote:
quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe
Dat vind ik nu zo leuk, dat je dat post
Een speciale reden?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:12 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ben echt zoooo hyper.... dat wordt voorlopig nog nie slapen
ja gwn het weekend komt eraan en heb er echt mega veel zin in!!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een speciale reden?
Ik ben ook hyper, maar dat heeft een reden
Geneukt?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een speciale reden?
Ik ben ook hyper, maar dat heeft een reden
Schoolquote:Op donderdag 16 april 2009 22:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja gwn het weekend komt eraan en heb er echt mega veel zin in!!
hoe kom jij zo hyper dan?
Damn, dat zou leuk zijn geweestquote:
Trustequote:
Omdat ik het zo kan horen. Dat is gewoon een lekker beeld.quote:
Slaap lekker!quote:
Trustu Dreamerquote:
had je maar langs moeten komenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
SchoolIk heb ook zin in het weekend!
![]()
[..]
Damn, dat zou leuk zijn geweest
Hmzz, ik krijg meer te horen dat ik wat veranderd ben hier...quote:Op donderdag 16 april 2009 22:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Omdat ik het zo kan horen. Dat is gewoon een lekker beeld.
En ik vind het gewoon fijn als mensen gewoon lekker typen, zeggen wat ze denken.
Kan het verder niet echt uitleggen of toelichten, ik vind het gewoon leuk. Ik kan gewoon merken dat je echt jezelf bent op dit moment. Dat vind ik een mooie eigenschap aan mensen.
Dat gaat lukken. Ik weet wel een leuk onderwerpquote:Op donderdag 16 april 2009 22:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Trustu Dreamer
Slaap zacht and have sweet dreams
Ik ga je zo ook lekker onder mijn dekbedje kruipen
Viel school beetje mee uiteindelijk ?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
SchoolIk heb ook zin in het weekend!
![]()
Dat ben je toch ook?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:18 schreef Adolecens het volgende:
Hmzz, ik krijg meer te horen dat ik wat veranderd ben hier...
Jij ook lekker dromen dan zo he! Het zou helemaal fijn zijn als je dekbedje vers gewassen wasquote:Op donderdag 16 april 2009 22:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Trustu Dreamer
Slaap zacht and have sweet dreams
Ik ga je zo ook lekker onder mijn dekbedje kruipen
Ik geef je gewoon aan hoe ik je waarneemquote:Op donderdag 16 april 2009 22:18 schreef Adolecens het volgende:
Hmzz, ik krijg meer te horen dat ik wat veranderd ben hier...![]()
Hehequote:Op donderdag 16 april 2009 22:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat gaat lukken. Ik weet wel een leuk onderwerp
Jij ook sweet dreams
Ja, niemand gaat ook meer op mijn avances in he, creėer daar alleen maar een nog vreemder beeld mee van mij nuquote:Op donderdag 16 april 2009 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ben je toch ook?
Niet meer zoveel sexpraatjes enzo
Dat zou helemaal top zijn, klopt.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij ook lekker dromen dan zo he! Het zou helemaal fijn zijn als je dekbedje vers gewassen was
Jazeker, was weer gezelligquote:
quote:
Ben nog wel ff bezig met huiswerkquote:Op donderdag 16 april 2009 22:22 schreef JonKeL het volgende:
Zo wie gaat er mee ouderwets doorhalen op donderdag
Jij bent morgen vrij zeker!? Waar ga je doorhalen?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:22 schreef JonKeL het volgende:
Zo wie gaat er mee ouderwets doorhalen op donderdag
Van mij niet hoor.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:18 schreef Adolecens het volgende:
Hmzz, ik krijg meer te horen dat ik wat veranderd ben hier...
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:39 schreef Nouk84 het volgende:
ECHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
Vrijdag; feestje, op de fiets als het niet regent!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:45 schreef Ofresca het volgende:
Wedstrijd en kroeghangen.![]()
En de jouwe?
Jij hebt dan ook een zeer eenzijdig idee van mijquote:
Nee ik ben niet vrijquote:Op donderdag 16 april 2009 22:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij bent morgen vrij zeker!? Waar ga je doorhalen?
Een of andere sauna/beautysalon in Amstelveenquote:
Wat ga je daar doen? Ik kreeg net een uitnodiging om naar Almere te komen, maar dan wordt het 6 uur, lijkt me even niet zo'n goed ideequote:Op donderdag 16 april 2009 22:53 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee ik ben niet vrij![]()
Ga zo naar Rotterdam
Lekker. Dagje ontspannen en verwend worden! Met wie ga je heen?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een of andere sauna/beautysalon in Amstelveen
Een hoop zuipen en dansenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen? Ik kreeg net een uitnodiging om naar Almere te komen, maar dan wordt het 6 uur, lijkt me even niet zo'n goed idee
Almere he?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen? Ik kreeg net een uitnodiging om naar Almere te komen, maar dan wordt het 6 uur, lijkt me even niet zo'n goed idee
Met mijn zus, verlaat verjaardagscadeauquote:Op donderdag 16 april 2009 22:54 schreef Ofresca het volgende:
Lekker. Dagje ontspannen en verwend worden! Met wie ga je heen?
Mannen die dansenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:56 schreef JonKeL het volgende:
Een hoop zuipen en dansen
De laatste keer dat ik ging ouderwets doorhalen op donderdag was ik ver heenMaar toen was ik wel vrij de dag erna. Maar ik heb er gewoon ff zin in. Morgen lekker brak op het werk zitten
En gewoon gaan en dan erna door naar je werk![]()
Almere jaquote:Op donderdag 16 april 2009 22:57 schreef Adolecens het volgende:
Almere he?![]()
Gezellig, ben je vlakbij mij
Hehe ik kan anders heel goed dansen, na een hoop alcoholquote:Op donderdag 16 april 2009 23:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met mijn zus, verlaat verjaardagscadeau
[..]
Mannen die dansen![]()
Haha lekker brak op het werk zitten is soms wel relaxHave fun!
[..]
Almere ja
Ik dacht al zoiets
Alsof mannen niet kunnen dansen, heb je mij nog nooit gezienquote:Op donderdag 16 april 2009 23:01 schreef Nouk84 het volgende:
Mannen die dansen![]()
Haha lekker brak op het werk zitten is soms wel relaxHave fun!
hoezo dacht je dat al?quote:
Have fun!quote:Op donderdag 16 april 2009 23:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alsof mannen niet kunnen dansen, heb je mij nog nooit gezien
Ik ga slapen
De meeste mannen kunnen dat nietquote:Op donderdag 16 april 2009 23:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alsof mannen niet kunnen dansen, heb je mij nog nooit gezien
Ik ga slapen
Ik had een keer zoiets begrepenquote:
Ah... okquote:Op donderdag 16 april 2009 23:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik had een keer zoiets begrepenL-town, toch?
Daar weet jij helemaal niks van.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een zeer eenzijdig idee van mij
Dat klopt, het was een aanname, aan de hand van hoe je reageert op mij hier in het topicquote:Op donderdag 16 april 2009 23:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niks van.
beter laat dan nooit
Ik reageer niet zo vaak op mannen, dus voel je gevleid.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat klopt, het was een aanname, aan de hand van hoe je reageert op mij hier in het topic
quote:Op donderdag 16 april 2009 23:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik reageer niet zo vaak op mannen, dus voel je gevleid.
Kwam ze erachter dat je geen geld had voor d'r breezertjes en stuurde ze je nu al naar huis met blauwe ballen?quote:
Behoort deel te zijn van je opvoeding. Stijldansen en latijns amerikaans hier.quote:
Hey JB!quote:Op donderdag 16 april 2009 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
He Kardinaaltje, geile beer van me!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik lag in bed, sliep bijna (Echt bijna) en schoot ineens wakker omdat ik aan MNR moest denken.
Heb een boekentip voor je!
Zilah, van K. Schippers
een roman, vind het echt iets voor jou en als ik het nu niet gezegd zou hebben, was ik bang t te vergeten.
Eerst ff bijkomen hoor. Net thuis na een overleg + diner.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:19 schreef Adolecens het volgende:
En nu oogjes dicht, snaveltjes toe en slaap lekker!
Ow, is de boedelscheiding geregeld?quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst ff bijkomen hoor. Net thuis na een overleg + diner.
Nee, allesbehalve dat!quote:
Damn... Wel lekker gegeten dan?quote:
Ook dat viel tegen. Stomme restaurants die overal kaas op menen te moeten gebruiken...quote:
Dus eigenlijk een kutavond?quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook dat viel tegen. Stomme restaurants die overal kaas op menen te moeten gebruiken...
Nee, inhoudelijk kan en wil ik er niks over kwijt, maar het heeft wel resultaat opgeleverd.quote:
Daar gaat het om, het inhoudelijke boeit mij ook weinigquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, inhoudelijk kan en wil ik er niks over kwijt, maar het heeft wel resultaat opgeleverd.
Kut voor jequote:
Vakinhoudelijk zou het denk ik best nog wel eens een leuke casus voor je kunnen zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:55 schreef Adolecens het volgende:
Daar gaat het om, het inhoudelijke boeit mij ook weinig![]()
"Vakinhoudelijk" ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vakinhoudelijk zou het denk ik best nog wel eens een leuke casus voor je kunnen zijn.
Schaapjes tellen?quote:
Qua werk enzo, de dingen die je overdag doet als je hier niet post.quote:
Ok, als het een goed onderwerp is en je zegt dat je vooruit bent gekomen, kan het zeker de moeite waard geweest zijn! Zijn goeie meetings danquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Qua werk enzo, de dingen die je overdag doet als je hier niet post.
tuurlijk!quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:02 schreef fraubitch het volgende:
ja hoi mag ik mij hier ook melden als verse single of is het besloten en gaat niemand tegen mij praten?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:01 schreef Adolecens het volgende:
Ok, als het een goed onderwerp is en je zegt dat je vooruit bent gekomen, kan het zeker de moeite waard geweest zijn! Zijn goeie meetings dan
lag om 2200 al..quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:59 schreef DaneV het volgende:
[..]
Wie gaat er dan om 1 uur al slapen zeg.. ben je nou een echte fokker of niet?!
Het is besloten, maar voor jou maak ik een uitzondering!quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:02 schreef fraubitch het volgende:
ja hoi mag ik mij hier ook melden als verse single of is het besloten en gaat niemand tegen mij praten?
Ah... JB heeft je wat meer over mij verteld?quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]Es kijken wat het gaat betekenen voor de ego's en de politieke spelletjes!
hm.. bekende naamquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:02 schreef fraubitch het volgende:
ik ben tijn nietquote:
Interessante posthistoriequote:Op vrijdag 17 april 2009 01:02 schreef fraubitch het volgende:
Zal vast nog wel ergens een Turk open zijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:07 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ik ben tijn niet
nu heb ik trek in shoarmathx ado
Oh! Ik zal meteen ff kijken!quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
tuurlijk!
Stel jezelf even voor, er staan wat openingsvragen in de OP
Yaay!quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is besloten, maar voor jou maak ik een uitzondering!
Kwaliteiskernquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:05 schreef zbbrox het volgende:
[..]
hm.. bekende naam
je treft het.. alleen de kwaliteitskern van singles is nog even actief![]()
welkom
Nee, die is bijzonder discreet als het gaat over jou. Op basis van wat je zelf zo af en toe los laat en de manier van posten heb ik wel een redelijk beeld denk ik.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:04 schreef Adolecens het volgende:
Ah... JB heeft je wat meer over mij verteld?
als ik in rotterdam zou wonen ja..quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zal vast nog wel ergens een Turk open zijn
quote:
Het is vooral een opvallende verschijning!quote:
waarom dan een bekende naam bij mij?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is vooral een opvallende verschijning!
Ik mis de vragen nogquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:08 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Oh! Ik zal meteen ff kijken!
[..]
Yaay!
[..]
Kwaliteiskern
ik ken jou niet?
heel goed..quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, die is bijzonder discreet als het gaat over jou. Op basis van wat je zelf zo af en toe los laat en de manier van posten heb ik wel een redelijk beeld denk ik.
Het spreekt me aanquote:
Ok, toch maar even fobo checken danquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is vooral een opvallende verschijning!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:10 schreef fraubitch het volgende:
De newbie vragen
Hoe oud ben je? 23
Sekse?tieten!
Woonplaats/ regio?limburgh
Interesses?ja!
Seksuele voorkeur?meerdere standjes per keer
Lengte en postuur?ja dat ook
Hoe lang single? 1 maand
Beroepsdeformatie...quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:12 schreef Adolecens het volgende:
heel goed..En ja, soms laat ik wel eens wat vallen, scherp van je om dat op te merken
![]()
ohzo.. pf ehmm iemand had het een keer over je ofzoquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
waarom dan een bekende naam bij mij?of mis ik nou iets?
wat wil je weten dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Goed, 23 dus, de rest slaan we wel over
Ah, dat kan alle kanten opquote:
quote:
Klopt, laten we het er maar op houden dat ik door jouw eigen toedoen meer van je weet dan jij zou willen...quote:
ik verveelde mij, keek bij de AT, zag dit voor de zoveelste keer bovenaan staan en dacht... ja ik ga eens kijken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, dat kan alle kanten op
[..]
Je bent een diehard fokster... Iemand die met beide benen op de grond staat, geen autist of dat soort rariteiten... Waarom [Singles] ?
nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:18 schreef zbbrox het volgende:
filmpje kijken dan maar
is rocknrolla wat?
Ok, misschien weet je dan ook dat ik erg paranoia ben en hier niet goed tegen kanquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, laten we het er maar op houden dat ik door jouw eigen toedoen meer van je weet dan jij zou willen...
Nee, helemaal niet!quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik verveelde mij, keek bij de AT, zag dit voor de zoveelste keer bovenaan staan en dacht... ja ik ga eens kijken.
of is dit te eerlijk?
Hey dawg! Nieuwe vrouw aan boord!quote:
IK was die tsjick met vleugelsquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:22 schreef dawg het volgende:
fraubitch. Hmm, was jij niet die fokster die op fok kwam met een fotoreportage van een of andere chick (ook fokster), met die vleugeltjes toen?Of was jij dat niet?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:17 schreef Adolecens het volgende:
Je bent een diehard fokster... Iemand die met beide benen op de grond staat, geen autist of dat soort
Maar wel autisten raar noemen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, misschien weet je dan ook dat ik erg paranoia ben en hier niet goed tegen kan
tja, op het gebied van vrouwen kan ik je niet aan, dus dan maar stomme mindgames spelen...quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:21 schreef Adolecens het volgende:
Ok, misschien weet je dan ook dat ik erg paranoia ben en hier niet goed tegen kan
hihihi je zei "serieus nemen"quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet!
Zo eerlijk dat we je nu niet al te serieus gaan nemen natuurlijk
[..]
Hey dawg! Nieuwe vrouw aan boord!
niks mis meequote:
van guy ritchie.. (lock, stock / snatch)quote:
Linkje??quote:
Mijn angst was terecht!quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Maar wel autisten raar noemen.
Nee, niet al te erg, ze neemt het newbie lijstje (ja Krentenbol!quote:
Neuken?quote:
Een mooi beeld voor op mijn netvlies om mee te gaan slapen!quote:
nnquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een mooi beeld voor op mijn netvlies om mee te gaan slapen!![]()
Trusten allen!
slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een mooi beeld voor op mijn netvlies om mee te gaan slapen!![]()
Trusten allen!
Waar zit die verdraaide multiquote dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Linkje??![]()
[..]
Mijn angst was terecht!![]()
[..]
Nee, niet al te erg, ze neemt het newbie lijstje (ja Krentenbol!) niet al te serieus en ze komt alleen maar hier omdat er nog wat te doen is en het in de AT omhoog kwam, dus steek er niet teveel energie in...
[..]
Neuken?![]()
(kijk, geen serieuze energie, geile energie)
Ja, straks vliegt ze nog weg. Met haar vleugels.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:29 schreef Adolecens het volgende:
Nee, niet al te erg, ze neemt het newbie lijstje (ja Krentenbol!) niet al te serieus en ze komt alleen maar hier omdat er nog wat te doen is en het in de AT omhoog kwam, dus steek er niet teveel energie in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |