quote:Op donderdag 16 april 2009 23:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik reageer niet zo vaak op mannen, dus voel je gevleid.
Kwam ze erachter dat je geen geld had voor d'r breezertjes en stuurde ze je nu al naar huis met blauwe ballen?quote:
Behoort deel te zijn van je opvoeding. Stijldansen en latijns amerikaans hier.quote:
Hey JB!quote:Op donderdag 16 april 2009 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
He Kardinaaltje, geile beer van me!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik lag in bed, sliep bijna (Echt bijna) en schoot ineens wakker omdat ik aan MNR moest denken.
Heb een boekentip voor je!
Zilah, van K. Schippers
een roman, vind het echt iets voor jou en als ik het nu niet gezegd zou hebben, was ik bang t te vergeten.
Eerst ff bijkomen hoor. Net thuis na een overleg + diner.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:19 schreef Adolecens het volgende:
En nu oogjes dicht, snaveltjes toe en slaap lekker!
Ow, is de boedelscheiding geregeld?quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst ff bijkomen hoor. Net thuis na een overleg + diner.
Nee, allesbehalve dat!quote:
Damn... Wel lekker gegeten dan?quote:
Ook dat viel tegen. Stomme restaurants die overal kaas op menen te moeten gebruiken...quote:
Dus eigenlijk een kutavond?quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook dat viel tegen. Stomme restaurants die overal kaas op menen te moeten gebruiken...
Nee, inhoudelijk kan en wil ik er niks over kwijt, maar het heeft wel resultaat opgeleverd.quote:
Daar gaat het om, het inhoudelijke boeit mij ook weinigquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, inhoudelijk kan en wil ik er niks over kwijt, maar het heeft wel resultaat opgeleverd.
Kut voor jequote:
Vakinhoudelijk zou het denk ik best nog wel eens een leuke casus voor je kunnen zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:55 schreef Adolecens het volgende:
Daar gaat het om, het inhoudelijke boeit mij ook weinig![]()
"Vakinhoudelijk" ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vakinhoudelijk zou het denk ik best nog wel eens een leuke casus voor je kunnen zijn.
Schaapjes tellen?quote:
Qua werk enzo, de dingen die je overdag doet als je hier niet post.quote:
Ok, als het een goed onderwerp is en je zegt dat je vooruit bent gekomen, kan het zeker de moeite waard geweest zijn! Zijn goeie meetings danquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Qua werk enzo, de dingen die je overdag doet als je hier niet post.
tuurlijk!quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:02 schreef fraubitch het volgende:
ja hoi mag ik mij hier ook melden als verse single of is het besloten en gaat niemand tegen mij praten?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:01 schreef Adolecens het volgende:
Ok, als het een goed onderwerp is en je zegt dat je vooruit bent gekomen, kan het zeker de moeite waard geweest zijn! Zijn goeie meetings dan
lag om 2200 al..quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:59 schreef DaneV het volgende:
[..]
Wie gaat er dan om 1 uur al slapen zeg.. ben je nou een echte fokker of niet?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |