National security?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:53 schreef Murmeli het volgende:
ik ga verder film kijken. ik heb wat doms kunnen vinden![]()
fijne avond!!
RTL 7 zekerquote:Op donderdag 16 april 2009 20:53 schreef Murmeli het volgende:
ik ga verder film kijken. ik heb wat doms kunnen vinden![]()
fijne avond!!
Je moeder.quote:
Oh, je kon hem dus alquote:
Hijzelf zeker.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ga maar eens in de gesloten lijst kijken wie het naamtopic van KF aangemaakt heeft
Je gaat door voor de koelkast!quote:
Mensen die zichzelf tot held verklaren zijn faalhazen.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:05 schreef KudFokker het volgende:
KudFokker is een held, draag hem op je schouders !
Geef die jongen nou wat geld, hij woont nog bij zijn ouders !
Ze wil wat uit te lachen hebbenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:06 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga toch nog naar de stad...
Dat zussie van een vriend van me vroeg of ik wilde komen
F*cking baas gewoon !
KudFokker nog bij zij pa en ma,quote:Op donderdag 16 april 2009 21:05 schreef KudFokker het volgende:
KudFokker is een held, draag hem op je schouders !
Geef die jongen nou wat geld, hij woont nog bij zijn ouders !
Je bent blut, je kan d'r geen BreeZaH geven en betalen lulletje rozewaterquote:Op donderdag 16 april 2009 21:06 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga toch nog naar de stad...
Dat zussie van een vriend van me vroeg of ik wilde komen
F*cking baas gewoon !
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
KudFokker nog bij zij pa en ma,
Dat doe ik hem gelukkig niet na.
Op jezelf wonen is toch de eerste regel om een geile chick te scoren,
zo zal KudFokker nooit een hitsige flamoes helemaal kapot boren.
KudFokker ga maar naar de stad,
Wij zijn je helemaal zat
Ik heb mijn vlagen, dat weet je!quote:Op donderdag 16 april 2009 21:16 schreef DR34M3R het volgende:
Jongens.. Dit is niet lief.
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
KudFokker nog bij zij pa en ma,
Dat doe ik hem gelukkig niet na.
Op jezelf wonen is toch de eerste regel om een geile chick te scoren,
zo zal KudFokker nooit een hitsige flamoes helemaal kapot boren.
KudFokker ga maar naar de stad,
Wij zijn je helemaal zat
Mensen die op het KLB hosselbazenniveau zitten moet je zo behandelen.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:16 schreef DR34M3R het volgende:
Jongens.. Dit is niet lief.
Ik weet dat je ook anders kunt doen, en ja, KF is af en toe op een heel irritante manier aanwezig, maar dan nog.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb mijn vlagen, dat weet je!maar nu had ie het verdient! Zooooooooooo veel eigengeilerij hoort niet!
Ik miste je al hierquote:Op donderdag 16 april 2009 21:27 schreef zbbrox het volgende:
daar ben ik weer.
tis zowaar gezellig op msn
Ik was in een poėtische bui.. sorry, zal het nooooooooooit meer doen, maar zeker ook niet minder...quote:Op donderdag 16 april 2009 21:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik weet dat je ook anders kunt doen, en ja, KF is af en toe op een heel irritante manier aanwezig, maar dan nog.
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:29 schreef JonKeL het volgende:
Ik hoop niet dat KF een besmettelijke ziekte is, moet binnenkort naar zijn woonplaats![]()
DIe kerel vraagt er toch om, kom op zegquote:Op donderdag 16 april 2009 21:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik weet dat je ook anders kunt doen, en ja, KF is af en toe op een heel irritante manier aanwezig, maar dan nog.
volgens mij is het hier nog droog..quote:Op donderdag 16 april 2009 21:36 schreef Carooltje79 het volgende:
halllooowww
gaat het bij jullie ook zo tekeer met die regen??
ja ik ben een man he.. jij kenkankunmultitasken ikke nietquote:
Voel eens?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
volgens mij is het hier nog droog..
denk ik![]()
De definitie van droog is alles behalve nat.... dus is het daar droog?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
volgens mij is het hier nog droog..
denk ik![]()
Nee.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:36 schreef Carooltje79 het volgende:halllooowww
gaat het bij jullie ook zo tekeer met die regen??
op bepaalde plekken welquote:Op donderdag 16 april 2009 21:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De definitie van droog is alles behalve nat.... dus is het daar droog?
jaa dat was het hier ook wel, maar nu ist echt behoorlijk natquote:Op donderdag 16 april 2009 21:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee.
Het was de hele dag mooi weer.
Drenthe ftw.
Hier is het drijfnat.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De definitie van droog is alles behalve nat.... dus is het daar droog?
Noem me puberaal, maar ik moet me echt inhouden met stomme opmerkingen makenquote:
Wat weet jij daar van?quote:
Why am I not surprised?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Noem me puberaal, maar ik moet me echt inhouden met stomme opmerkingen maken
Omdat ik al een naam heb?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat weet jij daar van?
[..]
Why am I not surprised?
Ik doe het wel voor je.. toch die paar jaartjes jonger en puberiger he!quote:Op donderdag 16 april 2009 21:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Noem me puberaal, maar ik moet me echt inhouden met stomme opmerkingen maken
Dat heeft met leeftijd niets te maken. Wie zegt dat ik die opmerking niet expres zo formuleerde? En dat op mijn oude dag.. Foei Dromert.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik doe het wel voor je.. toch die paar jaartjes jonger en puberiger he!
Zachtjes tikt de regen tegen het zonneraamquote:Op donderdag 16 april 2009 21:55 schreef MNR het volgende:
Hier regent het een beetje, valt wel mee. Ik vind het wel lekker klinken.
Jij bent dan ook pas 15! pubertje!quote:Op donderdag 16 april 2009 21:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat heeft met leeftijd niets te maken. Wie zegt dat ik die opmerking niet expres zo formuleerde? En dat op mijn oude dag.. Foei Dromert.
Hallo Boxquote:Op donderdag 16 april 2009 21:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zachtjes tikt de regen tegen het zonneraamritme van de ... MNR
Vakantiegevoel!quote:Op donderdag 16 april 2009 21:58 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb de schuifpui helemaal open, zonnescherm iets omlaag en het tikt er zachtjes op. Die lekkere geur van ozon, af en toe een klap onweer... echt lekker!
wat klink je moe meis ?quote:
*immens brede glimlachquote:Op donderdag 16 april 2009 21:58 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb de schuifpui helemaal open, zonnescherm iets omlaag en het tikt er zachtjes op. Die lekkere geur van ozon, af en toe een klap onweer... echt lekker!
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij bent dan ook pas 15! pubertje!
was je maar 20 oid.. dan had ik je...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
goeie avondquote:
Ja oke dat bedoelde ikquote:
quote:
wb!quote:
Hehe, wat een vragenquote:
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, wat een vragen
Ik geloof het wel. Gewoon in een zachte bui
En mijn kikkers die nog steeds vrolijk kwaken!quote:
Hehehequote:Op donderdag 16 april 2009 22:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En mijn kikkers die nog steeds vrolijk kwaken!
Thank you!quote:
quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe
Dat vind ik nu zo leuk, dat je dat post
Een speciale reden?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:12 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ben echt zoooo hyper.... dat wordt voorlopig nog nie slapen
ja gwn het weekend komt eraan en heb er echt mega veel zin in!!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een speciale reden?
Ik ben ook hyper, maar dat heeft een reden
Geneukt?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een speciale reden?
Ik ben ook hyper, maar dat heeft een reden
Schoolquote:Op donderdag 16 april 2009 22:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja gwn het weekend komt eraan en heb er echt mega veel zin in!!
hoe kom jij zo hyper dan?
Damn, dat zou leuk zijn geweestquote:
Trustequote:
Omdat ik het zo kan horen. Dat is gewoon een lekker beeld.quote:
Slaap lekker!quote:
Trustu Dreamerquote:
had je maar langs moeten komenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
SchoolIk heb ook zin in het weekend!
![]()
[..]
Damn, dat zou leuk zijn geweest
Hmzz, ik krijg meer te horen dat ik wat veranderd ben hier...quote:Op donderdag 16 april 2009 22:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Omdat ik het zo kan horen. Dat is gewoon een lekker beeld.
En ik vind het gewoon fijn als mensen gewoon lekker typen, zeggen wat ze denken.
Kan het verder niet echt uitleggen of toelichten, ik vind het gewoon leuk. Ik kan gewoon merken dat je echt jezelf bent op dit moment. Dat vind ik een mooie eigenschap aan mensen.
Dat gaat lukken. Ik weet wel een leuk onderwerpquote:Op donderdag 16 april 2009 22:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Trustu Dreamer
Slaap zacht and have sweet dreams
Ik ga je zo ook lekker onder mijn dekbedje kruipen
Viel school beetje mee uiteindelijk ?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
SchoolIk heb ook zin in het weekend!
![]()
Dat ben je toch ook?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:18 schreef Adolecens het volgende:
Hmzz, ik krijg meer te horen dat ik wat veranderd ben hier...
Jij ook lekker dromen dan zo he! Het zou helemaal fijn zijn als je dekbedje vers gewassen wasquote:Op donderdag 16 april 2009 22:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Trustu Dreamer
Slaap zacht and have sweet dreams
Ik ga je zo ook lekker onder mijn dekbedje kruipen
Ik geef je gewoon aan hoe ik je waarneemquote:Op donderdag 16 april 2009 22:18 schreef Adolecens het volgende:
Hmzz, ik krijg meer te horen dat ik wat veranderd ben hier...![]()
Hehequote:Op donderdag 16 april 2009 22:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat gaat lukken. Ik weet wel een leuk onderwerp
Jij ook sweet dreams
Ja, niemand gaat ook meer op mijn avances in he, creėer daar alleen maar een nog vreemder beeld mee van mij nuquote:Op donderdag 16 april 2009 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ben je toch ook?
Niet meer zoveel sexpraatjes enzo
Dat zou helemaal top zijn, klopt.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij ook lekker dromen dan zo he! Het zou helemaal fijn zijn als je dekbedje vers gewassen was
Jazeker, was weer gezelligquote:
quote:
Ben nog wel ff bezig met huiswerkquote:Op donderdag 16 april 2009 22:22 schreef JonKeL het volgende:
Zo wie gaat er mee ouderwets doorhalen op donderdag
Jij bent morgen vrij zeker!? Waar ga je doorhalen?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:22 schreef JonKeL het volgende:
Zo wie gaat er mee ouderwets doorhalen op donderdag
Van mij niet hoor.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:18 schreef Adolecens het volgende:
Hmzz, ik krijg meer te horen dat ik wat veranderd ben hier...
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:39 schreef Nouk84 het volgende:
ECHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
Vrijdag; feestje, op de fiets als het niet regent!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:45 schreef Ofresca het volgende:
Wedstrijd en kroeghangen.![]()
En de jouwe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |