quote:
sommigen niet, haha.. maar ik dacht dat ik dat ooit ergens gelezne had. maar kan het mis hebbenquote:Op donderdag 16 april 2009 20:16 schreef zbbrox het volgende:
[..]
en het verschil tussen kenne kanne kunne we niet![]()
Of ze hier haar doel mee bereikt is de vraag natuurlijkquote:
Ja, dit komt dichter bij de realiteitquote:
Wat was haar doel? dat heb ik even gemist.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Of ze hier haar doel mee bereikt is de vraag natuurlijk
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan speciaal voor jou even een wat groter plaatje es zien of je nog zo kwijlt
[ afbeelding ]
Aaaah !!quote:Op donderdag 16 april 2009 20:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tering zeg...quote:Op donderdag 16 april 2009 20:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan en kunt kan allebei.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:16 schreef zbbrox het volgende:
[..]
en het verschil tussen kenne kanne kunne we niet![]()
Als ik hem sluit krijg je hem!quote:
ging jij niet langs de dijk lopen ofzo ?quote:
Het verschil tussen leggen en liggen ligt hem welquote:Op donderdag 16 april 2009 20:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kan en kunt kan allebei.
Hoe is het met je onderscheidingsvermogen tussen liggen en leggen zbbrox?
Nee, mijn sportkleding zit nog in de was...quote:Op donderdag 16 april 2009 20:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
ging jij niet langs de dijk lopen ofzo ?
Hij legt een drol maar ligt er niet graag in? Zoiets?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kan en kunt kan allebei.
Hoe is het met je onderscheidingsvermogen tussen liggen en leggen zbbrox?
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:30 schreef Adolecens het volgende:
Deze houd je Duim!!!![]()
![]()
altijd tof, die autobiografische Ava's![]()
en bedankt hequote:Op donderdag 16 april 2009 20:30 schreef Adolecens het volgende:
Deze houd je Duim!!!![]()
![]()
altijd tof, die autobiografische Ava's![]()
Dat duurde lang, moest je de achterbank nog inbouwen ofzo?quote:
Heb altijd 1 intakte auto als de ander het niet doet, dus dat was het probleem nietquote:Op donderdag 16 april 2009 20:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat duurde lang, moest je de achterbank nog inbouwen ofzo?
Het is net begonnen met regenenquote:Op donderdag 16 april 2009 20:34 schreef Ofresca het volgende:
Het is nog licht, het is nog heerlijk buiten, het is lente en ik heb chocolademousse! Leven is goed.
quote:
Dat is nog geen excuus dat het zo lang duurdequote:Op donderdag 16 april 2009 20:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb altijd 1 intakte auto als de ander het niet doet, dus dat was het probleem niet
Mooi! Dan is die brand even verderop ook zo uitquote:
Die is hier ook niet, dan hadden we nog wat sensatiequote:Op donderdag 16 april 2009 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mooi! Dan is die brand even verderop ook zo uit
Ja? En? Reden te meer om vrolijk te blijvenquote:Op donderdag 16 april 2009 20:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die is hier ook niet, dan hadden we nog wat sensatie
Nou, meestal luistert het brandende schijfje aan de hemel wel naar me. Maar op dit moment nietquote:Op donderdag 16 april 2009 20:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij bent toch altijd het zonnetje?
Vandaag ging ie wel onder?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou, meestal luistert het brandende schijfje aan de hemel wel naar me. Maar op dit moment niet
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou, meestal luistert het brandende schijfje aan de hemel wel naar me. Maar op dit moment niet
Das waar, maar ik had wel zin om wat leuks te doenquote:Op donderdag 16 april 2009 20:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja? En? Reden te meer om vrolijk te blijven
Je hoeft er niet meer uit, er is geen brand.. wat maakt het nou uit dat het regent?
Boek lezen op de bank dus. Kaarsjes aan, wijntje erbij..quote:Op donderdag 16 april 2009 20:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das waar, maar ik had wel zin om wat leuks te doenBoek lezen in de tuin ofzo, ik heb nieuwe boeken binnen gehad
Verhuis naar Brazilie dan ofzo als je goed weer wiltquote:Op donderdag 16 april 2009 20:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das waar, maar ik had wel zin om wat leuks te doenBoek lezen in de tuin ofzo, ik heb nieuwe boeken binnen gehad
Ja, alleen te vroeg. Luie donderquote:
Mannelijk en vrouwelijk leider he. Evenwicht, yin en yang, etc natuurlijk!quote:Op donderdag 16 april 2009 20:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar ze luistert ook naar mij! Hoe kan dat nou?
Eerlijk, ik heb (bijna) altijd goed weer als ik het nodig heb. Behalve als ik naar Tilburg ga, dan regent het.
Eerst hier mijn zakken vullenquote:Op donderdag 16 april 2009 20:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Verhuis naar Brazilie dan ofzo als je goed weer wilt
Ja, ga ik straks doen inderdaadquote:Op donderdag 16 april 2009 20:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Boek lezen op de bank dus. Kaarsjes aan, wijntje erbij..
Ik werk er gewoon voor, dus niks profiteurquote:
Je woont niet in Brabant zo te lezen..quote:Op donderdag 16 april 2009 20:34 schreef Ofresca het volgende:
Het is nog licht, het is nog heerlijk buiten, het is lente en ik heb chocolademousse! Leven is goed.
Ga maar eens in de gesloten lijst kijken wie het naamtopic van KF aangemaakt heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |