En let maar niet op Ado hoor.. hij zeurt gewoonquote:Op donderdag 16 april 2009 20:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dankje, hij is wel leuk geworden, ben normaal niet zo fotogeniek!
Doe eens niet werken en kom mij eens knuffelen..quote:Op donderdag 16 april 2009 20:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
jah, heey, ik wil werken, 1 topic is genoeg om even bij te houden
Ik ken het origineel, sorryquote:Op donderdag 16 april 2009 20:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En let maar niet op Ado hoor.. hij zeurt gewoon
Nee, maar deze doet afbreuk aan je oogverblindende schoonheid, voorkomen en indruk die je in het echt achterlaat!quote:Op donderdag 16 april 2009 20:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
ik doe toch ook niet negatief over jouw oog!!?
de andere is ook dicht mop.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
jah, heey, ik wil werken, 1 topic is genoeg om even bij te houden
ik zou niet weten hoe veel het er precies zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 20:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jij hebt er ook pas 1: [R&P SC] liefie_ moet een kunstgebit! :o
Op dit profiel tenminste...
Te lui om je andere te googelen
Tallyquote:Op donderdag 16 april 2009 20:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Doe eens niet werken en kom mij eens knuffelen..
LOLquote:
ja dus? ik niet ofzo?quote:
Ow god.. nu probeert ie het goed te maken met een enorme bak slijmquote:Nee, maar deze doet afbreuk aan je oogverblindende schoonheid, voorkomen en indruk die je in het echt achterlaat!
quote:
ik ga wel een andere maken danquote:Op donderdag 16 april 2009 20:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ken het origineel, sorry![]()
[..]
Nee, maar deze doet afbreuk aan je oogverblindende schoonheid, voorkomen en indruk die je in het echt achterlaat!
Volgens mij mag het taalkundig beiden.. kan en kunt.quote:
Ik zie een nieuwe TTquote:Op donderdag 16 april 2009 20:11 schreef Belsezar het volgende:
Ahhhh, much better!
JB is vandaag de heldin
en het verschil tussen kenne kanne kunne we nietquote:Op donderdag 16 april 2009 20:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij mag het taalkundig beiden.. kan en kunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |