Ow men... Jij ligt echt op je blote knietjes te smeken om een naamtopic he?quote:
He.. leuk die foto van jezelfquote:
Ik heb er al (in ieder geval 1) gehadquote:Op donderdag 16 april 2009 20:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow men... Jij ligt echt op je blote knietjes te smeken om een naamtopic he?
Van JoeyTquote:Op donderdag 16 april 2009 20:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb er al (in ieder geval 1) gehad
gaan we nu allemaal patsen over het aantal naamtopicsquote:Op donderdag 16 april 2009 20:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb er al (in ieder geval 1) gehad
quote:
Dat jij kotst van haar, hoef je hier niet neer te zetten!quote:
Deze is beterquote:
Die andere kon echt nietquote:
Jij hebt er ook pas 1: [R&P SC] liefie_ moet een kunstgebit! :oquote:Op donderdag 16 april 2009 20:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gaan we nu allemaal patsen over het aantal naamtopics
als je er maar een gehad hebt verlies je sowieso zelfs nog van mensen die pas een week op fok zitten
En let maar niet op Ado hoor.. hij zeurt gewoonquote:Op donderdag 16 april 2009 20:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dankje, hij is wel leuk geworden, ben normaal niet zo fotogeniek!
Doe eens niet werken en kom mij eens knuffelen..quote:Op donderdag 16 april 2009 20:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
jah, heey, ik wil werken, 1 topic is genoeg om even bij te houden
Ik ken het origineel, sorryquote:Op donderdag 16 april 2009 20:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En let maar niet op Ado hoor.. hij zeurt gewoon
Nee, maar deze doet afbreuk aan je oogverblindende schoonheid, voorkomen en indruk die je in het echt achterlaat!quote:Op donderdag 16 april 2009 20:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
ik doe toch ook niet negatief over jouw oog!!?
de andere is ook dicht mop.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
jah, heey, ik wil werken, 1 topic is genoeg om even bij te houden
ik zou niet weten hoe veel het er precies zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 20:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jij hebt er ook pas 1: [R&P SC] liefie_ moet een kunstgebit! :o
Op dit profiel tenminste...
Te lui om je andere te googelen
Tallyquote:Op donderdag 16 april 2009 20:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Doe eens niet werken en kom mij eens knuffelen..
LOLquote:
ja dus? ik niet ofzo?quote:
Ow god.. nu probeert ie het goed te maken met een enorme bak slijmquote:Nee, maar deze doet afbreuk aan je oogverblindende schoonheid, voorkomen en indruk die je in het echt achterlaat!
quote:
ik ga wel een andere maken danquote:Op donderdag 16 april 2009 20:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ken het origineel, sorry![]()
[..]
Nee, maar deze doet afbreuk aan je oogverblindende schoonheid, voorkomen en indruk die je in het echt achterlaat!
Volgens mij mag het taalkundig beiden.. kan en kunt.quote:
Ik zie een nieuwe TTquote:Op donderdag 16 april 2009 20:11 schreef Belsezar het volgende:
Ahhhh, much better!
JB is vandaag de heldin
en het verschil tussen kenne kanne kunne we nietquote:Op donderdag 16 april 2009 20:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij mag het taalkundig beiden.. kan en kunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |