Dat zag ik met een tentamen van 5 uur. Zat ook eerder aan bellen te denkenquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:59 schreef liefie_ het volgende:ben nog niet bij de tandarts geweest... Heb ook ff geen tijd nu
quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:33 schreef Q. het volgende:
Wie heeft het licht buiten uitgedaan? En de verwarming?
Eten. Wat doe jij met een vork dan?quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:19 schreef liefie_ het volgende:
Jeetje [afbeelding]
Ik baalde zo van die baan dat ik dacht ik ga eens zoeken voor een bijbaantje in de huiswerkbegeleiding of zo...
Kom ik dit tegen [afbeelding]
http://www.camsense.nl/info.asp
In welk vak wil jij in vredesnaam begeleiding geven?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:19 schreef liefie_ het volgende:
Jeetje
Ik baalde zo van die baan dat ik dacht ik ga eens zoeken voor een bijbaantje in de huiswerkbegeleiding of zo...
Mens en maatschappijvakkenquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In welk vak wil jij in vredesnaam begeleiding geven?![]()
Geschiedenis, maatschappijleer en economie?quote:
En aardrijkskundequote:Op maandag 29 oktober 2007 20:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geschiedenis, maatschappijleer en economie?
Ik steek de draak ermeequote:Op maandag 29 oktober 2007 20:10 schreef Litpho het volgende:
Eten. Wat doe jij met een vork dan?
Ja,]http://www.camsense.nl/info.asp[/quote]Ja,[/url] had ik ook al gezien (add hiernaast). Verdiend op zich niet slechtquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:19 schreef liefie_ het volgende:
Jeetje
Kom ik dit tegen
[url=http://www.camsense.nl/info.asp
Weet je wat de draak daarvan vindt?quote:
Heb jij het middelbare school curriculum op die punten nog ingezien de afgelopen tien jaar? Verstand van zaken zou maar zo eens een handicap kunnen zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:31 schreef Plato1980 het volgende:
Ik bedoel het niet lullig, maar heb jij dan verstand van zaken als politiek en economie?
Heb geen idee, maar als het hem niet bevalt, spuwt ie vanzelf vuurquote:
Plato ik studeer maatschappijleerquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:31 schreef Plato1980 het volgende:
Ik bedoel het niet lullig, maar heb jij dan verstand van zaken als politiek en economie? Ik heb je er namelijk nog nooit iets over horen zeggen.
Kwam net een bijbaan als mystery shopper tegen! Die is ook tofquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, had ik ook al gezien (add hiernaast). Verdiend op zich niet slecht![]()
Gezien de types die tegenwoordig voornamelijk de lerarenopleiding bevolken is dat maar goed ook.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb jij het middelbare school curriculum op die punten nog ingezien de afgelopen tien jaar? Verstand van zaken zou maar zo eens een handicap kunnen zijn.
Ik durf te stellen dat de gemiddelde maatschappijleraardocent maar in zeer beperkte mate verstand van politicologie heeft.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Plato ik studeer maatschappijleerEen ontzettend groot deel van mijn opleiding is o.a. politicologie en economie
Wat houdt dat in? Ik ga vanaf woensdag serieus even nadenken over een tijdelijke, leuke baan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:36 schreef liefie_ het volgende:
Kwam net een bijbaan als mystery shopper tegen! Die is ook tof
Het lijkt me ook welw at eigenlijkquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat houdt dat in? Ik ga vanaf woensdag serieus even nadenken over een tijdelijke, leuke baan.
Smakelijk dawg
Huidige maatschappijleerleraren misschien wel ja omdat die er in gerolt zijn, maar nu is er gewoon een goede leraren opleiding hiervoor die echt wel de zelfde eisen aan je stelt als wanneer je bv leraar wiskunde zou willen worden...quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat de gemiddelde maatschappijleraardocent maar in zeer beperkte mate verstand van politicologie heeft.![]()
Naar jou kijken we natuurlijk alleen maar op.quote:
Goed beantwoordquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Naar jou kijken we natuurlijk alleen maar op.![]()
Meisje, laat je niet zo snel op de kast jagen. Als jij toch tevreden bent en je krijgt positieve feedback uit je omgeving + je hebt goede vooruitzichten voor jezelf, dan is het toch goed?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:37 schreef liefie_ het volgende:
Owja en het feit dat ik in al deze vakken les heb gegeven zal voor sommige wel een aanleiding zijn om het te gaan hebben over hoe erg het wel niet gesteld is tegenwoordig in het onderwijs maar ik ben niet zo dom als ik misschien over kom en ik ben een ontzettend goede lerares
Mijn lerares maatschappijleraar spoorde niet en had het alleen maar over de gevaren van alcoholgebruik.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Huidige maatschappijleerleraren misschien wel ja omdat die er in gerolt zijn,
Je gaat naar een winkel in opdracht van zo'n bedrijf als een gewone klant en dan schrijf je een raport over hoe je geholpen bent en het aanbod van producten en zo zodat ze kunnen zien wat verbeterd kan wordenquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat houdt dat in? Ik ga vanaf woensdag serieus even nadenken over een tijdelijke, leuke baan.
Smakelijk dawg
Het is ook goed en ik weet dat ik een goede lerares benquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Meisje, laat je niet zo snel op de kast jagen. Als jij toch tevreden bent en je krijgt positieve feedback uit je omgeving + je hebt goede vooruitzichten voor jezelf, dan is het toch goed?![]()
Dan heb je, getuige je sig, niet goed genoeg opgelet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mijn lerares maatschappijleraar spoorde niet en had het alleen maar over de gevaren van alcoholgebruik.![]()
Heb t al opgezocht. Dat daar banen in te vinden zijn zegquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Het lijkt me ook welw at eigenlijk. Ze zochten een tijdje terug een mystery shopper voor de Lush maar ik kan slecht acteren
.
Dat is het voor vrouwen sowieso.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb t al opgezocht. Dat daar banen in te vinden zijn zeg![]()
Dat is pas echt makkelijk geld verdienen.
Je hoeft ook nog niet zo lang bevoegt te zijn om maatschappijleer te mogen geven...quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mijn lerares maatschappijleraar spoorde niet en had het alleen maar over de gevaren van alcoholgebruik.![]()
Nee, het werkte averechts.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:44 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan heb je, getuige je sig, niet goed genoeg opgelet.
Ik zou het mogen geven, mits ik een lesbevoegdheid zou halen en daar begin ik niet aan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Je hoeft ook nog niet zo lang bevoegt te zijn om maatschappijleer te mogen geven...
Mijn eigen leraar was ook ontzettend slecht. Hij was eigenlijk schrijver en kon echt niet met leerlingen omgaan
Leuk he! Ik had het al eens eerder overwogenquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb t al opgezocht. Dat daar banen in te vinden zijn zeg![]()
Dat is pas echt makkelijk geld verdienen.
Die van mij spoorde ook niet maar dat kwam meer door zijn jarenlange ervaring met allerlei soorten drugsquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je dan ook nog met het geld van dat bedrijf zou mogen winkelen is het helemaal briljant!quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Je gaat naar een winkel in opdracht van zo'n bedrijf als een gewone klant en dan schrijf je een raport over hoe je geholpen bent en het aanbod van producten en zo zodat ze kunnen zien wat verbeterd kan worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |