nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:18 schreef zbbrox het volgende:
filmpje kijken dan maar
is rocknrolla wat?
Ok, misschien weet je dan ook dat ik erg paranoia ben en hier niet goed tegen kanquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, laten we het er maar op houden dat ik door jouw eigen toedoen meer van je weet dan jij zou willen...
Nee, helemaal niet!quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik verveelde mij, keek bij de AT, zag dit voor de zoveelste keer bovenaan staan en dacht... ja ik ga eens kijken.
of is dit te eerlijk?
Hey dawg! Nieuwe vrouw aan boord!quote:
IK was die tsjick met vleugelsquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:22 schreef dawg het volgende:
fraubitch. Hmm, was jij niet die fokster die op fok kwam met een fotoreportage van een of andere chick (ook fokster), met die vleugeltjes toen?Of was jij dat niet?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:17 schreef Adolecens het volgende:
Je bent een diehard fokster... Iemand die met beide benen op de grond staat, geen autist of dat soort
Maar wel autisten raar noemen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, misschien weet je dan ook dat ik erg paranoia ben en hier niet goed tegen kan
tja, op het gebied van vrouwen kan ik je niet aan, dus dan maar stomme mindgames spelen...quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:21 schreef Adolecens het volgende:
Ok, misschien weet je dan ook dat ik erg paranoia ben en hier niet goed tegen kan
hihihi je zei "serieus nemen"quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet!
Zo eerlijk dat we je nu niet al te serieus gaan nemen natuurlijk
[..]
Hey dawg! Nieuwe vrouw aan boord!
niks mis meequote:
van guy ritchie.. (lock, stock / snatch)quote:
Linkje??quote:
Mijn angst was terecht!quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Maar wel autisten raar noemen.
Nee, niet al te erg, ze neemt het newbie lijstje (ja Krentenbol!quote:
Neuken?quote:
Een mooi beeld voor op mijn netvlies om mee te gaan slapen!quote:
nnquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een mooi beeld voor op mijn netvlies om mee te gaan slapen!![]()
Trusten allen!
slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een mooi beeld voor op mijn netvlies om mee te gaan slapen!![]()
Trusten allen!
Waar zit die verdraaide multiquote dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Linkje??![]()
[..]
Mijn angst was terecht!![]()
[..]
Nee, niet al te erg, ze neemt het newbie lijstje (ja Krentenbol!) niet al te serieus en ze komt alleen maar hier omdat er nog wat te doen is en het in de AT omhoog kwam, dus steek er niet teveel energie in...
[..]
Neuken?![]()
(kijk, geen serieuze energie, geile energie)
Ja, straks vliegt ze nog weg. Met haar vleugels.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:29 schreef Adolecens het volgende:
Nee, niet al te erg, ze neemt het newbie lijstje (ja Krentenbol!) niet al te serieus en ze komt alleen maar hier omdat er nog wat te doen is en het in de AT omhoog kwam, dus steek er niet teveel energie in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |