Het is besloten, maar voor jou maak ik een uitzondering!quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:02 schreef fraubitch het volgende:
ja hoi mag ik mij hier ook melden als verse single of is het besloten en gaat niemand tegen mij praten?
Ah... JB heeft je wat meer over mij verteld?quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]Es kijken wat het gaat betekenen voor de ego's en de politieke spelletjes!
hm.. bekende naamquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:02 schreef fraubitch het volgende:
ja hoi mag ik mij hier ook melden als verse single of is het besloten en gaat niemand tegen mij praten?
ik ben tijn nietquote:
Interessante posthistoriequote:Op vrijdag 17 april 2009 01:02 schreef fraubitch het volgende:
Zal vast nog wel ergens een Turk open zijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:07 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ik ben tijn niet
nu heb ik trek in shoarmathx ado
Oh! Ik zal meteen ff kijken!quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
tuurlijk!
Stel jezelf even voor, er staan wat openingsvragen in de OP
Yaay!quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is besloten, maar voor jou maak ik een uitzondering!
Kwaliteiskernquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:05 schreef zbbrox het volgende:
[..]
hm.. bekende naam
je treft het.. alleen de kwaliteitskern van singles is nog even actief![]()
welkom
Nee, die is bijzonder discreet als het gaat over jou. Op basis van wat je zelf zo af en toe los laat en de manier van posten heb ik wel een redelijk beeld denk ik.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:04 schreef Adolecens het volgende:
Ah... JB heeft je wat meer over mij verteld?
als ik in rotterdam zou wonen ja..quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zal vast nog wel ergens een Turk open zijn
quote:
Het is vooral een opvallende verschijning!quote:
waarom dan een bekende naam bij mij?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is vooral een opvallende verschijning!
Ik mis de vragen nogquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:08 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Oh! Ik zal meteen ff kijken!
[..]
Yaay!
[..]
Kwaliteiskern
ik ken jou niet?
heel goed..quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, die is bijzonder discreet als het gaat over jou. Op basis van wat je zelf zo af en toe los laat en de manier van posten heb ik wel een redelijk beeld denk ik.
Het spreekt me aanquote:
Ok, toch maar even fobo checken danquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is vooral een opvallende verschijning!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:10 schreef fraubitch het volgende:
De newbie vragen
Hoe oud ben je? 23
Sekse?tieten!
Woonplaats/ regio?limburgh
Interesses?ja!
Seksuele voorkeur?meerdere standjes per keer
Lengte en postuur?ja dat ook
Hoe lang single? 1 maand
Beroepsdeformatie...quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:12 schreef Adolecens het volgende:
heel goed..En ja, soms laat ik wel eens wat vallen, scherp van je om dat op te merken
![]()
ohzo.. pf ehmm iemand had het een keer over je ofzoquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
waarom dan een bekende naam bij mij?of mis ik nou iets?
wat wil je weten dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Goed, 23 dus, de rest slaan we wel over
Ah, dat kan alle kanten opquote:
quote:
Klopt, laten we het er maar op houden dat ik door jouw eigen toedoen meer van je weet dan jij zou willen...quote:
ik verveelde mij, keek bij de AT, zag dit voor de zoveelste keer bovenaan staan en dacht... ja ik ga eens kijken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, dat kan alle kanten op
[..]
Je bent een diehard fokster... Iemand die met beide benen op de grond staat, geen autist of dat soort rariteiten... Waarom [Singles] ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |