Met goede feedback help je mensen en dat valt niet in het plaatje egoïstisch wellicht dat je het daarom zo weinig zietquote:Op donderdag 16 april 2009 17:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Das makkelijker gezegd dan gedaan... kritiek leveren is namelijk veeeel makkelijker dan met alternatieven op de proppen te komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Doe mij zo'n "verstandige mij"!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:31 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga naar school![]()
Damn, ik wil weer spijbelen. Maar "verstandige mij" laat dat niet toe! Ciao!
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik mis de sex in de TTIk niet alleen in de TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik mis de sex in de TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was bewust. Maar als je die zo erg mist, denk jij de met en bezig er toch gewoon bij?quote:Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
"Verstandige Ludo" Alsjeblieftquote:
Het was zeker een rogue die al de hele tijd achter je stealthe, te wachten op het juiste moment om je te backstabbenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nah we kenden hem wel een paar weekjes van world of warcraft (bite me, im a nerd) en dat was gewoon gezellig ouwehoeren, en om dan ineens je kersverse ex 2 weken later met die kerel rond te zien lopen. Au.
Maar als ik goede feedback wil ga ik wel naar mijn vrienden of naar een topic die zich echt richt op dat probleem... Ik ga niet hier om feedback vragen omdat dit topic voor mij gewoon het "gezellige" topic is... (over het algemeen)quote:Op donderdag 16 april 2009 17:30 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Met goede feedback help je mensen en dat valt niet in het plaatje egoïstisch wellicht dat je het daarom zo weinig ziet
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik doe het even op de KF manier:
Goed, ik liep dus van het werk naar huis op m'n brand new Air Max (140 euro bij de Coach sport) en in de verte zag ik een lekkere blondine aan komen fietsen, haar titties bouncden lichtelijk door de klinkerstraat waar ze op reed. Toen ze eenmaal dichterbij kwam zag ze hoe ik haar uitkleedde met 'r ogen,
Waarop ik met n sneaky knipoog en lachje; Hai! zei.
Mevrouw diggte me wel degelijk want ze zei met een onwijs gelukkige blik; Hoi! terug,
Toen ik 4 meter verder achterom keek zag ik haar ook achterom kijken met nog steeds die zelfde zielsgelukkige blik!
Vervolgens kom ik een vage-vriend tegen, die me van verre aan voelt komen shinen door mijn paarse aura...
Vervolgens zegt hij: Kijkaan, daar heb je de keizer van Emmermeer! (afgaande op mijn chin-up way of walking.)
Nou, dat zijn toch dingen die je graag meemaakt!
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het was zeker een rogue die al de hele tijd achter je stealthe, te wachten op het juiste moment om je te backstabben?
Ik heb dat spel ook gespeeld
Je hebt ook nog niet gePM't hequote:
Ik ga zo beginnen met vier dagen bijna non-stop bier drinken. The horror.quote:
Waarom heb ik nu een MI van een slap wapperhandje bij je?quote:
Jouw leven is echt kut, of niet?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga zo beginnen met vier dagen bijna non-stop bier drinken. The horror..
Grrr, ik was ook undead priestquote:Op donderdag 16 april 2009 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Het is wel een aparte kerel, speelt undead priest terwijl hij zelf groot en dik is
Ik heb medelijden met je!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:36 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu een MI van een slap wapperhandje bij je?
Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb afgelopen maandag in een dronken bui mijn account weer geactiveerd...quote:Op donderdag 16 april 2009 17:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Grrr, ik was ook undead priest
Heel TBC geraid op het hoogste niveaumaar ben echt zo blij dat ik gestopt ben met dat spel...
Heb mijn account nog wel
Eet ze!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat lekker brood met aardbeitjes eten...
Ik ookquote:
Nou ja.. de manier van begroeten van dawg natuurlijkquote:Op donderdag 16 april 2009 17:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je!![]()
[..]!
Vanwaar dat?
join the clubquote:Op donderdag 16 april 2009 17:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik zit vandaag ook zonder
Mag een man een andere man niet meer begroeten?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou ja.. de manier van begroeten van dawg natuurlijk.
Ik heb nog een Troll rogue op level 70...quote:Op donderdag 16 april 2009 17:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb afgelopen maandag in een dronken bui mijn account weer geactiveerd...![]()
Ja natuurlijk wel. Maar ik moet gewoon leren lezen zie ik.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mag een man een andere man niet meer begroeten?
Verse worst, met een sausje?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
join the club![]()
Iemand nog lekkere suggesties voor het avondeten?
Je moet je naam veranderen in KudScammert!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb nog een Troll rogue op level 70...
Met de fist weapons van A'Dal![]()
[ afbeelding ]
En full S4 arena gear
Ik heb wel 1x iets naaierigs gedaan...
Mijn account tekoop gezet.
250 euro gekregen...
Blizzard gemaild dat toen ik terug kwam van vakantie mijn account gehacked was...
mijn ID kaartje ingescand, en gemaild samen met de CD-key van het spel...
Toen kreeg ik mijn account ook nog terug
Oh oh oh.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel. Maar ik moet gewoon leren lezen zie ik.
Ik las "O, dawg" ipv "Q, dawg".![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel. Maar ik moet gewoon leren lezen zie ik.
Ik las "O, dawg" ipv "Q, dawg".![]()
![]()
Ik zei toch dat ik gaar was. Maar nu mag ik naar huis, dus dat komt wel goed. Ik zal eens kijken wat de AH voor makkelijks en toch lekkers voor me heeft liggen.quote:
Je hebt geen idee, je hebt geen idee. Dingen! Met bier! Heel veel bier. En met lekkere chicks.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jouw leven is echt kut, of niet?![]()
Ga je doen?
Nou ja, vandaar dat wapperhandje dus.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel redelijk ver gaan ja.
quote:Vrouwen zijn de beste psychiaters tot ze verliefd worden. Van dan af zijn ze de beste patienten.
Stoommaaltijd Kip/Mozzaralla met Spinazie!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik gaar was. Maar nu mag ik naar huis, dus dat komt wel goed. Ik zal eens kijken wat de AH voor makkelijks en toch lekkers voor me heeft liggen.
Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt geen idee, je hebt geen idee. Dingen! Met bier! Heel veel bier. En met lekkere chicks..
Damn Ado, echt even wennen aan je nieuwe Ava...quote:
Wat voor gelegenheid is dit dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt geen idee, je hebt geen idee. Dingen! Met bier! Heel veel bier. En met lekkere chicks..
Ik had mijn baard moeten laten staan?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Damn Ado, echt even wennen aan je nieuwe Ava...
Denk de hele tijd dat je een vrouw bent. Weet ook niet waarom ik het daarmee associeer.
Mijne is oud!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:50 schreef Murmeli het volgende:
zo, thuis...
ik raak ook helemaal in de war van al die nieuwe ava's
ja jou herken ik tenminste nog...quote:
quote:Vrouwen raden alles juist en als ze zich vergissen betekent dit dat ze nagedacht hebben.
Wat klinkt dat heerlijk NLP-verantwoord!quote:
Dat zal het zijn. Of er was een vrouw met een soortgelijke ava.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik had mijn baard moeten laten staan?
MNR!quote:
Sommige ideeën om naar de overkant te komen zijn wel geniaal, alleen niet goed uitgevoerd of uitgedachtquote:Op donderdag 16 april 2009 17:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja jou herken ik tenminste nog...
Trouwens KF, grappig filmpje, dombo's
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:51 schreef KudFokker het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eroefening_fail.html
Ik heb er nu al zin in, de AMO
quote:Vrouwen zijn als water, je kunt ze in drie toestanden aantreffen: kokend, bevroren of verdampt.
quote:
quote:Een intelligent meisje is een meisje dat er altijd zal voor zorgen dat ze minder lijkt te weten dan de man waarmee ze net aan het praten is.
quote:
hee dawgje.... volgens mij moet ik jou nog pmmen...quote:
Hey Murm. Je moet niks.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hee dawgje.... volgens mij moet ik jou nog pmmen...
(ik ben daar niet zo goed in zeg maar)
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waar haal jij al die teksten vandaan adootje?
quote:Praat niet alleen maar uit ervaring, zwijg ook al eens uit ervaring.
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:01 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
Hoe komen jullie aan die leuke quotes? Ze zijn echt leuk
quote:Humor is slechts een komische manier om serieus te zijn.
quote:
quote:Etenstijd is wanneer de kinderen gaan zitten om verder te eten.
quote:Mannen spelen het spel, vrouwen kennen de eindstand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:12 schreef KudFokker het volgende:
Is het opscheppen als je zegt dat je zelf vind dat je best netjes kan zingen?
Ik ben daar net achtergekomen
Die zat ik net op de gitaar te spelen, en begon mee te zingen
quote:Blaas u op, en iedereen voelt lust tot prikken.
Ik zou niet durven heb ik straks een boze JB achter mij aan.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zeg niet dat je t ermee eens bent
quote:
quote:Met humor kan men de vrouwen het gemakkelijkst verleiden, want de meeste vrouwen lachen graag voordat ze beginnen te kussen.
Dat komt niet zo goed uit.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
redelijk. ga vanavond wel proberen te spelen. of kom jij me lekker verzorgen?
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:17 schreef Murmeli het volgende:
Alleen een man zou op de gedachte kunnen komen dat het geluk van de vrouw erin bestaat een man te dienen en plezieren.
quote:Als de vrouwen echt goed waren zou God er een hebben.
ik gooi nu mijn eigen glazen in maar ik vind hem ook wel briljantquote:
zaterdag heb ik collegequote:Op donderdag 16 april 2009 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat komt niet zo goed uit.
Zaterdag overdag heb ik wel tijd
enerop
Dat vind ik zielig. Van mij krijg jij een hele zwik nieuwe glazenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik gooi nu mijn eigen glazen in maar ik vind hem ook wel briljant
da;s liefquote:Op donderdag 16 april 2009 18:26 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat vind ik zielig. Van mij krijg jij een hele zwik nieuwe glazen
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat komt niet zo goed uit.
Zaterdag overdag heb ik wel tijd
enerop
quote:Teveel gevlei is spotternij.
oooh, diegene voro wie het bedoeld is begrijpt het welquote:Op donderdag 16 april 2009 18:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
da;s liefrotterdammers
![]()
he snuit, voor wat sorry?
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik dacht dat God een vrouw was...
ja maar ja maar ja maar...ik wil het ook wetenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oooh, diegene voro wie het bedoeld is begrijpt het wel
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:29 schreef mrbox het volgende:
Hey Joey is er weer![]()
Zo ik moet nog ff verder gaan met een rapport, maar heb zo geen zin er in
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:25 schreef MNR het volgende:
Als er geen vrouwen waren, waren er ook geen mannen
quote:We kunnen slechts over onze gebreken spreken met mensen die onze kwaliteiten kennen.
nee hoor, ik snap hem ook nietquote:Op donderdag 16 april 2009 18:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oooh, diegene voro wie het bedoeld is begrijpt het wel
Wat is iedereen vriendelijk vandaag. Volgens mij beledig ik niet genoeg meerquote:
Ow, ik ken jullie kwaliteiten wel. Ik ben er zeer over te sprekenquote:
jij wilt altijd alles weten, maar je krijgt niet altijd alles te weten!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar...ik wil het ook weten
Ben de rust zelve vandaagquote:
Hoer spelen op FOK! ?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, ik ken jullie kwaliteiten wel. Ik ben er zeer over te spreken
Hehe, die rust is dan weer snel vervlogenquote:
oh zeik mij maar af dan, ik heb toch al een kuthumeurquote:Op donderdag 16 april 2009 18:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat is iedereen vriendelijk vandaag. Volgens mij beledig ik niet genoeg meer.
Hallo murm
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, ik ken jullie kwaliteiten wel. Ik ben er zeer over te spreken
quote:Als een man de bloemetjes buitenzet, bewaart hij één bosje om bij thuiskomst aan zijn vrouw te geven.
Waarom dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh zeik mij maar af dan, ik heb toch al een kuthumeur
en wanneer ga je hierover aan mij je excuses aanbieden?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij wilt altijd alles weten, maar je krijgt niet altijd alles te weten!
Dan kan ik jou al van mijn lijstje schrappen dus.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor, ik snap hem ook niet
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
quote:Een depressie kan het zand zijn dat de parel maakt.
Wat een gezever zegquote:
Awww... die is liefquote:
quote:
ik ben helemaal niet depressief daar heb ik pillen voorquote:
Klap van de realiteit gekregen..? Opeens weet je het... Je zit naast een dikke kale homo...quote:Op donderdag 16 april 2009 18:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Weg rust.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Klap van de realiteit gekregen..? Opeens weet je het... Je zit naast een dikke kale homo...
Hij heeft optredens...quote:Op donderdag 16 april 2009 18:39 schreef JonKeL het volgende:
Heeft die sedan zichzelf trouwens om een boom gevouwen?
quote:
quote:Elke getrouwde man weet waarom ze aan orkanen vrouwennamen geven.
Ow Snuihuuiiiiiit! *puppy-eyes*quote:Op donderdag 16 april 2009 18:37 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als je dat had moeten weten dan had je dat ook geweten
Gaat heen met die puppy oogjes! daar kan ik toch niet tegen?!quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij heeft optredens...
[ afbeelding ]
[puppy-eye] Snuit? Ik heb niks te doen morgenavond.. Jij? [/puppy-eye]quote:Op donderdag 16 april 2009 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gaat heen met die puppy oogjes! daar kan ik toch niet tegen?!
en nee, Jonkel krijgt geen excuus!
Ik heb het hardstikke druk met smoesjes verzinnen voor als een of de andere babe me belt om mee te gaan stappen.. Dus sorry, te druk!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[puppy-eye] Snuit? Ik heb niks te doen morgenavond.. Jij? [/puppy-eye]
Mannen en vrouwen namen worden voor orkanen gebruikt...quote:
quote:
?quote:Een vrouw zal altijd het laatste woord hebben in een discussie.
Alles wat de man daarna nog zegt, is per definitie het begin van een
nieuwe discussie
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Klap van de realiteit gekregen..? Opeens weet je het... Je zit naast een dikke kale homo...
Rijk gevoel...quote:
Aja was jij niet degene die op air max loopt?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:50 schreef Rauw. het volgende:
Ik gooi er wel even een stuk goede muziek in
quote:
quote:Ik heb altijd het laatste woord: "Ja, schat."
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb het hardstikke druk met smoesjes verzinnen voor als een of de andere babe me belt om mee te gaan stappen.. Dus sorry, te druk!
Moet ik perse bellen?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb het hardstikke druk met smoesjes verzinnen voor als een of de andere babe me belt om mee te gaan stappen.. Dus sorry, te druk!
Och meid, je hebt iemand die je met een dikke glimlach op zijn gezicht vol blaft, dus zeur niet!quote:
Ben je moeder?quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aja was jij niet degene die op air max loopt?
Ok... Doe maar niet meer... Anders zal je hier langer zitten dan RZquote:
Leg uit?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok... Doe maar niet meer... Anders zal je hier langer zitten dan RZ.
quote:
quote:Gebed van DR34M3R: "Heer, deze keer vraag ik niets voor mezelf maar geef mijn moeder a.u.b. een knappe schoonzoon."
Ait max... Meer uitleg is niet nodig. Vallen vrouwen niet opquote:
Die kaktrutten van jou misschien niet inderdaadquote:Op donderdag 16 april 2009 18:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ait max... Meer uitleg is niet nodig. Vallen vrouwen niet op.
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och meid, je hebt iemand die je met een dikke glimlach op zijn gezicht vol blaft, dus zeur niet!
Ookquote:
Nee, pumpsquote:Op donderdag 16 april 2009 18:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ait max... Meer uitleg is niet nodig. Vallen vrouwen niet op.
quote:
quote:Een man die denkt dat hij verstandiger is dan zijn vrouw,heeft een zeer verstandige vrouw.
Tuurlijk mag jij een drama momentje hebben, maar je weet dat ik daar heel slecht tegen kan en dat er dan traantjes over mijn wang gaan biggelen! Dat moeten we niet hebben natuurlijk!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
mag ik ook eens een dramamomentje hebben?
[..]
Ook
Alles wat niet Anita heet zal erop afknappen. Sorry kan er weinig aan doen.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die kaktrutten van jou misschien niet inderdaad
oww.....quote:Op donderdag 16 april 2009 18:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tuurlijk mag jij een drama momentje hebben, maar je weet dat ik daar heel slecht tegen kan en dat er dan traantjes over mijn wang gaan biggelen! Dat moeten we niet hebben natuurlijk!
Als ze me niet op sportschoenen wil, wat moet het dan wel niet op zondagmiddag op m'n slippers in m'n trainingsbroekquote:Op donderdag 16 april 2009 18:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Alles wat niet Anita heet zal erop afknappen. Sorry kan er weinig aan doen.
Hmmm andere schoenen aan en neuken of zelfde schoenen en continu aan mn pik trekken...? Lastig...quote:Op donderdag 16 april 2009 19:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als ze me niet op sportschoenen wil, wat moet het dan wel niet op zondagmiddag op m'n slippers in m'n trainingsbroek
Als ze me niet wil hebben zoals ik ben dan geef ik er liever zelf een slinger aanquote:Op donderdag 16 april 2009 19:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hmmm andere schoenen aan en neuken of zelfde schoenen en continu aan mn pik trekken...? Lastig...
Blijf jij dan maar lekker slingerenquote:Op donderdag 16 april 2009 19:07 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als ze me niet wil hebben zoals ik ben dan geef ik er liever zelf een slinger aan
wat is er mis met sportschoenen? nou ja wel van die leuke dan he, niet dat je echt recht uit de sportschool komt ofzoquote:Op donderdag 16 april 2009 19:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hmmm andere schoenen aan en neuken of zelfde schoenen en continu aan mn pik trekken...? Lastig...
Dat ligt aan de slippers en de trainingsbroek natuurlijk.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als ze me niet op sportschoenen wil, wat moet het dan wel niet op zondagmiddag op m'n slippers in m'n trainingsbroek
Soms kun jij je zoooo aanstellenquote:Op donderdag 16 april 2009 19:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niets... Ik heb flink wat sportschoenen. Ik heb t over air max...quote:Op donderdag 16 april 2009 19:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat is er mis met sportschoenen? nou ja wel van die leuke dan he, niet dat je echt recht uit de sportschool komt ofzo
Tsja en dan nog is het een afknapper...quote:Op donderdag 16 april 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms kun jij je zoooo aanstellen
ok nou klopt de zin niet meer maar jullie snappen het welquote:Op donderdag 16 april 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms kun jij je zoooo aanstellen
weet niet hoe die eruit zienquote:Op donderdag 16 april 2009 19:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niets... Ik heb flink wat sportschoenen. Ik heb t over air max...
Zoquote:
ik kijk naar het gehele plaatje eerst. de uitstraling die iemand heeft.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:11 schreef liefie_ het volgende:
opzich kijk ik wel atlijd eerst naar zn schoenen
het type schoenen zegt in mijn ogen best wat over wat voor type man het is
Alweer hetzelfde.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:11 schreef liefie_ het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Blijf jij dan maar lekker slingeren.Sommige dingen moet je gewoon inzien. Komt nog wel...
niet voor iedereen dus...quote:Op donderdag 16 april 2009 19:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja en dan nog is het een afknapper...
Inderdaad. Maar hier in Singles doen ze alles anders. Vandaar dat ze singles of moeder zijn.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:11 schreef liefie_ het volgende:
Dat dus...quote:Op donderdag 16 april 2009 19:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik kijk naar het gehele plaatje eerst. de uitstraling die iemand heeft.
Nee voor de singles hier en moeders niet blijkbaar.quote:
Welke merken draag jij dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee voor de singles hier en moeders niet blijkbaar.
Zoals lieffie zei... Kleding zegt wat over je...
Nou als iets een kenmerk is van een stijlslaaf dan is het wel Air Max... Niets meer tekenend voor je persoonlijkheid dan die schoenen. Zeker ook Lonsdale truien?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Stijlslaafjes als jij zijn d'r al voldoende
Ik vind het anders een schier dingquote:Op donderdag 16 april 2009 19:12 schreef KudFokker het volgende:
Echt zo'n super grappig plaatje dit
[ afbeelding ]
Die kop van die gast...
En dan hoe dat moppie een beetje aan zijn kin zit![]()
En dan die getuite lippen van dat meisie, en die smile van die rechter gast
Ik kijk naar iemands ogenquote:Op donderdag 16 april 2009 19:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik kijk naar het gehele plaatje eerst. de uitstraling die iemand heeft.
Sinds wanneer val jij op mannenquote:Op donderdag 16 april 2009 19:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja en dan nog is het een afknapper...
Haha, dat was vroegah.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou als iets een kenmerk is van een stijlslaaf dan is het wel Air Max... Niets meer tekenend voor je persoonlijkheid dan die schoenen. Zeker ook Lonsdale truien?
Nou ja, ik zei net al, ik val op een bepaald type en over het algemeen zijn dat niet mannen met Air max ofzo aan.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee voor de singles hier en moeders niet blijkbaar.
Zoals lieffie zei... Kleding zegt wat over je...
Ik ben niet van de merken... Ik heb alles in mn kast... Nike, Converse, Adidas, Jack&Jones, Bershka... Het gaat me dus om Air MAx, niet om Nike zelf. Prijs boeit me ook weinig....quote:
Sinds ik geboren ben?quote:
Als ik schoenen koop, moeten ze fijn zitten. Dat vind ik voornamer dan het naamplaatje.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben niet van de merken... Ik heb alles in mn kast... Nike, Converse, Adidas, Jack&Jones, Bershka... Het gaat me dus om Air MAx, niet om Nike zelf. Prijs boeit me ook weinig....
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat dus...
En over het algemeen val ik niet zo op mannen met sportschoenen, maar daar kom ik dan pas later achter, als hij ze uitschopt en me in zn bed duwt
Ja voor een vrouw is dat vreemd. Maar jij draagt een blouse met stippen, dus verbazen doet t me nietquote:Op donderdag 16 april 2009 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, ik zei net al, ik val op een bepaald type en over het algemeen zijn dat niet mannen met Air max ofzo aan.
Ik kijk daar gewoon niet meteen naar
Is dat nou echt zo vreemd?
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben niet van de merken... Ik heb alles in mn kast... Nike, Converse, Adidas, Jack&Jones, Bershka... Het gaat me dus om Air MAx, niet om Nike zelf. Prijs boeit me ook weinig....
Naam boeit mij dus ook nietsquote:Op donderdag 16 april 2009 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als ik schoenen koop, moeten ze fijn zitten. Dat vind ik voornamer dan het naamplaatje.
Dat vooralquote:Op donderdag 16 april 2009 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als ik schoenen koop, moeten ze fijn zitten. Dat vind ik voornamer dan het naamplaatje.
Wat een ouwe trutten opmerking trwsquote:Op donderdag 16 april 2009 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar dat is engquote:
Heb ik je toch verkeerd ingeschat. Je leek me meer van de duurdere merken. Maar dus gewoon casual?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ah, is het weer tijd om de waarheid volgens Joey (tm) te prediken?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Blijf jij dan maar lekker slingeren.Sommige dingen moet je gewoon inzien. Komt nog wel...
quote:
Ik koop alles zoveel mogelijk bij H&M, Bershka, J&J etc... Dus merken komen er niet eens aan te pas. Alleen bij pakken vind ik kwaliteit belangrijk.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Heb ik je toch verkeerd ingeschat. Je leek me meer van de duurdere merken. Maar dus gewoon casual?
goede smaak!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:26 schreef liefie_ het volgende:
jack& jones vind ik tof voor mannen
als ik een man was zou ik daar ook wel eens shoppen denk ik
Hij is zijn vrijdagavond aan het vrijhouden voor je! Gun hem dat plezier tochquote:
maar daar zie je het ook meteen aan af zeg maarquote:Op donderdag 16 april 2009 19:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik koop alles zoveel mogelijk bij H&M, Bershka, J&J etc... Dus merken komen er niet eens aan te pas. Alleen bij pakken vind ik kwaliteit belangrijk.
Ik wil me hip kleden, niet duur.![]()
ik wist het wel!!!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah, dan komen mijn tanden door de foon heen en bijt ik!
Beter dan zoals jij je verschuilen achter nietszeggende oneliners...quote:Op donderdag 16 april 2009 19:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, is het weer tijd om de waarheid volgens Joey (tm) te prediken?
* check!quote:
Dat spul gaat tot XL en is nog eens gebouwd op ethiopiers ook nogquote:Op donderdag 16 april 2009 19:26 schreef liefie_ het volgende:
jack& jones vind ik tof voor mannen
als ik een man was zou ik daar ook wel eens shoppen denk ik
converse ook trouwens
De vrijdagavond? Hij zei dat ie het veuls te druk voor mij had!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:27 schreef DR34M3R het volgende:
Hij is zijn vrijdagavond aan het vrijhouden voor je! Gun hem dat plezier toch
Corduroy!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar daar zie je het ook meteen aan af zeg maar
pakken bedoel ik
Ja daarom... Een goedkoop pak zit vaak niet goed en dat is bij een pak toch erg belangrijkquote:Op donderdag 16 april 2009 19:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar daar zie je het ook meteen aan af zeg maar
pakken bedoel ik
Je bedoelt dat jij ook naar iemands ogen kijkt, of dat je mooie ogen hebt?quote:
Dat mag jezelf bepalenquote:Op donderdag 16 april 2009 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij ook naar iemands ogen kijkt, of dat je mooie ogen hebt?
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op donderdag 16 april 2009 19:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beter dan zoals jij je verschuilen achter nietszeggende oneliners...
dat merkloze van jou komt waarschijnlijk uit dezelfde fabriek hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 19:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat spul gaat tot XL en is nog eens gebouwd op ethiopiers ook nog![]()
Ik koop vaak gewoon merkloos spul wat me leuk staat
Een nieuwe avaquote:
Snel edittenquote:
Ja, maar wel in fatsoenlijke maten voor grote kerelsquote:Op donderdag 16 april 2009 19:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat merkloze van jou komt waarschijnlijk uit dezelfde fabriek hoor
en echt een merk is het nou ook weer niet
ik bedoel prada, gucci dat zijn merken
jack&jones is toevallig gewoon een winkel met veel filialen
Jaquote:
Wat?quote:
Dit wordt weer even wennen..quote:
Ze edit niet voor niks hequote:Wat?
Ah joh, dat lukt jou vast wel!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dit wordt weer even wennen..![]()
[..]
Ze edit niet voor niks he
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:38 schreef KudFokker het volgende:
Man o man, ik heb zin om te batsen...
Maar heb bijna geen geld meer, dus naar de stad gaan zit er ook niet in
verbeterdquote:Op donderdag 16 april 2009 19:38 schreef KudFokker het volgende:
Maar heb bijna geen geld meer, dus naar de stad hoeren gaan zit er ook niet in
Even verbeterdquote:Op donderdag 16 april 2009 19:38 schreef KudFokker het volgende:
Maar heb bijna geen geld meer
Gemenerik...quote:
zo is ie dan beter:quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:38 schreef KudFokker het volgende:
En heb bijna geen geld meer
XL valt wel mee toch?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:34 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja, maar wel in fatsoenlijke maten voor grote kerels
Niks mis mee hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 19:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gemenerik...
Dat is dus iets wat de KudFokkert nóóit zou doen heh !
En mijn brownie?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:41 schreef Duimelot het volgende:
ik vind dat oog meer wazig verliefd de verte in kijken
niet echt NAAR je kijken....
ik nietquote:Op donderdag 16 april 2009 19:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Wie stalkt mij op een hele vreemde/irritante manier?!!?!!
Het is volgens mij deze tijd geen taboe meer...quote:
Ook vijfliners kunnen nietszeggend zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld
Geen nummers in je telefoon staan?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:38 schreef KudFokker het volgende:
Maar heb bijna geen geld meer, dus naar de stad gaan zit er ook niet in
nope heb net gegetenquote:Op donderdag 16 april 2009 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En mijn brownie?
Lonkt ie naar je?
en datquote:Op donderdag 16 april 2009 19:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook vijfliners kunnen nietszeggend zijn.
die lonkt altijd naar mij...quote:Op donderdag 16 april 2009 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En mijn brownie?
Lonkt ie naar je?
Als jij maagd door het leven wil blijven gaan, prima!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is volgens mij deze tijd geen taboe meer...
Maar ik denk niet dat het mijn ding is...
vreetzak!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
die lonkt altijd naar mij...
ik ga een bounty eten oh en een kopje thee en dan een roze koek
ze zijn ook wel lekker, browniesquote:Op donderdag 16 april 2009 19:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nope heb net gegeten
soms krijg ik er wel trek van
jij zou dat ook nooit doen.. weet ook niet wie het isquote:
Ik heb koffiequote:Op donderdag 16 april 2009 19:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
die lonkt altijd naar mij...
ik ga een bounty eten oh en een kopje thee en dan een roze koek
Ik heb net héérlijk gegeten, dus helaas geen *hap* *hap*quote:Op donderdag 16 april 2009 19:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als jij maagd door het leven wil blijven gaan, prima!
Neequote:Op donderdag 16 april 2009 19:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Geen nummers in je telefoon staan?
wat doet ie?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij zou dat ook nooit doen.. weet ook niet wie het is
Mij bellen.. en niks zeggen.. en even later weer ophangenquote:
Je bent toch niet oprecht verbaasd he?quote:
ik stalk niet ik zoen alleen maarquote:Op donderdag 16 april 2009 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij zou dat ook nooit doen.. weet ook niet wie het is
niet meer opnemen dan denk ik.....quote:Op donderdag 16 april 2009 19:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mij bellen.. en niks zeggen.. en even later weer ophangen
Hij speelde WoW.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je bent toch niet oprecht verbaasd he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |