Nou ja, ik zei net al, ik val op een bepaald type en over het algemeen zijn dat niet mannen met Air max ofzo aan.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee voor de singles hier en moeders niet blijkbaar.
Zoals lieffie zei... Kleding zegt wat over je...
Ik ben niet van de merken... Ik heb alles in mn kast... Nike, Converse, Adidas, Jack&Jones, Bershka... Het gaat me dus om Air MAx, niet om Nike zelf. Prijs boeit me ook weinig....quote:
Sinds ik geboren ben?quote:
Als ik schoenen koop, moeten ze fijn zitten. Dat vind ik voornamer dan het naamplaatje.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben niet van de merken... Ik heb alles in mn kast... Nike, Converse, Adidas, Jack&Jones, Bershka... Het gaat me dus om Air MAx, niet om Nike zelf. Prijs boeit me ook weinig....
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat dus...
En over het algemeen val ik niet zo op mannen met sportschoenen, maar daar kom ik dan pas later achter, als hij ze uitschopt en me in zn bed duwt
Ja voor een vrouw is dat vreemd. Maar jij draagt een blouse met stippen, dus verbazen doet t me nietquote:Op donderdag 16 april 2009 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, ik zei net al, ik val op een bepaald type en over het algemeen zijn dat niet mannen met Air max ofzo aan.
Ik kijk daar gewoon niet meteen naar
Is dat nou echt zo vreemd?
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben niet van de merken... Ik heb alles in mn kast... Nike, Converse, Adidas, Jack&Jones, Bershka... Het gaat me dus om Air MAx, niet om Nike zelf. Prijs boeit me ook weinig....
Naam boeit mij dus ook nietsquote:Op donderdag 16 april 2009 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als ik schoenen koop, moeten ze fijn zitten. Dat vind ik voornamer dan het naamplaatje.
Dat vooralquote:Op donderdag 16 april 2009 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als ik schoenen koop, moeten ze fijn zitten. Dat vind ik voornamer dan het naamplaatje.
Wat een ouwe trutten opmerking trwsquote:Op donderdag 16 april 2009 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar dat is engquote:
Heb ik je toch verkeerd ingeschat. Je leek me meer van de duurdere merken. Maar dus gewoon casual?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ah, is het weer tijd om de waarheid volgens Joey (tm) te prediken?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Blijf jij dan maar lekker slingeren.Sommige dingen moet je gewoon inzien. Komt nog wel...
quote:
Ik koop alles zoveel mogelijk bij H&M, Bershka, J&J etc... Dus merken komen er niet eens aan te pas. Alleen bij pakken vind ik kwaliteit belangrijk.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Heb ik je toch verkeerd ingeschat. Je leek me meer van de duurdere merken. Maar dus gewoon casual?
goede smaak!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:26 schreef liefie_ het volgende:
jack& jones vind ik tof voor mannen
als ik een man was zou ik daar ook wel eens shoppen denk ik
Hij is zijn vrijdagavond aan het vrijhouden voor je! Gun hem dat plezier tochquote:
maar daar zie je het ook meteen aan af zeg maarquote:Op donderdag 16 april 2009 19:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik koop alles zoveel mogelijk bij H&M, Bershka, J&J etc... Dus merken komen er niet eens aan te pas. Alleen bij pakken vind ik kwaliteit belangrijk.
Ik wil me hip kleden, niet duur.![]()
ik wist het wel!!!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah, dan komen mijn tanden door de foon heen en bijt ik!
Beter dan zoals jij je verschuilen achter nietszeggende oneliners...quote:Op donderdag 16 april 2009 19:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, is het weer tijd om de waarheid volgens Joey (tm) te prediken?
* check!quote:
Dat spul gaat tot XL en is nog eens gebouwd op ethiopiers ook nogquote:Op donderdag 16 april 2009 19:26 schreef liefie_ het volgende:
jack& jones vind ik tof voor mannen
als ik een man was zou ik daar ook wel eens shoppen denk ik
converse ook trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |