quote:
quote:Met humor kan men de vrouwen het gemakkelijkst verleiden, want de meeste vrouwen lachen graag voordat ze beginnen te kussen.
Dat komt niet zo goed uit.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
redelijk. ga vanavond wel proberen te spelen. of kom jij me lekker verzorgen?
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:17 schreef Murmeli het volgende:
Alleen een man zou op de gedachte kunnen komen dat het geluk van de vrouw erin bestaat een man te dienen en plezieren.
quote:Als de vrouwen echt goed waren zou God er een hebben.
ik gooi nu mijn eigen glazen in maar ik vind hem ook wel briljantquote:
zaterdag heb ik collegequote:Op donderdag 16 april 2009 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat komt niet zo goed uit.
Zaterdag overdag heb ik wel tijd
enerop
Dat vind ik zielig. Van mij krijg jij een hele zwik nieuwe glazenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik gooi nu mijn eigen glazen in maar ik vind hem ook wel briljant
da;s liefquote:Op donderdag 16 april 2009 18:26 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat vind ik zielig. Van mij krijg jij een hele zwik nieuwe glazen
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat komt niet zo goed uit.
Zaterdag overdag heb ik wel tijd
enerop
quote:Teveel gevlei is spotternij.
oooh, diegene voro wie het bedoeld is begrijpt het welquote:Op donderdag 16 april 2009 18:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
da;s liefrotterdammers
![]()
he snuit, voor wat sorry?
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik dacht dat God een vrouw was...
ja maar ja maar ja maar...ik wil het ook wetenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oooh, diegene voro wie het bedoeld is begrijpt het wel
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:29 schreef mrbox het volgende:
Hey Joey is er weer![]()
Zo ik moet nog ff verder gaan met een rapport, maar heb zo geen zin er in
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:25 schreef MNR het volgende:
Als er geen vrouwen waren, waren er ook geen mannen
quote:We kunnen slechts over onze gebreken spreken met mensen die onze kwaliteiten kennen.
nee hoor, ik snap hem ook nietquote:Op donderdag 16 april 2009 18:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oooh, diegene voro wie het bedoeld is begrijpt het wel
Wat is iedereen vriendelijk vandaag. Volgens mij beledig ik niet genoeg meerquote:
Ow, ik ken jullie kwaliteiten wel. Ik ben er zeer over te sprekenquote:
jij wilt altijd alles weten, maar je krijgt niet altijd alles te weten!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar...ik wil het ook weten
Ben de rust zelve vandaagquote:
Hoer spelen op FOK! ?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, ik ken jullie kwaliteiten wel. Ik ben er zeer over te spreken
Hehe, die rust is dan weer snel vervlogenquote:
oh zeik mij maar af dan, ik heb toch al een kuthumeurquote:Op donderdag 16 april 2009 18:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat is iedereen vriendelijk vandaag. Volgens mij beledig ik niet genoeg meer.
Hallo murm
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, ik ken jullie kwaliteiten wel. Ik ben er zeer over te spreken
quote:Als een man de bloemetjes buitenzet, bewaart hij één bosje om bij thuiskomst aan zijn vrouw te geven.
Waarom dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh zeik mij maar af dan, ik heb toch al een kuthumeur
en wanneer ga je hierover aan mij je excuses aanbieden?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij wilt altijd alles weten, maar je krijgt niet altijd alles te weten!
Dan kan ik jou al van mijn lijstje schrappen dus.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor, ik snap hem ook niet
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
quote:Een depressie kan het zand zijn dat de parel maakt.
Wat een gezever zegquote:
Awww... die is liefquote:
quote:
ik ben helemaal niet depressief daar heb ik pillen voorquote:
Klap van de realiteit gekregen..? Opeens weet je het... Je zit naast een dikke kale homo...quote:Op donderdag 16 april 2009 18:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Weg rust.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Klap van de realiteit gekregen..? Opeens weet je het... Je zit naast een dikke kale homo...
Hij heeft optredens...quote:Op donderdag 16 april 2009 18:39 schreef JonKeL het volgende:
Heeft die sedan zichzelf trouwens om een boom gevouwen?
quote:
quote:Elke getrouwde man weet waarom ze aan orkanen vrouwennamen geven.
Ow Snuihuuiiiiiit! *puppy-eyes*quote:Op donderdag 16 april 2009 18:37 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als je dat had moeten weten dan had je dat ook geweten
Gaat heen met die puppy oogjes! daar kan ik toch niet tegen?!quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij heeft optredens...
[ afbeelding ]
[puppy-eye] Snuit? Ik heb niks te doen morgenavond.. Jij? [/puppy-eye]quote:Op donderdag 16 april 2009 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gaat heen met die puppy oogjes! daar kan ik toch niet tegen?!
en nee, Jonkel krijgt geen excuus!
Ik heb het hardstikke druk met smoesjes verzinnen voor als een of de andere babe me belt om mee te gaan stappen.. Dus sorry, te druk!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[puppy-eye] Snuit? Ik heb niks te doen morgenavond.. Jij? [/puppy-eye]
Mannen en vrouwen namen worden voor orkanen gebruikt...quote:
quote:
?quote:Een vrouw zal altijd het laatste woord hebben in een discussie.
Alles wat de man daarna nog zegt, is per definitie het begin van een
nieuwe discussie
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Klap van de realiteit gekregen..? Opeens weet je het... Je zit naast een dikke kale homo...
Rijk gevoel...quote:
Aja was jij niet degene die op air max loopt?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:50 schreef Rauw. het volgende:
Ik gooi er wel even een stuk goede muziek in
quote:
quote:Ik heb altijd het laatste woord: "Ja, schat."
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb het hardstikke druk met smoesjes verzinnen voor als een of de andere babe me belt om mee te gaan stappen.. Dus sorry, te druk!
Moet ik perse bellen?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb het hardstikke druk met smoesjes verzinnen voor als een of de andere babe me belt om mee te gaan stappen.. Dus sorry, te druk!
Och meid, je hebt iemand die je met een dikke glimlach op zijn gezicht vol blaft, dus zeur niet!quote:
Ben je moeder?quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aja was jij niet degene die op air max loopt?
Ok... Doe maar niet meer... Anders zal je hier langer zitten dan RZquote:
Leg uit?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok... Doe maar niet meer... Anders zal je hier langer zitten dan RZ.
quote:
quote:Gebed van DR34M3R: "Heer, deze keer vraag ik niets voor mezelf maar geef mijn moeder a.u.b. een knappe schoonzoon."
Ait max... Meer uitleg is niet nodig. Vallen vrouwen niet opquote:
Die kaktrutten van jou misschien niet inderdaadquote:Op donderdag 16 april 2009 18:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ait max... Meer uitleg is niet nodig. Vallen vrouwen niet op.
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och meid, je hebt iemand die je met een dikke glimlach op zijn gezicht vol blaft, dus zeur niet!
Ookquote:
Nee, pumpsquote:Op donderdag 16 april 2009 18:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ait max... Meer uitleg is niet nodig. Vallen vrouwen niet op.
quote:
quote:Een man die denkt dat hij verstandiger is dan zijn vrouw,heeft een zeer verstandige vrouw.
Tuurlijk mag jij een drama momentje hebben, maar je weet dat ik daar heel slecht tegen kan en dat er dan traantjes over mijn wang gaan biggelen! Dat moeten we niet hebben natuurlijk!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
mag ik ook eens een dramamomentje hebben?
[..]
Ook
Alles wat niet Anita heet zal erop afknappen. Sorry kan er weinig aan doen.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die kaktrutten van jou misschien niet inderdaad
oww.....quote:Op donderdag 16 april 2009 18:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tuurlijk mag jij een drama momentje hebben, maar je weet dat ik daar heel slecht tegen kan en dat er dan traantjes over mijn wang gaan biggelen! Dat moeten we niet hebben natuurlijk!
Als ze me niet op sportschoenen wil, wat moet het dan wel niet op zondagmiddag op m'n slippers in m'n trainingsbroekquote:Op donderdag 16 april 2009 18:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Alles wat niet Anita heet zal erop afknappen. Sorry kan er weinig aan doen.
Hmmm andere schoenen aan en neuken of zelfde schoenen en continu aan mn pik trekken...? Lastig...quote:Op donderdag 16 april 2009 19:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als ze me niet op sportschoenen wil, wat moet het dan wel niet op zondagmiddag op m'n slippers in m'n trainingsbroek
Als ze me niet wil hebben zoals ik ben dan geef ik er liever zelf een slinger aanquote:Op donderdag 16 april 2009 19:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hmmm andere schoenen aan en neuken of zelfde schoenen en continu aan mn pik trekken...? Lastig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |