Met goede feedback help je mensen en dat valt niet in het plaatje egoïstisch wellicht dat je het daarom zo weinig zietquote:Op donderdag 16 april 2009 17:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Das makkelijker gezegd dan gedaan... kritiek leveren is namelijk veeeel makkelijker dan met alternatieven op de proppen te komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Doe mij zo'n "verstandige mij"!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:31 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga naar school![]()
Damn, ik wil weer spijbelen. Maar "verstandige mij" laat dat niet toe! Ciao!
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik mis de sex in de TTIk niet alleen in de TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik mis de sex in de TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was bewust. Maar als je die zo erg mist, denk jij de met en bezig er toch gewoon bij?quote:Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
"Verstandige Ludo" Alsjeblieftquote:
Het was zeker een rogue die al de hele tijd achter je stealthe, te wachten op het juiste moment om je te backstabbenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nah we kenden hem wel een paar weekjes van world of warcraft (bite me, im a nerd) en dat was gewoon gezellig ouwehoeren, en om dan ineens je kersverse ex 2 weken later met die kerel rond te zien lopen. Au.
Maar als ik goede feedback wil ga ik wel naar mijn vrienden of naar een topic die zich echt richt op dat probleem... Ik ga niet hier om feedback vragen omdat dit topic voor mij gewoon het "gezellige" topic is... (over het algemeen)quote:Op donderdag 16 april 2009 17:30 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Met goede feedback help je mensen en dat valt niet in het plaatje egoïstisch wellicht dat je het daarom zo weinig ziet
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik doe het even op de KF manier:
Goed, ik liep dus van het werk naar huis op m'n brand new Air Max (140 euro bij de Coach sport) en in de verte zag ik een lekkere blondine aan komen fietsen, haar titties bouncden lichtelijk door de klinkerstraat waar ze op reed. Toen ze eenmaal dichterbij kwam zag ze hoe ik haar uitkleedde met 'r ogen,
Waarop ik met n sneaky knipoog en lachje; Hai! zei.
Mevrouw diggte me wel degelijk want ze zei met een onwijs gelukkige blik; Hoi! terug,
Toen ik 4 meter verder achterom keek zag ik haar ook achterom kijken met nog steeds die zelfde zielsgelukkige blik!
Vervolgens kom ik een vage-vriend tegen, die me van verre aan voelt komen shinen door mijn paarse aura...
Vervolgens zegt hij: Kijkaan, daar heb je de keizer van Emmermeer! (afgaande op mijn chin-up way of walking.)
Nou, dat zijn toch dingen die je graag meemaakt!
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het was zeker een rogue die al de hele tijd achter je stealthe, te wachten op het juiste moment om je te backstabben?
Ik heb dat spel ook gespeeld
Je hebt ook nog niet gePM't hequote:
Ik ga zo beginnen met vier dagen bijna non-stop bier drinken. The horror.quote:
Waarom heb ik nu een MI van een slap wapperhandje bij je?quote:
Jouw leven is echt kut, of niet?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga zo beginnen met vier dagen bijna non-stop bier drinken. The horror..
Grrr, ik was ook undead priestquote:Op donderdag 16 april 2009 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Het is wel een aparte kerel, speelt undead priest terwijl hij zelf groot en dik is
Ik heb medelijden met je!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:36 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu een MI van een slap wapperhandje bij je?
Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb afgelopen maandag in een dronken bui mijn account weer geactiveerd...quote:Op donderdag 16 april 2009 17:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Grrr, ik was ook undead priest
Heel TBC geraid op het hoogste niveaumaar ben echt zo blij dat ik gestopt ben met dat spel...
Heb mijn account nog wel
Eet ze!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat lekker brood met aardbeitjes eten...
Ik ookquote:
Nou ja.. de manier van begroeten van dawg natuurlijkquote:Op donderdag 16 april 2009 17:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je!![]()
[..]!
Vanwaar dat?
join the clubquote:Op donderdag 16 april 2009 17:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik zit vandaag ook zonder
Mag een man een andere man niet meer begroeten?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou ja.. de manier van begroeten van dawg natuurlijk.
Ik heb nog een Troll rogue op level 70...quote:Op donderdag 16 april 2009 17:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb afgelopen maandag in een dronken bui mijn account weer geactiveerd...![]()
Ja natuurlijk wel. Maar ik moet gewoon leren lezen zie ik.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mag een man een andere man niet meer begroeten?
Verse worst, met een sausje?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
join the club![]()
Iemand nog lekkere suggesties voor het avondeten?
Je moet je naam veranderen in KudScammert!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb nog een Troll rogue op level 70...
Met de fist weapons van A'Dal![]()
[ afbeelding ]
En full S4 arena gear
Ik heb wel 1x iets naaierigs gedaan...
Mijn account tekoop gezet.
250 euro gekregen...
Blizzard gemaild dat toen ik terug kwam van vakantie mijn account gehacked was...
mijn ID kaartje ingescand, en gemaild samen met de CD-key van het spel...
Toen kreeg ik mijn account ook nog terug
Oh oh oh.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel. Maar ik moet gewoon leren lezen zie ik.
Ik las "O, dawg" ipv "Q, dawg".![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel. Maar ik moet gewoon leren lezen zie ik.
Ik las "O, dawg" ipv "Q, dawg".![]()
![]()
Ik zei toch dat ik gaar was. Maar nu mag ik naar huis, dus dat komt wel goed. Ik zal eens kijken wat de AH voor makkelijks en toch lekkers voor me heeft liggen.quote:
Je hebt geen idee, je hebt geen idee. Dingen! Met bier! Heel veel bier. En met lekkere chicks.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jouw leven is echt kut, of niet?![]()
Ga je doen?
Nou ja, vandaar dat wapperhandje dus.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel redelijk ver gaan ja.
quote:Vrouwen zijn de beste psychiaters tot ze verliefd worden. Van dan af zijn ze de beste patienten.
Stoommaaltijd Kip/Mozzaralla met Spinazie!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik gaar was. Maar nu mag ik naar huis, dus dat komt wel goed. Ik zal eens kijken wat de AH voor makkelijks en toch lekkers voor me heeft liggen.
Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt geen idee, je hebt geen idee. Dingen! Met bier! Heel veel bier. En met lekkere chicks..
Damn Ado, echt even wennen aan je nieuwe Ava...quote:
Wat voor gelegenheid is dit dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt geen idee, je hebt geen idee. Dingen! Met bier! Heel veel bier. En met lekkere chicks..
Ik had mijn baard moeten laten staan?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Damn Ado, echt even wennen aan je nieuwe Ava...
Denk de hele tijd dat je een vrouw bent. Weet ook niet waarom ik het daarmee associeer.
Mijne is oud!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:50 schreef Murmeli het volgende:
zo, thuis...
ik raak ook helemaal in de war van al die nieuwe ava's
ja jou herken ik tenminste nog...quote:
quote:Vrouwen raden alles juist en als ze zich vergissen betekent dit dat ze nagedacht hebben.
Wat klinkt dat heerlijk NLP-verantwoord!quote:
Dat zal het zijn. Of er was een vrouw met een soortgelijke ava.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik had mijn baard moeten laten staan?
MNR!quote:
Sommige ideeën om naar de overkant te komen zijn wel geniaal, alleen niet goed uitgevoerd of uitgedachtquote:Op donderdag 16 april 2009 17:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja jou herken ik tenminste nog...
Trouwens KF, grappig filmpje, dombo's
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:51 schreef KudFokker het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eroefening_fail.html
Ik heb er nu al zin in, de AMO
quote:Vrouwen zijn als water, je kunt ze in drie toestanden aantreffen: kokend, bevroren of verdampt.
quote:
quote:Een intelligent meisje is een meisje dat er altijd zal voor zorgen dat ze minder lijkt te weten dan de man waarmee ze net aan het praten is.
quote:
hee dawgje.... volgens mij moet ik jou nog pmmen...quote:
Hey Murm. Je moet niks.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hee dawgje.... volgens mij moet ik jou nog pmmen...
(ik ben daar niet zo goed in zeg maar)
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waar haal jij al die teksten vandaan adootje?
quote:Praat niet alleen maar uit ervaring, zwijg ook al eens uit ervaring.
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:01 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
Hoe komen jullie aan die leuke quotes? Ze zijn echt leuk
quote:Humor is slechts een komische manier om serieus te zijn.
quote:
quote:Etenstijd is wanneer de kinderen gaan zitten om verder te eten.
quote:Mannen spelen het spel, vrouwen kennen de eindstand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:12 schreef KudFokker het volgende:
Is het opscheppen als je zegt dat je zelf vind dat je best netjes kan zingen?
Ik ben daar net achtergekomen
Die zat ik net op de gitaar te spelen, en begon mee te zingen
quote:Blaas u op, en iedereen voelt lust tot prikken.
Ik zou niet durven heb ik straks een boze JB achter mij aan.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zeg niet dat je t ermee eens bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |