vertel?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:52 schreef Feitosa het volgende:
Geweldig hoe transparant mensen zijn bedenk ik me als ik hier het topic lees.
ow sorry ik dacht dat zij en die nieuwe kerel vrienden werden of zoietsquote:Op donderdag 16 april 2009 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
We hebben er over gepraat, dingen geprobeerd te veranderen, nieuwe start etc., maar het kwam toch altijd weer op dat punt uit
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed dat je dat er even bij zet. Speciaal voor KF gedaan?
Ik kan me voorstellen dat zoiets hard aan komt ja...quote:Op donderdag 16 april 2009 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nah we kenden hem wel een paar weekjes van world of warcraft (bite me, im a nerd) en dat was gewoon gezellig ouwehoeren, en om dan ineens je kersverse ex 2 weken later met die kerel rond te zien lopen. Au.
DE REDEN DAT IK HIER BEN IS WEER ONLINEquote:Op donderdag 16 april 2009 16:57 schreef Nouk84 het volgende:
Even een uurtje "werken" (lees;bootjes vouwen) en gewoon een topic verder!
Nou, de mens is gewoon erg transparant qua communicatie. Bepaalde patronen zijn makkelijk te herkennen en zo kan je vrij makkelijk uit tekst halen wat de eigenlijke "bedoeling" van de persoon is zonder dat deze dit expliciet uit.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
PM's?? wat zijn dat??
sarcasme ik weet heul wel wat pm's zijn
ik haat world of warcraftquote:Op donderdag 16 april 2009 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nah we kenden hem wel een paar weekjes van world of warcraft (bite me, im a nerd) en dat was gewoon gezellig ouwehoeren, en om dan ineens je kersverse ex 2 weken later met die kerel rond te zien lopen. Au.
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
DE REDEN DAT IK HIER BEN IS WEER ONLINE![]()
Kijk helderheidquote:Op donderdag 16 april 2009 16:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
DE REDEN DAT IK HIER BEN IS WEER ONLINE![]()
ik snap wel wat je bedoeld want dat is gewoon algemeen bekend en zo (en een beetje vrouw weet goed hoe dat werkt zodat ze daar haar eigen voordeel mee kan doen duhquote:Op donderdag 16 april 2009 16:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nou, de mens is gewoon erg transparant qua communicatie. Bepaalde patronen zijn makkelijk te herkennen en zo kan je vrij makkelijk uit tekst halen wat de eigenlijke "bedoeling" van de persoon is zonder dat deze dit expliciet uit.
Lastig om het correct te verwoorden , maar goed.
Nu maak je me wel erg benieuwd naar je visie op sommige mensen adhv hun posts.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nou, de mens is gewoon erg transparant qua communicatie. Bepaalde patronen zijn makkelijk te herkennen en zo kan je vrij makkelijk uit tekst halen wat de eigenlijke "bedoeling" van de persoon is zonder dat deze dit expliciet uit.
Lastig om het correct te verwoorden , maar goed.
Neen nog nietsquote:Op donderdag 16 april 2009 17:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Die dingen die nu ineens wel beginnen te komen. Zomaar. Heel spontaan
Ik ben zo transparant als net gewassen ramenquote:Op donderdag 16 april 2009 17:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kijk helderheideen geheime agenda's enzo
De vriendin van een goeie vriend van mij was getrouwd met een gozer die dat ook alleen maar speelde, dat was de hoofdreden van hun scheidingquote:Op donderdag 16 april 2009 17:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik haat world of warcraft
ben ooit gedumpt voor iemand die hij kende via dat
ik vond het al een stom spel maar toen had ik echt zoiets van damn
het is een evil spelquote:Op donderdag 16 april 2009 17:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De vriendin van een goeie vriend van mij was getrouwd met een gozer die dat ook alleen maar speelde, dat was de hoofdreden van hun scheiding
Hij speelde alleen nog maar met de pc, ipv met haar
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik haat world of warcraft
ben ooit gedumpt voor iemand die hij kende via dat
ik vond het al een stom spel maar toen had ik echt zoiets van damn
Ze quote me!quote:
Het is allemaal zoo doorzichtig en oppervlakkig. Er zit niks in.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik snap wel wat je bedoeld want dat is gewoon algemeen bekend en zo (en een beetje vrouw weet goed hoe dat werkt zodat ze daar haar eigen voordeel mee kan doen duh) ik bedoelde meer geef eens een concreet voorbeeld dan van wat je nu zo op valt (en ergert? dat idee kreeg ik)
zo werkt het gewoon in de wereld, ook irlquote:Op donderdag 16 april 2009 17:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het is allemaal zoo doorzichtig en oppervlakkig. Er zit niks in.
Het komt te gemaakt over op mij en het stoot me op een of andere manier af.
Dat is opzich toch ook wel logisch dat het redelijk gemaakt is??? Veel mensen laten hier hun alter ego naar voren komen. Dat deel wat ze liever niet laten zien in de echte wereld. Ik ben hier ook een stuk arroganter dan ik daadwerkelijk benquote:Op donderdag 16 april 2009 17:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is maar waarmee je genoegen neemt.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zo werkt het gewoon in de wereld, ook irl
alleen valt het niet zo op dan
tja
ik vond het best wel kutquote:Op donderdag 16 april 2009 17:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
ik moest wel ff lachen hoor, hoe kansloos. Zoiets verwacht je niet, zeker met dat spel niet
pff wat een onzin, mensen zeggen altijd dingen volgens een bepaalde manier om bij een doel te komen (en 9 van de 10 keer een zeg maar egoistisch doel)quote:Op donderdag 16 april 2009 17:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is maar waarmee je genoegen neemt.
Kan ik me heel goed voorstellen, zo zie je maar het kan iedereen gebeurenquote:Op donderdag 16 april 2009 17:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vond het best wel kut
hoe kan ik nou verliezen van zo'n situatie zeg maar
ik vind mezelf daar stiekum iets te tof voordus dat was wel een knauw voor mn self image
Vertel!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:07 schreef Rauw. het volgende:
Ik heb zojuist 2!!! éckte éckte KF momenten meegemaakt op weg naar huis
WoW vind ik echt zoiets kansloos... vind ook die southpark aflevering ge wel dig over wow... hoe ze steeds dikker en kanslozer werden...quote:Op donderdag 16 april 2009 17:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vond het best wel kut
hoe kan ik nou verliezen van zo'n situatie zeg maar
ik vind mezelf daar stiekum iets te tof voordus dat was wel een knauw voor mn self image
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als je het echt ergens over wilt hebben, kan dat natuurlijk best. Maar dan moet je niet alleen maar kritiek leveren, kom eens met een alternatief?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is maar waarmee je genoegen neemt.
Das makkelijker gezegd dan gedaan... kritiek leveren is namelijk veeeel makkelijker dan met alternatieven op de proppen te komen...quote:Op donderdag 16 april 2009 17:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Als je het echt ergens over wilt hebben, kan dat natuurlijk best. Maar dan moet je niet alleen maar kritiek leveren, kom eens met een alternatief?
Ludootje leeft nog!!quote:
Ik doe het even op de KF manier:quote:
Uiteraard!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ludootje leeft nog!!
ohja dreamer... Milow staat dit jaar ook op parkpop
Sommige mensen praten om het praten en niet om de inhoud. Ik heb het idee dat mensen zich aangesproken voelen , maar ik pen gewoon neer hoe ik het hier vrij vaak ervaar.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Das makkelijker gezegd dan gedaan... kritiek leveren is namelijk veeeel makkelijker dan met alternatieven op de proppen te komen...
GMTAquote:
Ja, maar daar kan ik niet heen ivm de kids.quote:ohja dreamer... Milow staat dit jaar ook op parkpop
Oppervlakkigheid FTWquote:Op donderdag 16 april 2009 17:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ludo!quote:
Het lijstje gaat verder dan alleen inhoud hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 17:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Welke man wil er nou een vrouw met inhoud!![]()
Eten koken. Dat is veel belangrijker!
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Welke man wil er nou een vrouw met inhoud!![]()
Eten koken. Dat is veel belangrijker!
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ludo!
Het is nog licht en je bent nuchter, wat doe je hier?
Kztje leeft nog...quote:
dit was overigens geen kritiek op jou... een opmerking dat kritiek leveren gewoon makkelijker is dan het probleem aan te pakken...quote:Op donderdag 16 april 2009 17:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Sommige mensen praten om het praten en niet om de inhoud. Ik heb het idee dat mensen zich aangesproken voelen , maar ik pen gewoon neer hoe ik het hier vrij vaak ervaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |