vertel?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:52 schreef Feitosa het volgende:
Geweldig hoe transparant mensen zijn bedenk ik me als ik hier het topic lees.
ow sorry ik dacht dat zij en die nieuwe kerel vrienden werden of zoietsquote:Op donderdag 16 april 2009 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
We hebben er over gepraat, dingen geprobeerd te veranderen, nieuwe start etc., maar het kwam toch altijd weer op dat punt uit
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed dat je dat er even bij zet. Speciaal voor KF gedaan?
Ik kan me voorstellen dat zoiets hard aan komt ja...quote:Op donderdag 16 april 2009 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nah we kenden hem wel een paar weekjes van world of warcraft (bite me, im a nerd) en dat was gewoon gezellig ouwehoeren, en om dan ineens je kersverse ex 2 weken later met die kerel rond te zien lopen. Au.
DE REDEN DAT IK HIER BEN IS WEER ONLINEquote:Op donderdag 16 april 2009 16:57 schreef Nouk84 het volgende:
Even een uurtje "werken" (lees;bootjes vouwen) en gewoon een topic verder!
Nou, de mens is gewoon erg transparant qua communicatie. Bepaalde patronen zijn makkelijk te herkennen en zo kan je vrij makkelijk uit tekst halen wat de eigenlijke "bedoeling" van de persoon is zonder dat deze dit expliciet uit.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
PM's?? wat zijn dat??
sarcasme ik weet heul wel wat pm's zijn
ik haat world of warcraftquote:Op donderdag 16 april 2009 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nah we kenden hem wel een paar weekjes van world of warcraft (bite me, im a nerd) en dat was gewoon gezellig ouwehoeren, en om dan ineens je kersverse ex 2 weken later met die kerel rond te zien lopen. Au.
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
DE REDEN DAT IK HIER BEN IS WEER ONLINE![]()
Kijk helderheidquote:Op donderdag 16 april 2009 16:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
DE REDEN DAT IK HIER BEN IS WEER ONLINE![]()
ik snap wel wat je bedoeld want dat is gewoon algemeen bekend en zo (en een beetje vrouw weet goed hoe dat werkt zodat ze daar haar eigen voordeel mee kan doen duhquote:Op donderdag 16 april 2009 16:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nou, de mens is gewoon erg transparant qua communicatie. Bepaalde patronen zijn makkelijk te herkennen en zo kan je vrij makkelijk uit tekst halen wat de eigenlijke "bedoeling" van de persoon is zonder dat deze dit expliciet uit.
Lastig om het correct te verwoorden , maar goed.
Nu maak je me wel erg benieuwd naar je visie op sommige mensen adhv hun posts.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nou, de mens is gewoon erg transparant qua communicatie. Bepaalde patronen zijn makkelijk te herkennen en zo kan je vrij makkelijk uit tekst halen wat de eigenlijke "bedoeling" van de persoon is zonder dat deze dit expliciet uit.
Lastig om het correct te verwoorden , maar goed.
Neen nog nietsquote:Op donderdag 16 april 2009 17:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Die dingen die nu ineens wel beginnen te komen. Zomaar. Heel spontaan
Ik ben zo transparant als net gewassen ramenquote:Op donderdag 16 april 2009 17:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kijk helderheideen geheime agenda's enzo
De vriendin van een goeie vriend van mij was getrouwd met een gozer die dat ook alleen maar speelde, dat was de hoofdreden van hun scheidingquote:Op donderdag 16 april 2009 17:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik haat world of warcraft
ben ooit gedumpt voor iemand die hij kende via dat
ik vond het al een stom spel maar toen had ik echt zoiets van damn
het is een evil spelquote:Op donderdag 16 april 2009 17:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De vriendin van een goeie vriend van mij was getrouwd met een gozer die dat ook alleen maar speelde, dat was de hoofdreden van hun scheiding
Hij speelde alleen nog maar met de pc, ipv met haar
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik haat world of warcraft
ben ooit gedumpt voor iemand die hij kende via dat
ik vond het al een stom spel maar toen had ik echt zoiets van damn
Ze quote me!quote:
Het is allemaal zoo doorzichtig en oppervlakkig. Er zit niks in.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik snap wel wat je bedoeld want dat is gewoon algemeen bekend en zo (en een beetje vrouw weet goed hoe dat werkt zodat ze daar haar eigen voordeel mee kan doen duh) ik bedoelde meer geef eens een concreet voorbeeld dan van wat je nu zo op valt (en ergert? dat idee kreeg ik)
zo werkt het gewoon in de wereld, ook irlquote:Op donderdag 16 april 2009 17:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het is allemaal zoo doorzichtig en oppervlakkig. Er zit niks in.
Het komt te gemaakt over op mij en het stoot me op een of andere manier af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |