quote:Vrouwen zijn de beste psychiaters tot ze verliefd worden. Van dan af zijn ze de beste patienten.
Stoommaaltijd Kip/Mozzaralla met Spinazie!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik gaar was. Maar nu mag ik naar huis, dus dat komt wel goed. Ik zal eens kijken wat de AH voor makkelijks en toch lekkers voor me heeft liggen.
Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt geen idee, je hebt geen idee. Dingen! Met bier! Heel veel bier. En met lekkere chicks..
Damn Ado, echt even wennen aan je nieuwe Ava...quote:
Wat voor gelegenheid is dit dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt geen idee, je hebt geen idee. Dingen! Met bier! Heel veel bier. En met lekkere chicks..
Ik had mijn baard moeten laten staan?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Damn Ado, echt even wennen aan je nieuwe Ava...
Denk de hele tijd dat je een vrouw bent. Weet ook niet waarom ik het daarmee associeer.
Mijne is oud!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:50 schreef Murmeli het volgende:
zo, thuis...
ik raak ook helemaal in de war van al die nieuwe ava's
ja jou herken ik tenminste nog...quote:
quote:Vrouwen raden alles juist en als ze zich vergissen betekent dit dat ze nagedacht hebben.
Wat klinkt dat heerlijk NLP-verantwoord!quote:
Dat zal het zijn. Of er was een vrouw met een soortgelijke ava.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik had mijn baard moeten laten staan?
MNR!quote:
Sommige ideeën om naar de overkant te komen zijn wel geniaal, alleen niet goed uitgevoerd of uitgedachtquote:Op donderdag 16 april 2009 17:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja jou herken ik tenminste nog...
Trouwens KF, grappig filmpje, dombo's
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:51 schreef KudFokker het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eroefening_fail.html
Ik heb er nu al zin in, de AMO
quote:Vrouwen zijn als water, je kunt ze in drie toestanden aantreffen: kokend, bevroren of verdampt.
quote:
quote:Een intelligent meisje is een meisje dat er altijd zal voor zorgen dat ze minder lijkt te weten dan de man waarmee ze net aan het praten is.
quote:
hee dawgje.... volgens mij moet ik jou nog pmmen...quote:
Hey Murm. Je moet niks.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hee dawgje.... volgens mij moet ik jou nog pmmen...
(ik ben daar niet zo goed in zeg maar)
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waar haal jij al die teksten vandaan adootje?
quote:Praat niet alleen maar uit ervaring, zwijg ook al eens uit ervaring.
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:01 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
Hoe komen jullie aan die leuke quotes? Ze zijn echt leuk
quote:Humor is slechts een komische manier om serieus te zijn.
quote:
quote:Etenstijd is wanneer de kinderen gaan zitten om verder te eten.
quote:Mannen spelen het spel, vrouwen kennen de eindstand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:12 schreef KudFokker het volgende:
Is het opscheppen als je zegt dat je zelf vind dat je best netjes kan zingen?
Ik ben daar net achtergekomen
Die zat ik net op de gitaar te spelen, en begon mee te zingen
quote:Blaas u op, en iedereen voelt lust tot prikken.
Ik zou niet durven heb ik straks een boze JB achter mij aan.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zeg niet dat je t ermee eens bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |