Dat bedoel ik: ze zijn zo zoet, dat:quote:Op donderdag 16 april 2009 15:56 schreef liefie_ het volgende:
stel je niet zo aan joheen teken van zwakte
Ze zijn gewoon lekker
Breezers trouwens ook
PussyJuice Alcoholicquote:Op donderdag 16 april 2009 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het wordt steeds verleidelijker om toch te komen
Ik zie het voordeel niet van een alcoholisch drankje t.o.v. een gewoon drankje.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
er zijn ook geen drankjes die je lekker vind?
een cocktailtje (ik zei cock) ofzo is erg genieten hoor
afgelopen weekend was ik bij zijn chickquote:Op donderdag 16 april 2009 16:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
bij wie was je afgelopen weekend dan?
Griep, met dit weer? Knawp.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:50 schreef dawg het volgende:
[..]Trutje.
![]()
Gewoon een beetje grieperig.
Ow... Ik ben nog niet zo verrekte handig met Photoshop neequote:Op donderdag 16 april 2009 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
nu issie eng!
ik vond die oude een toffe foto.... zo met je ogen.... maar dit is gewoon kinderMSpaintplaatje ofzo
O, laat maarquote:Op donderdag 16 april 2009 16:03 schreef zbbrox het volgende:
[..]
"wedden dat die snookerbal ook past" zbbrox tegen djayzz, kijkend naar gebonden slachtoffer op de pooltafel
Die van die foto's?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
afgelopen weekend was ik bij zijn chick
Hohoho... dat heb ik dus niet gezegd... ik heb bier geprobeerd (en me niet beperkt tot 1 merk) en "cocktails voor homo's" heb ik al helemaal niet gezegd...quote:Op donderdag 16 april 2009 15:58 schreef rival het volgende:
mannen die dit soort dingen zeggen. ow ik drink whiskey, bier is voor mietjes. cocktails voor homo's maar een beetje onzeker![]()
ik drink namelijk wat ik lekker vind, niet wat mannelijk of sterk zou moeten zijn
Wat JB² (Janies is JB) bedoelt is denk ik: dat je niet moet opscheppen over iets waar niet over op te scheppen valt ?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:07 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Hohoho... dat heb ik dus niet gezegd... ik heb bier geprobeerd (en me niet beperkt tot 1 merk) en "cocktails voor homo's" heb ik al helemaal niet gezegd...
Ik vind gewoon dat je maar gewoon priklimonade moet drinken als je dol bent op zoet en geen breezers (omdat dat zo 'stoer' is)...
quote:
Jullie zijn allemaal autisten!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Onder druk van het halve topic bezwijkt hij vast wel.
Alcoholaatjesquote:
Alcohol verlaagt drempels.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zie het voordeel niet van een alcoholisch drankje t.o.v. een gewoon drankje.
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
afgelopen weekend was ik bij zijn chick
ja en? zoet is heerlijkquote:Op donderdag 16 april 2009 16:04 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Dat bedoel ik: ze zijn zo zoet, dat:
1. Je tanden ter plekke verrotten
2. Je proeft de alcohol niet. Daarom zijn de kroegen na 12 uur stampvol met dronken breezer-users (ik wilde eerst iets anders typen, maar laat ik het maar netjes houden).
Mijn aanwezigheid op een volgende keer hangt geheel van deze komende meet af.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, laat maar
Ik kom wel een keer als jij er niet bij bent
ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand dusquote:Op donderdag 16 april 2009 16:06 schreef KudFokker het volgende:
Heeft iemand anders dat ook ?
Dat als je een appel eet, dat je wangen gaan plakken?
Ik weet het, het klinkt wack...
sjorry ik drink geen alcohol....quote:
hey welkom adoquote:Op donderdag 16 april 2009 16:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn allemaal autisten!Bang voor verandering!
Noem Jan-Beton gewoon Jan-Beton, dit is heel verwarrend zo, ook met dat 2tje erbijquote:Op donderdag 16 april 2009 16:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat JB² (Janies is JB) bedoelt is denk ik: dat je niet moet opscheppen over iets waar niet over op te scheppen valt ?
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Krentje!![]()
Ja, dat vond ik zelf ook wel.
Precies... ik drink niet zo vaak alcohol, omdat ik dan moet rijden.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:08 schreef KudFokker het volgende:
Wat JB² (Janies is JB) bedoelt is denk ik: dat je niet moet opscheppen over iets waar niet over op te scheppen valt ?
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn allemaal autisten!Bang voor verandering!
ik heb je ook niet letterlijk gequote!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:07 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Hohoho... dat heb ik dus niet gezegd... ik heb bier geprobeerd (en me niet beperkt tot 1 merk) en "cocktails voor homo's" heb ik al helemaal niet gezegd...
Ik vind gewoon dat je maar gewoon priklimonade moet drinken als je dol bent op zoet en geen breezers (omdat dat zo 'stoer' is)...
wie zegt dat iedereen dat drinkt omdat het stoer isquote:Op donderdag 16 april 2009 16:07 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Will do, excuses moedersquote:Op donderdag 16 april 2009 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Noem Jan-Beton gewoon Jan-Beton, dit is heel verwarrend zo, ook met dat 2tje erbij
Als jij dit soort verwachtingen ervan hebt, zal et wel tegenvallenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:09 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid op een volgende keer hangt geheel van deze komende meet af.
Die Smirnoff ice is af en toe inderdaad soms best goed te baften jaquote:Op donderdag 16 april 2009 16:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wie zegt dat iedereen dat drinkt omdat het stoer is
op je 23ste is een breezer echt niet meer stoermaar wel lekker!
nou ja de groene dan, verder ben ik meer van die smirnoff flesjes hmmm heerlijk
zo lief een vriendinnetje van me haalt altijd van die smirnoff in grote flessen in huis als ik kom eten ipv wijn of zo omdat ik dat gewoon liever heb
JB en J-B kan toch?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Noem Jan-Beton gewoon Jan-Beton, dit is heel verwarrend zo, ook met dat 2tje erbij
ik vind een aangeschoten toestand wel leukquote:Op donderdag 16 april 2009 16:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zie het voordeel niet van een alcoholisch drankje t.o.v. een gewoon drankje.
Haha!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hoelang heb je er al Lawst van?
Ik Stowp er nu mee.
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
ja!Het is dus weer goed gepraat? Je hebt hem gezegd dat hij zich kinderachtig heeft gedragen enz?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eindelijk iemand die me geen idioot vind!quote:
Pisang ambon of Sambukaquote:Op donderdag 16 april 2009 16:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
eindelijk iemand die me geen idioot vind!
net maar ff snel vriendje gebelt voor een fles 7 up, ik ga vanavond lekker mixjes drinken
met blue dinges en die groene
lekker joh
Als je een keer echt wil genieten, Boswandeling, Blue Curacao en 7-up..quote:Op donderdag 16 april 2009 16:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
net maar ff snel vriendje gebelt voor een fles 7 up, ik ga vanavond lekker mixjes drinken
lekker joh
ik ken fernandez niet (net gegoogled), maar nu verandert mijn beeld van je: je weet tenminste waar je mee bezig bentquote:Op donderdag 16 april 2009 16:09 schreef liefie_ het volgende:
ja en? zoet is heerlijk
ik drink overdag ook het liefst dingen als fernandez
Ik heb ook meestal smirnoff Icequote:Op donderdag 16 april 2009 16:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
lekker joh
De volgende dag is er nog iets groens als je achterom kijktquote:Op donderdag 16 april 2009 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
daar wordt je groen vanben ik in de vakantie achter gekomen
World of Warcraft avatar is not-done...quote:Op donderdag 16 april 2009 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Halve noob hier, dus vul het maar ff in
De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 25
# Sekse? Man
# Woonplaats/ regio? Zoetermeer
# Interesses? Vrouwen![]()
# Seksuele voorkeur? Vrouwen![]()
# Lengte en postuur? 1.92m, vrij dun
# Hoe lang single? 10 maanden
Dus hoi
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 25
# Sekse? Man
Dus hoi
he jammer de boswandeling is opquote:Op donderdag 16 april 2009 16:18 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als je een keer echt wil genieten, Boswandeling, Blue Curacao en 7-up..
Dat heet niet voor niets "orgasme"
nee, euhmm dat ie boos was was dinsdag.. dus dat we bij haar waren was daarvoor.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is dus weer goed gepraat? Je hebt hem gezegd dat hij zich kinderachtig heeft gedragen enz?
dat bedoelde ikquote:Op donderdag 16 april 2009 16:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
De volgende dag is er nog iets groens als je achterom kijkt
Die moet je een keer bestellen wanneer Nouk weer eens achter de bar staat:quote:Op donderdag 16 april 2009 16:18 schreef Rauw. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
World of Warcraft avatar is not-done...
Een World of Warcraft avatar herkennen is tevens ook not-done
Maar welkom !!
En dan orgasme met goed veel ijsquote:Op donderdag 16 april 2009 16:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
he jammer de boswandeling is op
En die razz dinges wil ik nog steeds eens proeven ja
Ik vind blueberry ook echt heeeerlijk
Ik was er niet zekerquote:Op donderdag 16 april 2009 16:14 schreef KudFokker het volgende:
Even tussendoor
Mag ik even melden dat ik het vandaag een van de leukere middagjes op Fok! [singles] tot nu toe vond?
Jij bent JB * Bengeltje JB aai over bolletjes geeft.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kan ook...
Maar dan nog
IK ben JB, hoe je het dan ook schrijft
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 25
# Sekse? Man
Dus hoi
razz met fanta, raketjes ijs smaakquote:Op donderdag 16 april 2009 16:20 schreef liefie_ het volgende:
En die razz dinges wil ik nog steeds eens proeven ja
Ik ben ooit eens kwaad aangekeken (understatement) door een barvrouw toen ik dat zei...quote:Op donderdag 16 april 2009 16:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die moet je een keer bestellen wanneer Nouk weer eens achter de bar staat:
" Hey Nouk ! doe maar mij een orgasme !"
Doe mij maar de Multiple Screaming Orgasmquote:Op donderdag 16 april 2009 16:18 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik zat precies hetzelfde te denkenquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
nee, euhmm dat ie boos was was dinsdag.. dus dat we bij haar waren was daarvoor.
gisteren heb ik hem gezien en er leek niks aan de hand van zijn kant, wist niet hoe ik het gesprek moest beginnen dus heb me mond maar gehouden.....
ja ik weetet..
En wat is dat?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:22 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Doe mij maar de Multiple Screaming Orgasm
ja ik doe dus altijd blueberry fanta is het zelfde of iig ook raketijsquote:
shopse!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:22 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow het is bijna tijd.. zo lekker naar huisff lekker shoppen vanaaf
quote:
Is 1 van de recepten. Ik heb hem wel eens gedronken omdat ik het alleen maar leuk vond zoiets te bestellenquote:vodka
Bailey's Irish Cream
tia maria
vanilla ice cream
chocolate
put ice-cream and other ingredients ex choc sauce into blender with ice. Pour choc sauce round inside of cocktail glass pour contents of blender into glass. Spray fresh cream on top and top off with sprinkles of choc flake.
Die ze in een half uurtje leeg drinkt en vraagt of er nog een fles ranja isquote:Op donderdag 16 april 2009 16:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook meestal smirnoff Ice
ik kan toch ook al mijn argumenten goed onthouden en die gebruiken mocht er in de toekomst iets soortgelijks gebeuren...quote:
die had ik laatst in roemenie! en een banana choclate ding (geen idee wat er in ging maar ze waren heeeeeeeeeerlijk)quote:
Dat schreeuwt rebound. Of gedumpt om een ander?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb sinds afgelopen zaterdag weer es contact met mn ex, best raar eigenlijk dat we elkaaar zo'n 9 maanden lang genegeerd hebben, alhoewel ik echt even geen behoefte had om haar, twee weken nadat het uit was, met een nieuwe vriend te zien...
Ik las dit en dacht KF-post, maar daar was ie niet uitgebreid genoeg voor.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens kwaad aangekeken (understatement) door een barvrouw toen ik dat zei...
Maar ze was nieuw, dus ik heb het even netjes uitgelegd![]()
Haar collega kwam trouwens niet meer bij
Ik sprak mijn ex aan op msn! Zo wat een scheldpartij kreeg ik over mij heen zeg!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb sinds afgelopen zaterdag weer es contact met mn ex, best raar eigenlijk dat we elkaaar zo'n 9 maanden lang genegeerd hebben, alhoewel ik echt even geen behoefte had om haar, twee weken nadat het uit was, met een nieuwe vriend te zien...
dan zou er bij staan, toen ze hem begreep begon ze te blozen en in haar haar te draaien!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik las dit en dacht KF-post, maar daar was ie niet uitgebreid genoeg voor.
Liefdequote:Op donderdag 16 april 2009 16:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik sprak mijn ex aan op msn! Zo wat een scheldpartij kreeg ik over mij heen zeg!
In Rotterdam weet ik in iedergeval dat je ze hier kan halen: http://www.breakaway.nl/quote:Op donderdag 16 april 2009 16:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die had ik laatst in roemenie! en een banana choclate ding (geen idee wat er in ging maar ze waren heeeeeeeeeerlijk)
Ik zat er zelf ook al over te twijfelen of hij niet té KF was...quote:Op donderdag 16 april 2009 16:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik las dit en dacht KF-post, maar daar was ie niet uitgebreid genoeg voor.
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je haar zo mooi vind
Post eensquote:Op donderdag 16 april 2009 16:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik sprak mijn ex aan op msn! Zo wat een scheldpartij kreeg ik over mij heen zeg!
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
dan zou er bij staan, toen ze hem begreep begon ze te blozen en in haar haar te draaien!
ow trouwens, het drankje was 10 euro 50
Dat hele fenomeen "ex" vind ik maar raar. Het ene moment ben je stapelgek op elkaar, het andere moment wil je elkaar doodmaken.quote:
Waarom spreek je haar ook aan, het lef.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
ik doe veel voor een lekker drankje maar naar rotterdam gaan gaat me echt wat te verquote:Op donderdag 16 april 2009 16:30 schreef JonKeL het volgende:
[..]
In Rotterdam weet ik in iedergeval dat je ze hier kan halen: http://www.breakaway.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |