hey welkom adoquote:Op donderdag 16 april 2009 16:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn allemaal autisten!Bang voor verandering!
Noem Jan-Beton gewoon Jan-Beton, dit is heel verwarrend zo, ook met dat 2tje erbijquote:Op donderdag 16 april 2009 16:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat JB² (Janies is JB) bedoelt is denk ik: dat je niet moet opscheppen over iets waar niet over op te scheppen valt ?
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Krentje!![]()
Ja, dat vond ik zelf ook wel.
Precies... ik drink niet zo vaak alcohol, omdat ik dan moet rijden.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:08 schreef KudFokker het volgende:
Wat JB² (Janies is JB) bedoelt is denk ik: dat je niet moet opscheppen over iets waar niet over op te scheppen valt ?
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn allemaal autisten!Bang voor verandering!
ik heb je ook niet letterlijk gequote!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:07 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Hohoho... dat heb ik dus niet gezegd... ik heb bier geprobeerd (en me niet beperkt tot 1 merk) en "cocktails voor homo's" heb ik al helemaal niet gezegd...
Ik vind gewoon dat je maar gewoon priklimonade moet drinken als je dol bent op zoet en geen breezers (omdat dat zo 'stoer' is)...
wie zegt dat iedereen dat drinkt omdat het stoer isquote:Op donderdag 16 april 2009 16:07 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Hohoho... dat heb ik dus niet gezegd... ik heb bier geprobeerd (en me niet beperkt tot 1 merk) en "cocktails voor homo's" heb ik al helemaal niet gezegd...
Ik vind gewoon dat je maar gewoon priklimonade moet drinken als je dol bent op zoet en geen breezers (omdat dat zo 'stoer' is)...
Will do, excuses moedersquote:Op donderdag 16 april 2009 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Noem Jan-Beton gewoon Jan-Beton, dit is heel verwarrend zo, ook met dat 2tje erbij
Als jij dit soort verwachtingen ervan hebt, zal et wel tegenvallenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:09 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid op een volgende keer hangt geheel van deze komende meet af.
Die Smirnoff ice is af en toe inderdaad soms best goed te baften jaquote:Op donderdag 16 april 2009 16:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wie zegt dat iedereen dat drinkt omdat het stoer is
op je 23ste is een breezer echt niet meer stoermaar wel lekker!
nou ja de groene dan, verder ben ik meer van die smirnoff flesjes hmmm heerlijk
zo lief een vriendinnetje van me haalt altijd van die smirnoff in grote flessen in huis als ik kom eten ipv wijn of zo omdat ik dat gewoon liever heb
JB en J-B kan toch?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Noem Jan-Beton gewoon Jan-Beton, dit is heel verwarrend zo, ook met dat 2tje erbij
ik vind een aangeschoten toestand wel leukquote:Op donderdag 16 april 2009 16:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zie het voordeel niet van een alcoholisch drankje t.o.v. een gewoon drankje.
Haha!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hoelang heb je er al Lawst van?
Ik Stowp er nu mee.
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
ja!Het is dus weer goed gepraat? Je hebt hem gezegd dat hij zich kinderachtig heeft gedragen enz?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eindelijk iemand die me geen idioot vind!quote:
Pisang ambon of Sambukaquote:Op donderdag 16 april 2009 16:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
eindelijk iemand die me geen idioot vind!
net maar ff snel vriendje gebelt voor een fles 7 up, ik ga vanavond lekker mixjes drinken
met blue dinges en die groene
lekker joh
Als je een keer echt wil genieten, Boswandeling, Blue Curacao en 7-up..quote:Op donderdag 16 april 2009 16:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
net maar ff snel vriendje gebelt voor een fles 7 up, ik ga vanavond lekker mixjes drinken
lekker joh
ik ken fernandez niet (net gegoogled), maar nu verandert mijn beeld van je: je weet tenminste waar je mee bezig bentquote:Op donderdag 16 april 2009 16:09 schreef liefie_ het volgende:
ja en? zoet is heerlijk
ik drink overdag ook het liefst dingen als fernandez
Ik heb ook meestal smirnoff Icequote:Op donderdag 16 april 2009 16:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
lekker joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |