Station is 15 minuten lopen... Dag meisjequote:Op donderdag 16 april 2009 15:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Precies. En dan is ze boos en gefrustreerd omdat je geen belangstelling voor haar hebt.
Iers bocht, en ik maar gewoon dapper doordrinken hequote:
En een rosé biertje of een Desperado dan dames ?quote:
En wat denk je dan dat meisje zegt?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Station is 15 minuten lopen... Dag meisje![]()
zeg ik dan
Alcohol.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En een rosé biertje of een Desperado dan dames ?
SUKKEL! of iets in die trendquote:Op donderdag 16 april 2009 15:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En wat denk je dan dat meisje zegt?
Daar heb ik maar 1 hand voor nodigquote:Op donderdag 16 april 2009 15:31 schreef mrbox het volgende:
Waar is iedereen zo ineensFappen op foto's van liefie_ ?
Mijn schuldquote:Op donderdag 16 april 2009 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
op aanraden van dit topic heb ik dat vorig weekend gedronken
Heb ik ook geprobeerd... Dat vond ik ook niet lekker!quote:
wat een horror!quote:Op donderdag 16 april 2009 15:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mijn schuld
Maar het beviel dus niet?
Welk merk had je?
Ik heb anders nog geen foto van d'r gevonden, hoorquote:
Ik kiek geen ploatjes op het werk. Zit straks iedereen te fokken.quote:
Ik zou dat ook een keer moeten proberen, want ik merk dat ik een buikje begin te krijgen van het bier...quote:Op donderdag 16 april 2009 15:32 schreef Jan-Beton het volgende:
KF: Desperados heb ik (nog) niet gehad... Wat voor bier ik probeerde, het smaakte me allemaal te slap en ik krijg er een droge bek van. Nee... ik drink liever whisk(e)y. Dan proef je tenminste de alcohol, gemalte gerst of granenEn natuurlijk NIET on-the-rocks (de kerel het watje die DAT bedacht heeft
)
Ik heb gehoord dat een slap handje en een drang naar mannen het gevolg zijn, is dat correct?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
op aanraden van dit topic heb ik dat vorig weekend gedronken
haha sorry manquote:Op donderdag 16 april 2009 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
wat een horror!![]()
ik zou niet weten welk merk, maar het beviel echt niet
Anderhalve krat jung? Ga je ook zittend plassen?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zou dat ook een keer moeten proberen, want ik merk dat ik een buikje begin te krijgen van het bier...
Maar wat wil je als er zo'n 1.5 krat per weekend doorheen gaat
Is whiskey niet heel vies om de eerste keer te drinken ?
Dat je niet dronken te voeren bent...quote:
Als ik het ware aantal bier had gepost, was het weer een KF post geweestquote:Op donderdag 16 april 2009 15:36 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Anderhalve krat jung? Ga je ook zittend plassen?
Dat doet een meisje van 13 hier op 1 avond.
Krentenboob. Die was volgens mij bestquote:
Wat gemeen ben jijquote:Op donderdag 16 april 2009 15:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Station is 15 minuten lopen... Dag meisje![]()
zeg ik dan
Dacht ik het niet, ouwe boefquote:Op donderdag 16 april 2009 15:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als ik het ware aantal bier had gepost, was het weer een KF post geweest
Nee geintje, maar meestal is het zo'n 1.5 krat per weekend, en dat vind ik toch echt té veel...quote:
Ze heeft het zelf verbruikt, ze moet er wel heel appetijtelijk uitzien dat ik op 'r in gaquote:
Dan raad ik je aan om eerst een zachtere whisk(e)y te proberen. Mijn eerste whiskey was Clontarf Single Malt... niet echt aan te raden als 1e whiskey: je krijgt gelijk een ram in je strot te verduren... OEFFF...quote:Op donderdag 16 april 2009 15:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zou dat ook een keer moeten proberen, want ik merk dat ik een buikje begin te krijgen van het bier...
Maar wat wil je als er zo'n 1.5 krat per weekend doorheen gaat
Is whiskey niet heel vies om de eerste keer te drinken ?
Ben jij nooit de bob ofzo?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee geintje, maar meestal is het zo'n 1.5 krat per weekend, en dat vind ik toch echt té veel...
Dat kan niet goed zijn voor je gezondheid...
En ik moet nu maar weer hard trainen om het strakke buikje terug te krijgen...
Het is nu een vormloos iets...
Nog nooit iemand gelukt inderdaad.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat je niet dronken te voeren bent...
Goed, en met jou?quote:
ja ik ben dus ook bang dat het dan fout gaat, omdat ik het niet gewend benquote:Op donderdag 16 april 2009 15:39 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om eerst een zachtere whisk(e)y te proberen. Mijn eerste whiskey was Clontarf Single Malt... niet echt aan te raden als 1e whiskey: je krijgt gelijk een ram in je strot te verduren... OEFFF...
Dan zou ik eerder iets kiezen als Red Breast. De 15 jaar is erg lekker en zacht van smaak. De 12 jaar is ook wel te pruimen. 1 Nadeel: je merkt wanneer je teveel gedronken hebt pas als je wilt gaan opstaan. De 2 glazen die ik thuis dronk (is ongeveer 6 glazen die je in een pub krijgt) komen wel HEEL hard aan als je opstaat...
ik probeer bijna allesquote:Op donderdag 16 april 2009 15:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
haha sorry man
Maar je hebt het geprobeerd! Ik ben trots
sorry ik verstond je niet goed, ik zat net die lekkere bvent van boekhouding een hand te schuddenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat een slap handje en een drang naar mannen het gevolg zijn, is dat correct?
dat je niet van alcohol houd....quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat je niet dronken te voeren bent...
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
sorry ik verstond je niet goed, ik zat net die lekkere bvent van boekhouding een hand te schudden
Een tampon met Vodka?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nog nooit iemand gelukt inderdaad.
Ik snap niet wat er leuk aan is, nutteloze bezigheid.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
dat je niet van alcohol houd....
zitten lekkere dingen tussen en het beschonken raken is gewoon een leuke bezigheid
Ziek? Wat heb je Dawn?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Ziek maar goed.![]()
ik ga er niks van zeggen
glazen of flessen?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:45 schreef liefie_ het volgende:
ik ben altijd zo zat
3 wijn en ik heb het ontzettend naar mn zin haha
Als we uitgaan in Hoorn gaan we met de fietsquote:
Ik heb geen flauw idee met wie jij was vorig weekend.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
en je vergeet met wie ik was vorig weekend, dan denk ik heul niet aan mannen
glazenquote:
Er is een verschil tussen licht aangeschoten zijn of straalbezopen. Dat laatste is ook niet iets wat me boeit (want wie zit er nou te wachten op een kater, de volgende ochtend?! Of waggelend over straat te lopen? Dan schaam je je toch kapot?!)quote:Op donderdag 16 april 2009 15:47 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik snap niet wat er leuk aan is, nutteloze bezigheid.
er zijn ook geen drankjes die je lekker vind?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:47 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik snap niet wat er leuk aan is, nutteloze bezigheid.
Och ja, de nachtbus...quote:Op donderdag 16 april 2009 15:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als we uitgaan in Hoorn gaan we met de fiets
Als we naar Amsterdam gaan, gaan we met de trein heen en de nachtbus terug
Dat had ik ook een keer ergens gelezenquote:
We hebben het er niet meer over gehad, maar er leek weinig aan de hand verder gisterenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:49 schreef Rauw. het volgende:
Ik weet alleen dat je de vriendin van je kameraad probeerde te scoren
Ik ben nieuwsgierig hoe dat zou zijn bij een vrouwquote:
hmmm cocktailsquote:Op donderdag 16 april 2009 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
er zijn ook geen drankjes die je lekker vind?
een cocktailtje (ik zei cock) ofzo is erg genieten hoor
Ik heb zelf ervaren dat als het goed warm is, dat je sneller dronken raakt dan als het wat koeler is. Daarom nooit in de kroeg hetzelfde willen drinken als je thuis gewend bent... Been there, done that. Maar als je van 1 of 2 glaasjes niet teut wordt, kan je daarna nog altijd een paar glazen Spa drinken...quote:
Nja, eerst een uur wachten op die bus om vervolgens in 50 minuten 50 rotondes te nemen in een hamonica bus vol dronken touristen die net naar de hoeren zijn geweest is ook niet fijn hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 15:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Och ja, de nachtbus...
Wat een luxe, wij moeten altijd nog dronken terugrijden
Cocktail is voor mij een teken van zwakte: wel alcohol willen drinken, maar niet willen proevenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:49 schreef rival het volgende:
Ik kwam laatst met zwarte handen thuis....quote:Op donderdag 16 april 2009 15:49 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen licht aangeschoten zijn of straalbezopen. Dat laatste is ook niet iets wat me boeit (want wie zit er nou te wachten op een kater, de volgende ochtend?! Of waggelend over straat te lopen? Dan schaam je je toch kapot?!)
Ik ben incognitoquote:Op donderdag 16 april 2009 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ado!
Ik herkende je niet
En het was al bekend dat dat anaal ook werkt he
Op het terras (in de zon) kan dat heel verradelijk zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 15:52 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ik heb zelf ervaren dat als het goed warm is, dat je sneller dronken raakt dan als het wat koeler is. Daarom nooit in de kroeg hetzelfde willen drinken als je thuis gewend bent... Been there, done that. Maar als je van 1 of 2 glaasjes niet teut wordt, kan je daarna nog altijd een paar glazen Spa drinken...
Oeii... nu krijg ik een MI die ik niet wil weten...quote:Op donderdag 16 april 2009 15:53 schreef Rauw. het volgende:
Ik kwam laatst met zwarte handen thuis....
Ik weet bij god niet hoe ik d'r aan kwam
Breezers vallen onder wodka-mixjes, dus het zelfde verhaalquote:Op donderdag 16 april 2009 15:53 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Cocktail is voor mij een teken van zwakte: wel alcohol willen drinken, maar niet willen proevenOf valt Breezers niet onder cocktails?
Met welke chick was je nou dan? Susanne was er toch niet?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
We hebben het er niet meer over gehad, maar er leek weinig aan de hand verder gisteren
stel je niet zo aan johquote:Op donderdag 16 april 2009 15:53 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Cocktail is voor mij een teken van zwakte: wel alcohol willen drinken, maar niet willen proevenOf valt Breezers niet onder cocktails?
Dus is vaginaal bij een vrouw wel een goed ideequote:Op donderdag 16 april 2009 15:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben incognito![]()
En anaal lijkt me niet tof
Moeilijkquote:Op donderdag 16 april 2009 15:55 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Oeii... nu krijg ik een MI die ik niet wil weten...
Kreeg je het er wel vanaf?
mannen die dit soort dingen zeggen. ow ik drink whiskey, bier is voor mietjes. cocktails voor homo's maar een beetje onzekerquote:Op donderdag 16 april 2009 15:53 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Mooi geregeld danquote:Op donderdag 16 april 2009 15:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus is vaginaal bij een vrouw wel een goed idee
Ik volg je
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:57 schreef dawg het volgende:
[..]
JBtje.
En Ado, ik vind je nieuwe ava niks.
Zelfs beter denk ik.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En het was al bekend dat dat anaal ook werkt he
wel vorig weekend!quote:Op donderdag 16 april 2009 15:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Met welke chick was je nou dan? Susanne was er toch niet?
quote:
Pff, iets meer kleur dan?quote:
Het wordt steeds verleidelijker om toch te komenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:59 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Zelfs beter denk ik.
Als een zetpil.
Dus.. hebben we wat te doen op de singles meet. Naast het fappen en crackertrekken.
Iets minder witquote:
bij wie was je afgelopen weekend dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
wel vorig weekend!
afgelopen weekend niet nee
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het wordt steeds verleidelijker om toch te komen
preciesquote:Op donderdag 16 april 2009 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
mannen die dit soort dingen zeggen. ow ik drink whiskey, bier is voor mietjes. cocktails voor homo's maar een beetje onzeker![]()
ik drink namelijk wat ik lekker vind, niet wat mannelijk of sterk zou moeten zijn
nu issie eng!quote:
Dat bedoel ik: ze zijn zo zoet, dat:quote:Op donderdag 16 april 2009 15:56 schreef liefie_ het volgende:
stel je niet zo aan joheen teken van zwakte
Ze zijn gewoon lekker
Breezers trouwens ook
PussyJuice Alcoholicquote:Op donderdag 16 april 2009 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het wordt steeds verleidelijker om toch te komen
Ik zie het voordeel niet van een alcoholisch drankje t.o.v. een gewoon drankje.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
afgelopen weekend was ik bij zijn chickquote:Op donderdag 16 april 2009 16:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
bij wie was je afgelopen weekend dan?
Griep, met dit weer? Knawp.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:50 schreef dawg het volgende:
[..]Trutje.
![]()
Gewoon een beetje grieperig.
Ow... Ik ben nog niet zo verrekte handig met Photoshop neequote:Op donderdag 16 april 2009 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
nu issie eng!
ik vond die oude een toffe foto.... zo met je ogen.... maar dit is gewoon kinderMSpaintplaatje ofzo
O, laat maarquote:Op donderdag 16 april 2009 16:03 schreef zbbrox het volgende:
[..]
"wedden dat die snookerbal ook past" zbbrox tegen djayzz, kijkend naar gebonden slachtoffer op de pooltafel
Die van die foto's?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
afgelopen weekend was ik bij zijn chick
Hohoho... dat heb ik dus niet gezegd... ik heb bier geprobeerd (en me niet beperkt tot 1 merk) en "cocktails voor homo's" heb ik al helemaal niet gezegd...quote:Op donderdag 16 april 2009 15:58 schreef rival het volgende:
mannen die dit soort dingen zeggen. ow ik drink whiskey, bier is voor mietjes. cocktails voor homo's maar een beetje onzeker![]()
ik drink namelijk wat ik lekker vind, niet wat mannelijk of sterk zou moeten zijn
Wat JB² (Janies is JB) bedoelt is denk ik: dat je niet moet opscheppen over iets waar niet over op te scheppen valt ?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:07 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Hohoho... dat heb ik dus niet gezegd... ik heb bier geprobeerd (en me niet beperkt tot 1 merk) en "cocktails voor homo's" heb ik al helemaal niet gezegd...
Ik vind gewoon dat je maar gewoon priklimonade moet drinken als je dol bent op zoet en geen breezers (omdat dat zo 'stoer' is)...
quote:
Jullie zijn allemaal autisten!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Onder druk van het halve topic bezwijkt hij vast wel.
Alcoholaatjesquote:
Alcohol verlaagt drempels.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zie het voordeel niet van een alcoholisch drankje t.o.v. een gewoon drankje.
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
afgelopen weekend was ik bij zijn chick
ja en? zoet is heerlijkquote:Op donderdag 16 april 2009 16:04 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Dat bedoel ik: ze zijn zo zoet, dat:
1. Je tanden ter plekke verrotten
2. Je proeft de alcohol niet. Daarom zijn de kroegen na 12 uur stampvol met dronken breezer-users (ik wilde eerst iets anders typen, maar laat ik het maar netjes houden).
Mijn aanwezigheid op een volgende keer hangt geheel van deze komende meet af.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, laat maar
Ik kom wel een keer als jij er niet bij bent
ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand dusquote:Op donderdag 16 april 2009 16:06 schreef KudFokker het volgende:
Heeft iemand anders dat ook ?
Dat als je een appel eet, dat je wangen gaan plakken?
Ik weet het, het klinkt wack...
sjorry ik drink geen alcohol....quote:
hey welkom adoquote:Op donderdag 16 april 2009 16:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn allemaal autisten!Bang voor verandering!
Noem Jan-Beton gewoon Jan-Beton, dit is heel verwarrend zo, ook met dat 2tje erbijquote:Op donderdag 16 april 2009 16:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat JB² (Janies is JB) bedoelt is denk ik: dat je niet moet opscheppen over iets waar niet over op te scheppen valt ?
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Krentje!![]()
Ja, dat vond ik zelf ook wel.
Precies... ik drink niet zo vaak alcohol, omdat ik dan moet rijden.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:08 schreef KudFokker het volgende:
Wat JB² (Janies is JB) bedoelt is denk ik: dat je niet moet opscheppen over iets waar niet over op te scheppen valt ?
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn allemaal autisten!Bang voor verandering!
ik heb je ook niet letterlijk gequote!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:07 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Hohoho... dat heb ik dus niet gezegd... ik heb bier geprobeerd (en me niet beperkt tot 1 merk) en "cocktails voor homo's" heb ik al helemaal niet gezegd...
Ik vind gewoon dat je maar gewoon priklimonade moet drinken als je dol bent op zoet en geen breezers (omdat dat zo 'stoer' is)...
wie zegt dat iedereen dat drinkt omdat het stoer isquote:Op donderdag 16 april 2009 16:07 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Will do, excuses moedersquote:Op donderdag 16 april 2009 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Noem Jan-Beton gewoon Jan-Beton, dit is heel verwarrend zo, ook met dat 2tje erbij
Als jij dit soort verwachtingen ervan hebt, zal et wel tegenvallenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:09 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid op een volgende keer hangt geheel van deze komende meet af.
Die Smirnoff ice is af en toe inderdaad soms best goed te baften jaquote:Op donderdag 16 april 2009 16:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wie zegt dat iedereen dat drinkt omdat het stoer is
op je 23ste is een breezer echt niet meer stoermaar wel lekker!
nou ja de groene dan, verder ben ik meer van die smirnoff flesjes hmmm heerlijk
zo lief een vriendinnetje van me haalt altijd van die smirnoff in grote flessen in huis als ik kom eten ipv wijn of zo omdat ik dat gewoon liever heb
JB en J-B kan toch?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Noem Jan-Beton gewoon Jan-Beton, dit is heel verwarrend zo, ook met dat 2tje erbij
ik vind een aangeschoten toestand wel leukquote:Op donderdag 16 april 2009 16:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zie het voordeel niet van een alcoholisch drankje t.o.v. een gewoon drankje.
Haha!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hoelang heb je er al Lawst van?
Ik Stowp er nu mee.
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
ja!Het is dus weer goed gepraat? Je hebt hem gezegd dat hij zich kinderachtig heeft gedragen enz?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eindelijk iemand die me geen idioot vind!quote:
Pisang ambon of Sambukaquote:Op donderdag 16 april 2009 16:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
eindelijk iemand die me geen idioot vind!
net maar ff snel vriendje gebelt voor een fles 7 up, ik ga vanavond lekker mixjes drinken
met blue dinges en die groene
lekker joh
Als je een keer echt wil genieten, Boswandeling, Blue Curacao en 7-up..quote:Op donderdag 16 april 2009 16:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
net maar ff snel vriendje gebelt voor een fles 7 up, ik ga vanavond lekker mixjes drinken
lekker joh
ik ken fernandez niet (net gegoogled), maar nu verandert mijn beeld van je: je weet tenminste waar je mee bezig bentquote:Op donderdag 16 april 2009 16:09 schreef liefie_ het volgende:
ja en? zoet is heerlijk
ik drink overdag ook het liefst dingen als fernandez
Ik heb ook meestal smirnoff Icequote:Op donderdag 16 april 2009 16:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
lekker joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |