Dat bedoel ik: ze zijn zo zoet, dat:quote:Op donderdag 16 april 2009 15:56 schreef liefie_ het volgende:
stel je niet zo aan joheen teken van zwakte
Ze zijn gewoon lekker
Breezers trouwens ook
PussyJuice Alcoholicquote:Op donderdag 16 april 2009 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het wordt steeds verleidelijker om toch te komen
Ik zie het voordeel niet van een alcoholisch drankje t.o.v. een gewoon drankje.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
er zijn ook geen drankjes die je lekker vind?
een cocktailtje (ik zei cock) ofzo is erg genieten hoor
afgelopen weekend was ik bij zijn chickquote:Op donderdag 16 april 2009 16:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
bij wie was je afgelopen weekend dan?
Griep, met dit weer? Knawp.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:50 schreef dawg het volgende:
[..]Trutje.
![]()
Gewoon een beetje grieperig.
Ow... Ik ben nog niet zo verrekte handig met Photoshop neequote:Op donderdag 16 april 2009 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
nu issie eng!
ik vond die oude een toffe foto.... zo met je ogen.... maar dit is gewoon kinderMSpaintplaatje ofzo
O, laat maarquote:Op donderdag 16 april 2009 16:03 schreef zbbrox het volgende:
[..]
"wedden dat die snookerbal ook past" zbbrox tegen djayzz, kijkend naar gebonden slachtoffer op de pooltafel
Die van die foto's?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
afgelopen weekend was ik bij zijn chick
Hohoho... dat heb ik dus niet gezegd... ik heb bier geprobeerd (en me niet beperkt tot 1 merk) en "cocktails voor homo's" heb ik al helemaal niet gezegd...quote:Op donderdag 16 april 2009 15:58 schreef rival het volgende:
mannen die dit soort dingen zeggen. ow ik drink whiskey, bier is voor mietjes. cocktails voor homo's maar een beetje onzeker![]()
ik drink namelijk wat ik lekker vind, niet wat mannelijk of sterk zou moeten zijn
Wat JB² (Janies is JB) bedoelt is denk ik: dat je niet moet opscheppen over iets waar niet over op te scheppen valt ?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:07 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Hohoho... dat heb ik dus niet gezegd... ik heb bier geprobeerd (en me niet beperkt tot 1 merk) en "cocktails voor homo's" heb ik al helemaal niet gezegd...
Ik vind gewoon dat je maar gewoon priklimonade moet drinken als je dol bent op zoet en geen breezers (omdat dat zo 'stoer' is)...
quote:
Jullie zijn allemaal autisten!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Onder druk van het halve topic bezwijkt hij vast wel.
Alcoholaatjesquote:
Alcohol verlaagt drempels.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zie het voordeel niet van een alcoholisch drankje t.o.v. een gewoon drankje.
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
afgelopen weekend was ik bij zijn chick
ja en? zoet is heerlijkquote:Op donderdag 16 april 2009 16:04 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Dat bedoel ik: ze zijn zo zoet, dat:
1. Je tanden ter plekke verrotten
2. Je proeft de alcohol niet. Daarom zijn de kroegen na 12 uur stampvol met dronken breezer-users (ik wilde eerst iets anders typen, maar laat ik het maar netjes houden).
Mijn aanwezigheid op een volgende keer hangt geheel van deze komende meet af.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, laat maar
Ik kom wel een keer als jij er niet bij bent
ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand dusquote:Op donderdag 16 april 2009 16:06 schreef KudFokker het volgende:
Heeft iemand anders dat ook ?
Dat als je een appel eet, dat je wangen gaan plakken?
Ik weet het, het klinkt wack...
sjorry ik drink geen alcohol....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |