ik kan toch ook al mijn argumenten goed onthouden en die gebruiken mocht er in de toekomst iets soortgelijks gebeuren...quote:
die had ik laatst in roemenie! en een banana choclate ding (geen idee wat er in ging maar ze waren heeeeeeeeeerlijk)quote:
Dat schreeuwt rebound. Of gedumpt om een ander?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb sinds afgelopen zaterdag weer es contact met mn ex, best raar eigenlijk dat we elkaaar zo'n 9 maanden lang genegeerd hebben, alhoewel ik echt even geen behoefte had om haar, twee weken nadat het uit was, met een nieuwe vriend te zien...
Ik las dit en dacht KF-post, maar daar was ie niet uitgebreid genoeg voor.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens kwaad aangekeken (understatement) door een barvrouw toen ik dat zei...
Maar ze was nieuw, dus ik heb het even netjes uitgelegd![]()
Haar collega kwam trouwens niet meer bij
Ik sprak mijn ex aan op msn! Zo wat een scheldpartij kreeg ik over mij heen zeg!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb sinds afgelopen zaterdag weer es contact met mn ex, best raar eigenlijk dat we elkaaar zo'n 9 maanden lang genegeerd hebben, alhoewel ik echt even geen behoefte had om haar, twee weken nadat het uit was, met een nieuwe vriend te zien...
dan zou er bij staan, toen ze hem begreep begon ze te blozen en in haar haar te draaien!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik las dit en dacht KF-post, maar daar was ie niet uitgebreid genoeg voor.
Liefdequote:Op donderdag 16 april 2009 16:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik sprak mijn ex aan op msn! Zo wat een scheldpartij kreeg ik over mij heen zeg!
In Rotterdam weet ik in iedergeval dat je ze hier kan halen: http://www.breakaway.nl/quote:Op donderdag 16 april 2009 16:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die had ik laatst in roemenie! en een banana choclate ding (geen idee wat er in ging maar ze waren heeeeeeeeeerlijk)
Ik zat er zelf ook al over te twijfelen of hij niet té KF was...quote:Op donderdag 16 april 2009 16:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik las dit en dacht KF-post, maar daar was ie niet uitgebreid genoeg voor.
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je haar zo mooi vind
Post eensquote:Op donderdag 16 april 2009 16:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik sprak mijn ex aan op msn! Zo wat een scheldpartij kreeg ik over mij heen zeg!
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
dan zou er bij staan, toen ze hem begreep begon ze te blozen en in haar haar te draaien!
ow trouwens, het drankje was 10 euro 50
Dat hele fenomeen "ex" vind ik maar raar. Het ene moment ben je stapelgek op elkaar, het andere moment wil je elkaar doodmaken.quote:
Waarom spreek je haar ook aan, het lef.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
ik doe veel voor een lekker drankje maar naar rotterdam gaan gaat me echt wat te verquote:Op donderdag 16 april 2009 16:30 schreef JonKeL het volgende:
[..]
In Rotterdam weet ik in iedergeval dat je ze hier kan halen: http://www.breakaway.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |