quote:Op donderdag 16 april 2009 09:15 schreef Lois het volgende:
[..]
Hee we hadden ook met zijn allen kunnen komen he, soort help-maneki-trouwjurk-vinden-meet, dat zou pas zielig voor de verkoopsters zijn
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:24 schreef Koosje het volgende:
Hier in het zuiden was het geen plensbui meer te noemen.. Ik kwam nog net op tijd binnen, met de hagelstenen achter me aan! Toiletwater kwam omhoog.. En klein voordeel dat het putje op het terras ook omhoog kwam, zat al tijden verstopt haha!
he wat een rot nieuws over je collegaquote:Op donderdag 16 april 2009 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
Hier begint het nu ook een beetje te betrekken... al vind ik het binnen nog steeds fris, is het buiten best lekker.
Ik heb gebeld met kdv, het staat dus allemaal verkeerd in het systeem daar, ze heeft het nu aangepast en nu zou het goed moeten komen!! Even afwachten....
Hmm net weer bericht over mn collega, mn ex-collega heeft contact gehad met zijn vriendin (ook onze collega)het gaat niet goed en de artsen hebben laten doorschemeren dat ze hem min of meer hebben opgegeven. Hij zou vandaag weer geopereerd worden om dingen te verwijderen enz. maar gezien zijn toestand durven ze het waarschijnlijk niet aan. Ook zijn de functies van de darmen en nieren uitgevallen, dat kan tijdelijk zijn, maar zijn lichaam loopt nu vol vocht. Het hart pompt alleen bloed naar de hersenen en het hart. Ze hebben heel veel moeite moeten doen om hem in een diepe slaap te krijgen, heeft een dosis gehad waar iemand anders 14 dagen knockout van zou liggen... hij heeft dus nog genoeg wilskracht om erbij te willen blijven!!
Ik zou een zuidwester meenemen dan maar.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:28 schreef bixister het volgende:
hey geen onweer/regen svp, ik moet nog een heel eind op de fiets zometeen.
hehe geniet ervan voor je het weet blijft het droogquote:Op donderdag 16 april 2009 11:27 schreef Yi-Long het volgende:
Hier in Alkmaar nog steeds heerlijk weer. Zal binnen een paar uur wel veranderd zijn, en ik moet straks nog naar buiten*![]()
(* ja echt waar, een FOK!er die naar buiten gaat!)
Geniet van de aandacht <3quote:Op donderdag 16 april 2009 11:49 schreef Memmel het volgende:
Ik ga met mijn collega's zo lunchen buiten de deur voor mijn tijdelijke afscheid!! Lekkerrrrrr....
ik zit in heerhugowaard en de lucht is plotseling weer helder..quote:Op donderdag 16 april 2009 11:27 schreef Yi-Long het volgende:
Hier in Alkmaar nog steeds heerlijk weer. Zal binnen een paar uur wel veranderd zijn, en ik moet straks nog naar buiten*![]()
(* ja echt waar, een FOK!er die naar buiten gaat!)
Vooral geluidsisolatie en dwz alle kieren dicht, nieuwe voordeur, dubbele beglazing e.d. Het is nog niet duidelijk hoe en wat er precies gaat gebeuren maar het zou kunnen dat er zelfs een nieuw dak op komt zeg maar...quote:Op donderdag 16 april 2009 11:55 schreef bixister het volgende:
eh gefeliciteerd, maar wat houdt die sanering dan precies in rocka?
Ja, en dan moet er dus ook nog een babykamer komen. Ohnee, ik bedoel een peuterkamerquote:Op donderdag 16 april 2009 12:16 schreef _Bar_ het volgende:
klinkt als een hoop werk Rocka
ik koop helemaal gen agenda meerquote:Op donderdag 16 april 2009 12:43 schreef huuphuup het volgende:
Wauw Rocka wat een plannen en verbouwingenmaar zo'n groot tuinhuis met veranda oooeh
hangmatje erop en dan lekker van het avondzonnetje genieten
![]()
Over agenda's nog, ik koop nooit hele dure, juist omdat ik er dus inderdaad na een paar maanden op uitgekeken ben en dan weer een nieuwe koopIk kan echt uren doorbrengen op de schoolcampus van V&D en aanverwante dingesen rond die tijd
dat doet een oud collegaatje van me ookquote:Op donderdag 16 april 2009 12:48 schreef huuphuup het volgende:
oh ik kalk echt alles in mn agenda'shahaha zelfs achteraf nog dingen! Als die dag mn zusje onverwacht is blijven eten of als B. en ik onverwacht zomaar ff langs de Ikea zijn gegaan ofzo dan zet k dat 's avonds in mn agenda.
T is dus meer een soort half dagboek, maar dan zonder de verhaaltjes. Een logboek!![]()
hahaha ik las in eerste instantie dus ook kolle-gatje zeg maarquote:Op donderdag 16 april 2009 12:49 schreef RockabeIIa het volgende:
*collegaatje
(2e keer dat ik die taalfout lees vandaagSorry Vicky! )
meteen aangepastquote:Op donderdag 16 april 2009 12:49 schreef RockabeIIa het volgende:
*collegaatje
(2e keer dat ik die taalfout lees vandaagSorry Vicky! )
ja, daar heb je weer zo'n ouwe lijm-kont, dacht ik!quote:Op donderdag 16 april 2009 12:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha ik las in eerste instantie dus ook kolle-gatje zeg maar![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:53 schreef bixister het volgende:
[..]
ja, daar heb je weer zo'n ouwe lijm-kont, dacht ik!
iets van een stuurtje ofzoquote:Op donderdag 16 april 2009 12:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
dat dus hahaVicky wat dacht je dan dat het was? Heb je het ding al gekocht Rocka?
dan heb je waarschijnlijk wel eens een agenda, ontworpen door moi! gehadquote:Op donderdag 16 april 2009 13:43 schreef YPPY het volgende:
Wat een slecht nieuws Diaan.
Spannend Rocka! Wij zijn net voor de renovatie van onze flat verhuisd en daar ben ik wel blij mee. Jaar terug is bij m'n moeder de hele boel omgegooid, 5 weken lang zat die in de chaos. Douchen in een keet, wc in de woonkamer enz. Hopelijk gaat het bij jullie soepeler.
Mijn agenda is heilig, die heb ik nodig, anders vergeet ik helemaal alles. Heb nu een succes met hema vulling. Voorgaande jaren meestal de hema agenda, maar kreeg er genoeg van steeds alle adressen over te moeten schrijven.
Het stamt uit de tijd dat secretaresses echt nog alles voor hun baas deden.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:27 schreef Ynske het volgende:
ergens vind ik het een beetje vreemd dat er zoiets als secretaresse dag is, net alsof de andere medewerkers minder zijn.
Wat jammer dat er dan geen handtekening in staat, dat is dan helemaal stoer.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:45 schreef Dakota het volgende:
[..]
dan heb je waarschijnlijk wel eens een agenda, ontworpen door moi! gehad
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
meteen aangepast
weet je wat erg is.. ik zie net pas wat jouw avatar is
ik heb een witte met een hartje met vleugels erop (en een sterretje) en dan 'rockstar'er doorheen.. t jammere is..kind wil t ding niet, speen is eel te grootquote:
Oh ja, dat had ik ook altijd. Todat mijn kinderen ouder werden.Of nou ja, het begon met zwangerschapsdementie en is nooit meer overgegaan.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:04 schreef MeNicole het volgende:
Mijn agenda zit in mijn hoofd. Ik vergeet nooit iets. Das wel heel erg altijd. Als iemand in mijn omgeving iets moet weten wanneer er iets gebeurd is vragen ze altijd mij
bedoel je over de tut om hem vast te laten zitten?quote:
Wattan? Tis toch lekker weertje?!quote:
Whehquote:Op donderdag 16 april 2009 15:21 schreef pinquit het volgende:
max noemde me net tokkie. weet ik dat ook weer.
haha, je zou er maar wat graag willen wonenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:18 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Wattan? Tis toch lekker weertje?!
Jullie wonen gewoon verkeerd!
Zolang ik maar binnen een uur met een auto bij de martinitoren kan zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 15:55 schreef snoopy het volgende:
[..]
haha, je zou er maar wat graag willen wonen
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:21 schreef pinquit het volgende:max noemde me net tokkie. weet ik dat ook weer.
in jouw geval zou dat voor mij echtscheiding betekenen.. dus nee, dank jequote:Op donderdag 16 april 2009 15:55 schreef snoopy het volgende:
[..]
haha, je zou er maar wat graag willen wonen
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:58 schreef snoopy het volgende:
[..]
Een jongetje uit Morris z'n klas zei net 'misbaksel' tegen een meisje![]()
wacht maar als Leander dat doetquote:Op donderdag 16 april 2009 16:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is gewoon grappig van een 4-jarige
Mijn kind doet zoiets nietquote:Op donderdag 16 april 2009 16:20 schreef Popples het volgende:
[..]
wacht maar als Leander dat doet![]()
die vanmij had ik de mond met zeep laten spoelen. kom op zeg dat is niet netjes.
nee mijn kind ook niet. nergen geen f*ck gehoord zover wij weten en toen kwam er dus f*ck uit het mondje van een bijna 2 jarigequote:
nah alleen maar fair. misschien was die tik wat overdreven..maargoed ik werd ontzettend pissig toen ik dat zagquote:Op donderdag 16 april 2009 16:34 schreef freecell het volgende:
DakotaWel stoer van je
![]()
Fuente wat balen zegen nu?
Totdat jouw kind van achteren een klap op zijn kop krijgt van een vreemdequote:Op donderdag 16 april 2009 16:34 schreef freecell het volgende:
DakotaWel stoer van je
![]()
Fuente wat balen zegen nu?
foto'squote:
Ik ben een voorstander van een gepaste pedagogische tik af en toequote:Op donderdag 16 april 2009 16:35 schreef Dakota het volgende:
[..]
nah alleen maar fair. misschien was die tik wat overdreven..maargoed ik werd ontzettend pissig toen ik dat zag
t was een tikkie met mn vingertoppen, overdrijven is ook een vak :pquote:Op donderdag 16 april 2009 16:38 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Totdat jouw kind van achteren een klap op zijn kop krijgt van een vreemde
Dat stond er niet bijquote:Op donderdag 16 april 2009 16:41 schreef Dakota het volgende:
[..]
t was een tikkie met mn vingertoppen, overdrijven is ook een vak :p
hier net zo, geen ram of een echte klap ofzoquote:Op donderdag 16 april 2009 16:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben een voorstander van een gepaste pedagogische tik af en toeEn het kan ook helemaal geen kwaad als iemand anders die een keer geeft
Vroeger ook wel eens een tik gehad van een onbekende ik naar mijn papa: *brul!* mijn vader: waarom deed hij dat? Ik uitleggen. Mijn vader: en terecht, anders had je hem van mij gehad.
Hij had wel gelijk
ja zo ben ik een keer in Rotterdam flink voor mn achterhoofd gerost (hersenschudding uiteindelijk) door iemand die iets verkeerd gezien hadquote:Op donderdag 16 april 2009 16:38 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Totdat jouw kind van achteren een klap op zijn kop krijgt van een vreemde
mijn vriend gaat vanavond zelf pizza maken! ben benieuwdquote:Op donderdag 16 april 2009 16:42 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha Koot
Wat een taal van die kindjeshoewel Pinq, lief en ik hebben erg moeten lachen net om Max zn tokkie
![]()
Bluh wij wonen ook verkeerd, niet alleen voor het weerik wil pizza bestellen of van Domino's of van NY pizza, maar geen van 2en bezorgt tot hier
ze bezorgen allebei net tot de grens van dit durp en die grens ligt tien meter verderop ofzo
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben een voorstander van een gepaste pedagogische tik af en toeEn het kan ook helemaal geen kwaad als iemand anders die een keer geeft
Vroeger ook wel eens een tik gehad van een onbekende ik naar mijn papa: *brul!* mijn vader: waarom deed hij dat? Ik uitleggen. Mijn vader: en terecht, anders had je hem van mij gehad.
Hij had wel gelijk
iemand anders die mn kind een klap verkoopt zou ik tegen zijn oogbal stompen.. maar dit was een joch van rond de 10 die een dier aan gort aan het slaan was..ligt toch iets andersquote:Op donderdag 16 april 2009 16:43 schreef Fuente het volgende:
Mja nou ja, ze wouden nog wel een voorschot gaan overmaken, maar dat gaat dan weer via het hoofdkantoor, dus komt never nooit voor het weekend binnen.
Gelukkig wel wat reserves, maar nu moet ik al m'n winkelplannen en 'nieuwe-bril-met-actie-van-hans-anders' niet doen
Dakoot, ik zou normaal echt woest worden als iemand mijn kind een tik zou geven (zeker omdat ik zelf ook niet sla), maar met zoiets vind het bijna terecht. Beetje dieren mollen op z'n manier, blegh.
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij had wel gelijk
oh lekker!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:44 schreef Dakota het volgende:
[..]
mijn vriend gaat vanavond zelf pizza maken! ben benieuwd
Kan me 't wel indenken ja. Zeker op die leeftijd!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:45 schreef Dakota het volgende:
[..]
iemand anders die mn kind een klap verkoopt zou ik tegen zijn oogbal stompen.. maar dit was een joch van rond de 10 die een dier aan gort aan het slaan was..ligt toch iets anders
quote:
Wat liefquote:Op donderdag 16 april 2009 16:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh lekker!![]()
ik heb een baaldag en mn lief heeft alles uit de kast getrokken om me op te vrolijken![]()
zit nu met een dekentje geinstalleerd op de bank met roze koeken en chocola en een fles cola en hij is aan het opzoeken hoe ie toch een pizza voor me kan regelen van de NY pizza*liefde van leven gevonden heeft
Yay lekker vroeg naar bed vanaaf danquote:Op donderdag 16 april 2009 16:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat lief
Ik mag de liefde van mijn leven dadelijk weer oppikken op schiphil![]()
Waarna hij direct door moet naar een klant van hemzelf (hij heeft een iegen it-bedrijfje ernaast) om problemen op te lossenMaar ik hoef lekker niet meer alleen te slapen vannacht
Ja, dat deed iemand ook eens bij een nietsvermoedend Brentje... Die zag dat niet aankomen, wist niet eens wat hij verkeerd deed en ik ontplofte daar echt opquote:Op donderdag 16 april 2009 16:43 schreef Dakota het volgende:
rocka
---->1 tik op zijn achterhoofd gegeven <---
Ik ben met je eens dat hij zeker een standje verdiende maar ik vind niet dat een buitenstaander dat dient te doen. Hij is pakweg 10 en ziet dingen anders dan wij dat zien.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:45 schreef Dakota het volgende:
[..]
iemand anders die mn kind een klap verkoopt zou ik tegen zijn oogbal stompen.. maar dit was een joch van rond de 10 die een dier aan gort aan het slaan was..ligt toch iets anders
Wat fijnquote:Op donderdag 16 april 2009 16:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Het was vermoeiend enzo en verwarrend maar wel leukHeb iets gekocht wat ik in eerste instantie helemaal niets vond maar dat bleek toch wel erg mooi te zijn
Ik ben blij
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:52 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, dat deed iemand ook eens bij een nietsvermoedend Brentje... Die zag dat niet aankomen, wist niet eens wat hij verkeerd deed en ik ontplofte daar echt op
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Het was vermoeiend enzo en verwarrend maar wel leukHeb iets gekocht wat ik in eerste instantie helemaal niets vond maar dat bleek toch wel erg mooi te zijn
Ik ben blij
Topquote:Op donderdag 16 april 2009 16:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben blij
Nope, ze mogen van mij niet zonder toezicht vissenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:29 schreef Dakota het volgende:
Hey Stout, was 1 van je jongens toevallig aan het vissen vandaag?
ik heb namelijk 1 joch een tik op zijn achterhoofd gegeven omdat ie een vis op het water aan t slaan was.
(om m dood te maken)
'ja ik durfde het haakje er niet af te halen'
dat heb ik dus uiteindelijk gedaan(handig zo'n baby in een draagdoek
)
t was een groep van 4 ettertjes en geen van allen durfde de haak eruit te halen, ga dan niet vissen
er zit een groot verschil tussen een klein ventje die niet weet wat hij doet..en een joch van 10 die heel bewust een beest aan het mollen is lijkt me. Maargoed ik zei zelf al dat het misschien wat overdreven was.. en toch..als ik een kind bewust een puppy zie schoppen ofzo, verkoop ik m ook een schop(je)quote:Op donderdag 16 april 2009 16:52 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, dat deed iemand ook eens bij een nietsvermoedend Brentje... Die zag dat niet aankomen, wist niet eens wat hij verkeerd deed en ik ontplofte daar echt op
En terecht! Het is potdorie geen jurk om mee af te dansen!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
met jarletels jamaar die zijn goddank afneembaar
Tsja euh Rock..ik wilde eerst in het rood maar al waar ik mee thuis kwam..was absoluut geen rood
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
met jarletels jamaar die zijn goddank afneembaar
Tsja euh Rock..ik wilde eerst in het rood maar al waar ik mee thuis kwam..was absoluut geen rood
Told you soquote:Op donderdag 16 april 2009 17:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb zeker wel 10 jurken gepast, waat een uitputtingsslag zeg!
Ik had al een jurl maar die was toch niet helemaal je-van-het :-/ dus toch maar een andere gekocht. En meteen schoenen er bij (schoenen op palen) en een toselet
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En terecht! Het is potdorie geen jurk om mee af te dansen!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |