Kan me 't wel indenken ja. Zeker op die leeftijd!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:45 schreef Dakota het volgende:
[..]
iemand anders die mn kind een klap verkoopt zou ik tegen zijn oogbal stompen.. maar dit was een joch van rond de 10 die een dier aan gort aan het slaan was..ligt toch iets anders
quote:
Wat liefquote:Op donderdag 16 april 2009 16:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh lekker!![]()
ik heb een baaldag en mn lief heeft alles uit de kast getrokken om me op te vrolijken![]()
zit nu met een dekentje geinstalleerd op de bank met roze koeken en chocola en een fles cola en hij is aan het opzoeken hoe ie toch een pizza voor me kan regelen van de NY pizza*liefde van leven gevonden heeft
Yay lekker vroeg naar bed vanaaf danquote:Op donderdag 16 april 2009 16:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat lief
Ik mag de liefde van mijn leven dadelijk weer oppikken op schiphil![]()
Waarna hij direct door moet naar een klant van hemzelf (hij heeft een iegen it-bedrijfje ernaast) om problemen op te lossenMaar ik hoef lekker niet meer alleen te slapen vannacht
Ja, dat deed iemand ook eens bij een nietsvermoedend Brentje... Die zag dat niet aankomen, wist niet eens wat hij verkeerd deed en ik ontplofte daar echt opquote:Op donderdag 16 april 2009 16:43 schreef Dakota het volgende:
rocka
---->1 tik op zijn achterhoofd gegeven <---
Ik ben met je eens dat hij zeker een standje verdiende maar ik vind niet dat een buitenstaander dat dient te doen. Hij is pakweg 10 en ziet dingen anders dan wij dat zien.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:45 schreef Dakota het volgende:
[..]
iemand anders die mn kind een klap verkoopt zou ik tegen zijn oogbal stompen.. maar dit was een joch van rond de 10 die een dier aan gort aan het slaan was..ligt toch iets anders
Wat fijnquote:Op donderdag 16 april 2009 16:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Het was vermoeiend enzo en verwarrend maar wel leukHeb iets gekocht wat ik in eerste instantie helemaal niets vond maar dat bleek toch wel erg mooi te zijn
Ik ben blij
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:52 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, dat deed iemand ook eens bij een nietsvermoedend Brentje... Die zag dat niet aankomen, wist niet eens wat hij verkeerd deed en ik ontplofte daar echt op
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Het was vermoeiend enzo en verwarrend maar wel leukHeb iets gekocht wat ik in eerste instantie helemaal niets vond maar dat bleek toch wel erg mooi te zijn
Ik ben blij
Topquote:Op donderdag 16 april 2009 16:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben blij
Nope, ze mogen van mij niet zonder toezicht vissenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:29 schreef Dakota het volgende:
Hey Stout, was 1 van je jongens toevallig aan het vissen vandaag?
ik heb namelijk 1 joch een tik op zijn achterhoofd gegeven omdat ie een vis op het water aan t slaan was.
(om m dood te maken)
'ja ik durfde het haakje er niet af te halen'
dat heb ik dus uiteindelijk gedaan(handig zo'n baby in een draagdoek
)
t was een groep van 4 ettertjes en geen van allen durfde de haak eruit te halen, ga dan niet vissen
er zit een groot verschil tussen een klein ventje die niet weet wat hij doet..en een joch van 10 die heel bewust een beest aan het mollen is lijkt me. Maargoed ik zei zelf al dat het misschien wat overdreven was.. en toch..als ik een kind bewust een puppy zie schoppen ofzo, verkoop ik m ook een schop(je)quote:Op donderdag 16 april 2009 16:52 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, dat deed iemand ook eens bij een nietsvermoedend Brentje... Die zag dat niet aankomen, wist niet eens wat hij verkeerd deed en ik ontplofte daar echt op
En terecht! Het is potdorie geen jurk om mee af te dansen!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
met jarletels jamaar die zijn goddank afneembaar
Tsja euh Rock..ik wilde eerst in het rood maar al waar ik mee thuis kwam..was absoluut geen rood
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
met jarletels jamaar die zijn goddank afneembaar
Tsja euh Rock..ik wilde eerst in het rood maar al waar ik mee thuis kwam..was absoluut geen rood
Told you soquote:Op donderdag 16 april 2009 17:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb zeker wel 10 jurken gepast, waat een uitputtingsslag zeg!
Ik had al een jurl maar die was toch niet helemaal je-van-het :-/ dus toch maar een andere gekocht. En meteen schoenen er bij (schoenen op palen) en een toselet
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En terecht! Het is potdorie geen jurk om mee af te dansen!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |