abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 april 2009 @ 16:35:00 #102
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_68076757
*zwaait*
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_68076785
Ik moet ook even wat schuttingtaal afleren binnenkort Voor mijn oppas-kindjes er mee thuiskomen (dat zou ik nog erger vinden dan dat Leander me na gaat zeggen, das ook genant, maar anders )
pi_68076796
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:34 schreef freecell het volgende:
Dakota Wel stoer van je

Fuente wat balen zeg en nu?
nah alleen maar fair. misschien was die tik wat overdreven..maargoed ik werd ontzettend pissig toen ik dat zag
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  donderdag 16 april 2009 @ 16:37:47 #105
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68076881

(die van mij zit soms te klooien met wat duplo en mompelt alleen maar 'domme domme domme')
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68076886
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:35 schreef k_i_m het volgende:
*zwaait*

*duwt zachtjes*
  donderdag 16 april 2009 @ 16:38:59 #107
190853 RockabeIIa
pi_68076927
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:34 schreef freecell het volgende:
Dakota Wel stoer van je

Fuente wat balen zeg en nu?
Totdat jouw kind van achteren een klap op zijn kop krijgt van een vreemde
  Moderator donderdag 16 april 2009 @ 16:39:26 #108
5428 crew  miss_sly
pi_68076946
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:35 schreef k_i_m het volgende:
*zwaait*
foto's
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68076947
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:35 schreef Dakota het volgende:

[..]

nah alleen maar fair. misschien was die tik wat overdreven..maargoed ik werd ontzettend pissig toen ik dat zag
Ik ben een voorstander van een gepaste pedagogische tik af en toe En het kan ook helemaal geen kwaad als iemand anders die een keer geeft

Vroeger ook wel eens een tik gehad van een onbekende ik naar mijn papa: *brul!* mijn vader: waarom deed hij dat? Ik uitleggen. Mijn vader: en terecht, anders had je hem van mij gehad.
Hij had wel gelijk
  donderdag 16 april 2009 @ 16:40:58 #110
190853 RockabeIIa
pi_68077015
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

foto's
Oja, verrek! FOTO'S!!!!!!!
pi_68077035
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:38 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

t was een tikkie met mn vingertoppen, overdrijven is ook een vak :p
wanna rub mah puppeh?!
pi_68077055
Hahaha Koot

Wat een taal van die kindjes hoewel Pinq, lief en ik hebben erg moeten lachen net om Max zn tokkie

Bluh wij wonen ook verkeerd, niet alleen voor het weer ik wil pizza bestellen of van Domino's of van NY pizza, maar geen van 2en bezorgt tot hier ze bezorgen allebei net tot de grens van dit durp en die grens ligt tien meter verderop ofzo
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 16 april 2009 @ 16:42:28 #113
190853 RockabeIIa
pi_68077069
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:41 schreef Dakota het volgende:

[..]

t was een tikkie met mn vingertoppen, overdrijven is ook een vak :p
Dat stond er niet bij
pi_68077083
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:39 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik ben een voorstander van een gepaste pedagogische tik af en toe En het kan ook helemaal geen kwaad als iemand anders die een keer geeft

Vroeger ook wel eens een tik gehad van een onbekende ik naar mijn papa: *brul!* mijn vader: waarom deed hij dat? Ik uitleggen. Mijn vader: en terecht, anders had je hem van mij gehad.
Hij had wel gelijk
hier net zo, geen ram of een echte klap ofzo
meer een 'draai om je oren'
Ik zal elin als ze groter is vast wel eens een 'tikkie'op r vingers geven als ze weer aan iets zit waar ze niet aan mag komen hoor.
wanna rub mah puppeh?!
pi_68077114
rocka

---->1 tik op zijn achterhoofd gegeven <---
wanna rub mah puppeh?!
pi_68077117
Mja nou ja, ze wouden nog wel een voorschot gaan overmaken, maar dat gaat dan weer via het hoofdkantoor, dus komt never nooit voor het weekend binnen.
Gelukkig wel wat reserves, maar nu moet ik al m'n winkelplannen en 'nieuwe-bril-met-actie-van-hans-anders' niet doen

Dakoot, ik zou normaal echt woest worden als iemand mijn kind een tik zou geven (zeker omdat ik zelf ook niet sla), maar met zoiets vind het bijna terecht. Beetje dieren mollen op z'n manier, blegh.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_68077126
*zwaait*
Saartje
pi_68077139
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:38 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

ja zo ben ik een keer in Rotterdam flink voor mn achterhoofd gerost (hersenschudding uiteindelijk) door iemand die iets verkeerd gezien had Okay ik was geen kind meer toen maar mn pa was evengoed behoorlijk over de zeik
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68077140
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:42 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha Koot

Wat een taal van die kindjes hoewel Pinq, lief en ik hebben erg moeten lachen net om Max zn tokkie

Bluh wij wonen ook verkeerd, niet alleen voor het weer ik wil pizza bestellen of van Domino's of van NY pizza, maar geen van 2en bezorgt tot hier ze bezorgen allebei net tot de grens van dit durp en die grens ligt tien meter verderop ofzo
mijn vriend gaat vanavond zelf pizza maken! ben benieuwd
wanna rub mah puppeh?!
pi_68077158
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
*zwaait*
haaaaaaaaaaaaaai

foto's?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † donderdag 16 april 2009 @ 16:44:58 #121
37843 lady-wrb
kortaf
pi_68077166
quote:

[..]

Hij had wel gelijk

ik geloof niet in pedagogische tikken. ik kan het gelukkig nog steeds met woorden af.

voor dierenmishandeling maak ik graag een uitzondering.

(ik heb overigens ook wel eens een kind op het schoolplein in zijn nek gegrepen en over het schoolplein gesleurd omdat hij mijn kind aan het afrossen was. heb hem bij een juf afgeleverd met de woorden: straf jij hem, want anders doe ik het en dan kan je als je mazzel hebt een ziekenauto laten komen, niet netjes, maar wat was ik kwaad )
pi_68077182
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:43 schreef Fuente het volgende:
Mja nou ja, ze wouden nog wel een voorschot gaan overmaken, maar dat gaat dan weer via het hoofdkantoor, dus komt never nooit voor het weekend binnen.
Gelukkig wel wat reserves, maar nu moet ik al m'n winkelplannen en 'nieuwe-bril-met-actie-van-hans-anders' niet doen

Dakoot, ik zou normaal echt woest worden als iemand mijn kind een tik zou geven (zeker omdat ik zelf ook niet sla), maar met zoiets vind het bijna terecht. Beetje dieren mollen op z'n manier, blegh.
iemand anders die mn kind een klap verkoopt zou ik tegen zijn oogbal stompen.. maar dit was een joch van rond de 10 die een dier aan gort aan het slaan was..ligt toch iets anders
wanna rub mah puppeh?!
pi_68077196
quote:

[..]

Hij had wel gelijk

hier krijgen ze ook wel eens een tik als iets niet helpt. er word soms zo overdreven gedaanover een tik uit delen. je hebt een tik en mishandelen.

rock ik heb hem nu pas door. ik dacht domme als dom domme (naam) maar niet als gvd.

dakota ik ben ook bang om de haak eraf te halen hoor daar heb ik manlief voor.
mama van 3 kids!
pi_68077205
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:44 schreef huuphuup het volgende:

[..]

haaaaaaaaaaaaaai

foto's?
Saartje
pi_68077209
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:44 schreef Dakota het volgende:

[..]

mijn vriend gaat vanavond zelf pizza maken! ben benieuwd
oh lekker!
ik heb een baaldag en mn lief heeft alles uit de kast getrokken om me op te vrolijken
zit nu met een dekentje geinstalleerd op de bank met roze koeken en chocola en een fles cola en hij is aan het opzoeken hoe ie toch een pizza voor me kan regelen van de NY pizza *liefde van leven gevonden heeft
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68077211
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:45 schreef Dakota het volgende:

[..]

iemand anders die mn kind een klap verkoopt zou ik tegen zijn oogbal stompen.. maar dit was een joch van rond de 10 die een dier aan gort aan het slaan was..ligt toch iets anders
Kan me 't wel indenken ja. Zeker op die leeftijd!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Moderator donderdag 16 april 2009 @ 16:47:11 #127
5428 crew  miss_sly
pi_68077247
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:46 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

pi_68077296
quote:

[..]

hubba hubba!

wast leuk?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68077316
quote:

[..]

POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator donderdag 16 april 2009 @ 16:49:36 #130
5428 crew  miss_sly
pi_68077334
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:46 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh lekker!
ik heb een baaldag en mn lief heeft alles uit de kast getrokken om me op te vrolijken
zit nu met een dekentje geinstalleerd op de bank met roze koeken en chocola en een fles cola en hij is aan het opzoeken hoe ie toch een pizza voor me kan regelen van de NY pizza *liefde van leven gevonden heeft
Wat lief

Ik mag de liefde van mijn leven dadelijk weer oppikken op schiphil
Waarna hij direct door moet naar een klant van hemzelf (hij heeft een iegen it-bedrijfje ernaast) om problemen op te lossen Maar ik hoef lekker niet meer alleen te slapen vannacht
pi_68077413
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat lief

Ik mag de liefde van mijn leven dadelijk weer oppikken op schiphil
Waarna hij direct door moet naar een klant van hemzelf (hij heeft een iegen it-bedrijfje ernaast) om problemen op te lossen Maar ik hoef lekker niet meer alleen te slapen vannacht
Yay lekker vroeg naar bed vanaaf dan
ik hou zo van die avonden/nachten, lekker uren met elkaar slap ouwehoeren in bed
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 16 april 2009 @ 16:52:10 #132
190853 RockabeIIa
pi_68077433
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:43 schreef Dakota het volgende:
rocka

---->1 tik op zijn achterhoofd gegeven <---
Ja, dat deed iemand ook eens bij een nietsvermoedend Brentje... Die zag dat niet aankomen, wist niet eens wat hij verkeerd deed en ik ontplofte daar echt op
  donderdag 16 april 2009 @ 16:54:51 #133
190853 RockabeIIa
pi_68077541
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:45 schreef Dakota het volgende:

[..]

Ik ben met je eens dat hij zeker een standje verdiende maar ik vind niet dat een buitenstaander dat dient te doen. Hij is pakweg 10 en ziet dingen anders dan wij dat zien.
Ik keur absoluut niet goed wat hij deed maar meer dan aanspreken en evt. naar zijn ouders slepen zou ik zelf niet doen.
pi_68077574
Het was vermoeiend enzo en verwarrend maar wel leuk Heb iets gekocht wat ik in eerste instantie helemaal niets vond maar dat bleek toch wel erg mooi te zijn
Ik ben blij
Saartje
  donderdag 16 april 2009 @ 16:55:53 #135
190853 RockabeIIa
pi_68077588
Dus je bent geslaagd Maneki!?!
Wat goei!
pi_68077638
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Het was vermoeiend enzo en verwarrend maar wel leuk Heb iets gekocht wat ik in eerste instantie helemaal niets vond maar dat bleek toch wel erg mooi te zijn
Ik ben blij
Wat fijn
Sara
Merel
Ukje
pi_68077741
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:52 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ja, dat deed iemand ook eens bij een nietsvermoedend Brentje... Die zag dat niet aankomen, wist niet eens wat hij verkeerd deed en ik ontplofte daar echt op
Waarom dat dan?! als k dat mag vragen wat idioot? en terecht dat je ontplofte.

Ik ben het met je eens dat een buitenstaander een kind niet hoort te slaan, nooit. (tasjesdieven en ander uitschot daargelaten ) Ik moest hier alleen wel stiekem om grinniken omdat ik het wel een beetje bij je vind passen Koot haha, impulsief en gewoon hup op je gevoel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68077819
quote:
Ik ben blij
wat fijn!
Ging je voor jezelf?! Ik dacht dat je al een jurk had? Of heb je nu een derde jurk gekocht? oh wacht ze verkopen natuurlijk meer bij dat soort winkels dan alleen jurken...
mooie dingen gezien/gepast verder nog?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator donderdag 16 april 2009 @ 17:01:05 #139
5428 crew  miss_sly
pi_68077846
quote:
Ik ben blij
pi_68077858
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:29 schreef Dakota het volgende:
Hey Stout, was 1 van je jongens toevallig aan het vissen vandaag?
ik heb namelijk 1 joch een tik op zijn achterhoofd gegeven omdat ie een vis op het water aan t slaan was.
(om m dood te maken)
'ja ik durfde het haakje er niet af te halen'
dat heb ik dus uiteindelijk gedaan (handig zo'n baby in een draagdoek )

t was een groep van 4 ettertjes en geen van allen durfde de haak eruit te halen, ga dan niet vissen
Nope, ze mogen van mij niet zonder toezicht vissen Dus t waren niet mijn lieverdjes
(die van mij loopt nu ongeveer de deen in/uit (rood shirt) met een fles knoflooksaus voor over de wraps)
Enne als het die van mij wel was geweest had ik het prima gevonden van die tik..
Ik weet denk ik wel wie het wel waren, ze wonen wel bij ons in de straat (en zijn echte hele echte etterbakken)
pi_68077912
Ik heb zeker wel 10 jurken gepast, waat een uitputtingsslag zeg!
Ik had al een jurl maar die was toch niet helemaal je-van-het :-/ dus toch maar een andere gekocht. En meteen schoenen er bij (schoenen op palen ) en een toselet
Saartje
pi_68078056
oeh en jarretels?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 16 april 2009 @ 17:13:16 #143
190853 RockabeIIa
pi_68078258
huup, ik heb je en pm gestuurd over hoe en wat
Lijkt me niet zo gepast hier weer neer te pleuren

Maneki, welke kleur?!?!
Slettenrood? Of Gothic Black? Of Maagdelijk Wit?
pi_68078299
met jarletels ja maar die zijn goddank afneembaar
Tsja euh Rock..ik wilde eerst in het rood maar al waar ik mee thuis kwam..was absoluut geen rood
Saartje
pi_68078462
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:52 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

er zit een groot verschil tussen een klein ventje die niet weet wat hij doet..en een joch van 10 die heel bewust een beest aan het mollen is lijkt me. Maargoed ik zei zelf al dat het misschien wat overdreven was.. en toch..als ik een kind bewust een puppy zie schoppen ofzo, verkoop ik m ook een schop(je)
wanna rub mah puppeh?!
  donderdag 16 april 2009 @ 17:21:36 #146
14746 k_i_m
pi_68078547
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Tsja euh Rock..ik wilde eerst in het rood maar al waar ik mee thuis kwam..was absoluut geen rood
En terecht! Het is potdorie geen jurk om mee af te dansen! .
In my life
Why do I smile
pi_68078550
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
ga je in het wit? *grijns* hoe ga je dat rijmen met die drie bouwvakkertjes van je? hihi zijn die in de kas gegroeid?
Oeh ik ben wel benieuwd naar je jurken zeg! Doe je foto's plaatsen na de grote dag?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68078588
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb zeker wel 10 jurken gepast, waat een uitputtingsslag zeg!
Ik had al een jurl maar die was toch niet helemaal je-van-het :-/ dus toch maar een andere gekocht. En meteen schoenen er bij (schoenen op palen ) en een toselet
Told you so En dat torselet, wat was ik blij dat het ding uit mocht 's avonds Het was dan ook best warm die dag
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 16 april 2009 @ 18:43:01 #149
190853 RockabeIIa
pi_68081455
Ok... Maneki. Welke kleur dahaaaaan!? Creme schat ik zo Ja creme, zoals een mooie binnenkant van een taartje.
  donderdag 16 april 2009 @ 19:33:18 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68083144
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:21 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Fijn dat jullie geslaagd zijn!
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 16 april 2009 @ 19:40:00 #151
95752 crew  Chell
Kluns
pi_68083347
Oeh nu ben ik nieuwsgierigggggggg!!!

Maneki, ik heb info nodig hoor, om me voor te kunnen bereiden op de te schieten plaatjes
pi_68083575
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:40 schreef Chell het volgende:
Oeh nu ben ik nieuwsgierigggggggg!!!

Maneki, ik heb info nodig hoor, om me voor te kunnen bereiden op de te schieten plaatjes
hahaha das vals!

*ook info wil... ben je om te kopen met een roze koek en een glas cola?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68083624
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:21 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Sprak mijn personal shopping goeroe
Saartje
pi_68083661
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:21 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ga je in het wit? *grijns* hoe ga je dat rijmen met die drie bouwvakkertjes van je? hihi zijn die in de kas gegroeid?
Oeh ik ben wel benieuwd naar je jurken zeg! Doe je foto's plaatsen na de grote dag?
Uit de klei getrokken, door de ooievaar gebracht en zelf geteeld
Saartje
  donderdag 16 april 2009 @ 19:51:13 #155
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68083706
Woehoei, Maneki heeft een trouwjurk, lalala

pi_68083897
Zijn er nog dames die interesse hebben in zo'n bento-doosje? Ik heb een leuke gezien bij een Nederlandse webshop voor een redelijke prijs.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 16 april 2009 @ 19:58:50 #157
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_68083988
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:49 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Uit de klei getrokken, door de ooievaar gebracht en zelf geteeld
Dus hij is wit!

Klinkt allemaal wel erg tof hoor.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 16 april 2009 @ 19:59:29 #158
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_68084009
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:56 schreef huuphuup het volgende:
Zijn er nog dames die interesse hebben in zo'n bento-doosje? Ik heb een leuke gezien bij een Nederlandse webshop voor een redelijke prijs.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik wil, maar deze is way to girly
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_68084169
Tijd voor een nieuwe verzamelbestelling bij japancentre Huup
Saartje
pi_68084256
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Tijd voor een nieuwe verzamelbestelling bij japancentre Huup
eigenlijk wel he?

maar dan niet via CUL dat gekut met betalen enzo...

Even B. omkopen met van die ranzige instant curry
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68084293
Alles wat via CUl loopt lijkt per definitie gekut te zijn
Ranzige instant curry
Saartje
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 16 april 2009 @ 20:20:42 #162
95752 crew  Chell
Kluns
pi_68084777
Oeh Bento-dingen! Ik vind het zooo leuk, maar het is zo niks voor mij Ik ben daar echt niet gedisciplineerd genoeg voor
pi_68084850
Ik ben ook benieuwd Maneki!! Fijn dat je geslaagd bent!
ik heb vanmiddag heerlijk met mijn dochter een uurtje geslapen
En ze is me de hele dag al aan het knuffelen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68084889
Haha ach Chell, ik heb sinds ik zwanger ben geen bento meer gemaakt
ik heb ook geen hap rijst meer op. Heel erg niet like me, ik ben groot geworden met rijst en eet het normaal 5 keer per week ofzo maar ik hoeft het nu gewoon niet meer
Voordeel van plastic bakjes en van die papieren cupjes is dat het niet bederft en het staat zo leuk in de voorraadkast!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 16 april 2009 @ 20:30:21 #165
95752 crew  Chell
Kluns
pi_68085118
Ik ben nogal van het type dat standaard te laat op staat en te laat vertrekt, dus als ik 's morgens dan nog een bento moet gaan maken

Ik zou wel van die snack bento'tjes mee naar mn werk willen op zich. Lunch hebben we namelijk gewoon, maar ik heb tussendoor vaak nog wel trek. Misschien tóch eens een doosje kopen, want een handje druiven, tomaatjes etc is er zo ingegooid natuurlijk...
pi_68085589
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:30 schreef Chell het volgende:
Ik ben nogal van het type dat standaard te laat op staat en te laat vertrekt, dus als ik 's morgens dan nog een bento moet gaan maken

Ik zou wel van die snack bento'tjes mee naar mn werk willen op zich. Lunch hebben we namelijk gewoon, maar ik heb tussendoor vaak nog wel trek. Misschien tóch eens een doosje kopen, want een handje druiven, tomaatjes etc is er zo ingegooid natuurlijk...
hahaha ik ook hoor! ik maakte ze meestal de avond van tevoren klaar met restjes van de avond ervoor.
of als ik het al 's morgens deed, dan gingen er meestal druiven in, zo'n mini-ontbijtkoekje en zo'n light la vache qui rit kaaspuntje. Gaat prima en zit binnen no time in het bakje
Cherrytomaatjes doen het ook prima erin. En ik deed er altijd graag paprika en komkommer in maar dan moet je wel snijden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68085680
Ook leuk om mee naar school te nemen zo'n doosje met vakjes en verschillende lekkere dingetjes.
Morris is ook gek op kleine tomaatjes en van die wortelballetjes. En best grappig idd om er zo'n minikaasje bij te doen Alleen nu nog een jongensversie vinden van zo'n doosje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 16 april 2009 @ 20:48:47 #168
14746 k_i_m
pi_68085820
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:48 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Sprak mijn personal shopping goeroe
Ik heb af en toe wel inwendig gelachen om het hoofd van de verkoopster. Dat ze net tegen jou zei dat het heel mooi en leuk was, en dat ik dan mijn neus optrok en zei dat ik het stom vond . .
In my life
Why do I smile
  Moderator donderdag 16 april 2009 @ 20:49:34 #169
5428 crew  miss_sly
pi_68085858
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:48 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik heb af en toe wel inwendig gelachen om het hoofd van de verkoopster. Dat ze net tegen jou zei dat het heel mooi en leuk was, en dat ik dan mijn neus optrok en zei dat ik het stom vond . .
Arme verkoopster
  donderdag 16 april 2009 @ 20:52:07 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68085953
Snoopy, vind hij Hello Kitty niet leuk dan?
  donderdag 16 april 2009 @ 20:52:47 #171
14746 k_i_m
pi_68085977
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Arme verkoopster
Helemaal niet, dan was het gewoon een draak van een jurk .
In my life
Why do I smile
pi_68086006
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:52 schreef Brighteyes het volgende:
Snoopy, vind hij Hello Kitty niet leuk dan?
ik denk dat hij toch liever een Carsdoosje heeft
pi_68086299
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:53 schreef snoopy het volgende:

[..]

ik denk dat hij toch liever een Carsdoosje heeft

voor Morris
SPOILER
En deze voor jou!
SPOILER
Ik verveel me haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68086485
hmm mijn senseo hoort bij de types die zouden kunnen ontploffen....
oh zie dat die van mij een andere productiedatum heeft.. gelukkig..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 16 april 2009 @ 21:12:02 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68086690
Huup!
  donderdag 16 april 2009 @ 21:13:41 #176
190853 RockabeIIa
pi_68086745
lellukkuh doosjus
pi_68086792
huup nu moet ik wel kopen
pi_68086815
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:13 schreef RockabeIIa het volgende:
lellukkuh doosjus
stommerd
  Jubileum moderator donderdag 16 april 2009 @ 21:15:27 #179
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_68086819
Hahaha Huupje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_68086822
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:12 schreef Brighteyes het volgende:
Huup!
whut?

ik heb geen idee meer welk type mijn senseo is staat dat erop ergens? We gebruiken het ding eigenlijk nauwelijks... alleen voor visite. Achja, houdt het spannend he
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68086837
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:48 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ghehe ja, ze was wel braafjes
Saartje
pi_68086854
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:13 schreef RockabeIIa het volgende:
lellukkuh doosjus
Zelf lelluk doosjuh
Saartje
pi_68086863
Kun je ook iets anders in die doosjes stoppen?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_68086896
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:16 schreef YPPY het volgende:
zoals?
  donderdag 16 april 2009 @ 21:17:49 #185
190853 RockabeIIa
pi_68086901
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:16 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Zelf lelluk doosjuh
nee hoor, ik doe aan zakjes
pi_68086934
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:17 schreef snoopy het volgende:

[..]

zoals?
Boeit niet, ze zijn zo leuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 16 april 2009 @ 21:18:46 #187
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_68086940
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:16 schreef YPPY het volgende:
Dat vind ik best schunnige taal voor iemand die zichzelf "OUD Heilige" noemt.
... ♥ ik mis je ♥
pi_68086972
wat phluph zegt
  donderdag 16 april 2009 @ 21:20:07 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68086989
Ik heb me trouwens vanmiddag uitgeleefd op een Nipo onderzoek dat zeer duidelijk uit de Nutricia hoek kwam.

Kent u opvolgmelk?
Ja

Geeft u Sasha opvolgmelk?
Nee

U heeft aangegeven dat u opvolgmelk kent, maar u heeft het Sasha niet, kunt u aangeven waarom?
Omdat het onzin is om een kind van een jaar oud opvolgmelk te geven. Met gewoon gezonde voeding met voldoende afwisseling en een glas melk is voldoende.

En zo waren er heeeeeeeeeel veel vragen over knisperpapjes, avondpapjes, hoeplahoeps en godknows wat voor meuk ze nog meer verzinnen.
'Mijn kind krijgt 3 maaltijden per dag, waaronder brinta als ontbijt, en dat is voldoende. Hij heeft geen behoefte aan allerlei papjes vlak voor het slapen gaan.'

pi_68087060
Hahaha Pluph
Ik gebruik die bakjes om alle bentorommel in de voorraadkast in op te bergen

Hier speciaal voor Rocka dan, coole broodzakjes
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 16 april 2009 @ 21:24:03 #191
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_68087109
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:22 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha Pluph
Ik gebruik die bakjes om alle bentorommel in de voorraadkast in op te bergen

Hier speciaal voor Rocka dan, coole broodzakjes
Het is pHluph! Ik noem jou toch ook niet uupuup!
... ♥ ik mis je ♥
pi_68087138
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb me trouwens vanmiddag uitgeleefd op een Nipo onderzoek dat zeer duidelijk uit de Nutricia hoek kwam.

Kent u opvolgmelk?
Ja

Geeft u Sasha opvolgmelk?
Nee

U heeft aangegeven dat u opvolgmelk kent, maar u heeft het Sasha niet, kunt u aangeven waarom?
Omdat het onzin is om een kind van een jaar oud opvolgmelk te geven. Met gewoon gezonde voeding met voldoende afwisseling en een glas melk is voldoende.

En zo waren er heeeeeeeeeel veel vragen over knisperpapjes, avondpapjes, hoeplahoeps en godknows wat voor meuk ze nog meer verzinnen.
'Mijn kind krijgt 3 maaltijden per dag, waaronder brinta als ontbijt, en dat is voldoende. Hij heeft geen behoefte aan allerlei papjes vlak voor het slapen gaan.'

hahaha way to go

Mn moeder heeft ooit eens een goeie drie kwartier aan de telefoon gehangen met zo'n groene-stroom-enqueteur. Ze had een heel verhaal opgehangen aan die enqueteur dat de stroom heus niet bij het stopcontact komt en dan bij zichzelf denkt van "heeeeey jij hebt heul geen groene stroom gekocht! hier ga ik niet naar binnen!" en die enqueteur maar uitleggen dat het om een aandeel ging enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68087155
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:18 schreef phluphy het volgende:

[..]

Dat vind ik best schunnige taal voor iemand die zichzelf "OUD Heilige" noemt.
Zo noemde Milagro me.
*OUD heilige*
  donderdag 16 april 2009 @ 21:25:28 #194
190853 RockabeIIa
pi_68087159
ok... bedankt Huup!

BE Goezo!
pi_68087163
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:24 schreef phluphy het volgende:

[..]

Het is pHluph! Ik noem jou toch ook niet uupuup!
omg wat een stomme fout

ik zie het nu pas
sorry pHlupHy
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68087242
Met babyzwemmen was er vorig jaar ook zoiets van Nutricia. Die marketingjongens van alles laten zien en opnoemen. En alles was: "Nee". Die wanhoop. Tot overmaat van ramp (voor hen dan) ging Anna huilen toen ze met de beer-alias-mens-in-een-pak op de foto mocht.
*OUD heilige*
  donderdag 16 april 2009 @ 21:29:24 #197
190853 RockabeIIa
pi_68087280
WAUW die slaapkamer op RTL4 net.... omg zoiets wil ik ook!!
  donderdag 16 april 2009 @ 21:30:13 #198
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_68087305
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:25 schreef huuphuup het volgende:

[..]

omg wat een stomme fout

ik zie het nu pas
sorry pHlupHy
Nou nou, het is geen ramp, ik vond het gewoon leuk jou uupuup te kunnen noemen!
Bij mij verander ze de (p)h wel eens in f. Dan wordt jij .... pfluuppfluup.
o.k., dat klopt niet helemaal, maar het staat - en klinkt - geweldig!
... ♥ ik mis je ♥
pi_68087312
Mooi he, alleen die vent hoef ik er niet bij. Jemig zeg, wat een meeprater.
*OUD heilige*
pi_68087317
nou moe, ik heb helegaar geen rtl4 op. Mijn lieftallige vriend staat te Wii-en. Hoe zag het eruit?
  donderdag 16 april 2009 @ 21:31:28 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68087351
Yppy!

Oh, en ik ben niet zo heel heilig hoor, want af en toe gaat er hier nog wel een potje olvarit door (als het even zo makkelijker uit komt) en Sasha heeft natuurlijk wel flesvoeding gehad (ander merk), maar ik kan gewoon niet goed tegen al die peuter en dreumes rotzooi die ze ontwikkelen.
Die reclames nu ook over die potjes dat daar dan weetikveelwat in zou zitten en bij andere merken niet enzo. Ga toch weg!
pi_68087378
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:30 schreef phluphy het volgende:

[..]

Nou nou, het is geen ramp, ik vond het gewoon leuk jou uupuup te kunnen noemen!
Bij mij verander ze de (p)h wel eens in f. Dan wordt jij .... pfluuppfluup.
o.k., dat klopt niet helemaal, maar het staat - en klinkt - geweldig!

die slaapkamer is idd mooi Rocka ik vind het sowieso een mooi huisje vanaf de buitenkant.
Heuh is dat in Leiden opgenomen? Dacht dat ik net de Breestraat zag in het laatste stukje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')