nah alleen maar fair. misschien was die tik wat overdreven..maargoed ik werd ontzettend pissig toen ik dat zagquote:Op donderdag 16 april 2009 16:34 schreef freecell het volgende:
DakotaWel stoer van je
![]()
Fuente wat balen zegen nu?
Totdat jouw kind van achteren een klap op zijn kop krijgt van een vreemdequote:Op donderdag 16 april 2009 16:34 schreef freecell het volgende:
DakotaWel stoer van je
![]()
Fuente wat balen zegen nu?
foto'squote:
Ik ben een voorstander van een gepaste pedagogische tik af en toequote:Op donderdag 16 april 2009 16:35 schreef Dakota het volgende:
[..]
nah alleen maar fair. misschien was die tik wat overdreven..maargoed ik werd ontzettend pissig toen ik dat zag
t was een tikkie met mn vingertoppen, overdrijven is ook een vak :pquote:Op donderdag 16 april 2009 16:38 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Totdat jouw kind van achteren een klap op zijn kop krijgt van een vreemde
Dat stond er niet bijquote:Op donderdag 16 april 2009 16:41 schreef Dakota het volgende:
[..]
t was een tikkie met mn vingertoppen, overdrijven is ook een vak :p
hier net zo, geen ram of een echte klap ofzoquote:Op donderdag 16 april 2009 16:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben een voorstander van een gepaste pedagogische tik af en toeEn het kan ook helemaal geen kwaad als iemand anders die een keer geeft
Vroeger ook wel eens een tik gehad van een onbekende ik naar mijn papa: *brul!* mijn vader: waarom deed hij dat? Ik uitleggen. Mijn vader: en terecht, anders had je hem van mij gehad.
Hij had wel gelijk
ja zo ben ik een keer in Rotterdam flink voor mn achterhoofd gerost (hersenschudding uiteindelijk) door iemand die iets verkeerd gezien hadquote:Op donderdag 16 april 2009 16:38 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Totdat jouw kind van achteren een klap op zijn kop krijgt van een vreemde
mijn vriend gaat vanavond zelf pizza maken! ben benieuwdquote:Op donderdag 16 april 2009 16:42 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha Koot
Wat een taal van die kindjeshoewel Pinq, lief en ik hebben erg moeten lachen net om Max zn tokkie
![]()
Bluh wij wonen ook verkeerd, niet alleen voor het weerik wil pizza bestellen of van Domino's of van NY pizza, maar geen van 2en bezorgt tot hier
ze bezorgen allebei net tot de grens van dit durp en die grens ligt tien meter verderop ofzo
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben een voorstander van een gepaste pedagogische tik af en toeEn het kan ook helemaal geen kwaad als iemand anders die een keer geeft
Vroeger ook wel eens een tik gehad van een onbekende ik naar mijn papa: *brul!* mijn vader: waarom deed hij dat? Ik uitleggen. Mijn vader: en terecht, anders had je hem van mij gehad.
Hij had wel gelijk
iemand anders die mn kind een klap verkoopt zou ik tegen zijn oogbal stompen.. maar dit was een joch van rond de 10 die een dier aan gort aan het slaan was..ligt toch iets andersquote:Op donderdag 16 april 2009 16:43 schreef Fuente het volgende:
Mja nou ja, ze wouden nog wel een voorschot gaan overmaken, maar dat gaat dan weer via het hoofdkantoor, dus komt never nooit voor het weekend binnen.
Gelukkig wel wat reserves, maar nu moet ik al m'n winkelplannen en 'nieuwe-bril-met-actie-van-hans-anders' niet doen
Dakoot, ik zou normaal echt woest worden als iemand mijn kind een tik zou geven (zeker omdat ik zelf ook niet sla), maar met zoiets vind het bijna terecht. Beetje dieren mollen op z'n manier, blegh.
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij had wel gelijk
oh lekker!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:44 schreef Dakota het volgende:
[..]
mijn vriend gaat vanavond zelf pizza maken! ben benieuwd
Kan me 't wel indenken ja. Zeker op die leeftijd!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:45 schreef Dakota het volgende:
[..]
iemand anders die mn kind een klap verkoopt zou ik tegen zijn oogbal stompen.. maar dit was een joch van rond de 10 die een dier aan gort aan het slaan was..ligt toch iets anders
quote:
Wat liefquote:Op donderdag 16 april 2009 16:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh lekker!![]()
ik heb een baaldag en mn lief heeft alles uit de kast getrokken om me op te vrolijken![]()
zit nu met een dekentje geinstalleerd op de bank met roze koeken en chocola en een fles cola en hij is aan het opzoeken hoe ie toch een pizza voor me kan regelen van de NY pizza*liefde van leven gevonden heeft
Yay lekker vroeg naar bed vanaaf danquote:Op donderdag 16 april 2009 16:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat lief
Ik mag de liefde van mijn leven dadelijk weer oppikken op schiphil![]()
Waarna hij direct door moet naar een klant van hemzelf (hij heeft een iegen it-bedrijfje ernaast) om problemen op te lossenMaar ik hoef lekker niet meer alleen te slapen vannacht
Ja, dat deed iemand ook eens bij een nietsvermoedend Brentje... Die zag dat niet aankomen, wist niet eens wat hij verkeerd deed en ik ontplofte daar echt opquote:Op donderdag 16 april 2009 16:43 schreef Dakota het volgende:
rocka
---->1 tik op zijn achterhoofd gegeven <---
Ik ben met je eens dat hij zeker een standje verdiende maar ik vind niet dat een buitenstaander dat dient te doen. Hij is pakweg 10 en ziet dingen anders dan wij dat zien.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:45 schreef Dakota het volgende:
[..]
iemand anders die mn kind een klap verkoopt zou ik tegen zijn oogbal stompen.. maar dit was een joch van rond de 10 die een dier aan gort aan het slaan was..ligt toch iets anders
Wat fijnquote:Op donderdag 16 april 2009 16:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Het was vermoeiend enzo en verwarrend maar wel leukHeb iets gekocht wat ik in eerste instantie helemaal niets vond maar dat bleek toch wel erg mooi te zijn
Ik ben blij
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:52 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, dat deed iemand ook eens bij een nietsvermoedend Brentje... Die zag dat niet aankomen, wist niet eens wat hij verkeerd deed en ik ontplofte daar echt op
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Het was vermoeiend enzo en verwarrend maar wel leukHeb iets gekocht wat ik in eerste instantie helemaal niets vond maar dat bleek toch wel erg mooi te zijn
Ik ben blij
Topquote:Op donderdag 16 april 2009 16:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben blij
Nope, ze mogen van mij niet zonder toezicht vissenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:29 schreef Dakota het volgende:
Hey Stout, was 1 van je jongens toevallig aan het vissen vandaag?
ik heb namelijk 1 joch een tik op zijn achterhoofd gegeven omdat ie een vis op het water aan t slaan was.
(om m dood te maken)
'ja ik durfde het haakje er niet af te halen'
dat heb ik dus uiteindelijk gedaan(handig zo'n baby in een draagdoek
)
t was een groep van 4 ettertjes en geen van allen durfde de haak eruit te halen, ga dan niet vissen
er zit een groot verschil tussen een klein ventje die niet weet wat hij doet..en een joch van 10 die heel bewust een beest aan het mollen is lijkt me. Maargoed ik zei zelf al dat het misschien wat overdreven was.. en toch..als ik een kind bewust een puppy zie schoppen ofzo, verkoop ik m ook een schop(je)quote:Op donderdag 16 april 2009 16:52 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, dat deed iemand ook eens bij een nietsvermoedend Brentje... Die zag dat niet aankomen, wist niet eens wat hij verkeerd deed en ik ontplofte daar echt op
En terecht! Het is potdorie geen jurk om mee af te dansen!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
met jarletels jamaar die zijn goddank afneembaar
Tsja euh Rock..ik wilde eerst in het rood maar al waar ik mee thuis kwam..was absoluut geen rood
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
met jarletels jamaar die zijn goddank afneembaar
Tsja euh Rock..ik wilde eerst in het rood maar al waar ik mee thuis kwam..was absoluut geen rood
Told you soquote:Op donderdag 16 april 2009 17:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb zeker wel 10 jurken gepast, waat een uitputtingsslag zeg!
Ik had al een jurl maar die was toch niet helemaal je-van-het :-/ dus toch maar een andere gekocht. En meteen schoenen er bij (schoenen op palen) en een toselet
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En terecht! Het is potdorie geen jurk om mee af te dansen!.
hahaha das vals!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:40 schreef Chell het volgende:
Oeh nu ben ik nieuwsgierigggggggg!!!
Maneki, ik heb info nodig hoor, om me voor te kunnen bereiden op de te schieten plaatjes
Sprak mijn personal shopping goeroequote:Op donderdag 16 april 2009 17:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En terecht! Het is potdorie geen jurk om mee af te dansen!.
Uit de klei getrokken, door de ooievaar gebracht en zelf geteeldquote:Op donderdag 16 april 2009 17:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]ga je in het wit? *grijns* hoe ga je dat rijmen met die drie bouwvakkertjes van je? hihi zijn die in de kas gegroeid?
![]()
Oeh ik ben wel benieuwd naar je jurken zeg! Doe je foto's plaatsen na de grote dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus hij is wit!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Uit de klei getrokken, door de ooievaar gebracht en zelf geteeld
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:56 schreef huuphuup het volgende:
Zijn er nog dames die interesse hebben in zo'n bento-doosje? Ik heb een leuke gezien bij een Nederlandse webshop voor een redelijke prijs.
Ja, ik wil, maar deze is way to girlySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
eigenlijk wel he?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Tijd voor een nieuwe verzamelbestelling bij japancentre Huup
hahaha ik ook hoor! ik maakte ze meestal de avond van tevoren klaarquote:Op donderdag 16 april 2009 20:30 schreef Chell het volgende:
Ik ben nogal van het type dat standaard te laat op staat en te laat vertrekt, dus als ik 's morgens dan nog een bento moet gaan maken![]()
Ik zou wel van die snack bento'tjes mee naar mn werk willen op zich. Lunch hebben we namelijk gewoon, maar ik heb tussendoor vaak nog wel trek. Misschien tóch eens een doosje kopen, want een handje druiven, tomaatjes etc is er zo ingegooid natuurlijk...
Ik heb af en toe wel inwendig gelachen om het hoofd van de verkoopster. Dat ze net tegen jou zei dat het heel mooi en leuk was, en dat ik dan mijn neus optrok en zei dat ik het stom vondquote:Op donderdag 16 april 2009 19:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Sprak mijn personal shopping goeroe
Arme verkoopsterquote:Op donderdag 16 april 2009 20:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb af en toe wel inwendig gelachen om het hoofd van de verkoopster. Dat ze net tegen jou zei dat het heel mooi en leuk was, en dat ik dan mijn neus optrok en zei dat ik het stom vond.
.
Helemaal niet, dan was het gewoon een draak van een jurkquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:52 schreef Brighteyes het volgende:
Snoopy, vind hij Hello Kitty niet leuk dan?
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:53 schreef snoopy het volgende:
[..]ik denk dat hij toch liever een Carsdoosje heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze voor jou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik verveel me haha![]()
whut?quote:
Ghehe ja, ze was wel braafjesquote:Op donderdag 16 april 2009 20:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb af en toe wel inwendig gelachen om het hoofd van de verkoopster. Dat ze net tegen jou zei dat het heel mooi en leuk was, en dat ik dan mijn neus optrok en zei dat ik het stom vond.
.
zoals?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:16 schreef YPPY het volgende:
Kun je ook iets anders in die doosjes stoppen?
Boeit niet, ze zijn zo leuk.quote:
Dat vind ik best schunnige taal voor iemand die zichzelf "OUD Heilige" noemt.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:16 schreef YPPY het volgende:
Kun je ook iets anders in die doosjes stoppen?
Het is pHluph! Ik noem jou toch ook niet uupuup!quote:Op donderdag 16 april 2009 21:22 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha Pluph![]()
Ik gebruik die bakjes om alle bentorommel in de voorraadkast in op te bergen![]()
Hier speciaal voor Rocka dan, coole broodzakjes
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb me trouwens vanmiddag uitgeleefd op een Nipo onderzoek dat zeer duidelijk uit de Nutricia hoek kwam.
Kent u opvolgmelk?
Ja
Geeft u Sasha opvolgmelk?
Nee
U heeft aangegeven dat u opvolgmelk kent, maar u heeft het Sasha niet, kunt u aangeven waarom?
Omdat het onzin is om een kind van een jaar oud opvolgmelk te geven. Met gewoon gezonde voeding met voldoende afwisseling en een glas melk is voldoende.
En zo waren er heeeeeeeeeel veel vragen over knisperpapjes, avondpapjes, hoeplahoeps en godknows wat voor meuk ze nog meer verzinnen.
'Mijn kind krijgt 3 maaltijden per dag, waaronder brinta als ontbijt, en dat is voldoende. Hij heeft geen behoefte aan allerlei papjes vlak voor het slapen gaan.'
Zo noemde Milagro me.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:18 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat vind ik best schunnige taal voor iemand die zichzelf "OUD Heilige" noemt.
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:24 schreef phluphy het volgende:
[..]
Het is pHluph! Ik noem jou toch ook niet uupuup!
Nou nou, het is geen ramp, ik vond het gewoon leuk jou uupuup te kunnen noemen!quote:Op donderdag 16 april 2009 21:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]omg wat een stomme fout
![]()
ik zie het nu pas![]()
sorry pHlupHy
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nou nou, het is geen ramp, ik vond het gewoon leuk jou uupuup te kunnen noemen!
Bij mij verander ze de (p)h wel eens in f. Dan wordt jij .... pfluuppfluup.
o.k., dat klopt niet helemaal, maar het staat - en klinkt - geweldig!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |