abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68065762
Game on people
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 16 april 2009 @ 11:20:23 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68065770
nouja de zon schijnt nog wel, maar t rommelt behoorlijk
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_68065827
als het daarna gaat regenen en dan de zon weer doorbreekt ruikt het altijd zo lekker fris buiten
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_68065837
ik denk ook dat het hier straks wel gaat regenen..het is wat klam
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68065859
Ik heb net even een trust gemaakt met de buitenwereld (raam opengezet). Het is nog steeds lekker uiten hoor.

Gister hadden we een plensbui, en toen rook het zo heerlijk naar regen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 16 april 2009 @ 11:23:25 #6
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_68065895
Hier is het nog strak blauw en heerlijk! Terrasdeuren lekker open het leek wat kouder te worden maar dat is toch niet zo!
Buh, ik heb heel erg geen zin in regen ook.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 16 april 2009 @ 11:23:44 #7
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_68065904
Sterkte Bar... hopelijk krijg je hem snel te pakken.

Het eten voor vanaaf is klaar, nog even de hond uitlaten, omkleden en dan nog even werken.
belde net dat hij morgen zijn vroege dienst niet tegen een gebroken dienst kan ruilen , dus morgen mag ik alleen naar de gyneacoloog voor mijn driejaarlijk onderonsje en mijn nieuwe Implanon.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_68065931
Hier gaat het toch kennelijk ook regenen over niet al te lange tijd. Het zonnetje is zich al aan het terugtrekken, helaas.
Maar wel bijna weekend, morgen lekker vrij
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68065933
Hier in het zuiden was het geen plensbui meer te noemen.. Ik kwam nog net op tijd binnen, met de hagelstenen achter me aan! Toiletwater kwam omhoog.. En klein voordeel dat het putje op het terras ook omhoog kwam, zat al tijden verstopt haha!
  donderdag 16 april 2009 @ 11:26:01 #10
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68065992
Hier begint het nu ook een beetje te betrekken... al vind ik het binnen nog steeds fris, is het buiten best lekker.

Ik heb gebeld met kdv, het staat dus allemaal verkeerd in het systeem daar, ze heeft het nu aangepast en nu zou het goed moeten komen!! Even afwachten....

Hmm net weer bericht over mn collega, mn ex-collega heeft contact gehad met zijn vriendin (ook onze collega)het gaat niet goed en de artsen hebben laten doorschemeren dat ze hem min of meer hebben opgegeven. Hij zou vandaag weer geopereerd worden om dingen te verwijderen enz. maar gezien zijn toestand durven ze het waarschijnlijk niet aan. Ook zijn de functies van de darmen en nieren uitgevallen, dat kan tijdelijk zijn, maar zijn lichaam loopt nu vol vocht. Het hart pompt alleen bloed naar de hersenen en het hart. Ze hebben heel veel moeite moeten doen om hem in een diepe slaap te krijgen, heeft een dosis gehad waar iemand anders 14 dagen knockout van zou liggen... hij heeft dus nog genoeg wilskracht om erbij te willen blijven!!
Make love, not war ☮
  donderdag 16 april 2009 @ 11:26:45 #11
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_68066016
Sterkte voor jou Bar, het klinkt echt wel een beetje eng vind ik.

en dit vind ik écht een goed idee wat nog wel uitgevoerd kan worden.
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:15 schreef Lois het volgende:

[..]

Hee we hadden ook met zijn allen kunnen komen he, soort help-maneki-trouwjurk-vinden-meet, dat zou pas zielig voor de verkoopsters zijn
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 16 april 2009 @ 11:26:50 #12
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68066021
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:24 schreef Koosje het volgende:
Hier in het zuiden was het geen plensbui meer te noemen.. Ik kwam nog net op tijd binnen, met de hagelstenen achter me aan! Toiletwater kwam omhoog.. En klein voordeel dat het putje op het terras ook omhoog kwam, zat al tijden verstopt haha!
dat was dan echt een behoorlijke bui

zo kan ik me nog een "bui" herinneren dat bij ons in de tuin een enorme golf naar beneden bleef komen, buren aan beide kanten het water binnen. wij gelukkig niet. hele avond met de hele buurt staan water wegscheppen/pompen etc
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 16 april 2009 @ 11:27:24 #13
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_68066039
Hier in Alkmaar nog steeds heerlijk weer. Zal binnen een paar uur wel veranderd zijn, en ik moet straks nog naar buiten*

(* ja echt waar, een FOK!er die naar buiten gaat!)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 16 april 2009 @ 11:27:42 #14
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68066055
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
Hier begint het nu ook een beetje te betrekken... al vind ik het binnen nog steeds fris, is het buiten best lekker.

Ik heb gebeld met kdv, het staat dus allemaal verkeerd in het systeem daar, ze heeft het nu aangepast en nu zou het goed moeten komen!! Even afwachten....

Hmm net weer bericht over mn collega, mn ex-collega heeft contact gehad met zijn vriendin (ook onze collega)het gaat niet goed en de artsen hebben laten doorschemeren dat ze hem min of meer hebben opgegeven. Hij zou vandaag weer geopereerd worden om dingen te verwijderen enz. maar gezien zijn toestand durven ze het waarschijnlijk niet aan. Ook zijn de functies van de darmen en nieren uitgevallen, dat kan tijdelijk zijn, maar zijn lichaam loopt nu vol vocht. Het hart pompt alleen bloed naar de hersenen en het hart. Ze hebben heel veel moeite moeten doen om hem in een diepe slaap te krijgen, heeft een dosis gehad waar iemand anders 14 dagen knockout van zou liggen... hij heeft dus nog genoeg wilskracht om erbij te willen blijven!!
he wat een rot nieuws over je collega
sterkte
Today is life -

Dale Carnegie
  Moderator donderdag 16 april 2009 @ 11:27:43 #15
5428 crew  miss_sly
pi_68066056
He Diaan, wat naar toch, zulke dingen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68066074
hey geen onweer/regen svp, ik moet nog een heel eind op de fiets zometeen.
pi_68066104
oh diaan wat klinkt dat vreselijk....
  donderdag 16 april 2009 @ 11:29:37 #18
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_68066132
Jeetje Diaan, wat een rotnieuws.
  donderdag 16 april 2009 @ 11:30:15 #19
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_68066150
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:28 schreef bixister het volgende:
hey geen onweer/regen svp, ik moet nog een heel eind op de fiets zometeen.
Ik zou een zuidwester meenemen dan maar.
  donderdag 16 april 2009 @ 11:31:57 #20
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68066217
Ik ga even naar buiten/weg om even uit te waaien en het van me af te zetten
Make love, not war ☮
  donderdag 16 april 2009 @ 11:32:19 #21
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68066235
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:27 schreef Yi-Long het volgende:
Hier in Alkmaar nog steeds heerlijk weer. Zal binnen een paar uur wel veranderd zijn, en ik moet straks nog naar buiten*

hehe geniet ervan voor je het weet blijft het droog
pi_68066258
Ik heb volgens mij te vroeg staan juichen net, het zonnetje is nu even niet meer zo druk aan het schijnen en de wind is ook toegenomen zo te zien.

Diaan, wat ontzettend rot van je collega. Sterkte.
pi_68066330
Diaan wat een rotnieuws zeg!
pi_68066881
*kijkt naar TT
*kijkt naar de grijze lucht buiten....

Diaan, wat een rotnieuws Sterkte.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 16 april 2009 @ 11:49:47 #25
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68066902
Ik ga met mijn collega's zo lunchen buiten de deur voor mijn tijdelijke afscheid!! Lekkerrrrrr....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 16 april 2009 @ 11:50:34 #26
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68066941
oe smakelijk Memmel, geniet er lekker van
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 16 april 2009 @ 11:51:09 #27
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68066960
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:49 schreef Memmel het volgende:
Ik ga met mijn collega's zo lunchen buiten de deur voor mijn tijdelijke afscheid!! Lekkerrrrrr....
Geniet van de aandacht <3
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68066962
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:27 schreef Yi-Long het volgende:

ik zit in heerhugowaard en de lucht is plotseling weer helder..
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  donderdag 16 april 2009 @ 11:52:07 #29
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68066986
diaan
  donderdag 16 april 2009 @ 11:53:14 #30
190853 RockabeIIa
pi_68067034
En JAAAAAAAAAAAAAAA! We hebben goed nieuws bij de post De saneringsplannen zijn al best in ver gevorderd stadium en nog dit jaar moet de hele straat klaar zijn. De eerste plannen kwamen vandaag per post en nu komt er gauw een vervolgafspraak.
Ik hoop natuurlijk als eerste aan de beurt te zijn en ga het ook zeker vragen want hoogzwanger in een sanering zitten lijkt me niks maar DAMN! ik ben zo opgelucht!
pi_68067100
eh gefeliciteerd, maar wat houdt die sanering dan precies in rocka?
pi_68067102
Oh Bar, wat naar zeg! Ik hoop dat je hem snel kan bereiken!
Diaan, bah, naar nieuws...

Agenda's
Ik heb een paar heeeeeele mooie (denk aan een limited edition leren filofax, nog een leren filofax, 2 leren succes agenda's) maar die gebruik ik niet elk jaar. En dan nog de 'losse' agenda's die elk jaar zo leuk zijn .
En ik wil ook altijd een mooi zwarte Moleskine erbij hebben.
  donderdag 16 april 2009 @ 11:58:05 #33
190853 RockabeIIa
pi_68067202
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:55 schreef bixister het volgende:
eh gefeliciteerd, maar wat houdt die sanering dan precies in rocka?
Vooral geluidsisolatie en dwz alle kieren dicht, nieuwe voordeur, dubbele beglazing e.d. Het is nog niet duidelijk hoe en wat er precies gaat gebeuren maar het zou kunnen dat er zelfs een nieuw dak op komt zeg maar...
pi_68067337
Jeetje zeg Rock, da's een behoorlijke verbouwing!
  donderdag 16 april 2009 @ 12:06:07 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68067464
Fijn Rocka!
  donderdag 16 april 2009 @ 12:06:29 #36
190853 RockabeIIa
pi_68067482
Ja, ik ben benieuwd wat ze gaan doen. De enige ruimte die ze niet aan gaan pakken is de aanbouw.
  donderdag 16 april 2009 @ 12:16:34 #37
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68067836
klinkt als een hoop werk Rocka
pi_68067933
rocka wat fijn.

memmel veel plezier.

diaan wat een rotnieuws.
mama van 3 kids!
pi_68068042
hier is het tot mijn verbazing ook nog best ok weer! zonnetje erbij enzo alleen mn kind heeft iets dat op diarree lijkt ik mag het niet te snel zo noemen, maar hij is voor de 2e keer heel veel en vrij dun aan het poepen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 16 april 2009 @ 12:25:40 #40
190853 RockabeIIa
pi_68068152
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:16 schreef _Bar_ het volgende:
klinkt als een hoop werk Rocka
Ja, en dan moet er dus ook nog een babykamer komen. Ohnee, ik bedoel een peuterkamer Babykamertje blijft zo ongeveer hetzelfde. Alleen de aankleding wordt wat anders en het houtwerk van bed en commode wordt deels geschilderd.
Ohja, en we gaan nog 2 schuren uit de tuin breken (incl. betonvloeren) en dan komt er op een andere plek in de tuin zo'n groot tuinhuis met veranda. En dit alles het liefst voor augustus. Ik ben nu al moe!
pi_68068425
wow rocka jullie zijn wat van plan. ik zou ook moe zijn.
wij moeten hier ook de tuin doen nouja manlief dan want ik kan niks. de gedachten alleen al.
mama van 3 kids!
pi_68068548
Fijn Rocka!! Klinkt idd als een hoop werk! Ik hoop dat ze als eerste bij jou beginnen!
Jeetje Diaan, dat is ff heftig!
Bar, ik hoop dat je je broertje snel kunt bereiken!
Memmel, geniet van de lunch!

Vandaag of morgen komt de vaatwassermeneer weer langs. Werd ik om 11.45 gebeld of ie meteen kon komen, maar ik moest Amber halen, dus hij zegt hoelaat bent u thuis, dus ik zeg 12.15, nou zegt ie, dan zijn we al weg uit Den Haag, misschien vanmiddag.. anders morgen

Net ook even de aannemer gebeld voor het balkon aan de voorkant. Stel we geven nu opdracht voor de werkzaamheden dan duurt het 3 tot 4 weken voor het hek klaar is en dan duren de werkzaamheden nog een week.. tja en dan word het wel heel erg krap m.b.t. de utigerekende datum... balkon gaat dus na de bevalling pas gebueren...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68068646
Wauw Rocka wat een plannen en verbouwingen maar zo'n groot tuinhuis met veranda oooeh hangmatje erop en dan lekker van het avondzonnetje genieten

Over agenda's nog, ik koop nooit hele dure, juist omdat ik er dus inderdaad na een paar maanden op uitgekeken ben en dan weer een nieuwe koop Ik kan echt uren doorbrengen op de schoolcampus van V&D en aanverwante dingesen rond die tijd
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68068677
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:43 schreef huuphuup het volgende:
Wauw Rocka wat een plannen en verbouwingen maar zo'n groot tuinhuis met veranda oooeh hangmatje erop en dan lekker van het avondzonnetje genieten

Over agenda's nog, ik koop nooit hele dure, juist omdat ik er dus inderdaad na een paar maanden op uitgekeken ben en dan weer een nieuwe koop Ik kan echt uren doorbrengen op de schoolcampus van V&D en aanverwante dingesen rond die tijd
ik koop helemaal gen agenda meer
Ik gebruik dat ding eigenlijk bijna nooit. Heb een tijd geleden van M. een Ipaq gekregen, die heb ik een tijd gebruikt maar ligt nu ook weer werkloos in de kast...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68068777
oh ik kalk echt alles in mn agenda's hahaha zelfs achteraf nog dingen! Als die dag mn zusje onverwacht is blijven eten of als B. en ik onverwacht zomaar ff langs de Ikea zijn gegaan ofzo dan zet k dat 's avonds in mn agenda.
T is dus meer een soort half dagboek, maar dan zonder de verhaaltjes. Een logboek!

En soms is het ook erg handig dat k alles altijd maar opschrijf, toen we laatst een belletje kregen van B.'s ouders over een boete met hun auto kon ik precies zeggen dat wij op dat tijdstip niet daar en daar waren maar zus en zo aan het doen *sneu* hahaha die boete was dus overigens heel raar en is later ook in beroep kwijtgescholden...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68068804
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:48 schreef huuphuup het volgende:
oh ik kalk echt alles in mn agenda's hahaha zelfs achteraf nog dingen! Als die dag mn zusje onverwacht is blijven eten of als B. en ik onverwacht zomaar ff langs de Ikea zijn gegaan ofzo dan zet k dat 's avonds in mn agenda.
T is dus meer een soort half dagboek, maar dan zonder de verhaaltjes. Een logboek!
dat doet een oud collegaatje van me ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 16 april 2009 @ 12:49:46 #47
190853 RockabeIIa
pi_68068836
*collegaatje
(2e keer dat ik die taalfout lees vandaag Sorry Vicky! )
pi_68068923
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:49 schreef RockabeIIa het volgende:
*collegaatje

hahaha ik las in eerste instantie dus ook kolle-gatje zeg maar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68068937
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:49 schreef RockabeIIa het volgende:
*collegaatje
meteen aangepast

weet je wat erg is.. ik zie net pas wat jouw avatar is
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68069007
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:51 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahaha ik las in eerste instantie dus ook kolle-gatje zeg maar
ja, daar heb je weer zo'n ouwe lijm-kont, dacht ik!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')