abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68069089
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:53 schreef bixister het volgende:

[..]

ja, daar heb je weer zo'n ouwe lijm-kont, dacht ik!

dat dus haha

Vicky wat dacht je dan dat het was? Heb je het ding al gekocht Rocka?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 16 april 2009 @ 12:58:02 #52
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68069160
Huup, nee
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68069174
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:56 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dat dus haha

Vicky wat dacht je dan dat het was? Heb je het ding al gekocht Rocka?
iets van een stuurtje ofzo
heb er ook nooit echt goed naar gekeken hoor Maar zag het ineens
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 16 april 2009 @ 12:59:11 #54
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_68069201
ok, drie kinderen voor een schoolfotograaf krijgen is topsport.. Zeker als er in diezelfde ruimte ook nog een ballenbak staat.
Tijn wilde niet mee toen we klaar waren en rende fijn de weg op terwijl ik Nienke in een fietsstoeltje aan het proppen was..

Met dit plakkerige weer was mijn shirt dus doorweekt net
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_68069220

ik doe ook dingen achteraf in mn agenda schrijven ik zat zojuist nog allerlei dingen terug te lezen
logboek iluvit. en ik koop ze bij hema
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 16 april 2009 @ 13:02:54 #56
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68069316
agenda's in overvloed, alleen geen enkele gebruik ik nog....
en dan ook nog eens vrij dure agenda's
kitsh kitshen- iets met koeien en leer- oililiy
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_68069344
Mijn agenda zit in mijn hoofd. Ik vergeet nooit iets. Das wel heel erg altijd. Als iemand in mijn omgeving iets moet weten wanneer er iets gebeurd is vragen ze altijd mij
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 16 april 2009 @ 13:19:48 #58
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68069882
Ik heb mijn agenda ook in mn hoofd, maar toch vind ik het leuk om een gewone agenda erbij te hebben. Daar schrijf ik idd ook dingen achteraf in. En we hebben een keukenkalender, dus schrijf alles dubbel. Heb ooit een digitale agenda gehad, maar dat vond ik niet leuk. Kon je niet elk jaar uitkiezen en opnieuw inschrijven. Dit is trouwens mn 2e agenda dit jaar, de 1e vond ik toch minder leuk en heb ik aan Twan gegeven.

Thnx voor het medeleven!! Ik heb even een kaartje gekocht en ga die zo opsturen.
Make love, not war ☮
pi_68070056
ik heb net toch nog een cadeau gekregen van mijn bazin, echt heel leuk. Een boek genaamd Gomorra, over de italiaanse maffia. Was ze in de pauze even gaan kopen. Kennelijk heeft iemand haar een mail gestuurd met de boodschap dat ze het niet moest vergeten. Lief.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 16 april 2009 @ 13:27:48 #60
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68070163
ergens vind ik het een beetje vreemd dat er zoiets als secretaresse dag is, net alsof de andere medewerkers minder zijn.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_68070244
secretaressedag?? hmmzz.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_68070739
Ik vind secretaressedag ook grote onzin. Misschien niet als ik secretaresse was geweest
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_68070768
Wat een slecht nieuws Diaan.

Spannend Rocka! Wij zijn net voor de renovatie van onze flat verhuisd en daar ben ik wel blij mee. Jaar terug is bij m'n moeder de hele boel omgegooid, 5 weken lang zat die in de chaos. Douchen in een keet, wc in de woonkamer enz. Hopelijk gaat het bij jullie soepeler.

Mijn agenda is heilig, die heb ik nodig, anders vergeet ik helemaal alles. Heb nu een succes met hema vulling. Voorgaande jaren meestal de hema agenda, maar kreeg er genoeg van steeds alle adressen over te moeten schrijven.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_68070838
quote:
Op donderdag 16 april 2009 13:43 schreef YPPY het volgende:
Wat een slecht nieuws Diaan.

Spannend Rocka! Wij zijn net voor de renovatie van onze flat verhuisd en daar ben ik wel blij mee. Jaar terug is bij m'n moeder de hele boel omgegooid, 5 weken lang zat die in de chaos. Douchen in een keet, wc in de woonkamer enz. Hopelijk gaat het bij jullie soepeler.

Mijn agenda is heilig, die heb ik nodig, anders vergeet ik helemaal alles. Heb nu een succes met hema vulling. Voorgaande jaren meestal de hema agenda, maar kreeg er genoeg van steeds alle adressen over te moeten schrijven.
dan heb je waarschijnlijk wel eens een agenda, ontworpen door moi! gehad
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68070847
Mijn iPhone is mijn agenda
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 16 april 2009 @ 13:47:09 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68070897
quote:
Op donderdag 16 april 2009 13:27 schreef Ynske het volgende:
ergens vind ik het een beetje vreemd dat er zoiets als secretaresse dag is, net alsof de andere medewerkers minder zijn.
Het stamt uit de tijd dat secretaresses echt nog alles voor hun baas deden.
Dus handgeschreven brieven uittikken, pakken van de stomerij halen etc. etc. Dat ze echt 100% rechterhand waren zeg maar.
In die zin snap ik wel dat iemand ooit bedacht heeft dat het leuk is om ze eens een bloemetje te geven om ze te laten weten dat je al die inzet en extra aandacht echt wel waardeert.

* Brighteyes is ook geen secretaresse...
pi_68070917
quote:
Op donderdag 16 april 2009 13:45 schreef Dakota het volgende:

[..]

dan heb je waarschijnlijk wel eens een agenda, ontworpen door moi! gehad
Wat jammer dat er dan geen handtekening in staat, dat is dan helemaal stoer.

Ik koop ook vaak ansichtkaartjes bij de hema. Maak jij die ook?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_68070932
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:52 schreef Vicky het volgende:

[..]

meteen aangepast

weet je wat erg is.. ik zie net pas wat jouw avatar is
soms zie ik een speen en soms een bulldog
wanna rub mah puppeh?!
pi_68070979
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Huup, nee
ik heb een witte met een hartje met vleugels erop (en een sterretje) en dan 'rockstar'er doorheen.. t jammere is..kind wil t ding niet, speen is eel te groot
wanna rub mah puppeh?!
  donderdag 16 april 2009 @ 14:12:23 #70
190853 RockabeIIa
pi_68071758
Yppy, toen ik zwanger was van brent is hier de badkamer ook verbouwd. 10 weken duurde het ivm dat mijn pa het 's weekends deed en toen ging hij ook nog op reis omdat zijn amerikaanse vriend op sterven lag. En wij maar buiten douchen (hittegolf, dat scheelde) met of heet water of koud...
  donderdag 16 april 2009 @ 14:12:59 #71
190853 RockabeIIa
pi_68071781
Dakota, ze groeit vanzelf
  donderdag 16 april 2009 @ 14:28:38 #72
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_68072255
En anders plakband erover
  donderdag 16 april 2009 @ 14:30:40 #73
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_68072322
Agenda's
jammer dat het hebben van meerdere agenda's zo veel werk is Ik zou er best een stuk of 4 willen hebben, al naar gelang mijn stemming

De laatste tien jaar werkte ik bij bedrijven waar gewoon alle vrouwen een bloemetje kregen op secretaressedag en niet alleen de secretaresses.
Dus ook z'n doel voorbijgestreefd (en discriminerend voor de mannen die hetzelfde werk deden).
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 16 april 2009 @ 14:33:23 #74
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_68072406
quote:
Op donderdag 16 april 2009 13:04 schreef MeNicole het volgende:
Mijn agenda zit in mijn hoofd. Ik vergeet nooit iets. Das wel heel erg altijd. Als iemand in mijn omgeving iets moet weten wanneer er iets gebeurd is vragen ze altijd mij
Oh ja, dat had ik ook altijd. Todat mijn kinderen ouder werden.Of nou ja, het begon met zwangerschapsdementie en is nooit meer overgegaan. Ik móet nu echt alles opschrijven want anders vergeet ik het glad.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_68072469
ik vind het wel leuk om eens een dag in het jaar in het zonnetje te worden gezet. En als je ooit begonnen bent met die traditie moet je hem wel in ere houden, soort van verwachting min of meer. Maar het is dat ik vanmorgen op de radio hoorde dat het secretaressedag was hoor, want ik noteer het niet ergens in mijn agenda of op de kalender. Anyway ik krijg dus al wat jaartjes een leuk boek op deze dag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')