quote:Op donderdag 16 april 2009 12:53 schreef bixister het volgende:
[..]
ja, daar heb je weer zo'n ouwe lijm-kont, dacht ik!
iets van een stuurtje ofzoquote:Op donderdag 16 april 2009 12:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
dat dus hahaVicky wat dacht je dan dat het was? Heb je het ding al gekocht Rocka?
dan heb je waarschijnlijk wel eens een agenda, ontworpen door moi! gehadquote:Op donderdag 16 april 2009 13:43 schreef YPPY het volgende:
Wat een slecht nieuws Diaan.
Spannend Rocka! Wij zijn net voor de renovatie van onze flat verhuisd en daar ben ik wel blij mee. Jaar terug is bij m'n moeder de hele boel omgegooid, 5 weken lang zat die in de chaos. Douchen in een keet, wc in de woonkamer enz. Hopelijk gaat het bij jullie soepeler.
Mijn agenda is heilig, die heb ik nodig, anders vergeet ik helemaal alles. Heb nu een succes met hema vulling. Voorgaande jaren meestal de hema agenda, maar kreeg er genoeg van steeds alle adressen over te moeten schrijven.
Het stamt uit de tijd dat secretaresses echt nog alles voor hun baas deden.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:27 schreef Ynske het volgende:
ergens vind ik het een beetje vreemd dat er zoiets als secretaresse dag is, net alsof de andere medewerkers minder zijn.
Wat jammer dat er dan geen handtekening in staat, dat is dan helemaal stoer.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:45 schreef Dakota het volgende:
[..]
dan heb je waarschijnlijk wel eens een agenda, ontworpen door moi! gehad
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
meteen aangepast
weet je wat erg is.. ik zie net pas wat jouw avatar is
ik heb een witte met een hartje met vleugels erop (en een sterretje) en dan 'rockstar'er doorheen.. t jammere is..kind wil t ding niet, speen is eel te grootquote:
Oh ja, dat had ik ook altijd. Todat mijn kinderen ouder werden.Of nou ja, het begon met zwangerschapsdementie en is nooit meer overgegaan.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:04 schreef MeNicole het volgende:
Mijn agenda zit in mijn hoofd. Ik vergeet nooit iets. Das wel heel erg altijd. Als iemand in mijn omgeving iets moet weten wanneer er iets gebeurd is vragen ze altijd mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |