SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door BE op 16-04-2009 12:03:10 ]http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Nou ik vind de doek ook echt veel mooier dan het ontwerp. Ik zag het ontwerp en die vond ik foeilelijk, maar de doek vind ik dan wel weer mooi. Maar ook weer niet zo dat ik de drang/dwang heb om er 1 te bestellen. Hij is wel mooi, maar hij zal mij denk ik niet staan.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:15 schreef owlet het volgende:
Symphuo is echt zo'n doek die omgeknoopt ineens veel mooier is dan uitgelegd. Hij staat jullie goed!
Ik vond het ontwerp ook zo lelijkquote:Op donderdag 16 april 2009 11:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ik vind de doek ook echt veel mooier dan het ontwerp. Ik zag het ontwerp en die vond ik foeilelijk, maar de doek vind ik dan wel weer mooi.
Ik ook, vond het ontwerp verschrikkelijk lelijk!!! Maar in ut eggie is hij toch best welquote:Op donderdag 16 april 2009 11:25 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ik vond het ontwerp ook zo lelijkhet resultaat is dan wel weer mooi. Ik heb al een aantal keren op het punt gestaan om te reserveren maar ik heb ook al een ER en ze lijken misschien net iets te veel op elkaar.
En ik heb besloten. Ik vind hem prachtig maar ik doe het niet. ML geeft me een doek voor moederdag die ik nog net een klein beetje mooier vind en die *ook* lijkt op mijn ER en 3 regenboogdoeken lijkt me een beetje te veel van het goedequote:Op donderdag 16 april 2009 12:01 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb 'm gister ge-pre-ordered, half juni worden ze verwacht. Je kan nog bestellen tot de 19e, dus als je m wilt... moet je snel zijn!
Zou dat zijn waarom ik mijn Earthy Rainbow zo vaak gebruik?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:07 schreef Kersjes het volgende:
Het grote voordeel van een regenboogdoek: het staat overal bij, maakt niet uit wat je aantrekt!
Jungle?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:59 schreef TearSong het volgende:
[..]
En ik heb besloten. Ik vind hem prachtig maar ik doe het niet. ML geeft me een doek voor moederdag die ik nog net een klein beetje mooier vind en die *ook* lijkt op mijn ER en 3 regenboogdoeken lijkt me een beetje te veel van het goede
Nee, Felicequote:
Op het andere forum?? Daar zijn altijd wel doeken te koop.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:17 schreef Zweefvliegje het volgende:
Is er ook iemand die een mooie* draagdoek te koop/leen heeft? Of misschien een goede site naast Ebay/Marktplaats waar je doeken (evt. 2e hands) voor rond de 40/50/60 euro kan kopen?
mooie* = een doek die lekker luchtig is voor de lente/zomer ergens tussen de 3,7 en 4,6 meter lang, met een zomerkleurtje, denk aan rood/oranje.
Ik zat te denken aan een Didymos Indio doek of 1 van EllaRoo.
Ondertussen ga ik sparen voor een nieuwe Didymos Indio RubinRot, mocht ik die niet eerder ergens op Ebay winnen.
Avalon dacht gewoonquote:Op donderdag 16 april 2009 14:33 schreef owlet het volgende:
Waarom....
WAAROM...?!
Waarom moet een baby nou net midden in de supermarkt haar luier vol poepen?
En waarom moet dat nou net op een dag zijn dat je besloten hebt een te klein pak luiers op te maken "want je bent toch alleen maar thuis".
EN WAAROM moet ik dan net een rucksack geknoopt hebben zodat die ene laag stof over haar rug ook meteen doorweekt is![]()
Dat dacht ik ook, toen ik met mijn rug naar de cassiere gemaakt vrolijk uit stond te leggen hoe leuk en fijn en makkelijk het wel niet was om haar op mijn rug te dragenquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:33 schreef owlet het volgende:
Waarom....
WAAROM...?!
Waarom moet een baby nou net midden in de supermarkt haar luier vol poepen?
En waarom moet dat nou net op een dag zijn dat je besloten hebt een te klein pak luiers op te maken "want je bent toch alleen maar thuis".
EN WAAROM moet ik dan net een rucksack geknoopt hebben zodat die ene laag stof over haar rug ook meteen doorweekt is![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:19 schreef Macka66 het volgende:
LL, lekker zomerse doek!
Hier is Pfau maat 5 binnen en dus is Pfau maat 4 te koop.NEE, CENTJES ZIJN OP!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:22 schreef Jelief het volgende:
over rugdraagpoging gesproken:
[ afbeelding ]
photbucket doet raar, ik krijg hem niet rechtop...draai je scherm maar![]()
't Kan net niet. Volgens Ellaroo kan hun Mei-tai tot 15,8 kg aan.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:39 schreef Fuente het volgende:
En meteen nog een vraag. Kan Sara ook nog in de mei tai? Ze weegt 16,5 kilo, maar ben bang dat dat te zwaar is?
Nah jammer dan, moet ze maar in de liliaquote:Op donderdag 16 april 2009 16:52 schreef Macka66 het volgende:
[..]
't Kan net niet. Volgens Ellaroo kan hun Mei-tai tot 15,8 kg aan.
Moet dat arme kind in lilia... wat rót voor d'rquote:Op donderdag 16 april 2009 16:53 schreef Fuente het volgende:
[..]
Nah jammer dan, moet ze maar in de lilia
Thnx!
Jaa daar staan soms de leukste doeken tussen! Vooral de advertenties die doordeweeks rond het middaguur aflopen gaan vaak voor relatief weinig wegquote:Op donderdag 16 april 2009 17:20 schreef owlet het volgende:
da's zeker een koopje!
Het loont echt de moeite om een beetje te speuren binnen de advertenties waar geen merk bij staat!
Kan niet zienquote:
Ik heb nog een didymos Tom mt. 5 te koop voor 50 euro.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:17 schreef Zweefvliegje het volgende:
Is er ook iemand die een mooie* draagdoek te koop/leen heeft? Of misschien een goede site naast Ebay/Marktplaats waar je doeken (evt. 2e hands) voor rond de 40/50/60 euro kan kopen?
mooie* = een doek die lekker luchtig is voor de lente/zomer ergens tussen de 3,7 en 4,6 meter lang, met een zomerkleurtje, denk aan rood/oranje/paars/lichtblauw.
Ik zat te denken aan een Didymos Indio doek of 1 van EllaRoo.
Ondertussen ga ik sparen voor een nieuwe Didymos Indio RubinRot, mocht ik die niet eerder ergens op Ebay winnen.
ook niet als je naar beneden scrollt?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:35 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Kan niet zien
Das Angebot ist beendet.
Is het een merkloze, of kan ik hem ergens anders googlen? en voor hoeveel heb je hem gewonnen, als ik vragen mag?
Idd, dan welquote:Op donderdag 16 april 2009 17:42 schreef owlet het volgende:
[..]
ook niet als je naar beneden scrollt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zweefvliegje..http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
Ik draag mijn 13 kg wegende dreumes meestal in mijn BB Slen (Green paprika) en ga zeer binnenkort een zara curry (producent ellevill) kopen.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:59 schreef _evenstar_ het volgende:
Wat is stevig genoeg voor een 3 jarige die je in het drukke london echt niet los kan laten maar een buggy is echt een pain in de undergrounds, ze weegt ongeveer 14.5 -15 kilo 95 cm lang.
Heb eens zelf een meitai gemaakt maar die gaat snijden op den duur.
nope verfdidyquote:Op donderdag 16 april 2009 17:53 schreef owlet het volgende:
Wat voor didy is dat dan? Of is het een ander merk met een didy gebruiksaanwijzing er op
Een andere mei-tai met bredere banden, zoals DeLiedje ze maakt bijvoorbeeldquote:Op donderdag 16 april 2009 17:59 schreef _evenstar_ het volgende:
Wat is stevig genoeg voor een 3 jarige die je in het drukke london echt niet los kan laten maar een buggy is echt een pain in de undergrounds, ze weegt ongeveer 14.5 -15 kilo 95 cm lang.
Heb eens zelf een meitai gemaakt maar die gaat snijden op den duur.
das me te kort... anders had ik je met liefde verlostquote:Op donderdag 16 april 2009 17:42 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ik heb nog een didymos Tom mt. 5 te koop voor 50 euro.
In een Storch of m'n hemp indio kan ik Tomas echt een hele lange tijd in dragen zonder er last van te krijgen. ML draagt Tomas nog wel eens in de hopp en ook daar hoor ik geen klachten overquote:Op donderdag 16 april 2009 18:17 schreef owlet het volgende:
Als ik één doek zou mogen hebben dan zou ik een gestreepte storch nemen, een Bbslen, linnen indio of een hopp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Macka66 op 16-04-2009 19:35:48 ]DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Spannend! en als het niet goed gaat dan kan hij toch weer in een verfbadje?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:46 schreef owlet het volgende:
morgen gaan pfau geplukt worden, ik ben nu al zenuwachtig![]()
ja hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 21:57 schreef TearSong het volgende:
[..]
Spannend! en als het niet goed gaat dan kan hij toch weer in een verfbadje?
Wat is dit? Ik denk dat ik voor Stella best zou willen overstappen op zoietsquote:Op donderdag 16 april 2009 18:02 schreef owlet het volgende:
Een doek, en als je voor het makkelijk wilt gaan een SSC
als je wilt mag je de mijne lenen
Da's zo'n soort ding:
[ afbeelding ]
Babybjorn bedoel je, babyborn is een popquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:08 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Wat is dit? Ik denk dat ik voor Stella best zou willen overstappen op zoiets. En zijn de kenners daar tevreden over of is dat net zoiets als de babyborn (of wat is daar de naam eigenlijk van?)?
het zal wel zwaarder tillen dan een doek of niet? Omdat je de banden niet kunt spreiden?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:34 schreef Estrys het volgende:
[..]
Babybjorn bedoel je, babyborn is een pop
kan je dan niet gewoon bijvoorbeeld een leuke dekbedovertrek ofzo uit elkaar tornen? ik dacht ergens gelezen te hebben dat voor een 'normale' doek vrijwel alle stof (mits stevig genoeg) waarbij ze als voorbeeld een laken en tafellaken noemden.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
probeer eens bijna 5 meter stof te krijgen voor een redelijke prijs Zweefvliegje? Zulke zware stof kost zomaar 15 euro per meter, dan moet je de naden nog omzomen. Nee hoor, dan kun je beter een (2e hands) kant en klare doek kopen
SSC staat voor soft structured carrier. Het lijkt qua uiterlijk misschien wat op een BabyBjorn, maar qua dragen niet hoor. Een SSC is - in tegenstelling tot een Babyjorn - zo gevormd dat je kindje er op een ergonomisch juiste manier in zit. Mooi met de knietjes hoger dan de billen, in de voor een kindje meest natuurlijke houding.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:08 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Wat is dit? Ik denk dat ik voor Stella best zou willen overstappen op zoiets. En zijn de kenners daar tevreden over of is dat net zoiets als de babyborn (of wat is daar de naam eigenlijk van?)?
het zal wel zwaarder tillen dan een doek of niet? Omdat je de banden niet kunt spreiden?
Je hebt ook de Yamo.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:48 schreef Guuzewuus het volgende:
Dankjewel Webkim. En voldoet de ERGObaby dan ook? Klinkt wel goed toch, - ERGO-.
Dat is eigenlijk de enige die ik kan vinden op internet.
Wie dan? Gevonden, maar wat ik zo zag verkoopt ze geen ERGObaby en die vind ik er steviger uitzien dan een Yamo. Misschien vergis ik me hoor, maar ik denk dat ik gevonden heb wat ik wel wil.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:53 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Je hebt ook de Yamo.
Een van de dames hier verkoopt verschillende SSC's.
Wellicht dat je op haar site inspiratie op kan doen.
Reinhilde, actiepics?
is het een didy wellen?
Kan, en als je voldoende oog houdt op zwakke plekken dan zal het ook best goed gaan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:43 schreef simmu het volgende:
[..]
kan je dan niet gewoon bijvoorbeeld een leuke dekbedovertrek ofzo uit elkaar tornen? ik dacht ergens gelezen te hebben dat voor een 'normale' doek vrijwel alle stof (mits stevig genoeg) waarbij ze als voorbeeld een laken en tafellaken noemden.
Maar met een doek lijkt me wel anders dan met zo'n band van zo'n voorgevprmde drager of niet?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:28 schreef owlet het volgende:
Guuzewuus, ik heb tot het eind van de zwangerschap gedragen en zolang je je lichaam goed in de gaten houdt en je verloskundige er ook geen bezwaar tegen heeft kan het geen kwaad.
Bij mij werd het zelfs fijner en makkelijker naarmate de buik groeide, het contragewicht zorgde er voor dat het soms zelfs fijner liep dan zonder kind op mijn rug
Heerlijk, zowel voor mij als voor mijn moeder. Overigens draagt zij Ruben op haar buik met de Yamo. Bert vond het ook niet verkeerd, die heeft ook een aantal keer gedragen, maar nog niet van harte (maar die klaagt wel steeds meer dat Ruben op de arm nemen zwaar wordt, dus die begint steeds meer redenen te krijgen om het wel te doenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:35 schreef Guuzewuus het volgende:
Oeh Troel, dat is vervelend.
Hoe bevalt jou de Yamo?
Ik droeg de eerste maanden alleen maar in de ergo omdat het omdoen van de doek (gebukt staan enzo) me pijn deed.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:31 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Maar met een doek lijkt me wel anders dan met zo'n band van zo'n voorgevprmde drager of niet?
En knoopte je dan nog om je buik?
Dank voor je reactie, maar ik denk dat ik toch maar gewoon de gok waag. Dat past beter bij mij dan uitgebreid vooronderzoekquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:36 schreef Macka66 het volgende:
De enige fysieke winkel waar je ssc's zou kunnen passen is Nature Babies in Terborg. Bij sommige webwinkeliers ben je thuis van harte welkom om te passen, en draagdoekenmeets zijn ook goede plekken.
ik zou naar de meet Yamo, Ergo en twee verschillende Medleys mee kunnen nemen. owlet heeft een Manduca, is ook errug fijn.
Ok skon, maar toch niet zo mooi als die groene ergoquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:59 schreef Macka66 het volgende:
Graag gedaan en bedankt GuuzewuusHeb je de Bondolino al gezien? Da's een bijzondere makkelijke ssc, heupband gaat met klittenband en de schouderbanden knoop je. Maar de Ergo is wel weer een jaar langer te gebruiken. (Zo, voorbereiding klaar
)
Met een gewoon lapje stevige stof kun je wel dragen maar niet lang achter elkaar, het mist een bepaalde rek (niet teveel maar ook niet te weinig) die zorgt voor aansluiting en meebewegen met het lichaam. En daardoor ondersteunt het te weinig. (BH's zijn ook niet van jute...) Met een gewone lap stof kun je nog het beste torsodragen. Zoals hier, Maja op mijn rug in een Afrikaanse katoenen lap:quote:Op donderdag 16 april 2009 22:58 schreef Zweefvliegje het volgende:
(En ik maar denken dat ik alleen maar in het zwangerschap en geboortetopic constant op F5 zou drukken, hahaha!)
Heeft er trouwens ook iemand ervaringen met zelf een doek maken? En dan bedoel ik niet een MeiTai of een Ringsling zoals in de OP staat, maar "gewoon" een doek van 0,7m bij 4,6m als in een "lapje stof"? Is dat mogelijk? Mijn schoonmoeder vond het onzin dat ik zoveel geld aan een geweven draagdoek zou gaan uitgeven en zei dat ze er wel 1 voor me wilde maken.
Volgens mij krijg je toch nooit zo'n mooie zachte doek?
Het is een LE van vorig jaar volgens mij. Birdiesroom zal wel nog een restpartij hebben. Ik heb geen idee hoe het zit met bestellen bij birdiesroom. En ik mag van mezelf alleen nog maar ruilen en ik denk niet dat birdiesroom dat wil!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:28 schreef texelonia het volgende:
Ik had de foto gejat van het andere forum ja, maar zag de doek eerst op birdiesroom.com Daar hebben ze hem ook in maat 5 cattie
Maar is dit een hele oude limited edition ofzow? Want laatste tijd niet tegen gekomen met al die nieuwe limited editions. Maar waarom heeft birdiesroom ze dan nog wel? En kun je daar beetje fatsoenlijk bestellen vanuit NL eigenlijk? Of krijg je dan torenhoge verzendkosten en douanekosten enzow?
Je kan toch ook een doek verkopen en dan de roze indio kopen. Da's ook ruilen, tegen geldquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:38 schreef cattie het volgende:
[..]
Het is een LE van vorig jaar volgens mij. Birdiesroom zal wel nog een restpartij hebben. Ik heb geen idee hoe het zit met bestellen bij birdiesroom. En ik mag van mezelf alleen nog maar ruilen en ik denk niet dat birdiesroom dat wil!
niet als je het niet dagelijks doetquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:37 schreef Ticootje het volgende:
dat ontkleuren, heeft dat niet vreselijk invloed op je stof? En dan bedoel ik dat je de stof kapot maakt?
heb je zo maar een wellen lookalike gecreėerd! (alhoewel dat misschien weer geen compliment voor je verfkunsten isquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:33 schreef Reinhilde het volgende:
Davinia, het is geen Wellen, maar een standaard grau-natur, geverfd door moi
Ik ben zo benieuwd! Wil nu ook een pfau..een korte pfau gewoon voor makkelijk onderweg, snelle schuifknoop erin en klaar. Na alle berichten over hoe lekker ze dragen...en dan moet ik zeggen, in het begin vond ik ze spuuglelijk, en ik ben ze gewoon mooi gaan vindenquote:
Is dat een bewuste samentrekking van Einstein en Reinhilde omdat ik zo slim was mijn duffe doek te verven?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:34 schreef cattie het volgende:
Hij is mooi geworden Einhilde! Zo zie je maar wat je met suffe doeken nog kunt doen.
Idd, waarom had ik vorig jaar nog geen dochterquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:59 schreef cattie het volgende:
Waarom was ik begin vorig jaar nog niet verslaafd? Pink Silk Millefiori, indio Flamingo, indio Ziegel...
En niet iedereen leest 'daar'.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:28 schreef owlet het volgende:
Zo he Cattie! Da's echt wel heel mooi![]()
En hoewel het een beetje dubbel is, zo op twee fora dezelfde post, plaats ik het hier ook maar even omdat dit voor mij toch wel de moeder aller draagdoekenhoekjes is!
Nou, daarom!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En niet iedereen leest 'daar'.![]()
Gaaf hoor! Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat!
Oeh als je dat zou willen doen, graag!quote:
Klopt, ik heb m'n hemp daar vandaan en met douanekosten erbij is het een hele dure doek gewordenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:12 schreef texelonia het volgende:
Verzendkosten volgens birdiesroom zijn 45 dollar en dan heb je wrs nog kans op hoge douanekosten
Dank je, je bent een schat!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:19 schreef Reinhilde het volgende:
tex, ik heb haar een pm gestuurd en het in het topic gevraagd. Hoop voor je dat ze 'm wil vasthouden voor je!
Ik hou je op de hoogte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2009 13:30:54 ]
Dat zou helemaal makkelijk zijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:26 schreef Reinhilde het volgende:
Tex, hij is gereserveerd voor je!
Moet ik haar even een pm sturen met jouw emailadres ofzo? Dat jullie het kunnen afhandelen?
tuurlijk! misschien niet meteen voor heel lang, maar da's een kwestie van opbouwen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:30 schreef texelonia het volgende:
Noah net ineens: "Mama, is een draagdoek ook voor jongens?"![]()
Zou dat nog lukken, Noah in een draagdoek?
Ik denk rond de 16 kilo. Een half jaar geleden bij CB was ie 15,3quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:13 schreef Fuente het volgende:
Hoe zwaar is Noah? Ik kan Sara (16,5 kilo) op m'n rug dragen. Heb het nog niet op lange afstanden geprobeerd, maar volgens mij kan zelfs dat nog wel.
Fijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:02 schreef owlet het volgende:
Hij blijft zeker zoIk ben er heel, heel blij mee. Hij is precies zoals ik hoopte en het was erg leuk om te doen
en als je dit zat bent verf je m rozequote:Op vrijdag 17 april 2009 15:49 schreef owlet het volgende:
Dan staat er vast binnenkort wel een in de didykoopjeshoek![]()
Pfau is klaar! Nou ja, hij zit nu in de droger (in de droger???? ja, in de droger. Op zinnober (want wol) en tulpe (want net zo'n lekkere lengte) na gaan ze allemaal in de droger) maar straks zal ik wel een actiefoto maken.
[ afbeelding ]
Hij is een centimeter smaller geworden, dat zal nog wel een beetje oprekken na een keer strijken en dragen.
yes ma'am!quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:50 schreef Dakota het volgende:
[..]
en als je dit zat bent verf je m roze
oehquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:11 schreef owlet het volgende:
[..]
yes ma'am!
Laatste foto voor vandaag:
[ afbeelding ]
En de 30 jaar didymostekst is nog steeds zichtbaar
Spannend, succes!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn stofjes zijn EINDELIJK binnen!!!! en nu kan ik mijn moeder vragen om langs te komen om te helpen want ik weet mijn god nie waar te beginnen
ja, best wel! Ik heb nog een paaseitje geruild voor een rode blaadjes didy maat vier en daarna kan ik eigenlijk niets bedenken wat ik graag zou willen hebben. Wel honderd dingen die ik mooi vind natuurlijk en wie weet wat de toekomst brengt qua ruilmogelijkheden enzo.quote:[edit na stashfoto Owlet] WOWmooi zeg al die kleurtjes !!!!! Ben je al een beetje stash-happy?
quote:[edit nog een keer] En morgen heb ik eindelijk een draagconsult
Tomas is ook rond de 16 kilo en ik kan hem nog prima dragen op m'n rug. Hij is het inderdaad ook weer vrij snel zat hoor, tenzij hij een luie bui heeftquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:22 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik denk rond de 16 kilo. Een half jaar geleden bij CB was ie 15,3
Nou ja kan het altijd proberenZal wel zwaar zijn omdat ik niet gewend ben te dragen natuurlijk. Maar wrs is Noah het ook wel snel weer zat gok ik
Je kan tot de 19de pre-orderen voor de nieuwe batch.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:50 schreef DeLiedje het volgende:
Shit, Webkim! Ik was net naar Symphuo aan het kijken bij Slingomama.... Uitverkocht![]()
Ik vind m zo mooooooi! Wil er ook een korte van...
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:07 schreef Zweefvliegje het volgende:
Gisteren vroeg ik om een mooie zomerdoek, deze heb ik inmiddels, sneller dan verwacht!
Ik heb op ebay deze doek gewonnen
ja he, er zou wat groen tussen moetenquote:
Die is mooi!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:07 schreef Zweefvliegje het volgende:
Gisteren vroeg ik om een mooie zomerdoek, deze heb ik inmiddels, sneller dan verwacht!
Ik heb op ebay deze doek gewonnen
ik juist wel, tof contrastquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Symphuo is mooi, maar ik vind het zo jammer van die donkere banen. Dat vind ik helemaal niets
Moooooie stash owlet!
Ik zie het nu pas: je doek is vijf jaar gekrompenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:11 schreef owlet het volgende:
[..]
En de 30 jaar didymostekst is nog steeds zichtbaar
Die vind ik nou juist zo mooi staan, die donkere banenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Symphuo is mooi, maar ik vind het zo jammer van die donkere banen. Dat vind ik helemaal niets
Moooooie stash owlet!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:15 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas: je doek is vijf jaar gekrompen
Ze is heel mooi te verven, ik denk dat de mijne ook niet rood gaat blijven. Tenzij het me heel erg goed staatquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
Uitverkoop?
Ik vind rode Zara alleen zo...kerstig :-/
55 Euro!quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
Uitverkoop?
Ik vind rode Zara alleen zo...kerstig :-/
Daar zou ik dus mooi even een pm aan wagen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:56 schreef Reinhilde het volgende:
uitverkoop![]()
.
Ik krijg een gebruikte uit belgie voor 80.
nog een paar daagjes en ik mag ook spelen met een mei taiquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:25 schreef Fuente het volgende:
De meitai is echt zo fijn! En heel makkelijk in gebruik. Merel is wat onrustig en zit nu lekker tegen me aan rond te koekeloeren in de meitai
Ja dat staat nog op mijn lijstje met wat ik wil lerenquote:
ik ookquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:55 schreef simmu het volgende:
[..]
nog een paar daagjes en ik mag ook spelen met een mei tai
Nu ook te koop, 80 euro.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:25 schreef cattie het volgende:
Iemand interesse in mijn millefiori groen/wit maat 5? Ik gebruik hem niet meer en dat is zonde van zo'n mooie doek. Ik wil hem graag ruilen voor een rode of roze indio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |