Je kan tot de 19de pre-orderen voor de nieuwe batch.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:50 schreef DeLiedje het volgende:
Shit, Webkim! Ik was net naar Symphuo aan het kijken bij Slingomama.... Uitverkocht![]()
Ik vind m zo mooooooi! Wil er ook een korte van...
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:07 schreef Zweefvliegje het volgende:
Gisteren vroeg ik om een mooie zomerdoek, deze heb ik inmiddels, sneller dan verwacht!
Ik heb op ebay deze doek gewonnen
ja he, er zou wat groen tussen moetenquote:
Die is mooi!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:07 schreef Zweefvliegje het volgende:
Gisteren vroeg ik om een mooie zomerdoek, deze heb ik inmiddels, sneller dan verwacht!
Ik heb op ebay deze doek gewonnen
ik juist wel, tof contrastquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Symphuo is mooi, maar ik vind het zo jammer van die donkere banen. Dat vind ik helemaal niets
Moooooie stash owlet!
Ik zie het nu pas: je doek is vijf jaar gekrompenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:11 schreef owlet het volgende:
[..]
En de 30 jaar didymostekst is nog steeds zichtbaar
Die vind ik nou juist zo mooi staan, die donkere banenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Symphuo is mooi, maar ik vind het zo jammer van die donkere banen. Dat vind ik helemaal niets
Moooooie stash owlet!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:15 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas: je doek is vijf jaar gekrompen
Ze is heel mooi te verven, ik denk dat de mijne ook niet rood gaat blijven. Tenzij het me heel erg goed staatquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
Uitverkoop?
Ik vind rode Zara alleen zo...kerstig :-/
55 Euro!quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
Uitverkoop?
Ik vind rode Zara alleen zo...kerstig :-/
Daar zou ik dus mooi even een pm aan wagen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:56 schreef Reinhilde het volgende:
uitverkoop![]()
.
Ik krijg een gebruikte uit belgie voor 80.
nog een paar daagjes en ik mag ook spelen met een mei taiquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:25 schreef Fuente het volgende:
De meitai is echt zo fijn! En heel makkelijk in gebruik. Merel is wat onrustig en zit nu lekker tegen me aan rond te koekeloeren in de meitai
Ja dat staat nog op mijn lijstje met wat ik wil lerenquote:
ik ookquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:55 schreef simmu het volgende:
[..]
nog een paar daagjes en ik mag ook spelen met een mei tai
Nu ook te koop, 80 euro.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:25 schreef cattie het volgende:
Iemand interesse in mijn millefiori groen/wit maat 5? Ik gebruik hem niet meer en dat is zonde van zo'n mooie doek. Ik wil hem graag ruilen voor een rode of roze indio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |