SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door BE op 16-04-2009 12:03:10 ]http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Nou ik vind de doek ook echt veel mooier dan het ontwerp. Ik zag het ontwerp en die vond ik foeilelijk, maar de doek vind ik dan wel weer mooi. Maar ook weer niet zo dat ik de drang/dwang heb om er 1 te bestellen. Hij is wel mooi, maar hij zal mij denk ik niet staan.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:15 schreef owlet het volgende:
Symphuo is echt zo'n doek die omgeknoopt ineens veel mooier is dan uitgelegd. Hij staat jullie goed!
Ik vond het ontwerp ook zo lelijkquote:Op donderdag 16 april 2009 11:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ik vind de doek ook echt veel mooier dan het ontwerp. Ik zag het ontwerp en die vond ik foeilelijk, maar de doek vind ik dan wel weer mooi.
Ik ook, vond het ontwerp verschrikkelijk lelijk!!! Maar in ut eggie is hij toch best welquote:Op donderdag 16 april 2009 11:25 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ik vond het ontwerp ook zo lelijkhet resultaat is dan wel weer mooi. Ik heb al een aantal keren op het punt gestaan om te reserveren maar ik heb ook al een ER en ze lijken misschien net iets te veel op elkaar.
En ik heb besloten. Ik vind hem prachtig maar ik doe het niet. ML geeft me een doek voor moederdag die ik nog net een klein beetje mooier vind en die *ook* lijkt op mijn ER en 3 regenboogdoeken lijkt me een beetje te veel van het goedequote:Op donderdag 16 april 2009 12:01 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb 'm gister ge-pre-ordered, half juni worden ze verwacht. Je kan nog bestellen tot de 19e, dus als je m wilt... moet je snel zijn!
Zou dat zijn waarom ik mijn Earthy Rainbow zo vaak gebruik?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:07 schreef Kersjes het volgende:
Het grote voordeel van een regenboogdoek: het staat overal bij, maakt niet uit wat je aantrekt!
Jungle?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:59 schreef TearSong het volgende:
[..]
En ik heb besloten. Ik vind hem prachtig maar ik doe het niet. ML geeft me een doek voor moederdag die ik nog net een klein beetje mooier vind en die *ook* lijkt op mijn ER en 3 regenboogdoeken lijkt me een beetje te veel van het goede
Nee, Felicequote:
Op het andere forum?? Daar zijn altijd wel doeken te koop.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:17 schreef Zweefvliegje het volgende:
Is er ook iemand die een mooie* draagdoek te koop/leen heeft? Of misschien een goede site naast Ebay/Marktplaats waar je doeken (evt. 2e hands) voor rond de 40/50/60 euro kan kopen?
mooie* = een doek die lekker luchtig is voor de lente/zomer ergens tussen de 3,7 en 4,6 meter lang, met een zomerkleurtje, denk aan rood/oranje.
Ik zat te denken aan een Didymos Indio doek of 1 van EllaRoo.
Ondertussen ga ik sparen voor een nieuwe Didymos Indio RubinRot, mocht ik die niet eerder ergens op Ebay winnen.
Avalon dacht gewoonquote:Op donderdag 16 april 2009 14:33 schreef owlet het volgende:
Waarom....
WAAROM...?!
Waarom moet een baby nou net midden in de supermarkt haar luier vol poepen?
En waarom moet dat nou net op een dag zijn dat je besloten hebt een te klein pak luiers op te maken "want je bent toch alleen maar thuis".
EN WAAROM moet ik dan net een rucksack geknoopt hebben zodat die ene laag stof over haar rug ook meteen doorweekt is![]()
Dat dacht ik ook, toen ik met mijn rug naar de cassiere gemaakt vrolijk uit stond te leggen hoe leuk en fijn en makkelijk het wel niet was om haar op mijn rug te dragenquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:33 schreef owlet het volgende:
Waarom....
WAAROM...?!
Waarom moet een baby nou net midden in de supermarkt haar luier vol poepen?
En waarom moet dat nou net op een dag zijn dat je besloten hebt een te klein pak luiers op te maken "want je bent toch alleen maar thuis".
EN WAAROM moet ik dan net een rucksack geknoopt hebben zodat die ene laag stof over haar rug ook meteen doorweekt is![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:19 schreef Macka66 het volgende:
LL, lekker zomerse doek!
Hier is Pfau maat 5 binnen en dus is Pfau maat 4 te koop.NEE, CENTJES ZIJN OP!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:22 schreef Jelief het volgende:
over rugdraagpoging gesproken:
[ afbeelding ]
photbucket doet raar, ik krijg hem niet rechtop...draai je scherm maar![]()
't Kan net niet. Volgens Ellaroo kan hun Mei-tai tot 15,8 kg aan.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:39 schreef Fuente het volgende:
En meteen nog een vraag. Kan Sara ook nog in de mei tai? Ze weegt 16,5 kilo, maar ben bang dat dat te zwaar is?
Nah jammer dan, moet ze maar in de liliaquote:Op donderdag 16 april 2009 16:52 schreef Macka66 het volgende:
[..]
't Kan net niet. Volgens Ellaroo kan hun Mei-tai tot 15,8 kg aan.
Moet dat arme kind in lilia... wat rót voor d'rquote:Op donderdag 16 april 2009 16:53 schreef Fuente het volgende:
[..]
Nah jammer dan, moet ze maar in de lilia
Thnx!
Jaa daar staan soms de leukste doeken tussen! Vooral de advertenties die doordeweeks rond het middaguur aflopen gaan vaak voor relatief weinig wegquote:Op donderdag 16 april 2009 17:20 schreef owlet het volgende:
da's zeker een koopje!
Het loont echt de moeite om een beetje te speuren binnen de advertenties waar geen merk bij staat!
Kan niet zienquote:
Ik heb nog een didymos Tom mt. 5 te koop voor 50 euro.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:17 schreef Zweefvliegje het volgende:
Is er ook iemand die een mooie* draagdoek te koop/leen heeft? Of misschien een goede site naast Ebay/Marktplaats waar je doeken (evt. 2e hands) voor rond de 40/50/60 euro kan kopen?
mooie* = een doek die lekker luchtig is voor de lente/zomer ergens tussen de 3,7 en 4,6 meter lang, met een zomerkleurtje, denk aan rood/oranje/paars/lichtblauw.
Ik zat te denken aan een Didymos Indio doek of 1 van EllaRoo.
Ondertussen ga ik sparen voor een nieuwe Didymos Indio RubinRot, mocht ik die niet eerder ergens op Ebay winnen.
ook niet als je naar beneden scrollt?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:35 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Kan niet zien
Das Angebot ist beendet.
Is het een merkloze, of kan ik hem ergens anders googlen? en voor hoeveel heb je hem gewonnen, als ik vragen mag?
Idd, dan welquote:Op donderdag 16 april 2009 17:42 schreef owlet het volgende:
[..]
ook niet als je naar beneden scrollt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zweefvliegje..http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
Ik draag mijn 13 kg wegende dreumes meestal in mijn BB Slen (Green paprika) en ga zeer binnenkort een zara curry (producent ellevill) kopen.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:59 schreef _evenstar_ het volgende:
Wat is stevig genoeg voor een 3 jarige die je in het drukke london echt niet los kan laten maar een buggy is echt een pain in de undergrounds, ze weegt ongeveer 14.5 -15 kilo 95 cm lang.
Heb eens zelf een meitai gemaakt maar die gaat snijden op den duur.
nope verfdidyquote:Op donderdag 16 april 2009 17:53 schreef owlet het volgende:
Wat voor didy is dat dan? Of is het een ander merk met een didy gebruiksaanwijzing er op
Een andere mei-tai met bredere banden, zoals DeLiedje ze maakt bijvoorbeeldquote:Op donderdag 16 april 2009 17:59 schreef _evenstar_ het volgende:
Wat is stevig genoeg voor een 3 jarige die je in het drukke london echt niet los kan laten maar een buggy is echt een pain in de undergrounds, ze weegt ongeveer 14.5 -15 kilo 95 cm lang.
Heb eens zelf een meitai gemaakt maar die gaat snijden op den duur.
das me te kort... anders had ik je met liefde verlostquote:Op donderdag 16 april 2009 17:42 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ik heb nog een didymos Tom mt. 5 te koop voor 50 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |