Dat zou helemaal makkelijk zijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:26 schreef Reinhilde het volgende:
Tex, hij is gereserveerd voor je!
Moet ik haar even een pm sturen met jouw emailadres ofzo? Dat jullie het kunnen afhandelen?
tuurlijk! misschien niet meteen voor heel lang, maar da's een kwestie van opbouwen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:30 schreef texelonia het volgende:
Noah net ineens: "Mama, is een draagdoek ook voor jongens?"![]()
Zou dat nog lukken, Noah in een draagdoek?
Ik denk rond de 16 kilo. Een half jaar geleden bij CB was ie 15,3quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:13 schreef Fuente het volgende:
Hoe zwaar is Noah? Ik kan Sara (16,5 kilo) op m'n rug dragen. Heb het nog niet op lange afstanden geprobeerd, maar volgens mij kan zelfs dat nog wel.
Fijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:02 schreef owlet het volgende:
Hij blijft zeker zoIk ben er heel, heel blij mee. Hij is precies zoals ik hoopte en het was erg leuk om te doen
en als je dit zat bent verf je m rozequote:Op vrijdag 17 april 2009 15:49 schreef owlet het volgende:
Dan staat er vast binnenkort wel een in de didykoopjeshoek![]()
Pfau is klaar! Nou ja, hij zit nu in de droger (in de droger???? ja, in de droger. Op zinnober (want wol) en tulpe (want net zo'n lekkere lengte) na gaan ze allemaal in de droger) maar straks zal ik wel een actiefoto maken.
[ afbeelding ]
Hij is een centimeter smaller geworden, dat zal nog wel een beetje oprekken na een keer strijken en dragen.
yes ma'am!quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:50 schreef Dakota het volgende:
[..]
en als je dit zat bent verf je m roze
oehquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:11 schreef owlet het volgende:
[..]
yes ma'am!
Laatste foto voor vandaag:
[ afbeelding ]
En de 30 jaar didymostekst is nog steeds zichtbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |