Oh damn dude, gecondoleerd, en sterkte.quote:Op donderdag 16 april 2009 08:09 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, ook lekker wakker worden, horen dat je oma vanochtend is overleden terwijl ik net aan het dromen was over haar![]()
ik verwacht dan ook niet dat iedereen hier van die schouderklopjes gaat dumpen hoor, wilde het gewoon ff van me af zetten. Maar dankjequote:Op donderdag 16 april 2009 08:26 schreef Sander het volgende:
[..]
Oh damn dude, gecondoleerd, en sterkte.Ik refreshte het topic niet voor ik reageerde
jouw laptop heeft een hdmi uitgang? Nice, ik dank dat je een redelijk goedkope bij de handy man kan vinden op plein 44. Maar dat weet ik neit zeker, betaal er iig niet meer dan 30 euro voor want dan word je opgelichtquote:Op donderdag 16 april 2009 12:35 schreef LastRequest het volgende:
Eeeeeven een vraagje.. ik wil straks in m'n pauze een hdmi naar hdmi kabel kopen.. voor laptop naar tv.. iemand tips waar ik die kan halen? Heb niet de tijd om rond te kijken enzo.. En als ik em bij de eerste de beste winkel koop zul je zien dat ik er veel meer voor betaal dan ergens anders
Gecondoleerd en sterkte!quote:Op donderdag 16 april 2009 08:09 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, ook lekker wakker worden, horen dat je oma vanochtend is overleden terwijl ik net aan het dromen was over haar![]()
quote:Package Progress
Location Date Local Time Description
APELDOORN,
NL 16/04/2009 6:36 OUT FOR DELIVERY
Balenquote:Op donderdag 16 april 2009 08:09 schreef HostiMeister het volgende:
Net als dat audiokabel niets uit maakt in kwaliteit zekerquote:Op donderdag 16 april 2009 19:12 schreef gers het volgende:
owja voor die hdmi kabel zijn op internet rond de 12 dollar alleen je moet er dan wel 2 weken op wachten.
en een duurdere kabel maakt niks kwa beeld.
Ik spaar het op ofzo.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:37 schreef morgane het volgende:
Jee Mik, het zit je wel mee de laatste tijdecht het ene pechgeval na het andere.
verplaatst naar skypequote:Op donderdag 16 april 2009 23:29 schreef Mikkie het volgende:
Wat is er gebeurd met de donderdagmiddag chatmiddag?
Gelukkig blijf je nog wel hier kijken danquote:
wel hequote:Op donderdag 16 april 2009 23:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gelukkig blijf je nog wel hier kijken dan
Zijn Hosti en jij nu wel weer een stelletje?
En toen ze laatst is blijven slapen wil jij zeggen dat je niet een keer door die wasstraat heen bent gebaggerd?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:38 schreef HostiMeister het volgende:
zolang ik mijn salami niet in jouw genotsgrot heb gedipt denk ik van niet nee
Zeikwijf wilde niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En toen ze laatst is blijven slapen wil jij zeggen dat je niet een keer door die wasstraat heen bent gebaggerd?
Als ze echt zat te zeiken zou ik ook niet willenquote:
Godverdomme hele bed nat manquote:Op donderdag 16 april 2009 23:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als ze echt zat te zeiken zou ik ook niet willen
Een Postmaatje erbij en het feest zou compleet zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 23:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Godverdomme hele bed nat manEn ook nog mijn fiets slopen en dan uiteindelijk mij niet eens ff afzuigen, over ondankbaar gesproken
ik snap je niet... en Hosti is even een topic aan het openen ove een bepaald zeikwijf.... er komt zo iemand bij u , een moment geduld aubquote:Op donderdag 16 april 2009 23:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een Postmaatje erbij en het feest zou compleet zijn
Dat verhaal niet gehoord? Stefan Postma, keeper van ADO Den Haag, werd door z'n vriendin genomen met een strap-on, en het filmpje daarvan is uitgelekt online.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:52 schreef Californium het volgende:
[..]
ik snap je niet... en Hosti is even een topic aan het openen ove een bepaald zeikwijf.... er komt zo iemand bij u , een moment geduld aub
geilquote:Op donderdag 16 april 2009 23:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat verhaal niet gehoord? Stefan Postma, keeper van ADO Den Haag, werd door z'n vriendin genomen met een strap-on, en het filmpje daarvan is uitgelekt online..
Mja, over anaal kan gesproken worden, maar een strap-on gebruik je maar bij jezelf ofzoquote:
Ach die meid heeft altijd al een fixatie gehad voor mijn anusquote:Op donderdag 16 april 2009 23:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, over anaal kan gesproken worden, maar een strap-on gebruik je maar bij jezelf ofzo.
Zij liever dan ikquote:Op donderdag 16 april 2009 23:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach die meid heeft altijd al een fixatie gehad voor mijn anus
IB heeft altijd van die zachte zut die blijft plakken hè?quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie moet ik hier anaal trakteren? Als het maar niet weer IB is, want dan sla ik over dit keer!
mental imagesquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
IB heeft altijd van die zachte zut die blijft plakken hè?.
Ik twijfel: nog een uurtje GTA spelen of 24 kijken.
quote:
Zonder koffie, geen ochtend, en niet opstaan.quote:
Dat is zo'n waarheidquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zonder koffie, geen ochtend, en niet opstaan.
Zeg, kom niet aan m'n morganequote:
En dan huilen ze van gelukquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:30 schreef IrishBastard het volgende:
OUD ging toch alleen maar over larven uitpersen?
Het niveau stijgt weer merk ikquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:30 schreef IrishBastard het volgende:
OUD ging toch alleen maar over larven uitpersen?
Zoals ook op de meet, het is een afschuwelijk forumquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:34 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, we hadden het er nog over op meet, vandaar, ben d'r zelf nog nooit geweest
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:23 schreef LastRequest het volgende:
Wat een ontzettend gore posts gisteravond
maarre waarom draag je een pakquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:28 schreef Mikkie het volgende:
Je mag het eigenlijk niet over jezelf zeggen, maar ik zie er strak uit in pak.
Is 'ie te klein?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:28 schreef Mikkie het volgende:
Je mag het eigenlijk niet over jezelf zeggen, maar ik zie er strak uit in pak.
en hier ben ik vergeten te postenquote:
Is voor een bruiloft volgende maandquote:
Na de bruiloft pasquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:45 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie zet ff een pic op je hyves oid
Nee, maar ik zie wel kans om 'm op te halen. Echter, niet vandaag waarschijnlijk, dus ga je gang als je zin hebtquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:50 schreef gers het volgende:
is de stok bij mikkie
mooi dat ik het weet want ik was van plan naar beek te fietsen
nee ga jij hem maar halen ik heb namelijk geen idee waar ik hem moet leggenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie wel kans om 'm op te halen. Echter, niet vandaag waarschijnlijk, dus ga je gang als je zin hebt.
deze stok is idd makkelijk op de fiets mee te nemenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:50 schreef gers het volgende:
is de stok bij mikkie
mooi dat ik het weet want ik was van plan naar beek te fietsen
Elke verplaatsing is er ééntje, hoeft toch helemaal niet groot te zijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:55 schreef gers het volgende:
[..]
nee ga jij hem maar halen ik heb namelijk geen idee waar ik hem moet leggen
Geen slachtoffer geworden van de crisis!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:28 schreef IrishBastard het volgende:
Zometeen op werk maar even mijn ondertekende contract inleverenVast (halfjaar) contract
Lekker geregeldquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:39 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, was wel gaar, wist dat ik een contract zou krijgen (had zelf al wat zitten polsen), krijg ik opeens van de week een mailtje van het uitzendbureau 'Wat leuk dat je per 1 mei op contract gaat bij (...), wat wil je dat we met je reserveringen doen?' . Ik nogal wtf
Nu al
Bleek het nogal langs de teamleiding heen geregeld te zijn, maar wel relaxed
ik politiek correct?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:15 schreef LastRequest het volgende:
Potentieel swarma-bash-topic
Modjes die politiek correct gaan doen zodra ze mod zijn
Grapje swarmiequote:
16 uur, zelfde als ik nu werk dusquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lekker geregeld.
Naja, toch een mooi compliment. Maar het is dus een tijdelijk contract voor een half jaar, bepaald aantal uren in de week of...?
Nicequote:Op vrijdag 17 april 2009 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
swarmi goes FOK!held
Shawarmahoer in de buurt van de Bunker!!!
was wel spannend hahahquote:
Op zich wel prettig. Had je eerder ook al een contract? Drie keer bepaalde tijd wordt daarna onbepaalde tijd hèquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
16 uur, zelfde als ik nu werk dusIig meer zekerheid, wat erg aangenaam is met mijn toch wel iets hogere lasten nu
Nope, was nog uitzendkrachtquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Op zich wel prettig. Had je eerder ook al een contract? Drie keer bepaalde tijd wordt daarna onbepaalde tijd hè.
Je weet het niet hèquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nope, was nog uitzendkrachtMaar ik verwacht niet nog 1,5 jaar daar te werken
heb net n bak meegenomen van dukenburgquote:
Mikkie.......quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:22 schreef Mikkie het volgende:
Laat ze elkaar maar afslachten, scheelt weer een hoop beroepsprocedures.
ik dacht dat het over nieuwe nederlanders gingquote:
met mikkie of pietjequote:
Wat? Dat zijn dan mensen die een verblijfsvergunning willen krijgen, maar die zich tijdens de procedure om zo'n ding te krijgen, niet eens kunnen gedragen? Dat is een lekker vooruitzichtquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat? Dat zijn dan mensen die een verblijfsvergunning willen krijgen, maar die zich tijdens de procedure om zo'n ding te krijgen, niet eens kunnen gedragen? Dat is een lekker vooruitzicht.
En moet je nagaan dat er ook nog een politie-auto vernield is. Nu al geen greintje respect! Je vangt ze op, geeft ze onderdak en eten (meer dan zwervers hebben) zodat ze niet in een land hoeven te verblijven waar het niet te houden is, gaan ze hier hetzelfde milieu creëren. Lekker verhaal.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:34 schreef swarmahoer het volgende:
pietje is geen schatje, hij is een woeste wildeman
Net als ik!quote:
richting azcquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, jullie lullen erover heen, waar is die noeste Mikkie? Met z'n kapmes.
Arme Piet, zo verlegen zitten om een reactie!quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, jullie lullen erover heen, waar is die noeste Mikkie? Met z'n kapmes.
ik heb geen eigen mening, ik ben t met jou eensquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:15 schreef Mikkie het volgende:
Swarmi, doe eens intellectueel en geef jouw mening!
Ik was friet etenquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:07 schreef swarmahoer het volgende:
popcorn, wachtend op pietjes tegengas
Laat ze hun gang gaan op het moment zelf als in: laat ze elkaar maar tot op het bot kapot rossen zonder interventie van de politie. Groot hek er omheen, voor mijn part maken ze er een soort Battle Royale van, het zal me jeuken. De volgende dag zet je alle relschoppers eruit, dat bedoel ik. Ik zie de noodzaak niet algemene middelen te verspillen aan mensen die het kennelijk niet waard zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik was friet eten.
Maar goed je spreekt jezelf tegen Mikkie, eerst zeg je 'laat ze hun gang gaan', vervolgens zeg je 'camera erop en uitzetten'. Dat 2e is prima, dat eerste niet want we wonen in een beschaafd land.
vroeger hadden ze daar n mooi gebouw voor, in rome staat hetquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Laat ze hun gang gaan op het moment zelf als in: laat ze elkaar maar tot op het bot kapot rossen zonder interventie van de politie. Groot hek er omheen, voor mijn part maken ze er een soort Battle Royale van, het zal me jeuken. De volgende dag zet je alle relschoppers eruit, dat bedoel ik. Ik zie de noodzaak niet algemene middelen te verspillen aan mensen die het kennelijk niet waard zijn.
Ik snap oprecht niet dat jij, met jouw achtergrond, dit soort dingen zegt. Maar goed daar hebben we 't al een keer over gehad, herhaling enzulksquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:54 schreef Mikkie het volgende:
Ik zie de noodzaak niet algemene middelen te verspillen aan mensen die het kennelijk niet waard zijn.
BBQ'en is sowieso nice natuurlijk, en dan op zo'n locatiequote:Op zaterdag 18 april 2009 21:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmmmm bbqen was nice, maar op een gegeven moment wel een beetje fris
quote:
gewoon kleren uit en filmpje makenquote:Op zondag 19 april 2009 03:13 schreef Californium het volgende:
niet? wrom niet?
Belangrijkste is om de persing in je broek goed op te vouwen. Het jasje ook zoveel mogelijk kreukvrij opvouwen. Alles direct uithangen als je daar bent, en een theedoek of zakdoek meenemen om mee te strijken/persen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:07 schreef swarmahoer het volgende:
waarom bestaat er geen fatsoenlijke manier om je pakken in de koffer te stoppennu moet ik alles daar weer gaan strijken ofzo
Het leven draait om tweede kansen, Piet. Mijn achtergrond is daarop ingericht, en dat mag je faciliteren als samenleving zijnde, daar ben ik absoluut voor! Iedereen kan fouten maken, en die mensen moet je proberen er weer bovenop te helpen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet dat jij, met jouw achtergrond, dit soort dingen zegt. Maar goed daar hebben we 't al een keer over gehad, herhaling enzulks.
Zo lang dit betrekking heeft op Cali, vind ik het interessantquote:Op zondag 19 april 2009 03:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
gewoon kleren uit en filmpje maken
uit-trekkenquote:Op zondag 19 april 2009 03:14 schreef Californium het volgende:
jah maar... jah maar.... ik heb teveel kleren aan
uiteraard wat denk jijquote:Op zondag 19 april 2009 03:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo lang dit betrekking heeft op Cali, vind ik het interessant.
ik sms je morgen man! relaxquote:Op zondag 19 april 2009 03:15 schreef Sander het volgende:
Een meisje heeft mijn nummer gescoord vanavond. Ben benieuwd wanneer ze smst
jah jahquote:
Dat zo gauw het betrekking heeft op Hosti, ik afhaakquote:
als ik nu niet hard-to-get ging spelen was ik allang met mijn benen wijd gegaanquote:Op zondag 19 april 2009 03:17 schreef Sander het volgende:
[..]
Morgen al? Doe dat hard-to-get, je waits
Eeej kuttekop, mijn wijfquote:Op zondag 19 april 2009 03:17 schreef Sander het volgende:
[..]
Morgen al? Doe dat hard-to-get, je waits
die heeft hosti vast ergens... ik ben te dronken.. ik film alleen... hij uploadquote:Op zondag 19 april 2009 03:18 schreef Mikkie het volgende:
Maarre...pics? vids? waar?
quote:Op zondag 19 april 2009 03:19 schreef Californium het volgende:
[..]
als ik nu niet hard-to-get ging spelen was ik allang met mijn benen wijd gegaan
HOSTI, MELDEN!quote:Op zondag 19 april 2009 03:19 schreef Californium het volgende:
[..]
die heeft hosti vast ergens... ik ben te dronken.. ik film alleen... hij upload
Ik ook van jou.quote:Op zondag 19 april 2009 03:19 schreef Californium het volgende:
[..]
als ik nu niet hard-to-get ging spelen was ik allang met mijn benen wijd gegaan
ex-wijf... toekomstige wijf..... wijf... hoe je het wil noemenquote:
quote:
quote:
geen MMV trioquote:
wel beterquote:
Dat bedoel ik maarquote:
heeft ie weer n weddenschap verloren ? of is dit ipv het bierflesjequote:Op zondag 19 april 2009 03:35 schreef Californium het volgende:
trusten! even big big nieuws nu!!!! hosti heeft over 2 dagen kort haar![]()
![]()
Hoe dat zo?!quote:Op zondag 19 april 2009 03:35 schreef Californium het volgende:
trusten! even big big nieuws nu!!!! hosti heeft over 2 dagen kort haar![]()
![]()
Begrafenis van mijn oma en mijn moeder heeft me emotioneel gechanteerd dat ik op "zijn minst voor oma" naar de kapper moetquote:
Oh, gecondoleerd...quote:Op zondag 19 april 2009 12:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Begrafenis van mijn oma en mijn moeder heeft me emotioneel gechanteerd dat ik op "zijn minst voor oma" naar de kapper moet
quote:Op zondag 19 april 2009 12:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Begrafenis van mijn oma en mijn moeder heeft me emotioneel gechanteerd dat ik op "zijn minst voor oma" naar de kapper moet
Hmmm, hij hing zo plat dat ik dacht 'dat moet CP wel zijnquote:Op zondag 19 april 2009 16:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm van de A50 naar de A326, daar kom ik eigenlijk niet zo vaak... kan me alleen herinneren dat ik er vrijdagavond vorige week om 9 uur gereden hebMaar er rijden nog een paar zelfde motoren hier rond, 1 persoon ook in rood pak dat ik weet
![]()
Dinsdagmiddag ben ik over Tiel naar huis gereden, dus dat was het ook nietLaatste keer dat ik die bocht genomen heb is 2 weken terug, maar volgens mij was dat ook al rond een uur of half 7
Dus denk niet dat ik het was![]()
damnquote:Op zondag 19 april 2009 19:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zei net tegen IB dat het af en toe toch niet normaal is hoe moe we zijn, zitten fdomme in de bloei van ons leven
Voor mij is dit codetaalquote:Op maandag 20 april 2009 02:46 schreef HostiMeister het volgende:
zo godverdomme, dit weekend hadden ze net zo goed "soulsearching 2009" kunnen noemen
ik ga mijn oranje blouse aantrekken en misschien iets van taart maken / meenemenquote:Op maandag 20 april 2009 14:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaan jullie nog koninginnedag vieren?
Volgens mij heb ik geen vrijquote:Op maandag 20 april 2009 14:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaan jullie nog koninginnedag vieren?
Ik zag het laatst, vond ik ook al apart.. wat heeft Nijmegen/Stretto ermee te makenquote:
Het is een officiële vrije dag, zelfs ik heb vrijquote:
CAO-afhankelijk las ik juist..quote:Op maandag 20 april 2009 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is een officiële vrije dag, zelfs ik heb vrij.
Voor zover ik weet is het overal een vaste vrije dag. Toch werken (zorg, justitie, MKB e.d.) zou volgens toeslagenbeleid moeten gaan.quote:
Hmm nou bij ons noemden ze em laatst niet op, toen hadden ze het alleen over Pasen en Hemelvaart.. maar misschien heb ik geluk!quote:Op maandag 20 april 2009 15:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het overal een vaste vrije dag. Toch werken (zorg, justitie, MKB e.d.) zou volgens toeslagenbeleid moeten gaan.
quote:Op maandag 20 april 2009 15:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij kan echt overal over zeiken he.
Serieus? Arnhem? Dat lijkt me echt helemaal niksquote:Op maandag 20 april 2009 15:09 schreef LastRequest het volgende:
Mikkie Arnhem is serieus leuk.. das de enige dag in het jaar dat ik Arnhem wel leuk vind
Maarja dan moet je wel mensen kennen.. ik zou zeggen mail/bel/sms je vrienden even wat die gaan doen
Dat klinkt op zich als een geniaal plan, alleen is dat wel een beetje in strijd met het portemonneebeginselquote:Op maandag 20 april 2009 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Drink jezelf helemaal stuk, is 't overal leuk.
Supermarkten verkopen ook alcohol.. altijd handig op dit soort dagen!quote:Op maandag 20 april 2009 15:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat klinkt op zich als een geniaal plan, alleen is dat wel een beetje in strijd met het portemonneebeginsel.
Failquote:Op maandag 20 april 2009 15:12 schreef Mikkie het volgende:
Serieus? Arnhem? Dat lijkt me echt helemaal niks. Maar goed, da's een vooroordeel: ik ben er zelfs niet eens gaan stappen in m'n leven...laat staan dat ik Koninginnedag er gevierd heb.
Wij hebben vorig jaar voor de zekerheid wat wijn in de supermarkt achter de pakken Knorr verstopt, voor als aan het eind van de middag de schappen leeg warenquote:Op maandag 20 april 2009 16:02 schreef Mikkie het volgende:
Heb je ook gelijk in LR... een tas met gekoelde blikjes mee en halverwege de dag nog wat gekoelde blikjes halen, hoeft niet belachelijk veel te kosten. Ik ga toch maar eens even inventariseren van de week
.
Dan neemt niemand je geldklachten nog serieusquote:Op maandag 20 april 2009 16:10 schreef Mikkie het volgende:
Of een nieuwe tv kopen. Zulks een hendig sjiek geyl 95-cm LCD-apparaat ofzo
Lekkâh!quote:Op maandag 20 april 2009 20:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vakantie! IB en ik gaan wss ergens richting Brugge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |